Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 329 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 322
Uživatelů: 7
Celkem: 329

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Nechce jet - minipomoc
tagy: wiki: TDI...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2007
Příspěvků: 86 | Témat: 10

31.08 2009 13:37


Odpoví mi někdo co to je? 01375 - ventily pro podporu motoru stupen 1
38-10 - vystup nespina, nebo zkrat na plus - Sporadická
00550 - rizeni zacatku vstriku
17-10 - regulacni odchylka - Sporadická
motor 2,5Tdi AFB
Díky
nahoru

sponzor





31.08 2009 13:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

31.08 2009 13:39


01375 je špatný silentblok motoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2007
Příspěvků: 86 | Témat: 10

31.08 2009 16:53


To už jsem se dozvěděl, ale to druhé mi vrtá hlavou... Někdy se stane že to od 2000/ot nechce jet. Tak hledám příčinu... Jestli jsou vstřiky v háji, nevím.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

31.08 2009 19:22


pery: Na diesly jsou tu machři, tak doporučuji si pročíst témata případné dá dotaz do příslušné sekce.

Eventuelně můžu tento dotaz přesunout do sekce A6
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2007
Příspěvků: 86 | Témat: 10

31.08 2009 22:04


Dík tam jsem to zrovna měl,ale nějaký frajer mě přesunul sem. Tak nevim.. Tam by mě určitě někdo poradil, ale když je někdo chytřejšíííííííííí..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

01.09 2009 8:16


pery: Přesunuto a upravil jsem název příspěvku.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

01.09 2009 8:22


pery: k tomu presunuti, nebylo to presunuti, ale smazani, protoze jsi zbytecne zakladal 2 uplne stejna temata, tady jsi mel odpoved, tak ti smazal to druhe tema, mohl sis za to sam
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

01.09 2009 10:53


přesunul jsem to já, protože se to týká vagu. ale je mně to šumák.
nahoru

sponzor





01.09 2009 10:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

01.09 2009 15:24


vencaa6:
přesunul jsem to já, protože se to týká vagu. ale je mně to šumák.
Valach zase řádil.Nehul tu furt.

Ale taky by mě zajímala ta výše popsaná závada,mám totéž.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 8

01.09 2009 21:07


cislo chyby-550

rizeni zacatku vstriku

pricina:
pocatek vstriku neni v poradku,prestavovaci draha cerpadla je
zablokovana necistotami nebo kovovymi stepinami,prerusene nebo ucpane vedeni paliva,vedeni k ventilu pro pocatek vstriku prerusene,poskozeny nebo vadny ventil pro pocatek vstriku

mozne projevy:
spatne starty,nizky vykon,motor ma nastaven drivjejsi pocatek vstriku

doporuceny postup:
kontrola nastaveni pocatku vstriku,kontrola vedeni paliva,kontrola vedeni k ventilu pro pocatek vstriku kontrola nebo vymena,kontrola pojistek,cist pamet zavad

Vag info system 3,0.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

02.09 2009 7:03


pery:
Odpoví mi někdo co to je? 01375 - ventily pro podporu motoru stupen 1
38-10 - vystup nespina, nebo zkrat na plus - Sporadická
00550 - rizeni zacatku vstriku
17-10 - regulacni odchylka - Sporadická
motor 2,5Tdi AFB
Díky


Je to tak, 01375 je špatný silentblok motoru.
Nic moc kritickýho, prý se s tím dá jezdit dál. Ale časem opravit určitě ano

Mam stejný motor jako ty, 2.5Tdi 110kW AFB a řešil jsem něco podobnýho před týdnem - podívej se na mnou založené vlákno
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Auto vůbec netáhlo a VAG psal asi 6 chyb, od "Ventily uložení motoru, zkrat na 1", až po nízký (pod)tlak v sacím potrubí. A víš co to bylo? Váha vzduchu ta mrcha Místo požadované hodnoty MAF* 850 mg dávala skutečně jen 350 mg.

Takže návrh řešení - nech to napíchnot na diagnostiku a mrkni za jízdy kolik vzduchu dává váha. Pokud sakra málo, je to tim.. Ty váhy odcházej u našim motorů na počkání..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2007
Příspěvků: 86 | Témat: 10

10.09 2009 12:47


Tak vahou to nebylo, už je nová. Sice to jede lépe, ale ŘJ stale píše - 00550 - rizeni zacatku vstriku
17-10 - regulacni odchylka - Sporadická
Návíc začala blikat kontrolka žhavení, takže nevím...Auto jede,ale občas se zastaví u 2000otáček a jede to jako bez turba,pak to zase zabere.
Tak pokud víte, tak prosím poraďte...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

10.09 2009 13:45


VP44 ma dynamicky rizeny predvstrik, serizuje se pouze povstrik...pokud je spatne serizeny povstrik a nedochazi ke spravne regulaci predvstriku, ECU* hazi tuto chybu (00550 - rizeni zacatku vstriku
17-10 - regulacni odchylka - Sporadická) a motor nejede jak ma. Stejne tak, jako kdyz u benzina zmenite uhel zapalu..

v zasadej jsou dve moznosti, bud je jen neserizeny/rozladeny a pak staci jej nastavit na +/-2 stupne za HO (ATDC)

nebo ti odeslo cerpadlo a neserizuje ti dynamicky predvstrik...to se taky stava.....
Naposledy upravil Lumpiq dne 10.09 2009 13:51, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

10.09 2009 13:49


hydroluzka nemaji vliv na vykon motoru, pouze na jeho chveni, tam nehledejte...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2007
Příspěvků: 86 | Témat: 10

10.09 2009 17:55


Ok dík, změřil jsem časování vstřiků. Při zahřátem motoru mám časování 077-8 při teplotě 143-4. Podle tabulky jsem pěkně mimo. Takže pravděpodobně seřídit čerpadlo..Jo a předvstřik a povstřik je také v pr... POZDĚ-DŘÍVE.
Naposledy upravil pery dne 10.09 2009 22:29, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

10.09 2009 20:22


nezávidihodnej problém.. přeju ať to brzy pořešíš a moc tě to nestojí..
nahoru

sponzor





10.09 2009 20:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2007
Příspěvků: 86 | Témat: 10

11.09 2009 20:29


Takže vyřešeno, VAG už nepíše chybu- 00550 - rizeni zacatku vstriku 17-10 - regulacni odchylka - Sporadická.Přenastavil jsem čerpadlo a vypadá a jede to OK.. Ted doufam , že to u těch 2000ot nebude blbnout. A blikání žhavení přestalo po výměně spínače brzdového pedálu..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.09 2009 22:21


kolik stupnu mas atdc?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

12.09 2009 6:26


perry ,kdo ti to dělal.Potřebuju to udělat taky.Jak jsem ti psal SZ,tak mám ten problém taky.Nechci to dávat nějakému kreténovi,který to posere ještě více.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2007
Příspěvků: 86 | Témat: 10

12.09 2009 8:26


Lumpiq:
kolik stupnu mas atdc?

Lumpiq, ja jsem "mechoš", ale s Vagem jsem moc nikdy nekomunikoval, proto jsem se tebe ptal, kdybych nepotřeboval radu tak sem nelezu, nepotřebuji vědět jak se mění např. spojka nebo náprava(to jsou prkotiny), ale díky Tobě a Frantovi.. Jinak zkratky mi také ještě nejdou, takže ATDC,prosim vysvětli? Jen se mi stále ukazuje v naměřených hodnotách u zakl. nastaveni skupiny 004 POZDĚ-DŘÍVE..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

12.09 2009 23:47


pery:

Lumpiq, ja jsem "mechoš", ale s Vagem jsem moc nikdy nekomunikoval, proto jsem se tebe ptal, kdybych nepotřeboval radu tak sem nelezu, nepotřebuji vědět jak se mění např. spojka nebo náprava(to jsou prkotiny), ale díky Tobě a Frantovi.. Jinak zkratky mi také ještě nejdou, takže ATDC,prosim vysvětli? Jen se mi stále ukazuje v naměřených hodnotách u zakl. nastaveni skupiny 004 POZDĚ-DŘÍVE..
ATDC je After TDC čili za horní uvratí,BTDC je Before TDC což je před horní uvratí a na V6 TDI* se doladuje povstřik a ten má standart být 2,0 +- 2 desetiny v hodnotě ATDC.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2007
Příspěvků: 86 | Témat: 10

15.09 2009 20:52


OK, ATDC mám hodnotu nastavenou na 2 az 2,2. Ale v tomto případě jsou hodnoty v TDI* grafu (časování vs. teplota) opět mimo. Jde docílit toho, aby byly v TDI* grafu hodnoty OK a přitom zůstala hodnota ATDC na 2, nebo se grafem nemám zaobírat? Ví někdo poradit?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2007
Příspěvků: 86 | Témat: 10

15.09 2009 21:23


m.i.v.:

-
nene - to je na piču motor - asi máš starší verzi vaguuuuuu

Děkuji za odpověd, ale to tady neřeším..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

15.09 2009 22:15


m.i.v.:

-
nene - to je na piču motor - asi máš starší verzi vaguuuuuu
ať ti blatník zrezaví. Kdo jednou zkusí 2.5 TDI*,nechce jinak
nahoru

sponzor





15.09 2009 22:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2007
Příspěvků: 86 | Témat: 10

17.09 2009 19:36


UP
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

17.09 2009 19:59


pery:
OK, ATDC mám hodnotu nastavenou na 2 az 2,2. Ale v tomto případě jsou hodnoty v TDI* grafu (časování vs. teplota) opět mimo. Jde docílit toho, aby byly v TDI* grafu hodnoty OK a přitom zůstala hodnota ATDC na 2, nebo se grafem nemám zaobírat? Ví někdo poradit?
tož synci,tak mu někdo poraďte .Tolik machrů a žádný nápad
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.12. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 3

17.09 2009 21:56


Na V6 TDI* nechoď s TDI* grafem,není určen pro tenhle motor!Drž se hodnoty ATDC a finito.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2007
Příspěvků: 86 | Témat: 10

18.09 2009 10:56


OK, konečně rozumný názor. Po nastavení ATDC na hodnotu 2 se mi zlepšily take starty, uvidíme tedy v zimě, takže jsem rad že to nemusím přenastavovat. Ještě vyměním zdvihadka a bude to OK. Jo a ještě lak, nějaké kundy mi to v Po podřely
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.10. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 15

18.09 2009 20:57


vysvětlete někdo jak polopatě na zkouknuti toho nastavení ?mam podobny problem ,po rozvodech je auto do 2000tis slabší ,před rozvodem bylo pružnější ,,jde o 132kw kde ve vagu najdu požadovane hodnoty ?? díky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email