Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 267 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 265
Uživatelů: 2
Celkem: 267

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2014
Příspěvků: 246 | Témat: 11

13.11 2014 11:31


Mohl by mi prosím někdo vysvětlit jak funguje bezklíčkové odemykání? Před pár dny jsem si totiž zbytečně "vydělal" skoro 3.000,- za odemčení auta.

No a oč jde:
Vždy jsem byl zvyklej nosit klíče v tašce, přijít k zadním dveřím otevřít klikou hodit věci na zadní sedadlo, zavřít sednout dopředu a odjet. Stala se mi však následující věc. Přijdu k autu k zadním dveřím jako obvykle, otevřu dveře, hodím věci na sedadlo, zabouchnu a ejhle. Blinkry zablikaly a auto zamčený.

1. Nevím proč se auto zamklo.
2. Měl jsem za to, že pokud je klíč v autě, či v okolí patřičných dvěří, jsou senzory v klikách vždy aktivní a auto se otevře.
3. Nepovedlo se mi to nijak nasimulovat. Zkusil jsem pak přijít k autu, otevřít sednout a za sebou zavřít a nic, auto zůstalo odemčený jako vždy.

Nenapadá někoho z vás jak vlastně tenhle systém funguje a jak k tomu mohlo dojít? Teď už raději nosím klíče v kapse, ale moc pohodlný to není.

PS: dodávám, že auto jsem koupil pouze s jedním klíčem a nestihl si udělat druhej

Díky za info
Jirka
nahoru

sponzor





13.11 2014 11:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.11 2014 15:05


Obcas se to stane, napr slabou baterkou v klici, radiovym zarusenim, vadnou antenou kessy atd..Rozhodne se na to nelze spolehat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

13.11 2014 15:09


napadla ma jedna vec.. ak boli kluce v taske a tu si hodil do zadu, nemohli sa kluce prilacit a zamknut auto? mne sa to niekedy stane ked ich mam vo vrecku a sadnem do auta tak sa zamknem
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

13.11 2014 15:38


....hmmmmm,me spis zarazi,ze nastartujes i sklicem na zadnim sedadle. Ja nosim klic v kapse a pokud DAM* sedacku uplne do zadu,tak nenastartuju - nevidi klice.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2014
Příspěvků: 246 | Témat: 11

13.11 2014 19:55


Diky za odpovedi. Baterka v kliccich je nova asi mesic a auto reaguje (na tlacitka) i na 200m. Takze baterkou to nebude.
Klic byl v tasce s klicema, takze je mozny ze se bud stisklo zamykaci tl. a nebo to byla fakt nejaka sporadicka chyba (nahoda).

Jediny co me jeste napadlo, ze podobne se chova treba kufr. Kdyz prijdu k autu a otevru pouze kufr pres stredove tl. na klicku, tak po jeho opetovnem zavreni se auto samo zamkne. Nebo kdyz do par sekund po odemceni neotevrete zadne dvere tak se taky auto zase zamkne.

Vysledkem tedy je ze standardni chovani to asi nebylo, ale spolehat se na to neda. Klic tedy vzdy u sebe

Jo a co se tyce startu s klicky na zadnim sedadle, tak s tim jsem nemel nikdy problem. Staci aby byl klic nekde v aute.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

13.11 2014 20:38


startovanie s klucom na zadnom sedadle neni problem. Aj v kufri som ho mal a nastartovalo...
Ale divne mi je to, ze pises ze ti dialkove funguje aj na 200m?? Tak to mne len na 1-2m maximalne a to mam aj fungel novu baterku. Ked som od auta 10m tak uz nezamknem ani neotvorim
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

14.11 2014 8:38


Pokud necham klic v kufru a zavru,tak se nezamkne.
A dalkou odevru take hooooodne z dalky....ale to startovani nee.(jeste to teda vyzkousim,ale mel jsem za to,ze je to tak dobre...)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

14.11 2014 19:03


tiez mi ide nastartovat,ked mam kluc na zadnom sedadle,ale obcas to za jazdy zahlasi ze chyba kluc.
To iba vtedy,ak ho zoberie dcera zo sebou a sedi vzadu.Po zahlaseni ho od nej beriem ku sebe dopredu.
Ale ten dosah je tiez divny,,,skor si myslel 20 metrov,pretoze 200 metrov nedosiahne vela dialkacov.
Mne to berie asi len z cca 10 metrov max.
Tusim ze tie co nemaju keyless maju vecsi dosah.
nahoru

sponzor





14.11 2014 19:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2014
Příspěvků: 246 | Témat: 11

04.08 2015 10:32


Tak uz asi vim jak doslo k tomu zamceni auta. Zjistil jsem totiz jednu vec. Kdyz prijdu k autu a bezklickove otevru pate dvere (zmacknu kliku na kufru) a nasledne kufr tlacitkem ve viku opet zavru dojde k uzamceni auta. Stejne chovani je pokud otevru kufr prostrednim tlacitkem na klici (bez odemceni celeho auta). Proste pri zpetnem zavreni zablikaji blinkry a auto se zamkne a cca 5 - 10 sekund pak absolutne nereaguje na klicek (pouze rychle cervene blika) a na kliky uz vube ne. Proto jsem se tehdy do auta nedostal.

Takze otazka zni, zda je tohle chovani bezne, pripadne jestli se to da pres VAG nejak vypnout (autolock). Parkrat uz se mi totiz stalo, ze jsem si v tom kufru malem opet zavrel klicky.

Otazka 2:
Jelikoz bych rad predesel problemu se zabouchlyma klickama, nevite jestli jde mimo AUDI (chtěli za to skoro 6.000,-) udelat druhej Kessy klíč? (Auto jsem koupil pouze s jedním).
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

04.08 2015 11:25


Kurin (04.08 2015 10:32) orig:
Takze otazka zni, zda je tohle chovani bezne, pripadne jestli se to da pres VAG nejak vypnout (autolock). Parkrat uz se mi totiz stalo, ze jsem si v tom kufru malem opet zavrel klicky.

Na sedanu, kterej nema tlacitko na zavirani kufru, se klicek neda v kufru zavrit. Pokazde kufr odkoci, kdyz se snazim klicek pribouchnout. Stalo se mi to omylem mockrat, ale pokazdy se kufr nezavrel, tedy to asi normalni neni.


Kurin (04.08 2015 10:32) orig:
Jelikoz bych rad predesel problemu se zabouchlyma klickama, nevite jestli jde mimo AUDI (chtěli za to skoro 6.000,-) udelat druhej Kessy klíč? (Auto jsem koupil pouze s jedním).

Zrovna tohle je dost citliva vec, takze bych se to asi mimo Audi neodvazil koupit. Muze to treba mit malou citlivost anteny a zase si ty klicky muzes nekdy v aute zamknout
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email