Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 88 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 83
Uživatelů: 5
Celkem: 88

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

05.06 2015 12:32


Trhlinku som nikdy okom nevidel, aj ked bola hlava prasknuta, takze na to sa spoliehat neda Len nechapem, naco si kupoval druhu hlavu a daval ju robit, kludne si mohol dat urobit tu svoju, oni ju tam musia otlakovat, ci nie je prasknuta...no ked si vezmem, ze v mekaci robia hranolky v tom istom oleji niekolko dni, ktory je nonstop na 170'C, tak o mineralny olej pri 130'C by som sa nebal, musi vydrzat viac ako rastlinny...neviem, ci je v C4 tepelny vymennik olej-voda ako na C5, ten pomaha drzat teplotu oleja nizsie...
nahoru

sponzor





05.06 2015 12:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

05.06 2015 13:12


Mion dik.Je v C4 vymenik tepla medzi olejom a vodou-osobne som menil obe kratke hadicky na vodu..z jedne zacalo kvapkat.Nachdza sa priamo nad olejovym filtrom-defakto vlastne srubujes olejovy filter priamo na vymenik tepla.Podla mna tam vyrobca nedal budik do 170 stupnov len tak a teplota 130 je presne v strede ako na budiku vody 90 stupnov - tiez presne v strede.Ono ani v Nemecku sa neda jazdit 200 a viac ktovie ako dlho..kamiony xxx cudzincov/aj samotny nemci/ co sa ani pomaly nepozru do spetneho ked sa vysuvaju...to nie je chyba len som bol zvedavy na tie teploty.Aby somm nezacinal nove tema mam este kozmeticku vadu.Auto ked DAM* dole z hevera zadocek jej pekne stoji hore.Po nalozeni si dost sadne a ked veci vylozim uz sa nevrati do povodnej polohy/pruziny su nove menene minuleho roku/Moze mat vply tlmic?A aky tam je?olejovy-plynnoolejovy-plynovy?Inak pri skuske stlacenia sa auto nehombika cize tlmice su urcite dobre.Na jazdne vlastnosti-hrbole to nema vplyv - len -cierna audina,nepriehladne folie a za jazdy vyzeram ako keby som mal v aute 10 vietnamcov...a hranica-colnici..cim by to mohlo byt.Dik.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

05.06 2015 23:47


Na to nema vplyv nic, proste to tak je, ak auto spustis, naprava je vtedy trochu vzpriecena, takze cast vahy z pruzin preberaju pneumatiky...ked sa to da do normalu, celu vahu nesu pruziny, tlmice nemaju ziadny vplyv na vysku auta, ako si niekto dodnes mysli, aj plnene plynom maju velmi malu silu, vysku auta nijako neovplyvnia...ak mas zadok padnuty, tak mas nizke pruziny, nevadi, ze su nove, nie su unavene, ale su moc nizke...bud ich vymenit, alebo dorobit podlozky, alebo ich nechat popustit, natiahnut a zakalit, co je pre mna najlepsia volba, je to za par korun a vysledok super, daju sa natiahnut podla zelania, ja som si zadok dvihol 8cm, predok 6cm a dodnes drzia bez poklesnutia Alebo znizit predok, co je na nase cesty idealne riesenie
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

06.06 2015 4:37


Diky MION.Vies este jedna zaujimava snad hadanka.Neviem ci poznas zadnu napravu A6-4A-C4...JE TO pankhartovava tyc/TRI DLHE UCKA UPEVNENE DO SEBA KONCAMI/ upevnene styrmy srubami k autu.A v dvoch bodoch sa tie tri ucka hybaju/neviem ci su spojene selenblockmi atd..co ak po dvadsiatich rokoch to tam niekde zasekuje atd...je to len hypoteza ale...inak ta naprava je bohovsky jednoducha..p.s. minule som za pet eura odmontoval jednu len tak do zasoby..Ale dik tiez som si myslel ze ak by bol tlmic len plynovy nemal by sancu pretlacit pruziny.Inak sused radil dat gumy atd...v utorok idem makat do wolsburgu a budem mat cas lezat pod audinkou tak sa na tu napravu poriadne pozriem.Podla mna moze byt problem v tych dvoch spojoch na pankhartovej tici...ono ta naprava pada a dviha sa na tych dvoch pohyblivych spojoch..a ak su tam 20-rocne selenblocky atd...pozriem a DAM* vediet co a ako..dik MION..cauki
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

07.06 2015 0:24


Neviem presne, aka naprava tam je a ako je zavesena, ale najskor tam bude obycajna pevna naprava ako na vacsine predokoliek, neviem si predstavit, ze by silentbloky mohli nejako vyraznejsie ovplyvnovat vysku auta...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

07.06 2015 1:03


MION zle si ma pochopil.Naprava je pre tvoju predstavu - tri cca 1.5 metra ucka.Najhrubsie spaja kolesa.Na jednom konci je upevnene tansie ucko a to ide krizom na druhu stranu a najtensie ucko sa opet vraca spet na opacnu stranu a je upevnene o kastlu.Ja som mal na mysli tie spoje medzi tymi troma dlhymi uckami.Ale nechame to tak v stredu sa na to pozriem a potom napisem ako je to spojene atd...p.s. vies tie selenblocky som myslel v tych dvoch spojoch na koncoch uciek,pre laicku predstavu naprava vyzera ako pismeno Z.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2015
Příspěvků: 143 | Témat: 4

07.06 2015 1:05


Jen pro upřesnění a mistifikace.
Typ nápravy se nazývá náprava s vlečenými rameny vedena panhardovou tyčí....
Kde vlečená ramena zamezují pohybu v podélném směru,a panhardova tyč ve směru příčném k ose vozidla.
Přednosti jsou jen a jen konstrukční nenáročnost,ale jinak je úplně na prd....
Hlavní nevýhody:velká neodpružená hmotnost,a především vybočení nápravy v příčném směru v pracovním rozsahu zdvihu tlumící jednotky tj. Náprava kopíruje kružnici opisovanou panhardovou tyčí.To je zároveň důvod proč se nepoužívá v menších autech...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

07.06 2015 11:22


taipan: Každý říká že tlumiče nemají vliv.Já je na mojí vyměnil a je klid.Zůstávali zaseklé asi tři cm pred koncovou polohou.
nahoru

sponzor





07.06 2015 11:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

07.06 2015 18:44


Dik Jak3 za odborne vysvetlenie.A banditos tiez mas pravdu ved ziadna suciastka nie je vecna.No nic musim vybrat von tlmice a zistit ci sa tiez nezasekuju.A este banditos su to klasicke len OLEJOVE ze?To sa pitam aj Jak3.A este ak som to spravne pochopil Jak3 je lepsie ak je auto zatazene?Teda myslim stabilitu zadnej napravy.Ja viem nie je to ziadny sportiak ale dialnicny korab.A s tou konstrukcnou jednoduchostou mas pravdu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.1. 2008
Příspěvků: 72 | Témat: 16

08.06 2015 22:32


taipan,,
susula z MI?
zastav sa a porovname tie C4:)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email