Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 357 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 350
Uživatelů: 7
Celkem: 357

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.07 2009 19:45


ano, lamda nejen ze muze, ale ona take oslabuje vykon motoru, jeho charakteristiku pokud je spatna, ci uz unavena. Tim padem i spotrebu, vlastni spalovani/zanaseni katu....

nechci vam do toho kecat, ale nejake hokusy pokusy s katem, lambdou at je zbytecne draha sranda, nektere auta maji az 4 sondy a ve finale to muze byt jen spatny kabel zapalovaci...profesional to resi tak, ze se napichne osciloskopem na sondu, vstriky, kabely zapalovaci a odecita hodnoty, eventuelne pak i na emisni analyzator....teprve potom zacne neco menit....

bohuzel, takto vesina servisu a servismanu nepostupuje:(
nahoru

sponzor





20.07 2009 19:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

20.07 2009 19:47


nobody:
m audi a4 avant 3.0i automat. chcem sa opytat ci mozu zanesene Lambda* sondy sposobit znizenie vykonu motora, pripadne ci to moze sposobit katalyzator. nevyznam sa v tom velmi. dakujem


obe "zavady" to muzou zpusobit
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.07 2009 19:49


digitalni osciloskop mam, kabely me maji ted nekdy prijit z nemecka, tak casem vam sem pastnu nejaky fotoserial, jak se to dela...sam se to chci poradne naucit...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.7. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 0

20.07 2009 19:55


ok dakujem za odpoved a teraz dost laicka otazka. je mozne Lambda* somdy nejako vycisit?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

20.07 2009 20:08


daji se cistit.. ale ne ve smyslu ze je vyndas a umejes, to nedelej..
vetsinou se to dela tak ze nekolik minut drzis otacky motoru na 3000rpm, hlavne "neslapat" a drzet to tam v klidu par minut..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.7. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 0

20.07 2009 20:24


ide ma slak trafit. nevyznam sa totiz velmi v autach a mam pocit ze ma mechanik uspesne drbe o peniaze. najhorsie ze kamarat je to
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

20.07 2009 20:56


tak to je dobrej kamarad..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

20.07 2009 22:16


nobody:
a este jedna vec. ako zistim co boli vymenene kalyzatori? da sa to nejako? pravidelne po navsteve servisu sa mi totiz nieco pokasle. dakujem


Podle mých informací ano. Katalyzátor* je tzv. "sledovaný díl". Má svoje sériové číslo a Audi má záznamy kde jsou k VIN* kódu daná ser. čísla katů. Slušný autorizovaný servis by Ti měl v tomhle pomoct. Aspoň tak mi to tvrdili v Kyjově.
nahoru

sponzor





20.07 2009 22:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

21.07 2009 1:53


Lambda* sondy se mam pocit cisti samy pri vyssich otackach s co nejmensi zatezi, tedy v chudem rezimu, bohuzel jako kazda vec na tomto svete maji svou zivotnost...uvadi se 120-180 tisic a pak je potreba ji menit...audi rika/doporucuje po 120 tisicich...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.11. 2006
Příspěvků: 242 | Témat: 29

21.07 2009 18:12


Lumpiq:
Lambda* sondy se mam pocit cisti samy pri vyssich otackach s co nejmensi zatezi, tedy v chudem rezimu, bohuzel jako kazda vec na tomto svete maji svou zivotnost...uvadi se 120-180 tisic a pak je potreba ji menit...audi rika/doporucuje po 120 tisicich...
PRAVDA
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2009
Příspěvků: 17 | Témat: 1

22.07 2009 16:56


Ja som zobral svojho tatosa aj na emisnu. Emisne vysledky su vynikajuce. Bol som na dlhsej ceste a 1000km sa mi nerozsvietila kontrolka, ale teraz uz znova svieti... Uz ma to serinka.. Kedze necitim pokles vykonu a rast spotreby, tak v najhorsom pripade to su lambdy za katalyzatorom, kedze vykazuju znizenu ucinnost katalyzatora, pricom katalyzator fici jak hodinky...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

31.07 2009 21:01


Lumpiq:
Lambda* sondy se mam pocit cisti samy pri vyssich otackach s co nejmensi zatezi, tedy v chudem rezimu, bohuzel jako kazda vec na tomto svete maji svou zivotnost...uvadi se 120-180 tisic a pak je potreba ji menit...audi rika/doporucuje po 120 tisicich...

ojoj, tak to mne asi ted ceka
Byl jsem vcera zase resit podtlaky a v ramci diagnostiky jsem byl upozornen na mozny problem s katy nebo lambdami. Blizsi info snad pristi tyden.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.8. 2008
Příspěvků: 2 | Témat: 0

03.08 2009 11:45


a.mike: a.mike: a.mike: a.mike:

Je to možné zohnať lambdu 4 drátovú za 1980 českých? V tom prípade mám záujem aj ja o 2 kusy. Určite budú pasovať na motor ABC* 2,6 l. Pomôžete mi chalani?
Apropo, keď vyberieš Katalyzátor*, zmení sa rýchlosť prúdenia vo výfuku a má to takisto vplyv na správne hodnoty Lambda*. Myslím, ale rozdiely nie sú tak veľké, aby to ovplyvnilo spotrebu viac ako o 5% z priemeru. Čítal som to na USA pokece. Keko
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.8. 2008
Příspěvků: 2 | Témat: 0

03.08 2009 11:54


a.mike:
Prosím Ťa napíš mi či si ochotný zohnať aj mne také lacné Lambda* sondy. Keko
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

03.08 2009 12:22


jak sem psal mam zznameho v innovate kde pouzivaj bosche a myslim ze cena kolem dvou tisic by nebyla proble.. i s postou z usa..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

03.08 2009 12:50


keko: Keď chceš meniť Lambda* sondy si si istý že sú zlé? Tak isto aj Katalyzátor*? Myslím že na tvoj motor idú lambdy - 3 drátové (tak isto mám ABC*-2,6).
nahoru

sponzor





03.08 2009 12:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2009
Příspěvků: 17 | Témat: 1

30.10 2011 19:38


Ahojte,
tento problem je vseobecne znamy u motorov 3,0 V6.
Mam tento isty motor a tiez som to absolvoval napisem celu historiu.
Svietila kontrolka el. motora. Diagnostika vypisovala, ze slaby katalyzator. Takze sa vymenili vsetky 4 lambdy.
Predkatalyzatorom su riadiace 5 cievkove lambdy a za katom su len diagnosticke 4 cievkove.
Stav sa nezlepsil, ale znizila sa mi o nieco spotreba no motor stale lenivy a kontrolka svietila stale.
Auto bolo na emisnej ziaden problem.
Kontrolka ma uz zacala srat, takze v Profituningu mi sofrverovo odstavili lambdy za katalyzatorom. Kontrolka mi zhasla a mal som klud, ale motor stale prispaty.
Prisiel den D.:
Odmontovali resp. odrazalo sa od zvodov cele vyfukove potrubie na oboch stranach az po stredny tlmic:
Diagnoza:
Predkatalyzator na lavej strane rozpadnuty (a prepadnuty k velkemu katu) a na pravej strane prasknute potrobie a pletence vyfucali vsade kde sa dalo.
Pradkatalyzatory sa vykochali. Zavarila sa prasklina, vymenili sa pletence. V aute ostali len velke katalyzatory.
Problem je, ze na automate je od zvodov az po stredny tlmic vsetko jeden kus. Predkatalyzator,potrubie, pletence, velky katalyzator. Takze keby som chcel menit predkaty,nemam sancu.
Ako je to s emisiami? Velky katalyzator to zvladne, ale musite to viac zohriat aby to fungovalo. Predkaty mali ucinok pri studenom motore.
Vykon a zvuk motora: Motor dostal drsnejsi zvuk, hlavne v otackach a auto ma uplne iny tah.
Verdikt: Ked na tomto motore Vam vyhadzuje diagnostika chybu na katalyzatore, tak je to naozaj chyba, ale chyba bude v predkate. Ked vyhadzuje chybu na zadne lambdy (za katom) tak tiez asi bude chyba v kate. V kazdom pripade lambdy za katom treba vymenit, ale najlepsie je ich uplne odstranit(softverovo) Je to zbytocne.
Vela stastia.
Mne cela sranda kym som dosiel kde je chyba stala cca.1000€. Keby som toto vedel zo 400€ mam vyrieseny problem.
Toto je jedna jedina choroba tohto motora.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

30.10 2011 19:56


M@te: takto to ma vyzerat, dokladne popisany a vyrieseny problem, len tak dalej chvalim...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.6. 2012
Příspěvků: 59 | Témat: 4

23.01 2013 13:52


Caute ludia_! _ prosim skusenych audi mechanikov o pomoc, pri vyrieseni rok dlhej zalezitosti, ktora ma stala nemale peniaze a stale nieje doriesena__!!! Jedna sa o Lambda* sondu, ktoru som pri jazde v zime odtrhol na roxore ,ktory trcal vedla cesty... Problem spociva v tom, ze po vymene lambdy (2x) za katom, mi moj 2.4 i stale bezi v nudzovom rezime !!! Diagnostika vypisala vadnu lambdu ,po vymene vadny plynovy pedal. Po vymene pedala stale vypisuje vadnu lambdu a nefunguje to !!! Riadiaca jednotka uz bola na prehliadke a ziadna zavada sa nenasla. Mate skusenosti s tymto motorom ? co s tym moze byt? , pripadne niekto ,kto by to opravil ?? ZAPLATIM IHNED !!!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.6. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 0

20.09 2013 14:01


Nazdar pánové.
Jelikož je tu taková patálie a něco jsem se tu dočetl, potřebuju také poradit. Mám A4 Avant 1.8 r.v.98 92kW ... Koupil jsem ho s už poškozeným katem. Přes léto v poho, ale teď na podzim se mi trošku rozpapkal a navíc za studena startuje hůř a hůř (čím nižší je venku teplota). O spotřebě už jsem se v této diskuzi dozvěděl, že by to kat mohl zapříčinit. Ale ty starty?

Připomínám, že kat mi mechoš díky rozpárání předchozím majitelem mírně vykuchal a zavařil...

Díky za případné reakce. J
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

13.01 2016 11:57


Zdravím M@te kolik jsi dal za to odstavení lambd ? Psal jsem Vojáčkovi do Prahy do prfituningu a chce za to po mě 6500? :-O :-O :-O zustal jsem nevěřícně koukat n mobil to se mi pomalu vypatí dát nový katy a udělat ten vejfuck celej
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

13.01 2016 12:26


Tak to udělej, já ti udělám cenu 6ku co ty na to?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

13.01 2016 12:32


váha (13.01 2016 12:26) orig :
Tak to udělej, já ti udělám cenu 6ku co ty na to?


??? nějak ti nerozumím (nějaká provokace či co ?)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 2

13.01 2016 12:35


V Profituningu v Bratislave za tento eko-úkon (odstavenie zadných Lambda* sond, odstavenie sekundárneho vháňania vzduchu do výfuku,...) brali pred cca 2 rokmi 200€.
nahoru

sponzor





13.01 2016 12:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

13.01 2016 12:37


sobik (13.01 2016 12:35) orig :
V Profituningu v Bratislave za tento eko-úkon (odstavenie zadných Lambda* sond, odstavenie sekundárneho vháňania vzduchu do výfuku,...) brali pred cca 2 rokmi 200€.


To je tedy slušná prácička tvl
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.12. 2015
Příspěvků: 11 | Témat: 3

28.01 2016 10:12


M@te (30.10 2011 19:38) orig :
Ahojte,
tento problem je vseobecne znamy u motorov 3,0 V6.
Mam tento isty motor a tiez som to absolvoval napisem celu historiu.
Svietila kontrolka el. motora. Diagnostika vypisovala, ze slaby katalyzator. Takze sa vymenili vsetky 4 lambdy.
Predkatalyzatorom su riadiace 5 cievkove lambdy a za katom su len diagnosticke 4 cievkove.
Stav sa nezlepsil, ale znizila sa mi o nieco spotreba no motor stale lenivy a kontrolka svietila stale.
Auto bolo na emisnej ziaden problem.
Kontrolka ma uz zacala srat, takze v Profituningu mi sofrverovo odstavili lambdy za katalyzatorom. Kontrolka mi zhasla a mal som klud, ale motor stale prispaty.
Prisiel den D.:
Odmontovali resp. odrazalo sa od zvodov cele vyfukove potrubie na oboch stranach az po stredny tlmic:
Diagnoza:
Predkatalyzator na lavej strane rozpadnuty (a prepadnuty k velkemu katu) a na pravej strane prasknute potrobie a pletence vyfucali vsade kde sa dalo.
Pradkatalyzatory sa vykochali. Zavarila sa prasklina, vymenili sa pletence. V aute ostali len velke katalyzatory.
Problem je, ze na automate je od zvodov az po stredny tlmic vsetko jeden kus. Predkatalyzator,potrubie, pletence, velky katalyzator. Takze keby som chcel menit predkaty,nemam sancu.
Ako je to s emisiami? Velky katalyzator to zvladne, ale musite to viac zohriat aby to fungovalo. Predkaty mali ucinok pri studenom motore.
Vykon a zvuk motora: Motor dostal drsnejsi zvuk, hlavne v otackach a auto ma uplne iny tah.
Verdikt: Ked na tomto motore Vam vyhadzuje diagnostika chybu na katalyzatore, tak je to naozaj chyba, ale chyba bude v predkate. Ked vyhadzuje chybu na zadne lambdy (za katom) tak tiez asi bude chyba v kate. V kazdom pripade lambdy za katom treba vymenit, ale najlepsie je ich uplne odstranit(softverovo) Je to zbytocne.
Vela stastia.
Mne cela sranda kym som dosiel kde je chyba stala cca.1000€. Keby som toto vedel zo 400€ mam vyrieseny problem.
Toto je jedna jedina choroba tohto motora.


Ahoj, momentálně řeším tento problém, ale vůbec netuším, co mám udělat proto, abych ho odstranil respektive co říct mechanikovi, aby opravil.
Pochopil jsem správně, že je potřeba sundat výfuky, vyměnit zadní lamba sondy a dále?
Neznáte nějakého mechanika v Praze nebo okolí, který se již s touto závadou setkal a opraví jí?

AUDI A4 B6 3.0i motor - ASN

děkuji za každou radu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

30.01 2018 21:21


Co jsem tady nasel na ten 3,0i tak jsou to snad jen ty lambady ..

Zel, krome M@te: tady od tech dalsich dvou co meli podobny problem uz neni jeho dalsi vyvoj popr reseni.

Zajima me, jestli se krom diagnostiky, popr. emisi, da poznat, ze by auto mohlo mit takovyto propblem. Tudis Lambdy nebo Kat. v haji a to pouze pri jizde ci prohlidce. Jako to ma priznaky, jak se to projvuje pri jizde ?

Jedna se mi A6 C5 3,0I Q , Manaul, rok 2003 , 260tkm
Zel, nemam srovnani, s C5 3,0 jsem nikdy nejel a tak nemuzu ani posoudit jak se to projevuje vykonove.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

09.03 2018 16:25


Lumpiq (20.07 2009 19:45) orig :
ano, lamda nejen ze muze, ale ona take oslabuje vykon motoru, jeho charakteristiku pokud je spatna, ci uz unavena. Tim padem i spotrebu, vlastni spalovani/zanaseni katu....

nechci vam do toho kecat, ale nejake hokusy pokusy s katem, lambdou at je zbytecne draha sranda, nektere auta maji az 4 sondy a ve finale to muze byt jen spatny kabel zapalovaci...profesional to resi tak, ze se napichne osciloskopem na sondu, vstriky, kabely zapalovaci a odecita hodnoty, eventuelne pak i na emisni analyzator....teprve potom zacne neco menit....

bohuzel, takto vesina servisu a servismanu nepostupuje:(


Takze ahoj podruhe.
Auto jsem koupil, dal jsme do nej asi 55 za servis. Jezdim s ni tyden.
Ted zacala sviti kontrolka motoru auto jede noralne pekny zatah od spoda, nehuli to, je to v manualu.¨
( prijde me ze to jede stejne jak moje nebozka A4 1,8t 132kw, proste Turbo* obsahem nenahradis )
Vcera na diag. chyba na vsech valcich krom 2, + dve lmbdy, nevim jiz jake..
Smazaly se chyby a od tedy se to zacalo hadat.
Dnes cestou na dalsnici plnej na 4 asi do 180 a zacla problikavat kontrolka motoru, zatim nesviti.


Rad bych to udělal jak tady pise Lumpiq, umi to nekdo ?
Popr zmeril tlaky na valcich, ale to je vzhledemk pristupu k motoru docela voser.
Verim ze to budou jen ty zadni lamdy nevo civky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

21.05 2021 15:23


TAVIC:
před nedávnem jsem se rozhodl vyměnit zadní/diag/lambdy
bo občas se neudělaly readines ve skupině 46/47
a psalo to chybu zahřívání katu,malá učinost
P0421/431
měly už 220kkm,životnost udajně 160kkm
na zkoušku tam šly DENSO DOX 0150 udajně vhodný na motor 3,0i r.02 ASN BBJ AVK
po asi 150km zase chyby 421/431 katy not OK
nechal jsem udělat OFF LINE emise.
levej kat.OK
pravej na hraně,Lambda* 1.03 a až po pořádným zahřátí OK
tak šly DENSA ven a zpátky BOSCH, a ejhle katy OK
tot moja zkušenost s katem a lambdou.
vždy dát co tam patří.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

08.12 2021 21:27


rozsini:
vim že je to trochu opozdena reakce ale vis jak se to rika. Lepsi pozde nez li pozdeji

"chybu zahřívání katu,malá učinost
P0421/431"
Mam stejnou chybu. Takze to vypada na ty zadni lambdy , ktere jsem neudelal.
Jeste jsem doufal ve vadny vyfuk, na kterem se co chvili obejevi nekde dirka, potreboval bych ho nejlepe vymenit, ale nejsou. Nevyresil jsem , jestli tam pasuje ten z 2,8.
No ale pokud lamdy, tak porad lepsi nez katy no ne ?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email