Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 2
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Tempomat C4
tagy: wiki: Tempomat...
AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

26.05 2009 15:15


Jiz to tady bylo,ja to taky resil,a za pomoci Chicona jsme si udelal kabliky natahl zapojil,nalogoval,nicmene mi to nefunguje

nekde jsme zaslechl ze ne vsechny RJ u C4 2.5TDI umi Tempomat*
nahoru

sponzor





26.05 2009 15:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

26.05 2009 15:16


nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

26.05 2009 16:13


Nakódoval jsi RJ?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

26.05 2009 16:16


KaCzaba: automat nebo manual?

u automatu muze byt problem v nefunkcnim cidle brzdy (sulda resil)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

26.05 2009 17:43


nakodoval podle chicona,a je to manual

kodoval jsme v RJ motoru-login- 11463


ma nekdo jinej navrh jak na to?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

26.05 2009 19:21


aat to snad umi od rv 96, ael všechny řj
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

26.05 2009 19:49


je to dokonce od nejakeho mesice 96 - vim ze 1-4 to neumi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

26.05 2009 21:08


Kdyz na tu AAT to jede lip nez na AEL chjo....
nahoru

sponzor





26.05 2009 21:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

26.05 2009 21:14


heh?
vyměň vstřiky a dej AEL jednotku ... máš 103kw a pojede to rozhodně líp
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

26.05 2009 21:19


nn to uz mame.ja mam 764 vstriky davno,kamos ma avanta se vstrikama a prevodovkou ze 103,ted jsme tam daly i pocitac ze 103 a rika ze to min huli,dole,coz je logicky dle me,pac jednotka vi,ze ma vetsi vstriky akdyz je Turbo* stejny,tak dole ubere naftu,a i o neco min mu to zere.a jede to min nez mu to jelo,hlavne dole.jinak zkusenosti jsou takovy,ze vzdy ta jednotka te slabsi verze je ostrejsi nez ta silnejsi.jako tomu je u octy 66 vs. 81 kW
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

26.05 2009 21:34


KaCzaba: pokud potřebuješ, ŘJ z AEL rok 96 mám.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

26.05 2009 21:48


potrebuju zprovoznit ten Tempomat* nechci rj z 103

ale nic jinyho mi nezbyde...jaka je cena?kazdopadne pokud to chapu AEL je jendo jaky rok jen u AAT zalezi na roku.vyzkousim lukasovo z AEL a naloguju ji Tempomat* a uvidime zda pujde.pak neni nic jednodussiho nez tu jednotku sehnat
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

26.05 2009 22:10


KaCzaba: No já ti to nabídl hlavně proto, že už máš vstřiky, tak budeš mít plnokrevnou "stotrojku" nemýlím-li se.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

26.05 2009 22:25


ale ja mam vyzkouseno ze to v jednotce neni spis naopak.pokud ji tam DAM* tak pouze kvuli tempomatu.jeste by me zajimala cena...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

26.05 2009 22:31


KaCzaba: Počkej, teď ti nerozumím...co není v jednotce? Zvednutí výkonu společně se vstřiky z 85kW na 103kW?
Já nevím, nepřemýšlel jsem nad cenou, neco navrhni do SZ.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

31.05 2009 14:56


jeste jedna prosba asi na vlastu jelikoz automat ma.jak je to u jednotek na automat?jednu doma mame z AAT.ta to nemumi vubec nebo je taky dulezity rok vyroby?diky
nahoru

sponzor





31.05 2009 14:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

31.05 2009 15:03


KaCzaba: to samy
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

31.05 2009 15:13


skoda
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

05.11 2012 14:04


Ahoj, poradil by mi někdo prosím s Tempomatem? Chci ho dát do Audi A6 2.5TDi 103Kw AEL, man Převodovka** rv. 1994. Fungovalo by to nebo ne? Páčku mám vyhlídnutou na aukru org. za cca.3000kč. Jde mi o to jestli by to fungovalo na takhle starý model. Předem díky.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

05.11 2012 14:55


uzivatel:
kdyby si lépe koukal, tak se to tady řešilo jiř mnohokrát.
Ano jde to, je to velice jednoduché.
Návod máš tady.

Mimochodem páčka tempomatu je za trojku dost drahá. Většinou se cena pohybuje na polovině. Trojku myslím stojí nová v Audi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

05.11 2012 15:51


Děkuji. No něco už jsem o tom tady přečetl ale nenašel jsem to, jestli to jde i na rok 1994. A nevíš na koho se obrátit ohledně té páčky? Někde jsem tu četl že se dá sehnat levně ale z Polska což není taková kvalita jako org. Ještě zkusím hledat. Každopádně díky moc.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

05.11 2012 16:19


To víš že půjde,postupuj dle toho návodu a požadavek na páčku si dej do sekce koupě.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

05.11 2012 17:48


uzivatel: ....jeste predminuly tyden jsem mel ty packy 2...sakra to byl fofr a uz jsou pryc....
KaCzaba: ....zkoukni jestli se ti vraci spojkovy pedal az nahoru...me se nevracel uplne a Tempomat* nefungoval...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

05.11 2012 18:07


slepi: KaCzaba to řešil v roce 2009 snad to už vyřešil
nahoru

sponzor





05.11 2012 18:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

05.11 2012 19:06


a sakra...na datum jsem nekoukl...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

05.11 2012 23:04


Tak jsem podal poptávku na AK ale zatím nic. Našel jsem to jenom na aukru:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

ale znervoznilo mi, že píše od roku 95-01 a já mám 1994 což je o rok starší. Tak nevím, jestli to mám koupit. Abych to nekoupil a ono to nefungovalo. Přece jenom stojí to 3000kč a kupovat to, když nevím jestli to bude fungovat je na prd. :-/
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

06.11 2012 0:30


uzivatel:
A6 C4 je od modelového roku 1995 - ve skutečnosti vyrobeno už od 1994. Což je přesně tvůj případ.
Ale neřekl bych, že pro A6 C4 je stejná páčka jako A4 B5.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

06.11 2012 9:22


Aha. Takže myslíš nekupovat. A nevíš kde tedy sehnat tu co by tam pasovala? Nějaký stránky nebo tak něco. Hledám to na internetu už dlouho. A zatím jen to aukro.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

06.11 2012 9:36


potřebuješ páčku sdruženou tzn. i s přepínačem světel.
audiWiki: Zapojení tempomatu
v tomto návodu máš číslo dílu, které potřebuješ na A6 C4
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

06.11 2012 9:57


No to vím. Na aukru je sdružená páčka s přepínačem světel.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email