Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 450 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 450
Uživatelů: 0
Celkem: 450

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 41 | Témat: 7

16.08 2015 13:38


Prosím o radu,koupil jsem tento vůz audi a8 D3 4,2i a při studeném startu se ozývá chvíli rachocení z pravé hlavy motoru, napíchl jsem to na VAGA, závada 17748 snímač polohy vačky/klik.hřídele, podle odborníků je to vadná nebo poškozená stavěcí jednotka 077109088E, chystám se to rozdělat a vyměnit, ale pravá řADA* válců má tento napínák vzadu za motorem, kde není moc místa, prosím o radu, pokud to někdo dělal, zda se musí vyndat motor, levá řADA* válců má tento napínák vpředu, zde by se to dělalo dobře.Díky za odpověď
nahoru

sponzor





16.08 2015 13:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 41 | Témat: 7

24.08 2015 22:00


Staveci jednotka vymenena.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

24.08 2015 23:55


Prosim jak jsi to delal a kolik co stalo? Dekuji.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 41 | Témat: 7

29.08 2015 15:45


Na netu jsem našel odkaz na přípravek 3366, který je potřeba na vyndání stavěcí jednotky, ten jsem objednal z netu a potom už je to jednoduché.Sundáš víko, demontuješ vačku sacích ventilů, rozvody nemusíš vůbec rozdělávat,protože rozvodový řemen je veden na výfukové vačky a z těch je řetězem na sací vačku, mezi kterými je stavěcí jednotka.Tu přípravkem 3366 stáhneš a potom odmontuješ šrouby, kterými je jednotka přišroubovaná.Jenom dej pozor na nastavení rozvodového řetězu při zpětné montáži, protože pravá a levá řADA* válců má jiné hodnoty.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

31.08 2015 9:31


Pripravek jsem nasel kolem 200 kc. Musel motor ven? Delal jsi predek, zadek nebo oboje? Kolik stala ta staveci jednotka? Dekuji
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 41 | Témat: 7

02.09 2015 21:24


Ohledně ceny stavěcí jednotky: po zjištění ceny origo dílů u audi necelých 16 000kč nebo neorigo polský za 600ZL jsem se rozhodl pro origo díl z ebay nový originál z Německa, který nestál ani třetinu ceny nového origo dílu.
Jednotku jsem měnil na 1-4 válců, jednotka vzadu, bez nutnosti vyndání motoru. Na 5-8 válci byla jednotka již vyměněna předchozím majitelem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.10. 2011
Příspěvků: 55 | Témat: 2

22.10 2015 1:30


Starty jsem mel tiche,ale tak po 20min provozu,se ozyvaly zvuky z leve hlavy..prave u toho napinaku,bylo mi receno ze na 99% je to tim,jel jsem do polska pro napinaky retizky obednal v audi. Retizek na prednim stavidle se musel spojovat?nevim uz presne Z proc,zadni sel pry snadneji.Ten pripravek mel mechanik svuj,po slozeni rozcasovane
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.10. 2011
Příspěvků: 55 | Témat: 2

22.10 2015 1:54


Nicmene zvuk se neostranil;-(najel jsem od te doby 50tis a ted uz to obcas zarachta i pri startu.Vsichni rikaj at to neresim;-)takze co by jste delali v mem pripade?napada nekoho neco?moc diky
nahoru

sponzor





22.10 2015 1:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

22.10 2015 20:31


langosh: Problém tohodle motoru je, že i když se mu kvuli nefungování něčeho ztratí 50 koní, tak to skoro nikdo nepozná. Pokud si chceš auto nechat, rozhodně řešit.
Osobně bych to viděl na to, že polským soudruhům se něco nepovedlo, nebo to zprasil ten, co to měnil.
Já na D2 měnil obě stavěcí jednotky. Tenkrát vyšly originály nejlevněji přes
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
na cca 11.500,- kus (nevim jak to funguje teď). Musely se k nim dokupovat těsnění (asi za stovku). Řetězy se vyskytovaly jak vcelku, tak se spojkou, podle výrobce - údajně v tom není rozdíl, ale já volil ty vcelku (myslim kolem 500,- kus od FEBI).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2018
Příspěvků: 1 | Témat: 0

12.05 2018 13:50


Ahoj.nechaji se oba řetězi vyměnit na autě?Cvaká mě to na 1 řadě.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email