Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 240 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 230
Uživatelů: 10
Celkem: 240

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.3. 2009
Příspěvků: 524 | Témat: 23

29.07 2009 20:26


Zdar hoši. Přemýšlím o montáži tempomatu do mé audi mám Avanta 2,5TDi 110KW r.v. 6/2000 motor AFB.
Pročítal jsem zde různá témata a někde se píše, že je to již připravené včetně kabeláže. Stačí tedy vyměnit páčku aktivovat v ŘJ a hotovo. Někde je zase psáno, že je třeba sehnat páčku i s kabeláží takže natáhnout kabeláž vyměnit páčku a aktivovat.
Tak teť nevím co mám vlastně shánět. Jestli stačí jen ta páčka nebo i tu kabeláž.
Koukal jsem do Elitu tam mají páčku ,ale je asi bez té kabeláže.
Prosím poradí mi někdo jak to vlastně je.
Děkuji.
nahoru

sponzor





29.07 2009 20:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

29.07 2009 20:31


rozhod plasty okolo paciek a hladaj volnu nezapojenu koncouku pri packe smeroviek, ked ju tam nenajdes, tak zhanaj aj kabelaz
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.3. 2009
Příspěvků: 524 | Témat: 23

30.07 2009 17:23


Tak jsem to rozhodil a žádný volný kabel jsem nenašel.
Takže budu muset natáhnout i kabel. Nevíte kde by se dala sehnat ta páčka včetně toho kabelu? Našel jsem jednu na netu je pro koncernové vozy VW ,ale tam za ní chcou 2900,-. To se mi zdá dost když v elitu za samotnou páčku chcou 1300,-.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

30.07 2009 17:28


myslim, ze hamar ma na svem eshopu neco...jinak konektor se neda zapojit, pac na A6 je kombnovany a piny jsou vetsinou zaslepene v mustku...musi se strihat svazek, nastavovat..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.3. 2009
Příspěvků: 524 | Témat: 23

30.07 2009 17:38


Tak to se do toho asi sám pouštět nebudu. Autoeletrika není zrovna moje silná stránka tak abych ještě něco nezhonil.
Asi se na Tempomat* vyprdnu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

30.07 2009 18:29


Lumpiq:
myslim, ze hamar ma na svem eshopu neco...jinak konektor se neda zapojit, pac na A6 je kombnovany a piny jsou vetsinou zaslepene v mustku...musi se strihat svazek, nastavovat..


presne tak, hamar to ma aj s kabelazou a schemou zapojenia
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2009
Příspěvků: 36 | Témat: 2

30.07 2009 19:42


páčka mě stála u hamara cca 900,- (neorigo) kabeláž ti pošlou podle typu auta,podle schématu seděly i barvy vodičů,takže v pohodě hodina práce a funguje bezvadně
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.3. 2009
Příspěvků: 524 | Témat: 23

31.07 2009 16:01


Tak fajn. Mrknu na to a uvidím. Díky
nahoru

sponzor





31.07 2009 16:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

01.08 2009 7:18


kabely se nestříhají
neorigo páčku nekupuj nevydrží a už na první pohled je to odflákly
není problém Tempomat* s origo novou páčkou s kolíbkou a montáží za 1800,-
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.3. 2009
Příspěvků: 524 | Témat: 23

02.08 2009 21:20


Vaša:
kabely se nestříhají
neorigo páčku nekupuj nevydrží a už na první pohled je to odflákly
není problém Tempomat* s origo novou páčkou s kolíbkou a montáží za 1800,-

Ten hamar tam má originál koncern VW včetně kabeláže za nějakých 1416,-
Tak jsem přemýšlel o té. Já bych taky nerad dával nějakou náhražku.Posílají kabel přímo na auto tak si myslím,že se taky žádné kabely nemusí stříhat. Zapojí se podle schématu, které je součástí dodávky a je.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

02.08 2009 23:52


ak to budes mat z kablikom a original tak to zapojis bez problemu do bieleho konektoru co ide do RJ
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

03.08 2009 7:39


zrovna u A6 bych slovo bezproblémů dal aspon do uvozovek - vzhledem k přístupu
v koncernu (krom Fábie II/Room) má A6/ passat B5/ Superb nejhorší přístup
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.08 2009 14:52


naprostej souhlas...hlavne zadni sroubek plenum boxu A4/A6 je masakr, je pod plastem okna/steracu a velmi tezko se k nemu dostava..pokazde si tam dodru prsty nebo mi spatne orech za:/ mozna je na to nejakej tool specialni...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

03.08 2009 21:06


no tak ta sruba bol masaker to je pravda ale inac celkom pohoda pracicka ked mas na to cas
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

03.08 2009 21:11


to ja som taksi jaksi stou srubou problem nemal , uz ju tam nemam vobec, isti to silikon
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

03.08 2009 21:30


mám natrénováno takže za hodku to dám
nahoru

sponzor





03.08 2009 21:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.3. 2009
Příspěvků: 524 | Témat: 23

19.08 2009 18:05


Zdar hoši Tak se chystám zapojit ten Tempomat*. Mam ho od toho hamara i z kabelem. Na konci kabelu jsou piny. Jak jsem zde našel zapojujou se do bíleho konektoru u řj. Snad to nebude složité schéma mi poslali ale v angličťině tak tomu fakt nerozumím.
Chci se ještě zeptat jestli někdo nemá schéma toho zapojení tempomatu v češtině pro motor (AFB) a ještě jestli je pak Tempomat* po zapnutí při jízdě signalizovaný někde v budíkách. Díky moc.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

19.08 2009 22:02


A6Paul:
Zdar hoši Tak se chystám zapojit ten Tempomat*. Mam ho od toho hamara i z kabelem. Na konci kabelu jsou piny. Jak jsem zde našel zapojujou se do bíleho konektoru u řj. Snad to nebude složité schéma mi poslali ale v angličťině tak tomu fakt nerozumím.
Chci se ještě zeptat jestli někdo nemá schéma toho zapojení tempomatu v češtině pro motor (AFB) a ještě jestli je pak Tempomat* po zapnutí při jízdě signalizovaný někde v budíkách. Díky moc.


Ahoj,
signalizován si myslím, že není. Bud to jde nebo ne ale jistě vím, že se musí ještě aktivovat přez WAG diagnostiku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.3. 2009
Příspěvků: 524 | Témat: 23

23.08 2009 17:09


Prosím nutně. Tempomat* jsem zapojil. Přes vag aktivoval a Tempomat* přesto nefunguje.Nevíte kde by mohla být zrada prosím.Můžou být přeházené ty piny. Mám originál páčku i s kabeláží.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.3. 2009
Příspěvků: 524 | Témat: 23

23.08 2009 17:50


A6Paul:
Prosím nutně. Tempomat* jsem zapojil. Přes vag aktivoval a Tempomat* přesto nefunguje.Nevíte kde by mohla být zrada prosím.Můžou být přeházené ty piny. Mám originál páčku i s kabeláží.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

23.08 2009 21:02


vagem zkontroluj blok 006 v ECU*
měl bys tam vidět 3 nuly ktery budou reagovat na spojku a brzdu
pak je ta myslím 5ti mýstný nuly a ty by měli reagovat na páčku
z leva doprava _ +, -, off, off přepnutí
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.3. 2009
Příspěvků: 524 | Témat: 23

24.08 2009 11:43


Díky moc za rady. Projeli jsme aktivační ciklus na VAGU celý znova a už to funguje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 33 | Témat: 11

28.01 2010 18:24


Mistři nevíte někdo číslo dílu páčky pro Tempomat*?
Audi A6 2005-Označení vozu 4B0 (starý model).

Dík Jean
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.11. 2009
Příspěvků: 2 | Témat: 0

24.02 2010 12:54


dnes jsem koupil páčku tempomatu a nevim jak a kam, kabel nemám a nevim kde to zapojit, koncovka na páčku tempomatu sedí z počítače (com port na připojení do mainboardu)a zbytek nevim kam a nevím který pin je 1,2 atd. má někdo schema jak zapojit? v octavii už jsem to kdysi dělal, ale nevim jestli je to stejné.
Audi A3 81kw r.v.2000
nahoru

sponzor





24.02 2010 12:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2009
Příspěvků: 45 | Témat: 16

24.03 2011 14:53


mam taky problemik.. Tempomat* som namontoval, zapojil, aktivoval, skontroloval blok hodnot ,tlacitka reagovali, ale aj tak nejako nefunguje... ako sa to ma vlastne spustit. prepnut prepinac na on a gombik SET?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.1. 2012
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.06 2013 10:12


tak ja mam iny problem.. Tempomat* som namontoval zapojil a funguje ale od vtedy mi sieti na pristrojovke ABS* a ESP*. hodil som to na vag a zistil som ze RJ ABS* nieje nakodovana 00000 nasiel som navod treba nastavit nulovu hodnutu natocenia volantu ktoru som spravil no ked chcem nakodovat tak nic sa nedeje... ide o auto audi a6 c5 avant quattro* 132kw 6st manual.. vedel by mi s tym niekto pomoct?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email