Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 384 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 379
Uživatelů: 5
Celkem: 384

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: 1.8T - LPG - zkušenosti
tagy: wiki: CNG, LPG...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.09 2011 12:56


bubin: ono je to asi individuální u každého motoru... znám lidi, kteří mají najeto více než já a vstřiky zasrané nikdy neměli...

zbytečně bych nepanikařil, jen jsem chtěl upozornit, co se může stát a jak tomu relativně levně předejít...

ohledně flashlube je něco málo uvedeno zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
sponzor





30.09 2011 12:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

30.09 2011 13:30


no právě že já mám trochu problém před přepnutím na LPG* - autu se nechce do otáček, na plný plyn skoro nereaguje a chod motoru je taky nic moc (ani nevím jestli běží všechny válce - u V6 se mi to špatně poznává)
Navíc prý není dobré jezdit s pár litry benálu v nádrži kvůli kondenzaci kapek - čím prázdnější nádrž tím větší plocha ke kondenzaci.Já jezdím s benzínem na rysce rezervy... :/
To jsou mi novinky při pátku
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.7. 2011
Příspěvků: 139 | Témat: 31

02.10 2011 10:14


flash tam davat nemusis,nema to u audi žadny vliv.kdyby to byl japonec,korejec tak jo.kup si aditivum VIF,a mas po starostech...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.7. 2011
Příspěvků: 139 | Témat: 31

02.10 2011 10:15


TAVIC:
a pro po , z akolik se dnes da sehnat LPG* do 1,8T cca ?
pocitej okolo 27 tacu.
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

03.10 2011 6:59


filipus: to je aditivum pro diesel co mi tak google našel...?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

13.10 2011 22:33


Ja mám Audi A4 1.8T 120kw quattro* v LPG* a spokojnosť.
Pri kludnej jazde si to vypýta 10-11l plynu a to je bezkonkurenčné
Pokiaľ ti to nebude montovať nejaký Ferko garážmajster tak jednoznačne áno.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.11. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 8

01.11 2011 16:44


Moje zkušenosti s LPG* v 1.8T po 3 letech:
- odešel mi ventil (protože jsem v létě jezdil pouze na LPG* a ten je "suchý" a proto ventil ze shora nepromazává, takže občas jezdit i na benzin)
- měnil jsem svíčky
- pokles výkonu není prakticky znát
- spotřeba je vyšší (na displeji ukazuje špatně, je potřeba si spočítat)
- ve vysokých rychlostech pokud prošlápnu plyn, tak mi to vyhodí na benzin
- před 14-ti dny mi začal plyn "vonět" i v autě po první minutě jízdy, potom už nesmrdí takže s tim budu muset nikam zajet
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

01.11 2011 16:51


lukashribal - aký ventil ti odišiel? Klasický v motore?
Aj mne sa niekedy zdá, že mi plyn "vonia" v aute, potom napíš prosím čo to bolo.
sponzor





01.11 2011 16:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.11. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 8

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

02.11 2011 19:14


lukashribal: no to flashlube dle zdejších není na naše auta třeba..
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.11. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 8

02.11 2011 20:17


bubin: důvod?
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

02.11 2011 20:26


přeti si to v tomto topicu výše...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.11. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 8

07.11 2011 20:57


Dudo: tak jsem měl špatné těsnění u redukce..borec ani neměl čuchačku, proste strcil hlavu do motoru a hned věděl, kde je problém
AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

04.11 2012 13:19


Mám dotaz na ogary co si ty svoje plecháčky přerobili na "sporák". Možete postnout fotečky zástavby teho plynu v motorovém prostoru, jak to má kdo zrobené, kde je co chycené, kudma vedou špagáty k temu všeckemu. Vím, že je to opruz, ale prosím, prosím. Myslím, že i jiní co by do teho šli konkrétně u tohto motoru, by to ocenili..

Co Venóšu a další dáte?
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

04.11 2012 13:43


flaslub se na motory s turbem nedava, pro poradny nemecky motory stejne neni potreba a prestavba stoji 23tisic se systemem magic. mam na nem najeto 10tis a spokojenost spotreba 11.5 litru plynu + 1l benzinu na 100. je to cca 2.5 kč na KM
AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

04.11 2012 16:16


Jestli jsem pochopil správně, tak Flashlube se převážně dává do motorů, co nemají tvrzené sedla ventilů a hlavně nemají automatické štelování vůle ventilů hydroštelama, například. Pokud tohle platí, tak u 1.8T asi flashlube nemusí být.
sponzor





04.11 2012 16:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

04.11 2012 17:48


VOX: nafocené to nemám... a teď asi ani nenafotím. jedině o víkendu. přes víkend za tmy do, a za tmy z práce...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

04.11 2012 19:55


VOX:
Jestli jsem pochopil správně, tak Flashlube se převážně dává do motorů, co nemají tvrzené sedla ventilů a hlavně nemají automatické štelování vůle ventilů hydroštelama, například. Pokud tohle platí, tak u 1.8T asi flashlube nemusí být.


tos pochopil spravne, problem taky je že se flaslube davkuje sam podtlakem v sacim systemu ale u turba mas v motoru přetlak ne podtlak.
AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

04.11 2012 20:49


vencaa6:
VOX: nafocené to nemám... a teď asi ani nenafotím. jedině o víkendu. přes víkend za tmy do, a za tmy z práce...


Však netvrdím, že to musí být hned. Jak si vzpomeneš, bude fajn. Já se připomenu, neboj.

SupermanXXX:
VOX:tos pochopil spravne, problem taky je že se flaslube davkuje sam podtlakem v sacim systemu ale u turba mas v motoru přetlak ne podtlak.


No vlastně jo, to máš recht s tím tlakem...

Jinak to vypadá, že půjdu tvojí cestou, trochu to nechám "potunit" a pak z toho udělám "sporák". To zas někteří budou brblat, asi. Ale co, je to moje a ja to tak chcu, basta.

Jo a hele, na tebe by ten můj dotaz s fotkama chtěl směřovat také, co ty na to?
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

04.11 2012 22:21


hele fotky uz jsem tady nekam daval. zastavba je ale tak schovana ze jediny co uvidis je nadrz misto rezervy a plneni schovane pod vickem. dobre vyber firmu! tu na kterou mas reference primo na tento motor! hodne kutilu ho neumi napr. LPG* servis brno dojebali kamosovi cupru 1.8t brutalne tak az se s nima soudi
AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

04.11 2012 22:40


SupermanXXX:
dobre vyber firmu! tu na kterou mas reference primo na tento motor! hodne kutilu ho neumi napr. (


A to mně právě zajímá, jaký tam máš systém a kdo umí 1.8T i po čipu. Kde ti to dělali?
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

05.11 2012 7:53


delali to na levnelpg.cz v praze dostal jsem na ne hodne kladnejch referenci a ani jednu zapornou.skoda jen ze nedeladj BRC ktery jsem puvodne chtel. bacha taky kdo bude delat ten chip. je dobry neprodluzovat moc dobu vstriku protoze pak to LPG* vstriky nestihaj. to je lepsi dat treba vstriky z cupry. taky pocitej ze ti to stejne od 4500 otacek pojede na benzin. jestli chces vic detailu tak ti poslu do sz mobil.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.3. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 6

07.04 2013 21:19


mam audi b6 1.8t s chipem a chcu to dat na LPG* , nebudou nejaky problemy ?
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

08.04 2013 22:20


když dodršít toto problém nebude:

1)musí být dobře udělaný chip
2)musíš DOBŘE vybrat montážní firmu
3)doporučuju vybrat kvalitní LPG* system (BRC,Landi...)
4)počítej že od 4.5tisice otaček se plyn vypne a pojede to na benzin
sponzor





08.04 2013 22:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

08.04 2013 22:25


SupermanXXX: 4) pokud dojde k bodu číslo 4, nebyl dodržen bod č.2
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

08.04 2013 22:31


siki to co píšeš platí je pravda ale neplatí to pro chipovaný auta a určitě víš proč
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

08.04 2013 22:33


ještě bych dodal, že motor musí být v perfektní kondici
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

08.04 2013 22:35


SupermanXXX: jo, dodal bych, že zprávný LPGguru by ti doporučil odstranit chip a potom provádět přestavbu
Jinak to vidím jako nesmysl, ale budiž...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

08.04 2013 22:53


správný úpravce mě upozornil na to že to tak bude a moje volby byla to akceptovat od té doby co si LPG* nastavuju sám jsem pochopil proč to tak je a že to neni šlendriánství montážníka. nevim proč bych měl vyndat čip mě to přijde v pohodě když jedu do 4750 otáček jede to na plyn a když chci holt závodit tak jedu na benzin alespon to má vyší výkon a líp se chladí spalovací prostor a ventily...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

08.04 2013 23:02


SupermanXXX: Ano, ale při tom přechodu ti to musí určitě cuknout ne? plyn vs n95 je jen malej rozdíl výkonu, teda nwm jak to máš nastavené ale u mě sme na brzde změřily jen nepatrnou odchylku.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email