Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 218 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 215
Uživatelů: 3
Celkem: 218

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

03.02 2015 19:37


Dobrý deň prosím vás diagnostika mi napísala chybu lambdy a ECM* prosím viete mi poradiť čo s tým ?

Náhled, klikni pro zvětšení.
Naposledy upravil Mimo_O dne 03.02 2015 19:43, celkově upraveno 1 krát. (40% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





03.02 2015 19:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.02 2015 19:38


zacni tim, ze nas reknes presne cislo chyby, abychom vedeli, zda to je sondou, nebo necim jinym
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.02 2015 19:39


a prosim nesnaz se onu chybu tlumocit slovne, opis presne co to pise
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

03.02 2015 19:45


prepacte nevedel som pridat obrázok nacakal som ze ste taký rýchly
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.02 2015 21:46


vymaz ty chyby a jukni co se vrati znovu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

04.02 2015 0:02


vrátilo sa všetko okrem toho 17947- Clutch Pedal Switch
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

04.02 2015 16:12


dajú sa lambdy premerať aj cez VAG ? prípadne ak by boli zlé je možné zistit podla tohoto ktorá ??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

16.02 2015 0:26


tak auto bolo na jame. Ku zapojeniu lambdy som sa nedostal je tam dost malo priesturu. Daval som menit spojku a zotrvacnik tak som hned kazal pozriet aj toto. Po vymazani chyby boli hodnoty dobre precistili sa kontakty ale chyba znovu nabehla po prejdutí presne 130 km. Nejake rady ?
nahoru

sponzor





16.02 2015 0:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.7. 2014
Příspěvků: 135 | Témat: 9

16.02 2015 2:21


Na VAG se Lambda* promerit neda. Ukaze ti jen nejzakladnejsi veci, ze je funkcni elektricky, ale uz neukaze ze spina nad 120 ms, cili je pro ridici jednotku bezcenna a ta prejde do nouzoveho rezimu. To se da zmerit (tzv. input lag) jen na osciloskopu ! Plati vsak obecne pravidlo, ze nad 160 t km jsou lambdy na vymenu. A meni se vzdy v parech.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

25.02 2015 23:03


Dakujem za vysvetlenie. Dnes som skocil na emisnu vysledok : zle spalovanie a zly katalizator. Riesit to budem tak ze vymenim lambdy pred katalyzatorom za katom ich necham vypnut a katalyzator vykucham alebo nahradim rezonatorom aby to nemalo zly zvuk nakolko jazdim dlhe trate.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

26.02 2015 8:08


Jan Kosa (16.02 2015 2:21) orig :
Na VAG se Lambda* promerit neda. Ukaze ti jen nejzakladnejsi veci, ze je funkcni elektricky, ale uz neukaze ze spina nad 120 ms, cili je pro ridici jednotku bezcenna a ta prejde do nouzoveho rezimu. To se da zmerit (tzv. input lag) jen na osciloskopu ! Plati vsak obecne pravidlo, ze nad 160 t km jsou lambdy na vymenu. A meni se vzdy v parech.



ale kolego...vazne jen na oscilu? to uz jsme tady slyseli nespocetnekrat. kdyz nejsi uplny Lumír, tak to v pohode poznas podle chovani logu pres vaginu.

jednotka prejde do nouzaku pri lagu delsim nez 120ms? LOL
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

26.02 2015 8:36


Kurna to by ta jednotka presla do nouzaku pri kazdem proslapnuti plynu na podlahu a pri kazdem brzdeni motorem

Mimo_o> lambady vymen, kat je na tobe - pokud vykuchas tak do obalu musis vevarit trubku. Aby obal netvoril rezonancni dutinu. Nejde jen o zvuk...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.02 2015 10:22


toona85 (26.02 2015 8:08) orig :



ale kolego...vazne jen na oscilu? to uz jsme tady slyseli nespocetnekrat. kdyz nejsi uplny Lumír, tak to v pohode poznas podle chovani logu pres vaginu.

jednotka prejde do nouzaku pri lagu delsim nez 120ms? LOL


jednotka neprejde do nouzaku, zvlaste ty stare to ani nerozpoznaji ze doba prepnuti je 170 a vice (milionkrat overeno), nicmene s lagovanim ma kosa pravdu, to na vagu fakt podle me SPOLEHLIVE nepoznas. Muzes se na zaklade indiici domnivat, dedukovat, ale ne 100% vyloucit, ze sonda nelaguje... a ze nad 120 ms to ma casto vliv na chod motoru, u 4.2 to dela litra, dva spotreby a pocitove gumovejsi chod..

navic zmerit to je otazka 10 minut, a pak mas jistotu, tak proc to resit...
Naposledy upravil Lumpiq dne 26.02 2015 10:34, celkově upraveno 3 krát. (25% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.02 2015 10:26


no, ja bych pred vymenou sond jeste proveril motormanagement, tu chybu s rele, tu pvni chybu o prohozenych sondach atd...nejak se mi to nelibi, aby nebyla nakopla ECU*, driver
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

26.02 2015 11:13


Lumpiq:
poznas to spolehlive. uz to mam v oku. vidis jak sonda kresli. kdyz ma ostre rychle prechody je jeste ok. kdyz kresli velke "obdelniky" a casto nespadne az k 0mv ale treba k 400mv, tak je to jasne.

dalsi vec je,jak uz tady bylo nekde psano, ze bosch uvadi idealni zivotnost 160tkm. jde to i dohledat co tim mysli, jsou tam stanovene podminky, pocet studenych startu, provozni teploty atd.

je mi jasne ze se nikomu nebude chtit jen tak kupovat nove sondy,ale kolikrat se resi auta s najezdem 200-300-400tkm s puvodnima sondama! tam uz bych to snad ani nemeril, ze sonda neni v kondici je na 99% jasne. u LPG* odejde jeste mnohem drive.

kolikrat nez stara sonda zacne pracovat, tak to trva i 5minut. nova sonda zacne makat uz treba po 20sekundach a jede v uzavrene smycce i za polostudeneho motoru - dalsi uspora paliva.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.02 2015 14:51


tak o tom zadna, ze po 160 se maji davat nove, je to spotrebni material, jen v servisech a majitele to tak nechteji vnimat...

Spatne naladne LPG* mi spalilo obe nove sondy po po 3 ticich km, chuda smes, teploty vysoko nahoru a ta...hlavne ze sem ikal majiteli, nejezdit na LPG*, dokud se neseridi, nebo je zase spalis..ne, uz 2 km za moji dilnou frcel na LPG* protoz domu Brna to je preci daleko a nepojede na bezin...

ad vag, teoreticky ano, to nekdy zkusim...me trochu mate to, ze na osciloskopu si muzu menit casovou zakladnu, a tak ta vzestupna/sestupna hrana je pokazde jinak relativme dlouha lidskym okem (dokud si ji nezmeris voditkama a nemas absolutni hodnotu), zatimco vag ma jen jednu casovou zakladnu...

tady mate fota 240 ms lagu a RJ jednotka v pohode, zadnou chybu nevykazovala
nahoru

sponzor





26.02 2015 14:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.02 2015 14:55


ale zpatky k tematu, ikdyz da sondy nove, ktere si auto zaslouzi, nebusi byt problem jeste vyresen, na me to pusobi, ze tam je nejaky problem na ECU*/napajeni a ona magori...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email