Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 265 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 257
Uživatelů: 8
Celkem: 265

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.03 2008 9:10


Mam zaujimavu skusenost ktora mi vrta hlavou... az donedavna bola moja priemerka pri kludnom jazdeni a pomere 70% dialnica a 30% ostatne cca 7 l/100 km. Potom som mal tu zabavu so spojkou, a kedze som pritom usetril 5000 oproti ocakavaniu, zobral som to ako dobre gesto vyssej moci a kupil za ne novu baterku. Ked som auto vzal zo servisu po vymene spojky, mal som pocit ze je lenive ako svina, co mohlo byt ciastocne sposobene aj tym ze som zatial jazdil na Passatovi s 96kW TDI* PD ktory je fakt zihadlo, a ciastocne mozno efektom dlhsie odstavenej vzduchovahy (niekde som cital ze im to nerobi dobre). Ale potom co som par dni jazdil som zbadal, ze mam akosi podozrivo nizku spotrebu, tesne pred vymenou vahy vzduchu minuly vikend mi pal.pocitac ukazoval 6,8 l/100 km, a to som vtedy behal aj po meste viac ako obvykle. Minuly vikend som vymenil vahu vzduchu, v pondelok rano natankoval plnu a sledoval to... za 4 dni cestovania do prace som stiahol polovicu nadrze (co je menej ako obvykle), pal.pocitac mi ukazal 6,7 l/100 km, a prepoctom od plnej do plnej mi vyslo cistych 6 litrov Aj keby to bolo tak ze som tam natlacil o nejake 2 litre menej tak by to bolo cca 6,3 l/100 km. A ako pisem, zacalo to uz pred vymenou vzduchovahy, potom co som vymenil spojku a baterku. Cim to moze byt? Stara spojka mi nepresmykovala, pocasim to podla mna tiez nebude kedze rano byvalo aj v poslednych dnoch okolo 0 stupnov, a vcera bolo aj cez den len okolo 5 a pal.pocitac mi stale ukazuje malu spotrebu... a nepobadal som ziadne znizenie vykonu, skor naopak s tou novou vzduchovahou to taha krajsie.
nahoru

sponzor





01.03 2008 9:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





01.03 2008 13:18


mmm
Naposledy upravil Anonymous dne 07.03 2008 17:56, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.03 2008 16:07


Chodim po dialnici asi 70% cesty na 2000 otackach na 6.prev. stupni. Ja by som aj zobral ze to ma taku skvelu spotrebu a nerypal do toho, co ma vzrusuje (a preco to sem pisem) je to, ze sa zmenila smerom dole dost nahle, po tej vymene spojky a baterie a nejde mi to do palice ze preco
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.03 2008 16:17


wakko: alternator neni mozna tak zatizen pri dobijeni baterie ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

01.03 2008 16:22


Mě spíš napadá, že po připojení nové baterie se zformátovala řídící jednotka, což by mohlo snížit spotřebu.

Alternátor to určitě nebude, protože je tam stabilizátor napětí na 14V.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.03 2008 16:23


root: no to ma tiez napadlo, ale ked si to preratam - ak by bol rozdiel v nabijacom prude trebars aj 5 A (co na 99% nie je, ale nevadi), tak 5 A * 12 V = 60 W, co je nic (jedna ziarovka navyse) a urcite to nespravi skoro pol litra na 100 km...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.03 2008 16:24


Petan: to formatovani je dost dobre mozne, to me napadlo take. ale s tim alternatorem jsem to myslel tak, ze nova beterie ma nizsi dobijeci proudy, protoze neni tak zaoxydovana. tudiz je alternator mene zatizen a klesa spotreba.

asi to budou vsechny vyse spomenute faktory dohromady.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.03 2008 16:25


Petan:
Mě spíš napadá, že po připojení nové baterie se zformátovala řídící jednotka, což by mohlo snížit spotřebu.

Noooo.... toto vyzera rozumne, kedze je to nieco o com nic netusim Mozno ze to ze sa nanovo formatovala bolo i dovodom toho ze po pripojeni baterie to bolo take lenive. A zrejme by to nebolo po pripojeni novej baterie, ale este den predtym ked som bral auto po vymene spojky zo servisu, stalo tam asi 5 dni s odpojenou baterkou.
nahoru

sponzor





01.03 2008 16:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.03 2008 16:27


Tiez si myslim ze to bude viac faktorov, ale ten hlavny musi byt nieco ine ako nabijanie baterie alebo pocasie, pol litra je dooooost. To sformatovanie by to mohlo spravit...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

01.03 2008 16:31


root: Já to zase beru tak, že napětí je z alternátoru stabilizované a se zvyšijícím se odběrem dodává alternátor více proudu.

Nechci se pouštět do přesné definice o alternátoru a stabilizci napětí, spíše jsem chtěl zdůraznit, že alternátor a tedy palubní napětí by nemělo mít vliv na spotřebu. Nedovedu si představit, co by dělala alektronika v autě, kdyby "houpalo" napětí.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.03 2008 16:46


Petan:
root: Já to zase beru tak, že napětí je z alternátoru stabilizované a se zvyšijícím se odběrem dodává alternátor více proudu.

Nechci se pouštět do přesné definice o alternátoru a stabilizci napětí, spíše jsem chtěl zdůraznit, že alternátor a tedy palubní napětí by nemělo mít vliv na spotřebu. Nedovedu si představit, co by dělala alektronika v autě, kdyby "houpalo" napětí.


no hlavne si myslim, jak jsme se vsichni shodli, ze to vypada na tu ridici jednotku a mozna i ty dalsi faktory, jakym je nova baterie.

s tim alternatorem je to tak, ze je tam samozrejme stabilizace o tom zadna. spravne pises ze se zvysujicim se odberem pri stejnem napeti stoupa proud, tzn. jedna se o zdroj "do tvrda"

ale to s tim prece nijak nesouvisi, protoze me alternator zatezuje odebirany proud ne napeti. nova baterie ma NIZSI dobijeci proudy, proto je alternator zatizen mene nebo se pletu?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

01.03 2008 17:03


Pokud jsi odpojil starou baterku a hned napojil novou tak zadna zmena v RJ neprobehla,musela by byt odpojena alespon deset minut,potom by se měla RJ u benzinu formatovat,ale nevim jak u TDI*..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.03 2008 18:02


A čo takto napríklad trebars taký snímač zdvihu ihly,nemusel tio ukazovať motor mal väčšiu spotrebu a zrazu začal ukazovať a bolo vymalovane a hlavne ak píšeš že sa ti to zdalo lenivé tak ti tam niečo blblo.
Totiž elektronikou riadený motir má neustále dáke výpadky raz ide a zase nie,teda motor čo už má pár rokov za sebou.Bude to tak všetko so všetkým súvisí a preto smerodajný je len priemer spotreby za dlhšie obdobie.
A propo neprífúkal si si kolesá......
Winty 2.5 ťahá dobre od 1800 ot a nie od 2700.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

01.03 2008 19:35


u TDI* se zadna jednotka neformatuje
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.03 2008 20:24


Kovi:
Pokud jsi odpojil starou baterku a hned napojil novou tak zadna zmena v RJ neprobehla,musela by byt odpojena alespon deset minut,potom by se měla RJ u benzinu formatovat,ale nevim jak u TDI*..

Ked som menil baterku tak to bolo fakt len chvilu, ale predtym bola odpojena asi 5 dni ked to mali v servise... ale vlasta pise ze sa RJ u TDI* neformatuje tak uz fakt neviem... no ale snad to takto vydrzi
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

01.03 2008 20:26


wakko: bud rad, nerypej do toho, az se dostanes do faze kdy ti z vyfuku bude kapat surova ropa, tak jsi vymyslel perpetum
nahoru

sponzor





01.03 2008 20:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.03 2008 20:27


Kriznik:
wakko: bud rad, nerypej do toho, az se dostanes do faze kdy ti z vyfuku bude kapat surova ropa, tak jsi vymyslel perpetum

Ako vidis uz sa na tom pracuje...
nahoru

Anonymní





02.03 2008 22:31


wakko:
Chodim po dialnici asi 70% cesty na 2000 otackach na 6.prev. stupni. Ja by som aj zobral ze to ma taku skvelu spotrebu a nerypal do toho, co ma vzrusuje (a preco to sem pisem) je to, ze sa zmenila smerom dole dost nahle, po tej vymene spojky a baterie a nejde mi to do palice ze preco

Tak to je tým oteplením ved bolo 18 stupňov a aj t robi svoje.
nahoru

Anonymní





02.03 2008 22:37


MUFTY:
A čo takto napríklad trebars taký snímač zdvihu ihly,nemusel tio ukazovať motor mal väčšiu spotrebu a zrazu začal ukazovať a bolo vymalovane a hlavne ak píšeš že sa ti to zdalo lenivé tak ti tam niečo blblo.
Totiž elektronikou riadený motir má neustále dáke výpadky raz ide a zase nie,teda motor čo už má pár rokov za sebou.Bude to tak všetko so všetkým súvisí a preto smerodajný je len priemer spotreby za dlhšie obdobie.
A propo neprífúkal si si kolesá......
Winty 2.5 ťahá dobre od 1800 ot a nie od 2700.

kamarade ja viem ale od 2600 to už ide lepšie preto som mu pisal že passat 130ps ide už od 1800 tak ako nám pri 2600 vieš. ale potom passat nad 3000ot zase straca tah a nám ide do 4000ot.preto v nizkych otačkach passat je pružnejši.jazdil som na tom preto to pišem.A jasne je že nám to taha už od 1800ot ale nie tak ako PD 130ps jo?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

02.03 2008 23:13


Ta spojka nemel jsi pridrene spojkove lozisko? No, ale pokud by se do toho melo ztracet nekolik kW vykonu, aby jsi je poznal na spotrebe, tak by asi zrudlo a zmizelo nez aby to to dlouhodobe zvysovalo spotrebu.
Nemenil jsi pri te vaze i filtr vzduchu? S pricpanym to zere a nejede.

Jak ti to vychazi na tankovani? Pocitac muze kecat - jestli si nekdo hral s resetovanim inretvalu, tak mohl prekalibrovat palubniho optimistu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

03.03 2008 7:23


Lozisko bolo relativne OK, a ak by som do neho mal natlacit asi 4 dcl na 100 km tak to by fakt musel byt iny rachot Filter som nemenil, a tych 6 l/100 km je merane od plnej po plnu vypoctom(a prepocitaval som to pre istotu viackrat ), pocitac ukazoval o 0,7 l/100 km viac. Ako som uz pisal hore, je mozne ze mi to do nadrze natlacilo o nejaky liter-dva menej, to sa moze kludne stat, ale aj tak som nikdy predtym nemal sancu za 4 dni vytiahnut len pol litra nadrze a skoncit presne na ryske na palivomeri... teraz to vychadza tak, ako predtym (ked som sa snazil) po maximalne 3 a pol dnoch, cize teraz som spravil na to iste mnozstvo nafty o 80 km viac - 680 miesto 600.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.03 2008 22:56


neplete si to s benzinem?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 628 | Témat: 77

28.07 2013 11:26


Ahoj,chlapi navazuji na tohle starší téma:v pátek jsem koupil novou baterku,vyměnil a včera sem absolvoval cestu do Roztok a zpět(Cheb).Před výměnou bat.mi Maxidot* ukazoval spotřebu 7,8-8,1 l/100km,no a včera se to ustálilo na 6,9 l/100km. V čem je taková plusová změna spotřeby?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

28.07 2013 11:31


Dobíjení
nahoru

sponzor





28.07 2013 11:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 628 | Témat: 77

28.07 2013 11:35


no jo Tome,ale když mi při výměně měřili dobíjení,tak že to málo dobíjí....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

28.07 2013 11:39


Jako, ze to nemusi tak moc dobijet novou baterku?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 628 | Témat: 77

28.07 2013 11:44


Satas:
Dobíjení
.....upřesni pro laiky...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 628 | Témat: 77

28.07 2013 21:06


tak dík....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.2. 2013
Příspěvků: 2 | Témat: 0

01.08 2013 7:34


vlasta:
u TDI* se zadna jednotka neformatuje



neni to nahodou tak ze ked sa rj vytiahne a necha nieaku dobu odpojena vratia sa jej hodnoty na hodnoty nadstavene z vyroby ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.3. 2013
Příspěvků: 18 | Témat: 2

10.01 2014 17:24


tak u mňa to bolo vahou vzduchu,,hned po jej výmene a zamozrejme vzduchoveho filtra(ktorý sa odporúča meniť spolu z váhou),tak mi šla spotreba dolu skoro o 1 liter !!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email