Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 409 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 409
Uživatelů: 0
Celkem: 409

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

08.12 2014 16:48


Ahoj klubáci,
jaký je váš názor na spotřebu 10 litrů při jízdě po městě Brno (280km) a 420km okresky + dálnice. Vše v rychlostních limitech, žádné extra šlapání?
Auto A6 Allroad C6 3.0 TDI*, 171kw verze bez DPF* v automatu.
Jde mi o to, že to auto tolik nežralo. Vyměnili mi termostat a koleno k EGR* a od té doby mám pocit že je to více rozežrané ač to mělo jít díky termostatu spíše dolů ta spotřeba, jelikož to nedrželo teplotu při jízdě z kopce. Je ale pravda, že přišla zima a teploty jsou kolem 3-5 stupňů.
Kdybych to trošku pohonil, tak ta spotřeba bude ještě o mnoho horší. A jinak palubák mi ukazuje 8.4 dlouhodobá a na té cestě 420 km cestu tam za 7.9 a cestu zpět za 7. Realita je ale někde úplně jinde.
nahoru

sponzor





08.12 2014 16:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2014
Příspěvků: 270 | Témat: 21

08.12 2014 17:04


Jsou zde i jiní co ti poradí, ale dle mě je ta spotřeba v pořádku. Vzhledem k tomu v jakým to máš autě. Kolik by jsis představoval aby to žralo...?

Co se týče ukazatele na palubovce - málo kdy se stane, že to sedí se skutečností. Nevím jak u tvé, ale u mé se s tím dá hejbat přes Vag mezi 85% až 115%. A ikdyž tam mám nastaveno 85% tak mi to stejně ukazuje o 0.8L větší spotřebu. V dalším autě co mám ( seat ibiza TDI*) ukazuje místo skutečných 5.2l na palubáku 4l Pak vznikají ty pověry, že tamhle franta z hospody má Tdíčko co mu to žere 4.5l a z kopce vyrábí naftu do nádrže
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

08.12 2014 17:24


Jasně to vím v jakém autě to mám, ale jde mi o to, že to takhle nežralo...
Vždy měřím dle tankování. A předtím se to motalo kolem 8,5-8,8.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2014
Příspěvků: 270 | Témat: 21

08.12 2014 17:35


Neber to špatně, ale spotřeba 8.5l s tímhle autem se mi zdá téměř jako sen... Tím, ale nechci tvrdit, že to není možné. Pouze tím chci říct to, že 10l s tímhle autem mi připadne v zimě jako normální spotřeba.

Jinak v zimě vždy počítej s větší spotřebou 0.5l až 1l. Záleží na jakých jezdíš pneu. Jak je máš nafoukaný atd... To jestli na to mohly mít vliv i tebou popsané opravy ti zde odpoví chytřejší lidi.

Taky zaleží na dalších věcech. Je to TDI* - takže třeba tlak vzduchu. Mám doma Dvě Tdička a sám moc dobře vím, že jsou dny kdy auto jede nádherně a spotřeba je lepší a pak jsou dny kdy to jede hůř a spotřeba jde nahoru. Vždy vyzkoušeno na obouch autech.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

10.12 2014 22:23


nemusí se vymazat adaptační hodnoty a udělat základní nastavení EGR*?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

11.12 2014 7:55


Smazat adaptační hodnoty čeho EGR*?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

11.12 2014 8:45


tahle spotreba mi v zime prijde OK. oproti letu pocitej s litrem navic
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

11.12 2014 9:21


spotreba ok, na osme tiez 10-11 teraz.
nahoru

sponzor





11.12 2014 9:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

11.12 2014 10:46


Adaptacni hodnoty motorovy jednotky a pak zakladni nastaveni EGR* a klidne i ostatnich komponentu..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

11.12 2014 12:06


Nejaka rada kde to ve vcds najdu smazani tech adaptacnich hodnot motoru at to nepo.... A pripadne postup na ten EGR*?
Neco sem nasel ale radeji pro overeni.
Diky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

13.12 2014 18:52


?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

18.01 2015 20:23


Tak někde je asi fakt něco špatně. Po okreskách ujeto 300km k tomu 400km po městě a spotřeba 11.5. To vše s lehkou nohou. Jdu na výměnu hydroměniče. U toho mého blbne lock funkce. Ale to asi neudělá 2-3 litry rozdíl že?
Filtry, oleje vše nové, do nafty dávám VIF. Na 80 litrovou nádrž neujedu ani 700km...
Nějaké rady na co se podívat? Diagnostika motoru a vše OK včetně váhy vzduchu.
Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.12. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 5

18.01 2015 20:30


Myslim ze ty novejsi 3litry zerou o litr min ale u toho tveho to je v poho ,ja mam tuhle spotrebu stejnou ale u 2.5 ky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

18.01 2015 20:35


Ale tolik to žrát nemá I sprintmonitor říká 8-9 litrů a né 11.5
Prostě můžu jezdit jen město nebo jen dálnici/okresky a je tam pořád to stejné.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 3

20.01 2015 12:20


Honim to dost a jezdim i krátké cesty, mám úplně to samé co ty a spotřebu mám cca 9,5 litru
Najedu něco přes 800 km.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

20.01 2015 22:03


ahoj mam sedan 3.0tdi automat qatro 165kw +chip když to opravdu ženu neni problem 10litru na sto ale dnes jsem jel z Břeclavi po staré cestě do Bratislavy a pak do Budapešti mimo město 100až 110km/HOD*
vesnice cca 60km/HOD* pak provoz v Budapešti a nasledně cesta k domovu v aute celkem 2osoby spotřeba dle dotanková ní 6.9litru na sto kilometru trasa měla 600km celkem tam i zpět a čistý čas jizdy 7hod a 40 minut
na nádž při dalničnim tempu 130-150to zmaknu i pod 8 litru na sto
ale žereto když seto opravdu honi měl jsem i 16litru na sto
za vše zodpovídá noha řidiče
a to ten motor když jede na volnoběh to smrdi jakymsi kyseliskem no hnos a čoudito tak jakoby to tu naftu ani nespalovalo v tom valci a ta mam všechny vstřiky uplně nove
rekord na nadrž jsem měl 1200km pruměr 6.66 litru ale to jsem absolvobal jen jednou
nahoru

sponzor





20.01 2015 22:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

22.01 2015 10:00


Kirja (20.01 2015 12:20) orig :
Honim to dost a jezdim i krátké cesty, mám úplně to samé co ty a spotřebu mám cca 9,5 litru
Najedu něco přes 800 km.

Díky. Takže mám prostě někde problém a nikdo neví kde. Vtipné.
V servise audi ještě znovu kontrolovali vstřiky a dávku paliva a vše je OK. Tak už vážně nevím, kde co hledat. Poslendí co mě napadá je to že to žere víc kvůli špatné funkci hydroměniče, který nezamyká správně rychlost a je tedy pořád v prokluzu. Jestli to může dělat 2litry na sto to netuším...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.01 2015 19:01


alfonz: To se ti nezamkne ani na 6ku? Tak to je celý kámen úrazu, měnič bere až 30% výkonu tak se nediv. Nech si to vyměnit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

22.01 2015 21:26


jizan.com (22.01 2015 19:01) orig :
alfonz: To se ti nezamkne ani na 6ku? Tak to je celý kámen úrazu, měnič bere až 30% výkonu tak se nediv. Nech si to vyměnit.

Vycházíme zatím z toho jak mi kolísají otačky při sundání nohy z plynu, tím pádem to nezamyká a odhadujem se servisem, že to nebude zamykat ani správně při rychlostech. Jo jo hned to nechám vyměnit ať to sebou nevezme ještě něco víc...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.01 2015 18:42


alfonz: To dělá na každé druhé a6 v tom chybu nehledej to je blbost co říkáš, tohle nedělá na 6ku při sundání nohy z plynu ale na menší rychlosti jako je 4,3 apod..tam není měnič nikdy zamklý. To že není zamklý měnič na tyhle ryhlosti je správně a poznáš to při přidání plynu kdy ti narostou otáčky rychleji o něco než je rychlost, u 6st. ti to neudělá.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

24.01 2015 9:58


jizan.com (23.01 2015 18:42) orig :
alfonz: To dělá na každé druhé a6 v tom chybu nehledej to je blbost co říkáš, tohle nedělá na 6ku při sundání nohy z plynu ale na menší rychlosti jako je 4,3 apod..tam není měnič nikdy zamklý. To že není zamklý měnič na tyhle ryhlosti je správně a poznáš to při přidání plynu kdy ti narostou otáčky rychleji o něco než je rychlost, u 6st. ti to neudělá.

Višchni mně odkazují že to kolísání otáček dělá určitě hydroměnič a ta vyšší spotřeba bude asi taky v tom měniči. Konzultováno s lubomt.
Motor je totiž už několikrát kontrolován, včetně EGR*, váhy vzduchu, vstřiků, vstřikované dávky paliva.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.01 2015 12:26


alfonz: Tak ho vyměn, ale vím co dělá každá druhá a6 a spotřeba 9l je úplně běžná věc, v zimě samozřejme i více.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

24.01 2015 13:10


jizan.com (24.01 2015 12:26) orig :
alfonz: Tak ho vyměn, ale vím co dělá každá druhá a6 a spotřeba 9l je úplně běžná věc, v zimě samozřejme i více.

Kéž by 9... Mám ale 11. Pohodá jízda (300km dálka a 350km město opět lehká noha spíše přivaděče. Když šlápnu tak to valí ještě rychleji. Všem to žere o 2 litry míň a jezdí hodně město a nešetří to
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.01 2015 16:44


alfonz: a na co tedy čekáš? Jinak jestli sis všim nejen tady na AK dělá to každé druhé a6, mě to zakolísá lehce taky nic vážného co bych nějak nečekal, řadí to normálně, jede to normálně a žere to taky normálně jestli jsem v zimě nad nebo pod 10l to neřeším. Vyjel jsi to někdy uplně do 0 nebo tankuješ pouze po víčko že si jsi jistý tou spotřebou tak?
nahoru

sponzor





24.01 2015 16:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

26.01 2015 7:49


jizan.com (24.01 2015 16:44) orig :
alfonz: a na co tedy čekáš? Jinak jestli sis všim nejen tady na AK dělá to každé druhé a6, mě to zakolísá lehce taky nic vážného co bych nějak nečekal, řadí to normálně, jede to normálně a žere to taky normálně jestli jsem v zimě nad nebo pod 10l to neřeším. Vyjel jsi to někdy uplně do 0 nebo tankuješ pouze po víčko že si jsi jistý tou spotřebou tak?

Výpočet dělám tak, že vynuluji km v počítadle a pak jezdím a tankuju u stejného stojanu a výpočet je: načerpané litry děleno počkem ujetých km x 100 a mám spotřebu. Ono jak člověk najede 40-50tisíc ročně tak už začneš přemýšlet jestli když to jede za 11 není na A6 malou mrchu fakt dost. A taky bych nerad aby se něco vysralo kvůli tomu, že to dělá něco co nemá. Otáčky někdy proklouznou takže rychlost jde nahoru ale otáčky chvíli stojí.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email