Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 336 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 333
Uživatelů: 3
Celkem: 336

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: 1.8T - LPG - zkušenosti
tagy: wiki: CNG, LPG...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

08.04 2013 23:09


při přechodu to necukne protože tam nastaviš pár ms kdy jedou obě paliva najednou, výkonovej rozdíl tam je prakticky neznatelný ale určitě měřitelný, kort u čipu. co jsem na to tak koukal když se to někdy blbě sejde dělá to u mne i 5 koní.
sponzor





08.04 2013 23:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

08.04 2013 23:17


Já měl 1kw rozdíl v maximálním výkonu, ale když se přepíná benzín na plyn nebo opačně tak mi to cukne podle toho jak moc stojím na plynu. A hlavně jen když dojde plyn, nebo si to manuálně přepnu. Samo se nikdy nepřepne, což mi vyhovuje ale při vyšším výkonu popřípadě chipu bych to chtěl mít tak jako ty.
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

09.04 2013 9:10


fichtl500: me to opravdu jen mirne cukne ted v zime jinak kdyz je teplo tak prechod n95-LPG* nepostrehnu
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

09.04 2013 10:33


mě to necukne ani trochu, cunknout to nesmí, cuká to protože že je buď rozdílná bohatost směsi BA/LPG* nebo je blbě nastaveno to překrývání paliv. necukne mi to ani v létě ani v zimě ani na podzim
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

09.04 2013 10:53


ja si myslim ze by to mohlo byt i plynem konkretne z pumpy-zavislost leto, zima je totiz v LPG* smesi.je mozne ze ta zimni smes tu je ojebana a tak mi to dela-je to jen domnenka. kazdopadne to cuknuti je v te zime temer nepoznatelne, ale jakozto majitel auta to tam citim
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

09.04 2013 11:33


no plyn tu stojí za pikaču to se ví, nicméně beru na různých benzinkách a nědělá mi to ani trošililinku, jsem taky přecitlivělý majitel auta takže bych to poznal dělalo mi to taky než jsem si to naladil podle Lambda* sondy...
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

09.04 2013 11:40


SupermanXXX: tak ja nemam prostredky abych si ladil LPG* sam :/ nicmene ja beru pouze na jedne stanici...ale neni to vec ktera by byla na obtiz takze to neresim
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

09.04 2013 20:20


ohledne prostredku nevim co to stojí na BRC ale mě stál kabel tisícovku a pak samozřejmě hodiny pokusů a litry plinu abenzinu než jsem pochopil jak to funguje ale je fakt že mě to zlobilo a ještě mě baví se v tom šťourat a ten pocit když si tim člověk projde od začátku a podaří se mu to odladit je nepopsatelnej
sponzor





09.04 2013 20:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

09.04 2013 22:04


to verim, ale na to nemam cas a navic na parkovisti bez garaze no nevim
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.7. 2013
Příspěvků: 20 | Témat: 1

06.08 2013 20:49


Čau chlapy. Jaký máte rozměr nádrže (průměr/výška)? Trochu tu pátrám kolem zástavby LPG* do A4 B6 Avant 1.8t a hodilo by se mi to.
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

06.08 2013 22:41


50l
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

07.08 2013 16:44


58
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

07.08 2013 20:49


Když sem fákt na suchu tak 54 první tankování dokonce 58, rozměry nádrže nevím
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.7. 2013
Příspěvků: 20 | Témat: 1

12.08 2013 19:35


Díky za popis, spíš jsem myslel fyzické rozměry jako je výška a průměr. Ale nevadí. I objem pomůže
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2013
Příspěvků: 164 | Témat: 38

19.08 2013 0:38


casto se mi stava,ze i kdyz je motor teply,jedu na LPG* a vyradim na neutral...tak se prepinac sam prepne na benzin....musim opet zvysit otacky aby se prepnul zpet na LPG*...toto se deje i kdyz sundam nohu z plynu,jedu napr z kopce se zarazenou rychlosti.Na diag.LPG* jsem byl a nikde zadna chyba v LPG* jednotce neni..Nejaka rada,info?Diiiky
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

19.08 2013 18:28


vetsina lidi to tak ma nastaveno v softu RJ. protože většina fitrem to neumí namontovat a na volnoběh to má na LPG* nepravidelný chod. takže se v softu nastaví podmínka třeba přepni z BA na LPG* od 800otáček... jestli je v pořádku HW a je dobre proveden amontaz da se to vypnout. co mas za znacku LPG* systemu?
sponzor





19.08 2013 18:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2013
Příspěvků: 164 | Témat: 38

19.08 2013 19:35


system mam Landi Renzo.Jde o to,ze prepinani na LPGmam nast cca pri 1700 otackach kdyz je motor zahraty min na 35 stupnu.Popravde zacinam mit podezreni na nejake cidlo..protoze jiz druhy den po sobe se mi hned po nastartovani studeneho motoru se mi pusti vetrak a na LPG* se prepne ihned po nastartovani a to i po studene noci....Dal jsem to na VAG ale nikde na cidle zadna chyba neni...Takze si myslim ze to moje prepinani z LPG* zprt na benzin jak resim bude spojene s vadnou informaci z nejakeho cidla,ktere poda nepravdivou info o tom ze je motor studeny....Nemas v tomto nejakou zkusenost co se tyka chlazeni?Diky
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

20.08 2013 8:47


no LPG* ma svoje teplotni a tlakove cidlo. oboje je vodet na LPG* diagnostice. kdyz bude na studenym motoru treba 30 stupnu a LPG* bude ukazovat 50 stupnu je to jasne chyba cidla LPG*
AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

07.12 2013 16:34


měl bych otázku, také mám landi renzo a vedle volantu mám přepínací čudl na LPG* a benzín...moje otázka se týče toho že pokud mám přeplé na LPG* a LPG* stále svítí tak by se mi to nemělo samo přepínat na benzín např. při volnoběhu? Další otázka směřuje ke spotřebě jezdím opravdu na spotřebu a můj výpočet vyšel při nájezdu 420 km 8 l/ 100km plynu...Je to možné?
AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

16.12 2013 22:15


ta spotřeba opravdu pasuje zkoušel jsem znovu...spotrřeba se mi pohybuje v rozmezí 8,5 az 9,5 l/100km
ale měl bych další otázku v předchozéch stránkách se bavily o přídvaném mazání...tudíž když mám audi a4 1.8 t r.v. 1998 a ty hydroštely tam mát taky...tak taky nepotřebuji přídavné mazání pro ventily?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 2

17.12 2013 10:24


Cus , já mám 1.8T quattro*+chip na 147 kw a LPG* mám namontováno 8 měsíců a zatím žádný problém. Spotřeba je kolem 11-13L LPG*. Obsah nádrže je 55 L.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

17.12 2013 11:07


audiis:
ta spotřeba opravdu pasuje zkoušel jsem znovu...spotrřeba se mi pohybuje v rozmezí 8,5 az 9,5 l/100km
ale měl bych další otázku v předchozéch stránkách se bavily o přídvaném mazání...tudíž když mám audi a4 1.8 t r.v. 1998 a ty hydroštely tam mát taky...tak taky nepotřebuji přídavné mazání pro ventily?


Hlavně si zkontroluj, jestli ti to k těm 9l LPG* nežere ještě 2l benzínu
AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

17.12 2013 12:16


Jako myslis treba pri volnbehu atd.? To zjistim jedine tak ze mi napichnou ridici jednotku toho plynu ne? Zacina mi vynechavat 1 vstrik...a chtel bych vedet jes5i vymena je kus zb kus nebo je ntna nejaka uprava?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

17.12 2013 14:12


audiis:
Jako myslis treba pri volnbehu atd.? To zjistim jedine tak ze mi napichnou ridici jednotku toho plynu ne? Zacina mi vynechavat 1 vstrik...a chtel bych vedet jes5i vymena je kus zb kus nebo je ntna nejaka uprava?


Ne, to zjistíš tak, že ti bude podežrele ubývat i benzín Já to takhle měl na začátku, než ho poladili a vyměnili některé komponenty. Spotřebu LPG* jsem měl sice nižší, než teď, ale k tomu LPG* si to vzalo další 2l benzínu na 100 km. Po výměně mi vychází spotřeba benzínu na 0.6l/100km, což odpovídá spotřebe před přepnutí u studeného motoru.

K těm vstřikům - záleží, co máš za systém. u MAGIC3 vychází vstřik na cca 500,- Kč, u BRC jseš tam za 3000,- Kč/jeden
sponzor





17.12 2013 14:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

17.12 2013 17:15


hmm tož to je skok...musím to dát nškomu aby se mi an topodíval. A měl bych další otázku ....Příští měsíc jedu si jedu pro motor mám ho za pekěn pěníze a tak ho beru....Kdyby už přišlo na to, že bych ho měnil...na kolik by mě višla předělavka zase na LPG*..když už tam vše zařízení mám? Nevíte někdo?
AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

02.04 2014 20:47


měl bych otázku ke vstřikům, když jedu s autem ve vyšších rychlostech tak se obcas jako kdyby kusne motor pak musím uvolnit plynový pedál a pomalu přidávat, aby to vůbec jelo, na benzín mi to nedělá, jsou to vstřiky? popř. kolik stojí výměna mám zařízení landi renzo, a nebo dají se nějak repasovat vyčisti? myslím si taky že můžuou být zasrané...No nevím nějaké tipy?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

03.04 2014 8:04


Mam 2.7 T na LPG*. Znacku tartarini. Nemam flashlube. Ale keby som vam ukazal v akom stave boli vyfukove ventily tak by ste si rozmysleli ci ho namontovat date alebo nie. Ked ten gepel konecne znovu spojazdnim tak 1. co spravim pojdem do servisu nech mi ho namontuju. Niekde som cital ze je problem s tou 5 ventilovou technologiou. Na LPG* to ma vysokú teplotu vyfukovych plynov. Ano, ventily su tvrde nie ako u japoncov. Ale nadmernu teplotu neznesu. A flashlube nie len ze maze ale aj chladi
LPG* mam v aute namontovane "udajne" 60 000 km
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

12.04 2014 18:20


protože za mnou jezdilo čím dál více lidí na opravu namontovaných LPG* systémů Magic a Stag, tak jsem na to založil firmu abychom mohli opravy a přestavby dělat oficiálně. takže když bude chtít přestavbu nebo dát dohromody "odborně" namontovananý systém který mu nikde pořádně dohromady dát nemohou (typicky chipované auta). tak se ozvěte do SZ.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

12.04 2014 19:36


No chcem zdravy chip cca 18-20 % ale neviem ako to pojde. Teraz v serii ked nalozim plny plyn z miesta tak mi začala vzdy pipat a blikat ta krabicka na prepinanie, neviem preco. Ak mi nepomozu v hlohovci bud si isty ze ta budem kontaktovat
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

13.04 2014 23:24


Ahoj tim to signalizuje ze LPG* system nestiha. To se prave nesmi stat. Neco je spatne pak se klidne ozvy. Nebudes prvni ani posledni komu jsme tuto vec resili...
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email