Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 412 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 411
Uživatelů: 1
Celkem: 412

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.12. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 5

23.02 2015 0:36


Ahojky,chtěl jsem se zeptat jestli má někdo zkušenost na Audi 8P sportovní pružiny. Stojí kolem 3500kč a jsou kolem 30mm snížení. Abych potom neškrtal Mám originál podvozek S-line. Jiná Audi je vysoká,jako koza
nahoru

sponzor





23.02 2015 0:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2008
Příspěvků: 569 | Témat: 24

23.02 2015 17:43


zalezi co tam pak DAS* za kola.. od S-line to moc dolu nepujde teda, pokud chces davat 30mm, to bych to nechal radsi bejt, to ani nepoznas..

ja tam mam 35/35mm pruziny i tlumice, kola 18x8 ET35, gumy 225/40/18 - kdyz jedu sam nebo ve dvou tak se to da, jinak skrta na zadku
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

25.02 2015 17:12


35mm je nic. já mam předek o 7cm a zadek 4cm a furt to je jak koza
mam štelovací komplet podvozek ještě na zadku vyndám štelovací misky a cm ještě půjde k zemi předek je na max co tento podvozek dovolí.

kola 8,5 x 18" ET 42 (penu 215/40) zadní podběh upraven a bez škrátní
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2013
Příspěvků: 20 | Témat: 8

27.02 2015 12:31


Jak si upravoval zadní podbeh ??
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2008
Příspěvků: 569 | Témat: 24

27.02 2015 14:41


to me taky zajima.. me to dre o sroub co drzi zadni naraznik v podbehu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

27.02 2015 16:39


tomeposer (27.02 2015 14:41) orig :
to me taky zajima.. me to dre o sroub co drzi zadni naraznik v podbehu


máš širokou penumatiku HOD* 215 a bude to lepší

podběhy (šroubek vyndaný , celý koberec posunut výšše. a upevněn , zbytek vymazán voskem na podvozky.)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

03.03 2015 9:42


Predek 7cm jak Martin zadek 6cm na origo zimnich 17" 225/45 et 54 nic neskrta, letni 215/35 18" et 38 a taky nic neskrka ale na 225/40 zadek skrkal... Predtim pruziny 35mm a je to fakt nic skoro to nepoznas a budes hned hledat stelovaci podovozek
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.5. 2013
Příspěvků: 75 | Témat: 4

29.04 2015 9:33


To snížení 30/30 je ku originálnímu podvozku, takže tobě to neklesne ani o kousek. Taky je nutný počítat to, že jestli A3ka má za sebou 200 000 km na pružinách tak je samovolně pokleslá o cca 1 cm, takže pružiny 30/30 reálně sníží do 20mm pokud vyberete ty s maximálně přesným váhovým limitem.

Na S-line bys musel koupit jedině celý sportovní podvozek a nebo stavitelný podvozek. Pružiny se dělaj běžně do 40/40 a nad to už je to nesmysl vzhledem k tlumiči.

Taky pozor na to, že Audi A3 8P má dva průměry předního tlumiče a to 49,6 (50mm) a nebo 55mm. Je to potřeba zohlednit při nákupu. U staviků je taky často nutný řešit tyčky.
nahoru

sponzor





29.04 2015 9:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

29.04 2015 20:39


stabilizační tyčky se řeší podle druhu štelovacího podvozku . u některých nůžou zustat původní.

do -70mm zustávají původní snad u všech podvozku.

nižší snížení jde řešit odstraněním halpru (pokud podvozek má)


průměr tlumiče je u levnějších variant podvozků furt 50mm kdo má 55mm tak je v sadě i navlek na rozšíření spodní části.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.5. 2013
Příspěvků: 75 | Témat: 4

29.04 2015 21:19


martin51253 (St, 29.04, 2015 20:39) orig :
stabilizační tyčky se řeší podle druhu štelovacího podvozku . u některých nůžou zustat původní.

do -70mm zustávají původní snad u všech podvozku.

nižší snížení jde řešit odstraněním halpru (pokud podvozek má)


průměr tlumiče je u levnějších variant podvozků furt 50mm kdo má 55mm tak je v sadě i navlek na rozšíření spodní části.

[/quote]

Není to pravidlo. Pokud koupíš štelovák s 55mm tak ho tam máš, jinak mít nemusíš. U pevných podvozků jsou rozdílné tlumiče a žádná příruba, takže musíš koupit ten správný jinak jsi nahraný a můžeš ty předky vyhodit.

Odstranění pomocné pružiny je zásah do funkce podvozku, pak již nemůžeš garantovat jeho funkci na silnici, ale máš pravdu je to nižší.

Tyčky se u tohoto podvozku dávají skoro vždy jinak to mlátí o poloosu už kolem 40-50mm snížení.
Naposledy upravil Rouballik dne 22.11 2018 11:28, celkově upraveno 1 krát. (7% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

30.04 2015 19:25


Rouballik (29.04 2015 21:19) orig :


Není to pravidlo. Pokud koupíš štelovák s 55mm tak ho tam máš, jinak mít nemusíš. U pevných podvozků jsou rozdílné tlumiče a žádná příruba, takže musíš koupit ten správný jinak jsi nahraný a můžeš ty předky vyhodit.

Odstranění pomocné pružiny je zásah do funkce podvozku, pak již nemůžeš garantovat jeho funkci na silnici, ale máš pravdu je to nižší.

Tyčky se u tohoto podvozku dávají skoro vždy jinak to mlátí o poloosu už kolem 40-50mm snížení.


mam -70mm a nic nemlátí o poloosu .

ono už při koupi podvozku 99% shopů chce po tobě průměr tlumiče. tak je vždy lepší změřit a poslat s objednávkou.

kamarád odstranil halpry na vw Golf 5 (podvozkově uplně stejný)
a na funkci žádný vliv, furt stejné. je fakt že je uplně dole což už samo o sobě není moc funkční

halper hlavně slouží k tomu aby ta hlavní prižina nemlátila při odpružení.
jinak halper je uplně bez funkce
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email