Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 193 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 188
Uživatelů: 5
Celkem: 193

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 628 | Témat: 77

12.10 2014 20:21


Ahoj,nevíte někdo čím to může být že se mi přestal ukazovat stav paliva v nádrži?Najednou mi to na maxidotu začalo lítat nahoru a dolu,až to zůstalo na 0.Samo že tam je a byla nafta-přes půl nádrže. díky
nahoru

sponzor





12.10 2014 20:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

12.10 2014 20:28


Je to bolest plováku v nádrži asi to bude chtít jinej.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 628 | Témat: 77

12.10 2014 20:34


áček:
Je to bolest plováku v nádrži asi to bude chtít jinej.
dík,nějaké záludnosti při výměně?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

12.10 2014 20:59


Nemít plnou nádrž to se to potom může valit po povolení víka držícího plovákovou jednotku ven
Zacházet s tím opatně nic neulámat a při zpětný montáži dát pozor na těsnění aby tam sedlo a ta velká matice aby šla utáhnout.Jak se tam nakroutí těsnění tak to nejde došroubovat a pak by z toho mohla téct nafta ven při dotankování do plna.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 628 | Témat: 77

12.10 2014 21:04


Dík,před lety jsem něco na tom dělal u 80ky.Je to pod sedačkou?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

12.10 2014 21:07


Myslím že jo.A6 jsem ještě v tomto místě nerozebíral u A4 to je pod sedákem tak snad i u A6 to bude na stejným místě.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 628 | Témat: 77

12.10 2014 21:24


O víkendu se na to juknu,dám vědět co a jak,jinak díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 9

12.10 2014 22:18


Ahoj na co jsi přišelmě to blblo loni párkrát jsem to roychodil a teď klid snad se nebude problém v zimě opakovat.
nahoru

sponzor





12.10 2014 22:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 628 | Témat: 77

12.10 2014 22:39


Miro TDI*:
Ahoj na co jsi přišelmě to blblo loni párkrát jsem to roychodil a teď klid snad se nebude problém v zimě opakovat.
až příští víkend.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 628 | Témat: 77

13.10 2014 20:57


Dnes když jsem nastartoval auto,tak se zase ukazatel stavu paliva zbláznil,no a zůstalo to na 3/4 nádrže,nadále v poho. Jo-Audi náskok díky technice
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

15.10 2014 11:37


Ja som riesil podobny problem a nevyriesil som. Vymenil som hlavny plavak s cerpadlom na pravej strane (mam 3.0 TDI* quattro*, takze dva plavaky), nepomohlo. Vymenil som potom aj plavacik na lavej strane, nepomohlo. Hadicka medzi nadrzami je okej, cerpadlo funguje a taha normalne, kable vyzeraju byt tiez okej, tesnenia boli nove. Bez uspechu.

Potom to vzal mechanik z Audi, pozrel diagnostiku, skusil cerpadlo, plavaky, vsetko vyzeralo funkcne. Nastavil co sa dalo, tri hodiny sa s tym bavil, lamentoval, ale nechapal. Dolezite je nastavit polohu praveho plavaka, lebo ked je kusok stoceny, tak sa tam niekde zvykne zaseknut.

Moj problem bol v tom, ze ukazoval do polovice, pod polovicu uz nesiel. Pri prudkom zabrzdeni vyletela nafta a ukazovalo plnu nadrz, niekedy sa to zaseklo na troch stvrtinach. Jazdou cez horsky prechod si to lietalo ako sa tomu chcelo, potom sa ustalilo. Problem nemam do dnesneho dna vyrieseny, lieta to ako sa tomu chce, ale po tom co som mal chlapik z Audi, tak aspon mi ukazuje uz palivo az po rezervu. Sice ked idem cez horsky prechod, tak to zvykne lietat, ale potom sa to ustali a dolezite je, ze mi ukaze dojazd. Viacmenej tankujem stale do plnej nadrze, takze mi to je jedno...

Ak sa do toho ides pustit, tak si priprav dobre nervy a to na odmontovanie uzaveru, kedze sa to dotahuje az na nejakych 130 Nm, co je priblizne taky moment ako sa utahuje elektron na aute. Ak nemas na to kluc, tak idealne, ak to budete robit dvaja, nejake velke srobovaky alebo co a spolu klepat kladivom do zubkov co su tam. Dolezity je ten zakladny tah, kym sa to pohne, potom to uz ide lahsie. Nervy sa zidu aj na hadicky, ktore su nacvaknute o cerpadlo a treba ich dat mimo, ale aj tie v nadrzi, pretoze to tam je dost natlacene a zle pristupne.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

15.10 2014 11:49


Ja som tiez menil oba plavaky za nove a bez uspechu. Reguloval som dojazd do minusu az na doraz a nepomohlo. Pri ukazovani dojazdu cca 30km mi zdochne motor, pretoze uz nie je nafta. Naucil som sa s tym zit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

15.10 2014 11:51


lubomt - Aj mne reguloval dojazd, odsal komplet nadrz, nalial 10 litrov nafty, nakalibroval a nic. Tak to vratil na povodne hodnoty. Aspon sa mi plavak nezasekava a ukazuje do rezervy. Podla kalibracie pri rezerve mam vari este 12 litrov nafty ci kolko, ale tak vtedy vzdy natankujem a je pokoj.

Inak podobny problem mal aj kamarat na BMW a bol to zalomeny kablik, ktory daval zly odpor, resp. sa dotykal a sposobil skrat ci nieco take. To iste pisali na anglickej stranke o Audi v diskusiach, ale u mna meranie odporov kabla a aj bezca na plavakoch je normalne a plynule, odpor ukazuje ako ma (tusim od nejakych 150 do 990 ci tak nejak).
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

15.10 2014 18:34


lubomt:
Ja som tiez menil oba plavaky za nove a bez uspechu. Reguloval som dojazd do minusu az na doraz a nepomohlo. Pri ukazovani dojazdu cca 30km mi zdochne motor, pretoze uz nie je nafta. Naucil som sa s tym zit

Asi tak nějak.Ale u mě je výhoda v tom,že pokud mám méně než půl nádrže,tak jsem z toho tak nervózní,že musím dotankovat do plna
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

18.10 2014 10:29


Mám takový menší problém s výpočtem dojezdu Když mám plnou nádrž tak mi na budíkách normálně ukazuje plnou. Ale dojezd je jen 410km, ten se nemění dokud mi nespadne hladina do půl nádrže, pak to začne pomalu ubírat dojezdové KM. Nevíte proč by to mohlo takhle špatně vypočítávat dojezd?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

18.10 2014 18:44


Ak satam nikdo nehrabal, mozes mat vadny plavak
nahoru

sponzor





18.10 2014 18:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email