Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 336 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 329
Uživatelů: 7
Celkem: 336

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.02 2008 18:41


Tak ja som z toho uz zeleny... Spojkovy valec sme vymenili, ako-tak odvzdusnili. Vcera (kedze baterka bola zase v keli) sme to skusali len nasucho. Zaradil som jednotku, vymackol spojku, stryko potlacil - autom islo pohnut. Tazko, ale islo. Na 6.stupni to islo ovela lahsie. Povedali sme si hura. Dal som nabit baterku. Dnes som ju odpojil, pockal hodinku, nastartoval auto, a zase nejde zaradovat Ako to moze byt, do kelu? Ked dokazem pri vymacknutej spojke a vypnutom motore potlacit auto tak predsa spojka MUSI rozopinat, tak preco ked nastartujem nezaradim ani prd? Skusal som aj pumpovat spojkovy pedal, no effect S.O.S...
nahoru

sponzor





01.02 2008 18:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





01.02 2008 20:22


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.02 2008 20:41


No toto je moj plan - odtiahnut to do nejakeho servisu nablizku, aby zhodili dole prevodovku a pozreli na spojku. Ale ma to riadne serie, nemam rad ked musim niekoho cudzieho nechat vrtat sa v mojom aute
Teraz som pozeral v else co treba spravit pri vymontovani prevodovky... kua, to je iny bordel. Pochopil som to spravne ze motor treba len podopriet, nie nadvihnut?
Avatar: Pises ze mozno zistim ze spojka je OK. Co ine to este moze byt?
nahoru

Anonymní





01.02 2008 20:47


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.02 2008 21:03


OK, dik za rady, brnknem zajtra alebo v pondelok chlapikovi co ma garazovy servis 15km odtialto a je manik na audiny a uvidim ci bude ochotny sa so mnou o tom bavit... este ze mam zatial na com jazdit, inak by ma asi porazilo.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

02.02 2008 19:30


wakko:

Za malo, dufam ze som ti poradil spravne


díky moc za rady. dnes jsem to tam šoupl a řadím jak drak.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

12.02 2008 21:55


No tak saga sa (dufam) skoncila. Dnes som si audinku odviezol po vlastnych domov, spojka je vymenena. Bola to pekna pakaren, vsetko je napohlad OK, len packy na pritlacaku su nerovnomerne zohnute, na jednej strane su asi o 4 mm hlbsie ako na druhej. Vid fotky s pravitkom... mam tam teraz novu sadu Valeo za 8000,- Sk = 6200,- Kc, co nie je az take hrozne, praca za 4000,- Sk. Chlapik co to robil je podla skusenosti celkom seriozny, povedal ze o asi 2 tyzdne sa mam zastavit, ze skontroluju skrutky, hydrauliku...
Je mi trochu luto tej starej spojky, je to origo AUDI, vyrobca LUK. Lamela je este v pohode, dalsich 100 000 by spravila (kto ju chcete, pustim ju za 1000,- Sk ). Lozisko uz ma svoje za sebou...
nahoru

Anonymní





12.02 2008 23:54


VITEZSTVI! Gratuluju. Lamelu schovej, dost mozna ze se brzo ozvu.

nahoru

sponzor





12.02 2008 23:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

13.02 2008 7:47


FrantaCech:
VITEZSTVI! Gratuluju. Lamelu schovej, dost mozna ze se brzo ozvu.


Dakujem Lamelu zahadzovat nebudem, don't worry...
nahoru

Anonymní





13.02 2008 9:41


wakko:
No tak saga sa (dufam) skoncila. Dnes som si audinku odviezol po vlastnych domov, spojka je vymenena. Bola to pekna pakaren, vsetko je napohlad OK, len packy na pritlacaku su nerovnomerne zohnute, na jednej strane su asi o 4 mm hlbsie ako na druhej. Vid fotky s pravitkom... mam tam teraz novu sadu Valeo za 8000,- Sk = 6200,- Kc, co nie je az take hrozne, praca za 4000,- Sk. Chlapik co to robil je podla skusenosti celkom seriozny, povedal ze o asi 2 tyzdne sa mam zastavit, ze skontroluju skrutky, hydrauliku...
Je mi trochu luto tej starej spojky, je to origo AUDI, vyrobca LUK. Lamela je este v pohode, dalsich 100 000 by spravila (kto ju chcete, pustim ju za 1000,- Sk ). Lozisko uz ma svoje za sebou...

No a kolko hodin mu to trvalo ta demontaž spojky? ako to robil cez prevodovku alebo motor?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

13.02 2008 9:45


wintrej:

No a kolko hodin mu to trvalo ta demontaž spojky? ako to robil cez prevodovku alebo motor?

Robil to nastastie cez prevodovku, takze nemusim rozmyslat co sa vyskytne na motore Pytal som sa ci boli nejake problemy a povedal ze nic zvlastne, je tam malo priestoru ako vo vsetkych novsich autach ale inak pohoda. Netusim kolko hodin to bolo, on ma standard cenu 4000,- za demontaz/montaz prevodovky + pracu na spojke. Ale myslim ze to mohlo byt tak 8 az 10 hodin cele dokopy...
nahoru

Anonymní





13.02 2008 9:53


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

Anonymní





13.02 2008 9:57


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

13.02 2008 10:08


Avatar:
No a chci se zeptat jak ti jde ted pedal spojky je to lepsi ??? nez to bylo pred tim (kdys to fungovalo)??

jde to lip lehko (neco jako u benzinu?? nebo normal tezko ajko u kazde 2.5 TDI* v6??

Me osobne jde pedal tezko coz mi nevadi ale mlade docela ano svadim vinu na pritlacak ze us ma neco za sebou

Pedal mi ide lahsie ako ked som to auto kupil, vtedy to bolo dost brutal Normalne som maval presileny ten holenny sval (tusim ze je to tibialis interior) na lavej nohe Myslel som si ze to tak ma byt, asi ze tazke auto, tazka spojka Teraz ide v pohode, celkom lahko, asi ako na benzine.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

13.02 2008 10:11


Akurat ma trosku trapi ze este stale to neviem rozbehnut na jednotke tak, aby to bolo uplne bez otrasov... neviem ci je to normalne, ci sa to casom zmeni, alebo je tam nejaky problem. Su podstatne slabsie ako predtym ked mi odisla spojka, ale citim ich, nech sa snazim naladit nohu ako chcem. Na 2.stupni a vyssie uz je to v pohode, aj podradovanie je bez problemov, spiatocka tiez.
nahoru

Anonymní





13.02 2008 12:02


zajimava info s tvrdosti toho pedalu, ja byl na to taky hrdy, rikal jsem si opravdovy motor ...silny, musi mit poradnou spojku aby to prenesla, ze me poboliva koleno jsem prehlizel. Pak jsem jel v A4 od Macka, a cumel jsem, spojka uplne v poho.
nahoru

sponzor





13.02 2008 12:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





13.02 2008 14:26


Mě to frajeři měnily asi 10 hodin a platil jsem 3000kč.pedál jde normálně a už nezabírá u vrchu ale daleko dřív
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 4.8. 2007
Příspěvků: 1077 | Témat: 2

13.02 2008 14:43


Sakra, musím dnes vyzkoušet, jak mi vlastně jde ta spojka. Já mám v nohách dost páru, takže jsem nad tím nikdy nepřemýšlel.
nahoru

Anonymní





13.02 2008 15:03


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 4

13.02 2008 15:27


wakko:
No dufam ze toto este niekto cita... Teraz som bol v servise na konzultacii a chlapik vravel, ze mi skor asi prebehlo pritlacne lozisko. Znie to tiez logicky, ale nespravilo mi to naraz, este som dokazal radit natolko aby som dosiel domov, a nepocul som ziaden rachot ktory by som pri tom ocakaval. Tak teraz neviem ci mam kupit ten hlavny spojkovy valec a menit ho, alebo to mam dat odviez do servisu aby zhodili dole prevodovku a riesili pritlacny tanier. Co vy na to?

UPDATE - a este jedna vec. Ked som pred garazou vypol motor, sla mi v pohode zaradit jednotka. Potom som vymackol spojku, nastartoval - motor normalne nabehol, autom mi netrhlo... Pustil som pedal a auto sa doplazilo do garaze, vytlacil som pedal a auto zastavilo, dal som neutral a zase neslo nic zaradit dokial som nevypol motor. Spravalo by sa to takto ak by bolo prebehnute lozisko?


Já se svou neposlušnou A3 budu za chvíli reagovat na všechny příspěvky Avizuju asi přes půl roku nějaký divný zvuk, který jsem neslyšela dřív...sešlápnu spojku a je tam...bla bla. Všichni mechanici se chechtají jak leča, protože mě mají za paranoidní ženskou ... Včera jsem se dozvěděla, že je v pr...ložisko, ale výměna samotného ložiska prý nepomůže..?Celá spojka jo!! CCa 10.OOOKč? Já už fakt nevím čemu mám věřit
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

13.02 2008 17:14


Chlapi, tak diskuse je super. Určitě by si zasloužila ji nějak popsat a hodit do obecných návodů a rad pro všechny. Podle mého jsou tu cenné rady.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

13.02 2008 20:50


Jarry:


Já se svou neposlušnou A3 budu za chvíli reagovat na všechny příspěvky Avizuju asi přes půl roku nějaký divný zvuk, který jsem neslyšela dřív...sešlápnu spojku a je tam...bla bla. Všichni mechanici se chechtají jak leča, protože mě mají za paranoidní ženskou ... Včera jsem se dozvěděla, že je v pr...ložisko, ale výměna samotného ložiska prý nepomůže..?Celá spojka jo!! CCa 10.OOOKč? Já už fakt nevím čemu mám věřit

No, ono ide o to, ze ked uz je raz vonku prevodovka (co je dost bolestiva zalezitost) tak sa oplati vymenit co sa da, preto sa obvykle meni cela spojkova sada. 10 000,- Kc je cena tej najkvalitnejsej sady od LUK alebo SACHS. Mne tam dali Valeo, lebo vychadzala 8 000,- Sk a LUK bol za 13 000,- Sk co je tych 10 000,- Kc a za tych usetrenych 5 000,- Sk mam novu baterku
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

14.02 2008 8:17


Petan:
Chlapi, tak diskuse je super. Určitě by si zasloužila ji nějak popsat a hodit do obecných návodů a rad pro všechny. Podle mého jsou tu cenné rady.

No hej, diskusia sa rozbehla super, ani som to necakal Ale neviem ako z toho spravit nejaky navod - vymenu spojky tazko, tu mi menil chlapik v servise, a nic ine ma nenapada. Snad len "nejde vam radenie? vymente spojkovu sadu" .
Keby boli tagy tak to otagujem spojka, prevodovka, radenie, napisem k tomu maly abstrakt s popisom problemu a obsahu diskusie a je to. Ale tagy zatial nie su...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.02 2008 9:33


wakko: Každopádně je to dobré vlákno. Každá zkušenost tohoto formátu je k nezaplacení.
nahoru

sponzor





14.02 2008 9:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

14.02 2008 9:35


Petan:
wakko: Každopádně je to dobré vlákno. Každá zkušenost tohoto formátu je k nezaplacení.

Aaale coby, za 12 000,- si to moze vyskusat kazdy
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

16.02 2008 12:38


milk:
Mě to frajeři měnily asi 10 hodin a platil jsem 3000kč.pedál jde normálně a už nezabírá u vrchu ale daleko dřív


Mě se zdá, že mi spojka zabírá dost nahoře, snad až příliš. Nijak výrazně mě to neomezuje, je to na zvyku, ale přece jen to ubírá na komfortu, musí se rozjezd víc hlídat. Myslíte, že po 150tis.km a 10let provozu může mít opotřebení vliv na výšku záběru pedálu?
Podle Milka teda asi jo..
A po kolika najetých km jste měnili na autě první spojku? Abych věděl, kdy si začít dělat starosti(občas jezdím dlouhý štreky a nechci, aby mě to nechalo). Já myslim, že už může mít svůj čas, ale taky může dát ještě 100tis., že jo. A ta 2,8 asi taky bude unavovat víc, když se závodí...
Jo, ještě, Wakko, ty máš údaj 192 tis. najeto, myslíš, že to odpovídá? Ale pořád tam mám vlastně rezervu 40tis., to je taky dost..

Jinak super vlákno, to jo
nahoru

Anonymní





16.02 2008 12:48


Jeste bych k tomu pridal rady z diselpower...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

16.02 2008 13:27


Bunda:
Jo, ještě, Wakko, ty máš údaj 192 tis. najeto, myslíš, že to odpovídá?

No na 95% nie Moj tip je ze to ma do 300 tisic, podla opotrebenia motora a interieru... ale to ze tam je spojka AUDI este neznamena ze je to prva ktora tam je, aj ked si myslim ze aby to zodralo 2 spojky za 300 000 km by bolo dost... ak je jediny prejav opotrebovania tvojej spojky to ze zabera pri vrchu ja by som sa s tym az tak netrapil. Mne sa to asi 2 tyzdne prejavovalo tak, ze som pri rozbehu na 1. a 2. stupni citil otrasy od motora, a postupom casu to bolo citit stale viac. Dalsia vec je ze ti to moze zacat preklzovat pri vacsej zatazi, to ti moze napisat FrantaCech co to robi...
Dalsia vec je, ze ti moze odist spojkovy alebo pomocny valec, ale to vacsinou este ako-tak niekam dojdes s tym ze bud budes pumpovat pedal, alebo radit s medziplynom. Ja mam pocit ze mne odisiel ten valec, a to mi nejako zmrsilo pritlacak, lebo aj valec bol na 90% v keli. Ked sme ho vymenili sice som nemohol stale radit, ale uz nebolo treba pumpovat spojkovy pedal na to aby som vedel potlacit auto pri zaradenej rychlosti. A ked som ten vymontovany stary valec skusal hybat rukou, isiel dost trhane.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

16.02 2008 19:49


Když to hádáš na 30Otis., tak by to mohla být i první, ale jak říkáš, stejně tak druhá...A teď babo raď, když já mám najeto půlku (serviska i opotřebení sedí)
Nejde tak o to, že bych se bál, že mi právě odchází do věčných lovišť, to vůbec ne.

Já spíš tak přemejšlim, jestli je ta spojka zabírající poměrně dost vysoko způsobená opotřebením (a to může vydržet dalších 50tis.), nebo to tak prostě má u tohoto auta být..
Jak se zmiňuje Milk, ta jeho po výměně zabírala mnohem víc od spodu.

To by znamenalo, že bych třeba za rok spojku vyměnil, to budu mít najeto tak 200tis. a zabil dvě mouchy jednou ranou - klid na duši a spojku zabírající víc dole.
Ale jestli mi tady někdo bude schopen potvrdit, že mu ta jeho vydržela 300tis., tak bych ji zřejmě ještě dlouho neměnil, to je jasný.. 8)

EDIT: Jste mě docela šokovali informací, že při výměně spojky musí jít u Quattra motor ven . Tak aspoň zase jiný pozitivum, pořádně bych to tam vyčistil a třeba předešel dalším věcem, co bych našel
Naposledy upravil Bunda dne 16.02 2008 19:58, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

16.02 2008 19:56


Ak sa ta spojka nijako inak neprejavuje - otrasy, presmykovanie, tazke radenie - tak by som do nej urcite nerypal Je to dost roboty, penazi, a nakoniec mozes mat spojku ktora nebude o nic lepsia; ak budes mat smolu a nebude namontovana presne tak ako treba, moze byt este horsia.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email