Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 254 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 253
Uživatelů: 1
Celkem: 254

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

16.02 2008 11:02


Rad by som vymenil vahu vzduchu, mam pocit ze moje auto je fakt lenivejsie ako by sa patrilo. Na faro.sk maju na ne uplne squele ceny - az podozrivo squele Na moj 2.5TDI za 2237,- Sk. Zistil som ze su to repliky od MAGNETI MARELLI. Mate s nimi niekto nejake skusenosti?
Naposledy upravil wakko dne 25.02 2008 7:28, celkově upraveno 4 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





16.02 2008 11:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2007
Příspěvků: 203 | Témat: 4

17.02 2008 19:19


Tak z této značky bych měl asi strach
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

17.02 2008 19:50


panKotrč:
Tak z této značky bych měl asi strach

Preco? Mas nejake skusenosti? Oni vyrabaju myslim origo vahy pre talianov (FIAT, Alfa...), ale neviem ako su na tom s kvalitou ich replik pre nemecke auta...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

17.02 2008 19:52


magneti marelli bych řek že je zrovna dobrá značka.dyť dělá elektro do prvovýroby snad na všechny italy.a možná proto se tak serou
teď vážně,značka je to dobrá.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

17.02 2008 20:00


Za tu cenu je mi jedno ze vydrzi 20-30t km, beriem to ako spotrebny material Len aby nedavala totalne haluzne hodnoty...
nahoru

Anonymní





17.02 2008 20:07


otazka je zd poskytuje stejne vystupni hodnoty jako origo bosch.

pierburg taky neni primo zamenitelny. pokud to nedava stene hodnoty, musel by jsi predelat mapy v ECU*... a touz je jednodussi vahu v ECU* uplne vypnout.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

17.02 2008 20:09


No tito chlapci na faro.sk to predavaju ako diel priamo pasujuci na moje auto, tak snad nechcu aby som okrem toho ze to tam natlacim este aj prepisoval ECU*
Asi sa zahram na pioneera a skusim ju tam pichnut. Ak mi vybuchne motor snad mi za nu vratia naspat peniaze
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 142 | Témat: 21

17.02 2008 20:58


Chlape, váha vzduchu Bosch na tvé auto stojí cca 5600 Kč a docela obyčejná Starline, což je neznačka nějakých 2100 Kč, ale dávají na ni záruku a v případě opravy ti platí díl i práci!!!Značku, kterou jsi uvedl znám, měl jsem ji na Fiatu, tak snad špatná nebude....záleží na tobě!!!
nahoru

sponzor





17.02 2008 20:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

17.02 2008 21:31


1.robo:
Chlape, váha vzduchu Bosch na tvé auto stojí cca 5600 Kč a docela obyčejná Starline, což je neznačka nějakých 2100 Kč, ale dávají na ni záruku a v případě opravy ti platí díl i práci!!!Značku, kterou jsi uvedl znám, měl jsem ji na Fiatu, tak snad špatná nebude....záleží na tobě!!!

Dik za info, skusim ju kedze sa k nej da lahko dostat, a uvidim. Potom napisem poznatky
nahoru

Anonymní





18.02 2008 0:21


1.robo:
Chlape, váha vzduchu Bosch na tvé auto stojí cca 5600 Kč a docela obyčejná Starline, což je neznačka nějakých 2100 Kč, ale dávají na ni záruku a v případě opravy ti platí díl i práci!!!Značku, kterou jsi uvedl znám, měl jsem ji na Fiatu, tak snad špatná nebude....záleží na tobě!!!


Ja bych se obratil z dotazem na Vlastu, pac za ty prachy dostaes origo bosch vymennym zpusobem.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

18.02 2008 7:12


FrantaCech: Diky, este pozistujem, poznam jedneho chlapika so servisom co mi dava dobre zlavy ked to beriem bez dokladu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

18.02 2008 11:54


já mákm od MAGNETI MARELLI v autě budíky.Takže myslím,že to z Fiata asi nebude
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

18.02 2008 11:55


Myslím, ,jako,že ty moje budíky nejsou z Fiata.Aby to někdo blbě nepochopil
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

18.02 2008 12:03


No to by bolo zaujimave, AUDI s budikmi z Fiata Ale hej, MM robi kopec elektroniky do prvovyroby...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

18.02 2008 16:42


a já furt,proč to nejede.A ono to je budíkama
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

24.02 2008 21:27


No tak som tu vahu vymenil. Moj subjektivny pocit je, ze sa mi mierne zlepsil priebeh krutiaceho momentu a auto nie je take lenive pri rozbiehani pri nizsich otackach, lahko ho pri rozbiehani z miesta dostanem cez 3000. Aj odozva na pedal je trochu lepsia... snad sa mi to len nezda. Skusal som vytiahnut otacky tak na 3400, nepadlo to do nudzoveho rezimu. No ved uvidim cez tyzden, staru vahu budem vozit este nejaku dobu so sebou
Inak na tej starej som odspodu nasiel nalepeny papierovy stitok s origo cislom dielu a datumom 2005, este to zajtra preskumam ci je to nova alebo repas. Je mozne ze sa vaha zopsuje behom 2 a pol roka? Filter vzduchu bol normalne meneny, nebolo to nejako zasvinene, nic zvlastne...
nahoru

sponzor





24.02 2008 21:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

25.02 2008 7:24


to by mě taky zajímalo čím se ta váha odrovná..Problémem je starý olej a prach na měřícím "senzoru".Nečistota by měla jít odstranit.Tak jak je možné,že po vyprání je váha mrtvá?
nahoru

Anonymní





25.02 2008 7:53


jednak je v ni elektronika, ktera ma nejakou poruchovost, ale hlavne bosch ma resene cidlo dratkem, ten je nahrivan proudem na konstantni teplotu a zmena odporu urcuje hmotnost vzduchu, ktera se meri jako ochlazeni toho dratku.

kdyz se dratek zasere meri to spatne, kdyz praskne nebo se prepali je konec.

HITACHI nema dratek ale plisek, proto je spolu s jejich elektronikou prakticky bezporuchova.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

25.02 2008 14:51


jestly by možná nebylo lepší tam vrazit nějaký odpor,aby tam byla nasimulovaná konstantní hodnota a byl by klid.U nás v práci s tím mají machři od Siemensu bohaté zkušenosti.Nejde opravit(nebo to je moc níkladné),tak se tam vrazi nasimulovaná hodnota a jede se dál.Jenommnevím ,jak by se to chovalo ,myslím spotřeba ,výkon atd.
nahoru

Anonymní





25.02 2008 15:08


ano, da se tam dat sprosta dioda , HCM to zkousel, neni to idealni, ale jede to. proste se nasimuluje stav kdy jako by vaha rika ze ma max vzduchu, tudiz cerpadlo leje max nafty a muze to vic kourit

seriozni reseni je vypnout MAF* v ECU*
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

25.02 2008 16:29


u váhy vzduchu je třeba dát stejnou jaká na autě byla

i když katalogy píšou záměny tak ne vždy fungujou stejně dobře a hodnoty můžou být jiné

jinak MM není sice Bosch, ale je u mnoha aut v prvovýrobě
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

25.02 2008 17:02


FrantaCech:
ano, da se tam dat sprosta dioda , HCM to zkousel, neni to idealni, ale jede to. proste se nasimuluje stav kdy jako by vaha rika ze ma max vzduchu, tudiz cerpadlo leje max nafty a muze to vic kourit

seriozni reseni je vypnout MAF* v ECU*
a co spotřeba? Co na to čerpadlo a motor vůbec? Ono to asi není ideální řešení,ale nechce se mi dávat nějakých 2500Kč a za rok jsem ,tam kde jsem byl.A jaký teda má význam provrtání té umělé hmoty před tím senzorem? Mě to teda pomohlo.Měřeno mojím pocitem ne testovacví jízdou a Vagem.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

25.02 2008 17:43


NO ja som dal za tu MM v prepocte zhruba 1730,- Kc, a ak niekto dokaze vybavit zlavu tak sa musi dat kupit za 1400,- Kc. Zatial som s nou spokojny, dnes som spravil 160 km do BA a spat a pohoda, auto islo ako hodinky, ani spotreba sa nijako nezvysila. Dufam ze bude vaha aj nadalej pekne slapat (staru nosim stale so sebou ).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2008
Příspěvků: 29 | Témat: 1

14.08 2008 20:27


Zdravím OOOO.Doufám že to patří do tohodle topicu...Mám automat 2,5 V6 A4 a mám takové tušení že mi blbne váha.To proto že když šlápnu už jen o trochu víc na plyn tak okamžitě podřadí.Pak zrychluju ale otáčky jsou pořád na samém místě.Bude to tím?Popř. kde ji koupím a nemusím mít strach že je to šunt?
nahoru

sponzor





14.08 2008 20:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

14.08 2008 20:46


aliasik:
Pak zrychluju ale otáčky jsou pořád na samém místě.

Nazdar aliasik (velmi originalne ) - co tym myslis ze otacky su stale na tom istom mieste? Akoze stlacas pedal a auto nezrychluje? Lebo to by vadna vaha nemala robit, to by bol skor problem s turbom... mne sa odpisana vaha prejavovala tazkopadnostou, ale auto zrychlovalo (i ked slabsie).
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

14.08 2008 22:34


aliasik:
Zdravím OOOO.Doufám že to patří do tohodle topicu...Mám automat 2,5 V6 A4 a mám takové tušení že mi blbne váha.To proto že když šlápnu už jen o trochu víc na plyn tak okamžitě podřadí.Pak zrychluju ale otáčky jsou pořád na samém místě.Bude to tím?Popř. kde ji koupím a nemusím mít strach že je to šunt?

Ahoj.A nebude to tím,že máš Tiptronic*?Měj se.Zdeny
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2008
Příspěvků: 29 | Témat: 1

15.08 2008 15:23


šlápnu na plyn otáčky vyletí třeba na 3 tisíce i když při té rychlosti by měli být menší.Auto zrychluje než se rychlost dorovná do otáček,pak zase otáčky jedou dál konstantně s rychlostí.Zítra pojedu na diag tak uvidím co to bude.Jen kdyby ste věděli náhodou...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

15.08 2008 18:21


aliasik:
šlápnu na plyn otáčky vyletí třeba na 3 tisíce i když při té rychlosti by měli být menší.Auto zrychluje než se rychlost dorovná do otáček,pak zase otáčky jedou dál konstantně s rychlostí.Zítra pojedu na diag tak uvidím co to bude.Jen kdyby ste věděli náhodou...

Ahoj.To Ti takhle začalo dělat najednou,nebo je to stále stejné?Tohle by mělo být normální,to je vlastnost hydrodynamického mněniče.Zdeny
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

15.08 2008 20:08


když ti odejde váha na automatu, tak to prostě nejede. otáčky vyjedou na nesmyslnou hodnotu, automat nepřeřadí a proti kopci jedeš třeba dvacet - třicet. plyn na podlaze, žádná odezva.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

16.08 2008 12:39


aliasik:
šlápnu na plyn otáčky vyletí třeba na 3 tisíce i když při té rychlosti by měli být menší.Auto zrychluje než se rychlost dorovná do otáček,pak zase otáčky jedou dál konstantně s rychlostí.Zítra pojedu na diag tak uvidím co to bude.Jen kdyby ste věděli náhodou...

Tak to podla mna nie je ani vaha ani Turbo*, ale hydrodynamicky menic ako pise Zdeny. Ci je to normalne alebo nie to neviem, nemam automat, ale skor si myslim ze by to nemalo robit.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email