Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 351 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 349
Uživatelů: 2
Celkem: 351

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

10.03 2008 12:16


Zdar chlapi.Chtěl bych znát váš názor na čipnutí motoru 2.8i V6 128kW.
Zda je to možné a jaká jsou možná rizika.Nechci to čipnout moc, ale slyšel jsem,že správným čipem se dá snížit spotřeba.
nahoru

sponzor





10.03 2008 12:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.03 2008 12:56


honzabas: mrkni na tyhle stránky:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Sice je to v nemčině(dá se to přeponout do anlgočtiny), ale pro první srovnání vyhodnosti úpravy chipu je to dobré.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

10.03 2008 13:03


Koupil jsem kdysi chip na nemeckem ebay. Ja mel r.v. 92, ktera zrala jako tank. O dva roky pozdeji mely stejne 2,8V6 spotrebu o dost nizsi.
Nevim jestli ten chip byla proste upravena epromka z nejakeho novejsiho rocniku nebo skutecne optimalizovana. Mela dodat 16koni. Ja je nepoznal, spotreba o neco klesla, lip to nejelo. Ovsem nevim cim toho dosahli. Pokud ochudili palivo a posunuli hranici klepani (predstih) - coz je podle meho jedina cesta jak mirne u benzinove atmosfery zvednout vykon, tak bych mel z dlouhodobeho hlediska strach o propaleni pistu. Ovsem v mem pripade se za 30tis a necele 2 roky nic takoveho nestalo. Kdyz jsem to prodaval, tak jsem novemu majiteli dal i s technicakem original epromku. Kdybytomu neveril nebo kdo vi co. S tou chiplou jsem nebyl nucen jit na emise.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

10.03 2008 15:07


2,8i se ti nevyplatí čipovat...rozdíl bude minimální
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

10.03 2008 16:34


Tak, tak, vyhozený prachy...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

10.03 2008 16:49


On chtel snizit spotrebu... U A100 to slo. A6ky jsou uz pekne optimalizovane, tam opravdu asi nic krom 10-15koni neziska.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

11.03 2008 12:48


Taky jsem přemýšlel o čipnutí svý 2,8 (142 kW) Né, že by nejela pěkně, je to raketka, ale s jídlem roste chuť..
Ale taky jsem usoudil, že vyhozený peníze.

Když bojuješ se spotřebou, tak pak už jedině lpg. Ale to je záležitost 35-40 tisíc
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

11.03 2008 19:13


Bunda:
Taky jsem přemýšlel o čipnutí svý 2,8 (142 kW) Né, že by nejela pěkně, je to raketka, ale s jídlem roste chuť..
Ale taky jsem usoudil, že vyhozený peníze.

Když bojuješ se spotřebou, tak pak už jedině lpg. Ale to je záležitost 35-40 tisíc

Já jsem o tom taky přemejšlel,tech deset procent co slibujou by mohlo být znát,to je cca 19 poníků.Tak nevim
nahoru

sponzor





11.03 2008 19:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

11.03 2008 19:30


Jasně.
Každý tvrdí, že význam čipovat má jen turbo!
Ale to je BLBOST!
Samozřejmě na turbu je mnohem větší zisk, ale čipem se dá vyhladit výkonová křivka, zvednout hodnoty ve středních otáčkách, kde se nejčastěji pohybujete atd. Nejde ani tak o špičkový výkon, takže si myslím, že optimalizace jednotky smysl má, jen si musí majitel uvědomit, co od toho chce očekávat.
Já čipoval 2.3 20v a bylo to kurevsky poznat a ta má v základu 170 koní.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

11.03 2008 19:47


sniper:
Jasně.
Každý tvrdí, že význam čipovat má jen turbo!
Ale to je BLBOST!
Samozřejmě na turbu je mnohem větší zisk, ale čipem se dá vyhladit výkonová křivka, zvednout hodnoty ve středních otáčkách, kde se nejčastěji pohybujete atd. Nejde ani tak o špičkový výkon, takže si myslím, že optimalizace jednotky smysl má, jen si musí majitel uvědomit, co od toho chce očekávat.
Já čipoval 2.3 20v a bylo to kurevsky poznat a ta má v základu 170 koní.

A o kolik Ti řekli, že to zvednou?
Kolik to koštovalo?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

11.03 2008 19:59


před nějakou dobou jsme jeli nechat čipovat s klukama z AC a byl tam i jeden s 2.8 V6 30v, nechal to udělat hlavně proto, že jezdí dost po městě a ta 2.8 se prý probere někde kolem 4000ot./min., tim čipem mu výkonovou křivku a průběh momentu upravili, že cítil zátah mnohem dřív a byl spokojenej, takže smysl to má, ale jak už napsal Sniper, musíš vědět, co od toho chceš a co si slibuješ
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

11.03 2008 20:01


Nebyl jsem s tím na brzdě, tak přesně nevím. Německý výrobce sliboval 15 koní a 30 Nm, byl to čip Evos přímo pro motor 2.3 20v. Navíc jsem tam měl více úprav, ale pokud se to povede, nárůst špičkového výkonu cca 10%, ale posune se celé pásmo výkonu. Takže je to opravdu sázka do loterie, pokud není čip postaven přímo na konkrétní motor.
Čip mě stál cca 6000,- Kč.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

11.03 2008 21:14


No kucí, to teda koukám, že se budu muset ještě poinformovat
Dík za to info.

Vlastně teď v mém případě to je zkomplikovaný tím, že mám na LPG samostatnou řídící jednotku. Až pojedu domů v červnu, tak to budeme stejně ladit, občas to cukne, prej to pojede jak na benzín, tak jsem zvědavej.
Teď když se chci svézt, přepínám na benál. Nejde tolik o to, že benzín je dražší, ale především se nemůžu někdy spolehnout na výkon, kdy s ním zrovna počítám

Přemýšlel jsem, jestli vlastně to samý jako chip by třeba mohli nastavit v tý firmě, kde mi plyn dělali. Auto jsem odvez pár dní po tom, co ho tam na vánoce dali, takže zatím s nima nemám bližší kontakt a moc nevim.

Jak vlastně chip funguje? Vždyť to se stejně nastaví kompem, ne? Vim, že se něco mění, ale to snad není celá řídící jednotka..
Má tu věc i řídící jednotka na plyn (asi samostatnou), nebo třeba může používat ten "chip" společně?
Na tu plynovou ŘJ napojujou komp a ladí to během cesty. Ale nevím jestli přímo na tu plynovou, protože když to ladili, tak se snad prý zkoušeli připojit venitř (na VAG?), to jim nešlo, tak to napíchli z motoru (asi mám dvě zásuvky, jak jsem tady četl, některý auta mají v nadstandartu dvě). Jak to může být propojený, že se chtěli napojit na stejnou zásuvku?


Soráč za zmatenost, koukám, že v tom mám docela hokej

Jo Piggy máš pravdu, táhne solidně odspodu, ale pravej kop přijde kolem 4000 , to začíná správnej mazec
Posunout ten záběr níž by nebylo marný, ale musí to bejt za ty prachy znát. Ty píšeš, že ten co to ladil, jezdí hlavně po městě a jestli jsem pochopil, chyběl mu zápřah níže. Možná u těžší A6 to může být při běžný jízdě znát, ale já se svojí A4 na běžný rozjezdy jsem maximálně spokojenej. Jak říkám, vylepšení by se hodilo, když tomu dávám fakt maximum, ale na běžný rozjezdy je tam přebytku dost a na pětku to z padesáti taky zrychluje

Když vás ale slyšim, že to fachčí, tak mě hned napadá, jak při sešlápnutí plynu to táhne ještě líp
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

11.03 2008 21:24


jj, on s tim jezdil hlavně po Praze a řikal, že furt držet motor v otáčkách, je trochu "neúnosné"...mno ani se mu nedivim

ale byl spokojenej, prej to bylo znát a nelitoval
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

12.03 2008 19:44


Až nebudu vědět co s prachama tak to čipnu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

13.03 2008 9:03


Piggy:
jj, on s tim jezdil hlavně po Praze a řikal, že furt držet motor v otáčkách, je trochu "neúnosné"...mno ani se mu nedivim

ale byl spokojenej, prej to bylo znát a nelitoval


Tak to musel jezdit pořád na dvojku, aby to držel na 4000 a jel okolo těch 50. Nějakej blázen asi... Já při rozjezdech na semaforech se mockrát přes 3000 nedostanu, leda když mám chuť ozávodit někoho vedle sebe

A navíc si myslím, že tím čipem se zkrátí životnost motoru. Z fabriky je motor optimálně vyladěnej a komu se zdá, že má velkou spotřebu, ať si koupí Fabii HTP a komu se zdá, že to hovno jede, má si koupit aspoň 4.2

<FLAME>Jo a nebo TDI, to jede za dva litry na sto a výkonově se tomu málo co vyrovná</FLAME>

nahoru

sponzor





13.03 2008 9:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





13.03 2008 9:11


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

13.03 2008 10:24


arc: Naprostý souhlas.

Čipem si mohu hodně pomoct a nebo ztratit. Myslím, že záleží kdo to programuje. Není fachman jako fachman.

Jediný problém může nastat, když se to přežene, tak může odejít spojka na manuálu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

13.03 2008 10:55


Petan:
arc:

....
Jediný problém může nastat, když se to přežene, tak může odejít spojka na manuálu.


Tak to by mě zajímalo jak. Těch pár Nm, co Ti ten čip možná přidá na to asi moc velikej vliv mít nebude.

A taky by mě zajímalo, co je to ta arcova výkonová rezerva. A že když se nějakým způsobem programově nastaví motor tak, že má větší výkon a nemá to vliv na životnost, je podle mě pěkná ptákovina. Vždycky je něco za něco. Všechno, čeho se to dotkne (asi nějaký časování ventilů, nějaký kompresní poměr - nevím, nejsem mechanik), tak tomu se aspoň trochu zkrátí životnost, to mi nikdo nevymluví. Součásti už nebudou pracovat v režimu pro který byly vyrobeny. Rezerva v dimenzování všude určitě je, ale proč to tak provozovat? Pro pocit, že mám o deset procent (a to ještě možná!) větší výkon? Děkuji, nechci.

Můj názor.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

13.03 2008 11:46


Uvedomte si, ze nastaveni RJ je vicemene stejne od Svedska po Sicilii - a to auto musi ve vsech techto lokalitach jezdit, startovat a PLNIT EMISE.
Prekrmnenej turbodehet naftou treba diky studenemu vzduchu nebude na severu kourit vubec a na Sicilii za nim nebude videt na 1/2 plynu.

Jestli si nekdo mysli, ze inzenyri z automobilek jsou banda kretenu, kteri proste nedokazou dostat dalsich XY koni, tak se kurevsky myli. Je nejenom o opotrebeni, ale i o spotrebe, emisich a treba i o konkurenci z vlastni rady. Pokud udelaji jedno vykonne auto, tak nemuzou nabidnout lepsi a drazsi variantu.

A licitovat co se meni v RJ je vec, kterou ze sebe delame kaspary. Nevime skoro nic.
nahoru

Anonymní





13.03 2008 15:17


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

15.03 2008 22:32


arc:
takzvaný "čip" je jen jiné nastavení dat řídící jednotky a tím odstranění výkonové rezervy dané výrobcem, absolutně to neovlivňuje životnost motoru, ani životnost poloos, převodovky a podobně, pokud se nebude motor využívat nadoraz v 90% provozu, což by se s tím muselo jezdit rally a to je s A6 očividná pičovina jak dům.
Takže šup a čip, motor ožije.

A mě se zdálo, že jsem slyšel, jak při čipování zákazník dostal původní "něco" do ruky. Jestli řídící jednotku, nebo jinej čip, nevim..

Jinak na německým fóru řeší čipování 2,8, chtěj tam dávat i kompresor apod..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

17.03 2008 22:16


Už vím, na stránkách chiptuningových firem jsem se dočetl, že jsou tři typy řídících jednotek. Některé se čipem pouze přepisují, některým se musí chip vyloženě vyměnit, protože nejsou přepisovatelné.

Chcete vědět, jak to pojede s chipem, co zvedne výkon ze 193 na 210 koní (tedy o 17)?
Jistě známe rozdíl mezi výkonem na 95 Natural a Shell V Power Racing. Myslím pocitově. Tak zde
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
je důkaz, že to pojede ještě dvakrát tolik lépe plus zvýšení kroutícího momentu z 280 na 304Nm s výrazně lepší charakteristikou v nízkém a středním rozsahu otáček.

Rozdíl Natural - V Power 8-10 koní.
Chiptuning 17 koní (cena 10 tis.).

Jo a taky jsem se dočetl zajímavý info o výše diskutovaném opotřebení motoru po chiptuningu...
VYDRŽÍ MOTOR?
Toto je velmi diskutované téma. Na diskusních fórech, na tuzemském i zahraničním internetu, se vedou doslova diskusní války zda-li se motor poškodí nebo ne. Jestliže je chiptuning proveden profesionálně a vozidlo je pravidelně servisováno tak se motor nemůže poškodit. Z hlediska dlouhodobé praxe, v této oblasti, jednoznačně vyplývá, že profesionálně provedená softwarová úprava nemůže snížit životnost motoru. Motor je konstruován na určitý počet pracovních cyklů. Zvýšeným výkonem není potřeba motor tolik namáhat, což znamená méně pracovních cyklů a delší životnost součástek potažmo celého agregátu. Z toho vyplývá, že řádně a profesionálně provedený chiptuning naopak zvyšuje životnost motoru.


SPOTŘEBA PALIVA
Co se stane po provedení chiptuningu? Bude spotřeba vyšší? V žádném případě, spotřeba se sníží cca o 5-10%. Motor je méně namáhán.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

17.03 2008 22:22


takze cip je takovy perpetum..
jede lip, tahne lip, zere min ...

....tydyyyyt :]
nahoru

sponzor





17.03 2008 22:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





17.03 2008 22:28


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

17.03 2008 22:31


No jasně, o tom lze diskutovat, dokud není vlastní zkušenosti
Já ji nemám, takže nemůžu říct A ani B
EDIT: To byla reakce na Křižníka ob příspěvek vejš, jsi moc rychlej Arci Ale spíš bych se přiklonil k tvýmu názoru
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

21.03 2008 9:05


Kriznik:
takze cip je takovy perpetum..
jede lip, tahne lip, zere min ...

....tydyyyyt :]





A Bundovy cykly jsou taky dobrá věc. Budu jezdit pořád na pětku a budu mít míň cyklů a motor vydrží milióny kilometrů a spotřebu budu mít jako TDi (i bez čipu )...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

21.03 2008 10:50


Rozdíl Natural - V Power 8-10 koní.

Ohooooooo OMG, WTF, ROFL !!!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

22.03 2008 9:58


The Second:
Rozdíl Natural - V Power 8-10 koní.

Ohooooooo OMG, WTF, ROFL !!!


No to jsem taky čuměl, ale to ani nemělo cenu komentovat...

Doporučuju přečíst tento článek na d-fensovi: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006021903
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email