Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 549 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 546
Uživatelů: 3
Celkem: 549

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.6. 2009
Příspěvků: 16 | Témat: 8

25.08 2009 0:26


Kua chlapi tak načo potom koncern robí motory 2,5 TDI* ked ich 1,9TDi prechcaje?? 2,5 TDI* je zložitejšie (a teda poruchovejšie), má vyžšiu spotrebu, zákonnú poistku. Ono by sa to dalo všetko odpustiť, keby bol aspoň výkon vyžší a auto živšie. Ja mám 2,5TDi 110kW a tiež sa mi zdá že to riadne šlape. Možno to je tým že som pred tým mal Alfa 166 2,4 JTD* a 2x Peugeot 607 2,2 HDI*. Oproti nim je moja terajšia 2,5ka raketa.
nahoru

sponzor





25.08 2009 0:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

25.08 2009 9:56


No ja mel stovku lehce pod 10,ale s kolegou s 2.5TDI 120kW na sprintech sem stovku skoro urco prohral,na 1/4 majle sem ho dal,ale fakt sem cucel jak mu to leti
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

25.08 2009 11:23


DiAN:
Kua chlapi tak načo potom koncern robí motory 2,5 TDI* ked ich 1,9TDi prechcaje?? 2,5 TDI* je zložitejšie (a teda poruchovejšie), má vyžšiu spotrebu, zákonnú poistku. Ono by sa to dalo všetko odpustiť, keby bol aspoň výkon vyžší a auto živšie. Ja mám 2,5TDi 110kW a tiež sa mi zdá že to riadne šlape. Možno to je tým že som pred tým mal Alfa 166 2,4 JTD* a 2x Peugeot 607 2,2 HDI*. Oproti nim je moja terajšia 2,5ka raketa.
tak na 132 kw si 1,9 ani neuprdne tomu ver
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

25.08 2009 15:50


SCORPION:
tak na 132 kw si 1,9 ani neuprdne tomu ver


O tom žádná. Nejednou ověřeno. (zvlášť v A4)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

25.08 2009 16:25


No tak ja som si svoj čas nemeral, ale na šprinte na 400m som dal s prehladom(cca 1,5 dĺzky) dole Seat Leon 1.9 TDI* PD 110 kW Top spotr v serii, a tak isto s prehladom aj 2.0 TDI* 103 kW s Oktavkov 2. Ja mám 2.5 TDI* V6 120 KW prednokolku v sedane
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

25.08 2009 17:48


passat 1.9tdi ide najlepsie zo vsetkych 1.9

neviem cim to je, ale oproti skodovkam, ostatnym vw, a audi ma passat najsilnejsi tah

ale jasne ze 2,5ka musi ist lepsie ...tak uz si bol na PC ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.10. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 15

25.08 2009 20:04


podle tabulky a6 2000 rok: qtr 110kw - z 0 na 100 ------10,2s
qtr 132kw - z 0 na 100 ------9,0s

předohrab 110kw ----- 9,9s
132kw ----- 9,9s


vše v manualni převodovce :zdroj manuál k a6 v italštině
nahoru

Anonymní





25.08 2009 20:25


1.9tka je oproti hocijakej 2.5TDi obycajny prd aj 110kW 2.5TDi ide ovela lepsie ako 1.9ka
nahoru

sponzor





25.08 2009 20:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

25.08 2009 20:30


to je samozrejme, ved to ma jeden valec navyse
nahoru

Anonymní





25.08 2009 20:34


ciko_pp:
to je samozrejme, ved to ma jeden valec navyse


Myslis dva
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

25.08 2009 20:44


jasne..to je dalsie plus, ma to az sest valcov, cize vecsi krutak proti stvorvalcu

ale myslel som objemovo

o stvrku vecsi od 4valca 1.9
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

25.08 2009 21:37


Ja jsem se tedko tak pred hodinou presvetsil o tom ze ze me pojel G4 1,9TDi,zacli jsme to hnad od 3.nahoru a asi ve 140 bo 150 ani poradne nevim kdyz jsem ze 4 cca. ve 4000ot radil 5 tak me zacal pomalinku predjizdet az me predjel a hnal to porad dal az do 170 ja pak ubral a on taky,ale proste me predjel ale neco tam musel mit,protoze mu to trochu hulilo,ale proste me pojel ostuda mam Pasika 2,5TDi AKN 4x4 stydim se
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

25.08 2009 21:44


Octava:
Ja jsem se tedko tak pred hodinou presvetsil o tom ze ze me pojel G4 1,9TDi,zacli jsme to hnad od 3.nahoru a asi ve 140 bo 150 ani poradne nevim kdyz jsem ze 4 cca. ve 4000ot radil 5 tak me zacal pomalinku predjizdet az me predjel a hnal to porad dal az do 170 ja pak ubral a on taky,ale proste me predjel ale neco tam musel mit,protoze mu to trochu hulilo,ale proste me pojel ostuda mam Pasika 2,5TDi AKN 4x4 stydim se

záleží v jakém stavu máš motor,váhy aut,čip atd...110kw v pašíku neni žádný zázrak,počitej 10% výkonu dolu za 4x4+váha pašíka cca 1800kg,proti necelejm 1500kg golfa
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

25.08 2009 22:04


nooo tak motor doufam ze dobrym stavu,olej nebre ani deci,atd ale je pravda ze golf je o dost lehci,ani nevim co tam mel za motor protoze mel sundany vsechny znaky vzadu,ale cucilo mu to tak neco polazenyho tam nejspis mel,a ve 170 slo to ke 180 sem uz zacal dotahovat zase ja,ale pak rikam seru na to jedu jak cvok nechci se zabit tak jsem sundal nohu z plynu a on kdyz to asi videl tak taky a pak sjel,ale musim uznat jelo mu to pekne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

25.08 2009 22:11


Ešte som zabudol povedat, pred tým som mal oktavku 1.9 TD 96 KW 6 Kvalt, ale povedzme naladenie motorov 1.9 TDI* s 96 KW je rozne, tak isto to plati pre prevodovky.1.9 TDI* s 96 KW v 6 kvaltu je ine ako to iste v 5 kvalte. Tak isto dlžky jednotlivých prevodových stupnov... Kamos ma A4 1.9 TDI* 96KW 6 Kvalt a myslel som si že idem na traktore!!!! Sak tam dvojka tocila 70, trojka 110, a štvorka 140.. Proste krátka prevodovka...(a to ma Nequattro)Zaleži aj od prevodovky páni Co som mal oktavku tak ta tocila na 2jku 85 na 3=140 4 az 170 5=210 6=225... Takže toto porovnávanie, nie je až také jednoduché...Sice výkon može byt rovnaky, ale usporiadanie a dlzky prevodových stupnov hrajú v tomto prípade velku ulohu , preto aj prevodovky majú svoje kódy a nie je 6kvalt ako 6 kvalt ..A tak isto aj na subjektívne pocity..typu taha to ako krava, ale ked sa pozres na rýchlomer tak to az tak prudko nestúpa
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

26.08 2009 9:05


Vyřešeno! Byla to váha vzduchu, která dávala strašně málo - 330 mg místo 850 mg. Viz začátek topicu
nahoru

sponzor





26.08 2009 9:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

26.08 2009 10:35


to je asi nejbizardnejsi "odhaleni" problemu co jsem tady zatim videl .....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

26.08 2009 12:26


Kriznik:
to je asi nejbizardnejsi "odhaleni" problemu co jsem tady zatim videl .....

a co si čekal bizardního? že vyleze marťan z motoru, dá si s náma panáka a jointa a pak to pojede, jako aby to mělo zajímavej konec a mělo to rozuzlení šťávu jo )
Jinak jsem nadšenej že je to vyřešený během 2dní a hezky jezdí.. To snad asi nikoho nepřekvapí ne..
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

26.08 2009 12:40


čekal jsem (jak už jsem psal), že přeskočíš fázi stopky a dojdeš rovnou do fáze diagnostika
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

26.08 2009 13:11


Jo to máš asi pravdu, to sem měl.. Bylo to jen orientační a vedlejší měření samozřejmě, tím se nic nevyřeší. Chtěl jsem vědět o kolik se zhoršila přesně dynamika.. A taky zároveň zjistit u ostatních jak se jim liší jejich měření od papírového. Tak je to teď přijednom Hlavně že už všechno šlape jak má [BigOK]
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

26.08 2009 13:20


To Křižník: sorry, já to pochopil zprvu jinak - že myslíš jako že je "překvapivý" že je to váha vzduchu. A tys to myslel překvapivý odhalení se stopkama No teď sem se dobře zasmál! Ale trvalo mi to tak 10 minut než mi to došlo To je asi tim přetížením "G", který teď motor autu uděluje
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

27.08 2009 21:33


root:
Já nevím ... já na to nešlapu až na podlahu, nechci se zabít


Ale to přece nevadí, že sešlápneš plyn na podlahu. To dělám někdy i já. Prostě chci občas pocítit ten tah motoru. Chápu tě ale, že v tvém případě je oproti mému autu tah motoru někde jinde
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.08 2009 22:41


Petan:


Ale to přece nevadí, že sešlápneš plyn na podlahu. To dělám někdy i já. Prostě chci občas pocítit ten tah motoru. Chápu tě ale, že v tvém případě je oproti mému autu tah motoru někde jinde
hosi hosi tah motoru ma diesel a nie benzin benzin len plynule zrychluje a nic viac
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

27.08 2009 22:45


SCORPION:
hosi hosi tah motoru ma diesel a nie benzin benzin len plynule zrychluje a nic viac
nahoru

sponzor





27.08 2009 22:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

27.08 2009 22:46


miv mi puvodni tema zamknul tak to davam sem.

Jsem to zrychleni z 0 na 100km/h schvalne zkusil a teda nic moc. Navic mi zacala blikat kontrolka elektroniky motoru Byl teda pekne zasvineny vzduchovy filtr. Druhy pokus uz to bylo lepsi, ale cca 10s.

Papirove ma ten automat mit 8,9s


Přímý odkaz na youtube video


Přímý odkaz na youtube video


btw: manual ma papirovych 7,1s
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

27.08 2009 23:40


Ma to fejst dlouhe kvalty,chtelo by to 6gang manual
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

28.08 2009 7:56


Kovi: jsem mel tehdy vzit tu S6 a bylo by
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

28.08 2009 10:36


Flex: Čéče, to bych tě snad i dal. Mě vyšlo něco k devíti.
Musíme to někdy zkusit, to mě zajímá.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

28.08 2009 10:48


tom.valmet: Tak na kratsi vzdalenost bych si na sebe nevsadil. Jak to uz zaradi za 3, tak to jede dobre.

Ale klidne se stav
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

28.08 2009 11:54


tak na 3,0 v benzine to je bieda cakal som ze to bude s tym motorom jak raketa
2,5 TDI* by teda za 9 sek dala 100km/h v pohode
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email