Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 341 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 334
Uživatelů: 7
Celkem: 341

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Aditiva do nafty
tagy: wiki: TDI...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

13.11 2012 13:13


zimni v late mit muzes, naopak ale ne
sponzor





13.11 2012 13:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 343 | Témat: 34

13.11 2012 19:41


Já osobně už léta poživám zimní vif celoročně. No problem a po zimně je o hodně levnější
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

13.11 2012 19:45


pajáč: A nenapadá tě proč je letní a zimní nebude to složením pro rozdílné klima? Proč ho nekoupíš ve větším balení třeba 5L? To tě vyjde mnohem levněji než po tý slevě.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 343 | Témat: 34

13.11 2012 20:20


Já už toho tolik neujedu a cca 2 balení mi vydží na rok.
Asi budu mít v létě naftu více aditivovanou a to to cpu do vervy, jen ať to dobře maže !
AK batole
AK batole


Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 311 | Témat: 10

14.12 2012 19:05


Zdravim, já používám zimní VIF celoročně už několik let a teď jsem ho strčil do kufru a zapoměl jsem na něj. U pumpy jsem ho odzátkoval a byl to jen gel. Tak jsem ho doslova ,,odsypal" do nádrže a dotankoval. Myslíte že se to v té naftě rozpustí nebo to v nádrži bude až do jara plavat. Mam obavu že když se to nerozpustí tak to někde ucpe naftové vedení, palivové čerpadlo nebo něco takového.
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

14.12 2012 19:18


Majkicek: neboj se ta nafta má z tanku (podzemní nádrže) teplotu nad nulou a i tak se to rozpustí a nic ti to neucpe. Akorát by se to mělo udržovat nad bodem mrazu aby se to v tý naftě správně spojilo a tu naftu to aditivovalo tak jak má. Někdo mi to vysvětloval po chemicku nesmí to bejt taková tříšť.Ta se sice rozpustí ale ke správný aditivaci nedojde.
AK batole
AK batole


Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 311 | Témat: 10

14.12 2012 19:24


áček:
Majkicek: neboj se ta nafta má z tanku (podzemní nádrže) teplotu nad nulou a i tak se to rozpustí a nic ti to neucpe. Akorát by se to mělo udržovat nad bodem mrazu aby se to v tý naftě správně spojilo a tu naftu to aditivovalo tak jak má. Někdo mi to vysvětloval po chemicku nesmí to bejt taková tříšť.Ta se sice rozpustí ale ke správný aditivaci nedojde.


Já jsem v to doufal. Teď už ho vozím zase pěkně ve vyhřáté kabině. Každopádně díky za reakci.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2012
Příspěvků: 69 | Témat: 9

15.12 2012 18:06


ja som tiez pouzival VIF ale dnes som tam dal Shell diesel depresser a auto citelne ozilo az som bol dost prekvapeny aky to je rozdiel vo vykone...a to som ho len tak zo zvedavosti vyskusal
sponzor





15.12 2012 18:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.4. 2011
Příspěvků: 179 | Témat: 35

26.01 2013 18:59


VIF vozím v autě v kufru v přihrádce, dneska -10C, chci natankovat a VIF je zrosolovaté, na plechovce sice píšou skladovat do plus 5ti, ale je mi to divné, když se jedná o zimní VIF tak proč? PřECI* to nebudu tahat sebou domu, když autem parkuju venku, nebo jsem koupil nějakou "čínskou" napodobeninu?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2013
Příspěvků: 38 | Témat: 5

06.03 2013 13:39


nazdar,

ja to miesam pred tankovanim, nalejem 20ml VIF natankujem 20litrov nafty, potom znova DAM* 20ml VIF a dolejem 20 litrov nafty, tym padom s mi to dokonale premiesa. Ak uz mas donatkovane, a nechces uz tankovat, tak to tam len nalej podla objemu, co uz mas a dolej potom 2-5 litrov nafty, ja som tak robil, ked som uz mal natankovane a neml som VIF. Potom som len zasiel na pumpu po ceste, dal odmerku VIFu a dotankoval 5 litrov nafty.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.03 2013 16:41


astragsicko: To je úplně normální jev. Vif ( mimo jiné ) snižuje bod tuhnutí parafinu a správně funguje až je rozmíchám v palivu.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.1. 2013
Příspěvků: 14 | Témat: 2

23.03 2013 17:01


Tak se zimním VIFem mám podobné zkušenosti
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 7

14.04 2013 11:49


Taky jsem začal používat Vif a zlepšili se mně aj hodnoty vstřiku na Vagu.
kámoš ma Nisana Diesla a měl horší starty, vyměnil aj žhavičky a problém přetrvával tak byl na diagnostice a řekly mu vstřiky nebo blbne čerpadlo ale mechanik mu říkal ať tam da Vif .
Tak vyjedl už asi 2 nádrže a říkal že auto mu startuje daleko lepší .
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

14.04 2013 12:13


Má někdo ověřený kontakt na prodejce ze sudových zásob?

Kontakt z dieselpower fora nějak delší dobu nereaguje...
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

11.05 2013 10:57


tak sem zkusil proplachnout cerpadlo a vstriky VIFem natvrdo, hezky odpojil hadicky, navedl do pixly a z vesela si to hodinu chrochtalo na cistej VIF ... vysledek? Nekdo mi vymenil ten rozklepanej horor a dal mi tam normalni motor ... sice to porad klepe jako spravnej chrochtak, ale uz nemam masazni sedacky "Turbo*" ale jen "china low" ...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2013
Příspěvků: 2 | Témat: 0

30.05 2013 14:57


To je normální, sice je to nepříjemné když to zjistíte na pumpě, ale není to závada. hold nechat ho v teple rozpustit a pak nalít, ideálně zas po jízdě kdy je nafta v nádrži zahřáta, Vif je nejlepší přísada pro mazivost nafty ! Ale v létě nepoužívat zimní, na spotřebu je lepší použít letní.
sponzor





30.05 2013 14:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

31.05 2013 13:14


kluci, mam na zimnim VIFu napsany minimalni trvanlivost do 1/2014, myslite ze to muzu pouzit i po uplynuti teto doby ?

vim, je to minimalni trvanlivost, spis by me zajimalo co se tam muze "pokazit".


ze by ridnuti ? odpareni ?
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

07.06 2013 12:42


Ne nemuzes... Jsou tam nanocastice presne nastaveny na cas ucinku. Vyrobni tajemstvi.Very Intensive Force,... Pokud mas 1/2014 tak po teto dobe dochazi k premene na microcastice a pokud okamzite nezastavis tak se to premeni na milicastice az ti vylezou z motoru castice a majznou te klikovkou po hlave, ze jsi to tam lil !!!

Samozrejme ze muzes. Je to jen jisteni vzhledem k chemickemu slozeni. Pokud to je zavreny a na normalnim miste, tak bych se toho nebal. A nebo to spotrebuj do toho data at mas klid.

)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2012
Příspěvků: 132 | Témat: 4

10.06 2013 20:22


pajáč:
Já už toho tolik neujedu a cca 2 balení mi vydží na rok.
Asi budu mít v létě naftu více aditivovanou a to to cpu do vervy, jen ať to dobře maže !


Přečti si tenhle článek.

http://audiklub.cz/forum/tema/270407-test-naft-jsou-ceske-lepsi-nez-nemecke-a-polske

Některé nafty jsou kvalitní způsobem výroby a jiné dodatečnou aditivací.

Konkrétně Verva má aditiv až až.
AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

27.06 2013 20:01


Vyplatí se aditivum i pro rotačkové naftové motory? Zvažuji, že bych něco nalil také do nádrže na pročištění atd.
Koukám, že tu používáte a upřednostňujete Aditiva* od Vif-u. Jen problém s tím, že u nás u pumpy jsem to nikde nenašel.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2012
Příspěvků: 132 | Témat: 4

27.06 2013 20:21


Pokud chceš koupit draze tak u Benziny, jinak po netu i s poštovným tě to vyjde levněji. U nás v autodílech mají kus za 220,- Kč - což by se mi vyplatilo pokud bych chtěl jeden kus. Objednal jsem po netu kus za 165,- Kč - vzal jsem tři a jsem na cca 190,- Kč. Příště asi vezmu rovnou větší balení - 5litrů což vyjde ještě levněji.
Hledej na Heuréce a uvidíš.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

28.06 2013 6:32


Má to určenou dobu upotřebení, myslím že dva roky. Dále se to dělí na zimní a letní.
V případě že koupíš 5 litrů jednoho z nich...no já bych to určitě nevyjel

... objednávám přes net za 190 korun a ročně vyliju tak 1 plechovicu 500ml, takže se mi určitě nevyplatí kupovat víc a někde to skladovat. Kvůli dvacetikorune ročně určitě ne.

To si raději v hospodě odpustím 1 pivo a jdu rovněji domů a mám ušetřeno hned
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

28.06 2013 8:43


VIF bali i sheron - jmenuje se zimni aditiv.

Ale je to vif, vyrabi to vif, jen to pixlujou pro Sheron.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

28.06 2013 9:13


tomko222: Odkaz?
sponzor





28.06 2013 9:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

28.06 2013 9:27


Michal.K:

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

28.06 2013 18:27


Předpokládám, že těch 500ml je na nájezd 10tis km. Když najedu 15tis km, tak jakej mám koupit? Zimní či letní? To je rozdíl takový?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

28.06 2013 19:42


Ja to tam liku od oka. Predavkovani neni na zavadu. Pise navod.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

28.06 2013 19:52


krysimlade:
Ne nemuzes... Jsou tam nanocastice presne nastaveny na cas ucinku. Vyrobni tajemstvi.Very Intensive Force,... Pokud mas 1/2014 tak po teto dobe dochazi k premene na microcastice a pokud okamzite nezastavis tak se to premeni na milicastice az ti vylezou z motoru castice a majznou te klikovkou po hlave, ze jsi to tam lil !!!


AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

29.06 2013 11:04


Prosím ještě o radu. Táta si koupil toto, ale návod k použití je nějaký divný. Píšou, že přípravek se má nalít do 20l nafty? Tudíž komplet lahvička do nádrže? Jsem z toho nějaký zmatený, když se tu bavíte o VIFu, že jen po víčkách.
Nějak tomu davkování tohoto výrobku nerozumím
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole


Registrace: 27.10. 2010
Příspěvků: 277 | Témat: 5

29.06 2013 12:00


VeBr: , to je přECI* jednoduché, VIF je doplněk tedy se používá stále, toto co jste koupili je na jednorázové ošetření palivového systému, jak píšou po cca 10tis km.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email