Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 511 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 510
Uživatelů: 1
Celkem: 511

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Olej A4 1.8T
tagy:
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 403 | Témat: 18

19.02 2011 15:24


fichtl500: NO pokud by jsi nalil treba sintetiku do motoru kde se lil mineral tak by to nemuselo dopadnout dobre protoze by se v motoru zacal uvolnovat karbon a to by bylo auvajs. Novy motor sintetika, uz relativne jety motor polo a stary vychechlany uz mineral
nahoru

sponzor





19.02 2011 15:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

19.02 2011 16:00


je to 2003, viz garáž
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 403 | Témat: 18

19.02 2011 17:36


fichtl500:
Asik uz pomalu premyslet nad polo, jak tak koukam ze se blizis k te 200. Nebo spis zere ti to olej?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

19.02 2011 17:46


Tak to opravdu netusím, 600km za dva dny a zádněj unik, jsem totiž new majtel a potřebuju to dát do kupy. Stítek měnení oleje sem dohledal znašne poničeny a nejsem schopen přečíst co je tam za olej. Dle žlutého stítku Shell tipuju na Helix ale to je tak vše co se dá zjistit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 403 | Témat: 18

19.02 2011 19:32


fichtl500:
Jestli tam byl shell olej tak si najed primo na stranky shellu a tam je konfigurator primo pro tvoje auto ti to napise co je vhodne

http://www.shell.cz/home/page/cze/products_service [zkrácená url] skus tenhle odkaz:-)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

20.02 2011 8:47


Tohle je pitomost co říkáte,sintetika už neexistuje ,všechno je to dneska hydrokrak.Důležitý je dodržet normu jinak výrobce garantuje mísitelnos s jinými oleji,problém je že díky tomu že benzínový motory mají vyšší teplotu a tak se v nich tvoří více karbonu.Každej olej obsahuje látky na rozpouštění karbonu amůže se stát že to ucpe sítko v čerpadle,speciálně 1,8 je na to citlivá.Jinak existují přípravky na vypláchniutí motoru před výměnou oleje občas je dobrý to udělat,jistota je to sítko vyšistit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 403 | Témat: 18

20.02 2011 8:56


pasa:
Tak je to rozdeleno ruznyma cislama podle hustoty a do jake zimy to je ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

20.02 2011 10:58


CzmertakCZ: Ale houby xWx je jen historickej pozůstatek a dnes již infornativní aby zblbli zákazníky ,vlastnosti oleje uurčuje norma CAE a hlavním vodítkem je norma výrobce motoru.Dneska díky ekoteroristům se preferují takzvané lehkoběžné oleje i ksyž přiznávám že má to u své opodstatnění.Opomenu li nižší spotřebu paliva tak mají např lepší střihovou stabilitu a tudíž se hodí jako LL.Nicméně nejdůležutější věcí v oleji jsou Aditiva* která právě dělají to aby vyhověl požadavkům výrobce motorů.Například do V10 pd musí jít 506.01 s každým jivým olejem jí zadřeš hned po nastartování,všěobecně u PD musí jít 505.01 nebo 507.00 jinak odděáš vačky.To co hlavně ovlivňují Aditiva* je takzvaná HT-HS viskozita kterou výrobci na svých produktech vůbec neuvádí.Tento parametr uvádí sílu mazacího filmu pri teplotě 130°C tedy schopnost mazání na najvíc namáhaných dílech jako jsou šály na klice nebo vačky apod.Ono těch parametrů oa požadvků je daleko více jak např zzpůsob honování a schopnost udržčeví se mazacího filmu a stěnách válce což určuje zda můžeš použít LL,tohle jsen uvedl jen pro představu jakej je rozdíl v olejích.
Já osobně dávám M1 ESP* protože podle nezávislejch testů co dělal ústav paliv a maziv jako jedinej tuto normu překračoval a mám PD který je na to velice náchylný.
Zktátka a stručně ,koukni do servisní knížky co výrobce požaduje za normu a to tam dej a nemůžeš udělat chybu.
nahoru

sponzor





20.02 2011 10:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

20.02 2011 13:25


pasa:
CzmertakCZ: Ale houby xWx je jen historickej pozůstatek a dnes již infornativní aby zblbli zákazníky ,vlastnosti oleje uurčuje norma CAE a hlavním vodítkem je norma výrobce motoru.Dneska díky ekoteroristům se preferují takzvané lehkoběžné oleje i ksyž přiznávám že má to u své opodstatnění.Opomenu li nižší spotřebu paliva tak mají např lepší střihovou stabilitu a tudíž se hodí jako LL.Nicméně nejdůležutější věcí v oleji jsou Aditiva* která právě dělají to aby vyhověl požadavkům výrobce motorů.Například do V10 pd musí jít 506.01 s každým jivým olejem jí zadřeš hned po nastartování,všěobecně u PD musí jít 505.01 nebo 507.00 jinak odděáš vačky.To co hlavně ovlivňují Aditiva* je takzvaná HT-HS viskozita kterou výrobci na svých produktech vůbec neuvádí.Tento parametr uvádí sílu mazacího filmu pri teplotě 130°C tedy schopnost mazání na najvíc namáhaných dílech jako jsou šály na klice nebo vačky apod.Ono těch parametrů oa požadvků je daleko více jak např zzpůsob honování a schopnost udržčeví se mazacího filmu a stěnách válce což určuje zda můžeš použít LL,tohle jsen uvedl jen pro představu jakej je rozdíl v olejích.
Já osobně dávám M1 ESP* protože podle nezávislejch testů co dělal ústav paliv a maziv jako jedinej tuto normu překračoval a mám PD který je na to velice náchylný.
Zktátka a stručně ,koukni do servisní knížky co výrobce požaduje za normu a to tam dej a nemůžeš udělat chybu.



Pašo krásně napsané
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 403 | Témat: 18

20.02 2011 23:33


pasa:
Kurna zase jsem o cosi chytrejsi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

21.02 2011 0:55


nemáte někdo nebo nevíte o někom, kdo má nějakou slevu na oleje Castrol?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

21.02 2011 11:03


Ezio:
nemáte někdo nebo nevíte o někom, kdo má nějakou slevu na oleje Castrol?

přece jen ho tam chceš dát ? já teď ten castrol se*ru dám tam zde doporučovaný mobil1 ESP*
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

21.02 2011 12:40


bubin:

přece jen ho tam chceš dát ? já teď ten castrol se*ru dám tam zde doporučovaný mobil1 ESP*


mas recht bubine
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

21.02 2011 15:19


chtěl jsem do převodovky ale dám tam raději originál.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

21.02 2011 17:00


Ezio: C máš ,máš 6q,jestli jo tak na náhradu zapomeň,pokud nchceš aby ti škrtaly kvalty.Tyhle experimenty mám už za sebou,i když majá stejnou nozmu je vidět že ten origo je řidší.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

21.02 2011 20:12


5q GDT, myslel jsem, že tam hodim ten Castrol ale i s tim mají někteří blbé zkušenosti. Psal jsem třem prodejcům audi se servisem a každý mi doporučil


"náplň je 2,25l (G 052911A2) oleje, prodává s v l balení a cena za 1 balení oleje je 735,-Kč"

"Orig. olej do převodovky stojí 616,- s DPH/litr a náplň je 2,25"

"do převodovky Vašeho auta patří G 052911A2. Stav náplně je 2,25l. Cena za litr je
660,- vč DPH"

tak nevim podle čeho berou ty ceny jinak vypustí se všechno? jestli musim koupit tři pixly, když ta jedna mi stejně zkoro celá zůstane
nahoru

sponzor





21.02 2011 20:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

21.02 2011 20:20


Ezio:
5q GDT, myslel jsem, že tam hodim ten Castrol ale i s tim mají někteří blbé zkušenosti. Psal jsem třem prodejcům audi se servisem a každý mi doporučil


"náplň je 2,25l (G 052911A2) oleje, prodává s v l balení a cena za 1 balení oleje je 735,-Kč"

"Orig. olej do převodovky stojí 616,- s DPH/litr a náplň je 2,25"

"do převodovky Vašeho auta patří G 052911A2. Stav náplně je 2,25l. Cena za litr je
660,- vč DPH"

tak nevim podle čeho berou ty ceny jinak vypustí se všechno? jestli musim koupit tři pixly, když ta jedna mi stejně zkoro celá zůstane


Mrknu zítra co jsem si to donesl z práce zač a když tak bych ti ho poslal za nějakou rozumnou cenu.Měl by to být Shel v té nej Hi-Tech kvalitě aspoň to tvrdil kámoš co ho nalél do svého Subaru.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

21.02 2011 21:35


Ezio: prodává se přibližnej objem podle typu převodovky a taky podle toho je označen ,v 5q je 2,25l a tak se dodává v půllitrovkách do 6q jsou 3l a tak se prodává v litrovkách.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

21.02 2011 22:00


tak díky, koupim originál, nechci riskovat, že to půjde hůř než teď. Cedan dík za nabídku
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

21.02 2011 22:47


Ezio:
tak díky, koupim originál, nechci riskovat, že to půjde hůř než teď. Cedan dík za nabídku


OK
Osobně si myslím že to líp nepůjde.Sorry
Já měnil taky a žádnou změnu k lepšímu jsem nepoznal Neměl jsem ale tento co mám teď doma nechal jsem si to vypustit a naplnit při výměně převodovky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

22.02 2011 21:38


koupil jsem ve škodovce

2x 1L 1232 Kč
1x 0,5L - 376 Kč

v pátek to nechám vyměnit, pak vám řeknu, jestli jsem udělal dobře nebo ne
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

22.02 2011 22:12


Ezio:
koupil jsem ve škodovce

2x 1L 1232 Kč
1x 0,5L - 376 Kč

v pátek to nechám vyměnit, pak vám řeknu, jestli jsem udělal dobře nebo ne


No vidíš a já jsem se ani nepodíval co to je za olej,aLe chtěl jsem ti ho dát max za půl toho co jsi utratil
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

22.02 2011 22:36


psal jsi Shell ne vážně, děkuju za nabídku, ale víš jak se říká, nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci : ))
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

22.02 2011 23:03


Ezio:
psal jsi Shell ne vážně, děkuju za nabídku, ale víš jak se říká, nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci : ))


Myslíš si že shell je sračka ???

A víš jak se říká "všechno co je drahé,ještě nemusí znamenat nejlepší"

Ezio neber to prosím jako urážku nic nikomu nevnucuji,já jen že se mě doma ten olej válí a rád ho klidně přenechám kdo ho bude potřebovat.Samozřejmě že specifikaci bych před posláním upřesnil.Mám jen ty 3litry

Mimochodem ten olej lejeme do fungl nových převodovek od CAT Tento olej by měl být Top od Shell,no ale to už je OT sorry
nahoru

sponzor





22.02 2011 23:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

22.02 2011 23:09


takhle to neberu, jsou jen dvě strany, originál a ten zbytek Kupuju si u nich jen ty flašky, vyměnim si to sám u kamaráda v servise. Je to tento SAE75W90
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


podívej se třeba na tyhle výsledky

VI Vis@40C Vis@100C
128 159.0 18.3 = AMSOIL CTL SAE* 50 Powershift GL-1
..............16.7 = Motul MOTYLGEAR 75-90 GL-4/-5
..............15.6 = VW G50/G51 GL-4
185 90.0 15.6 = Redline MT-90 75-90 GL-4
..............15.2 = Mobil 1 Synthetic 75W-90 GL-5
..............15.2 = Motul Gear 300 75-90 GL-4/-5
..............15.0 = Elf Tranself Synthese FE 75-90 GL-4/-5
132 116.0 14.9 = AMSOIL AGL 80W-90 GL-5
177 84.5 14.7 = AMSOIL MTG 75-90 GL-4
133 76.2 11.0 = AMSOIL CTJ SAE* 30 Powershift GL-1
183 56.2 10.6 = Redline MTL 70-80 GL-4
194 47.1 9.6 = AMSOIL MTF Synchromesh Trans fluid (GM/Chrysler) None
208 41.6 9.08 = Penzoil Synchromesh trans fluid None
198 34.0 7.5 = Redline D4 ATF* Dexron III / Mercon / API GL-4
138 40.5 7.1 = AMSOIL CTG SAE* 10W Powershift GL-1
..... 31.2 6.5 = VW G-052-171-A2 None
..... 35.1 6.38 = VW G-055-726-A2 None
..............6.3 = VW G52 (part numbers G052726A2 / G05272601) None
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

22.02 2011 23:27


Já jsem myslel že to necháš dělat ten autorizák
Jj díval jsem se na ten olej a doporučují ho všichni tak já teda zjistím co to mám vůbec zač
Samo že origo je origo tento typ olejů jsem nastudovaný neměl
V B5 se mě to zhoršilo po výměně tak to asi vypustím (nechal jsem jsem na dovči vyměnit převodovku + olej)a dám tam taky to co tam má být
Naposledy upravil cedan dne 22.02 2011 23:33, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

22.02 2011 23:31


ale taky ten origo klidně může být Castrol TAF-X, jak se kolem zmiňují, jen přebalená etiketa a jiná barva víčka, jinak jsou vzhledově naprosto totožný.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

22.02 2011 23:36


Ezio:
ale taky ten origo klidně může být Castrol TAF-X, jak se kolem zmiňují, jen přebalená etiketa a jiná barva víčka, jinak jsou vzhledově naprosto totožný.


No právě jsem četl že ten TAF-X tam vůbec nepatří a týpek co ho tam napral tak ho taky hned vylél (zhoršení vlastností) a dal tam ten co jsi psal G 052 911 A2
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

22.02 2011 23:38


když jsem psal do A.T.U., že bych si chtěl u nich nechat vyměnit olej do převodovky, a že bych rád originál, tak my napsali, že tam má být a daj mi tam tenhle Castrol (cenu tuším psali s prací 2000Kč)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

22.02 2011 23:41


Tohle psal boreček na diskuzi na dieselu
"ČAO Mám taky 6q v golfu a měnil sem olej v převodovce. Na doporučení mechaniků ze škodovky sem dal CASTROL TAF-X(prej to lijou do všeho 5q i 6q ). Poté se mě zdálo že řazení je horší než bylo,a na foru sem se dočetl že ten taf-x tam vůbec nepatří .Na radu HUMLa sem koupil origo ve VW G 052 171 A2 tři litry asi za necelé 2000kč a zbylo mě z toho 3dcl a teď to konečně řadí jak má. Takže kup origo vyměn si ho sám ať máš jistotu a budeš spokojenej pokud se to nezlepší tak je Převodovka* už horší. Výměna je na chvili jen se podívej jakej klíč maš na zátce. Mrknutí"

Pak běž do autorizáku
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email