Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 362 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 356
Uživatelů: 6
Celkem: 362

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

27.01 2008 21:17


No a uz som si myslel ze mi da auto na chvilu pokoj... Poslednych par dni som mal pocit, ze hlavne na 1. a 2. prev.stupni ked pustam spojku tak sa mi trochu zatrasie pedal. Dnes som si to vsimol uz viac, a pred chvilou (nastastie uz skoro doma) som prestal radit, proste to tam neslo natlacit. Spojka ide dost lahsie ako predtym. Ked motor vypnem tak dokazem zaradit, inak nie. Co s tym?
Naposledy upravil wakko dne 23.02 2008 15:47, celkově upraveno 3 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





27.01 2008 21:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

27.01 2008 21:57


Teraz som pozeral hydrauliku, kvapaliny je dost, nikde ziadna mlaka, ani vnutri ani pod autom... tak co? Pritlacny tanier? V tomto sa fakt nevyznam...
nahoru

Anonymní





27.01 2008 22:16


dela mi to to same. a nedelalo to driv. sleduju to a cekam co bude.

pokud zacne odchazet, zacne prokluzovat treba v kopci pri pridani plynu na vyssi stupne.

az to prijde, vymena spojkove sady - lamela, pritlacak, lozisko.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

27.01 2008 22:20


Hura, dik za odpoved. Uz som myslel ze ste fseci zase na nejakej squelej diskusii vo vsetko co vas napadne
No mne uz to viac robit nemoze, auto je nepojazdne. S vypnutym motorom zaradim 1-2-3, nastartovane nezaradim nic. Takze hovoris lamela, pritlacny tanier, lozisko... Ako sa to robi na tychto A6 C5 mrcinach? Na zdvihak a prevodovku dole? Alebo ako? V else je k tomu prd.
nahoru

Anonymní





27.01 2008 22:29


pockej, ojeta lamela nespina, to by jen prokluzovala spojka, ale radit by slo.

spojkovy valec? zavzdusnene?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

27.01 2008 22:32


pokud spojkovy valec, tak by spis spadl celej pedal az na podlahu ne?
nahoru

Anonymní





27.01 2008 22:34


Kriznik:
pokud spojkovy valec, tak by spis spadl celej pedal az na podlahu ne?


no, pise na zacatku ze jde o dost lehceji
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

27.01 2008 22:39


Hej, urcite ide o dost lahsie. Ale nevisi to, pedal sa vrati. Tu su symptomy ktore by mohli mat suvis s tymto:
1. uz nejaku dobu sa mi pri startovani s teplym motorom (rychly start motora) cele auto akosi "otriaslo". Vzdy pri starte mam nielen zaradeny neutral ale i vymacknutu spojku.
2. poslednych par dni som mal pri rozbiehani hlavne na 1. a 2. stupni pocit ako keby som spojku rychlo pustil, trochu sa zatriasol motor ako keby chcel zdochnut. Dnes to bolo o dost viac poznat.
3. Ked je nastartovany motor nezaradim vobec nic.
4. Ked je vypnuty motor zaradim 1-2-3, 4 len ked sa veeelmi snazim.

Ale ako hovorim, kvapaliny je dost a barina nikde. Moze to byt ze odisiel niektory valec na spojke a aj tak neunika kvapalina?
Naposledy upravil wakko dne 27.01 2008 22:41, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





27.01 2008 22:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

27.01 2008 22:40


wakko sorry, že se ti do toho seru. já mám prasklý spojkový váleček. a když se dívám na netu, tak je jich více druhů. nějak podle čísla Karoserie* atd. kde najdu číslo Karoserie*? v velkém TP to nemám.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

27.01 2008 22:41


vencaa6:
wakko sorry, že se ti do toho seru. já mám prasklý spojkový váleček. a když se dívám na netu, tak je jich více druhů. nějak podle čísla Karoserie* atd. kde najdu číslo Karoserie*? v velkém TP to nemám.

Cislo Karoserie* je poslednych 6 cisel vo VIN*. A este s tym vacsinou suvisi i rok vyroby, to je pismeno/cislo na 10. pozicii vo VIN*. Aky mas VIN*?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

27.01 2008 22:45


jo pro ten váleček požadují číslo podvozku...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

27.01 2008 22:47


vencaa6:
jo pro ten váleček požadují číslo podvozku...

Hej vidim to v elitecat. Aky mas VIN*?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

27.01 2008 23:18


Diskutujem o tom s mojim strykom, byvalym automechanikom, a akosi to smeruje na spojkovy valec (ten pri pedali). Moze to byt tak ze vnutri je gumicka, ktora zacala prepustat a preto aj ked ho stlacim nenatlaci dost kvapaliny do hlavneho valca? A co ho vlastne potom vrati naspet? Lebo nezostal spadnuty, len ide lahko ako som uz pisal...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

28.01 2008 7:57


A este jedna otazka na sveta znalych - pozeral som ako sa ta sustava odvzdusnuje. Kedze nemam ten VAS XY co na to treba, da sa to aj bez toho? Nasadim hadicku, povolim ventil, odpustim kvapalinu. Ale ako to funguje - to zariadenie tam nieco tlaci (kvapalinu?) alebo odtial taha? Mam k tomu elsu len po nemecky, tam je napisany Ueberdruck 2,5 bar - cize pretlak? A coho?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

28.01 2008 8:33


wakko a můžeš se ještě prosím tě podívat do autokelly na ten můj váleček, který by tam pasoval? já jsem z toho nějaký
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

28.01 2008 9:49


vencaa6:
wakko a můžeš se ještě prosím tě podívat do autokelly na ten můj váleček, který by tam pasoval? já jsem z toho nějaký

Podla mna ten AT 030092 - je to od roku 1997 do 2001, ty mas rok 2000. Alebo aj ten lacnejsi LP 2114. Neviem aky je tam rozdiel v kvalite...
nahoru

sponzor





28.01 2008 9:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

28.01 2008 9:51


No dufam ze toto este niekto cita... Teraz som bol v servise na konzultacii a chlapik vravel, ze mi skor asi prebehlo pritlacne lozisko. Znie to tiez logicky, ale nespravilo mi to naraz, este som dokazal radit natolko aby som dosiel domov, a nepocul som ziaden rachot ktory by som pri tom ocakaval. Tak teraz neviem ci mam kupit ten hlavny spojkovy valec a menit ho, alebo to mam dat odviez do servisu aby zhodili dole prevodovku a riesili pritlacny tanier. Co vy na to?

UPDATE - a este jedna vec. Ked som pred garazou vypol motor, sla mi v pohode zaradit jednotka. Potom som vymackol spojku, nastartoval - motor normalne nabehol, autom mi netrhlo... Pustil som pedal a auto sa doplazilo do garaze, vytlacil som pedal a auto zastavilo, dal som neutral a zase neslo nic zaradit dokial som nevypol motor. Spravalo by sa to takto ak by bolo prebehnute lozisko?
nahoru

Anonymní





28.01 2008 10:01


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

Anonymní





28.01 2008 10:02


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

28.01 2008 10:07


Diky moc avatar za nazor a zdovodnenie, mne to tiez takto pripada logisch. Skoda ze som ja somar este neskusal poriadne tu spojku napumpovat ci mi potom pojde nieco zaradit, teraz musim cakat do vecera kym pridem domov
Dalsie nazory kolegovia? pliiis? Nemal niekto rovnaky problem?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

28.01 2008 10:22


Mě to přijde spíše na unavený přítlačák. Pokud tvrdíš, že ti nejde zařadit za běhu motoru a u stojícího ano, tak vypni motor, zařaď rychlost, vyšlápni spojku a někdo ať ti zkusí pohnout s autem na rovině. Zřejmě to nepůjde, tak zkus spojkou napumpovat a znovu ji drž na podlaze a znovu zkouška s tlačením. Pokud ani tak nepohnete s autem, bude asi přítlačák, nebo jeden z vydraulických válců v prdeli.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

28.01 2008 10:28


sniper:
Mě to přijde spíše na unavený přítlačák. Pokud tvrdíš, že ti nejde zařadit za běhu motoru a u stojícího ano, tak vypni motor, zařaď rychlost, vyšlápni spojku a někdo ať ti zkusí pohnout s autem na rovině. Zřejmě to nepůjde, tak zkus spojkou napumpovat a znovu ji drž na podlaze a znovu zkouška s tlačením. Pokud ani tak nepohnete s autem, bude asi přítlačák, nebo jeden z vydraulických válců v prdeli.

Diky moc, vyskusam to dnes poobede ked pridem domov.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 142 | Témat: 21

28.01 2008 12:41


wakko:

Diky moc, vyskusam to dnes poobede ked pridem domov.

Jestli ti to pomůže, tak jsem měl skoro stejný problém a vyřešil jsem ho minulý týden.Uvolnila se mi lamela...byl volný ten střed v ní a díky tomu se mi třáslo celé auto a ještě spousta příznaků, které zde popisuješ.Vyměnil jsem celou spojku..přítlačák, ložisko i lamelu, prostě celá spojková sada a je po problému!!!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

28.01 2008 12:45


1.robo:

Jestli ti to pomůže, tak jsem měl skoro stejný problém a vyřešil jsem ho minulý týden.Uvolnila se mi lamela...byl volný ten střed v ní a díky tomu se mi třáslo celé auto a ještě spousta příznaků, které zde popisuješ.Vyměnil jsem celou spojku..přítlačák, ložisko i lamelu, prostě celá spojková sada a je po problému!!!

Vdaka. Mne sa auto praveze netriaslo, iba sa striaslo pri nastartovani - a to neviem ci s tymto suvisi, a posledny tyzden sa trosku otriasol motor ked som pustal spojku, zrejme preto ze zabrala inokedy alebo rychlejsie ako som ja pustal pedal.
nahoru

sponzor





28.01 2008 12:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

28.01 2008 12:46


wakko prosim te, jestli tomu dobre rozumim, potrebuju pomocny spojkovy valec. ten hlavni je pod pedalem, ne?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

28.01 2008 13:08


vencaa6:
wakko prosim te, jestli tomu dobre rozumim, potrebuju pomocny spojkovy valec. ten hlavni je pod pedalem, ne?

Ano to co som pisal je hlavny, pomocny je zrejme ten AT 040090. Ako jediny tam sedi na tvoj rok vyroby.

EDIT - a ano hlavny je pod pedalom, spoznas ho v katalogu podla toho ze ma tiahlo s uchom pre pedal.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

28.01 2008 14:43


wakko díky moc
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

28.01 2008 14:45


vencaa6:
wakko díky moc

Za malo, dufam ze som ti poradil spravne
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

28.01 2008 15:43


wakko:

Za malo, dufam ze som ti poradil spravne


uvidíme
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

28.01 2008 17:37


No tak som prisiel domov a spravil sniperov test kvality. A jupiii - zaradil som 1, tlacil auto, nic. Vymackol spojku - stale nic. Napumpoval spojku, tlacil - auto sa normalne pohlo Ohodnotil som to slovami klasika "ju-pi-ka-jeee, ju madafaka" Takze tymto sa pravdepodobnost dramaticky posunula smerom k hydraulike, ak sa nemylim... este prist na to ktory valec to bude, a som happy. Moj tip je hlavny spojkovy valec, ten pri pedali.

Na starej A80 mi odisli oba - najskor pracovny, o nejakych 100 000 km aj hlavny. Ale vtedy zostal pedal proste visiet dole.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email