Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 382 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 374
Uživatelů: 8
Celkem: 382

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

10.08 2014 22:09


Ahoj všem, stal jsem se docela spokojeným majtelem doutníčku. Chtěl jsem pětivál, a pořádný kočár. Koupil jsem staré auto, počítal jsem se závadama. Od majtele jsem ujel bezproblémových 150 km, zbylých 60-70 teda bylo na podvalu, ale celkem mě překvapila holka, kam až dojela svépomoci
Závada byla ve vzrustající spotřebě, která teda začala být neunosná, což se projevilo smradem benzínu a následně jsem na parkovišti objevil masivní unik benzínu a musel jsem volat odtah. Prasklá benzínová hadice hned u nádrže, u omezovače (či zásobníku tlaku, dlouho jsem neviděl schéma Kjetu). To jsem opravil. nicméně auto bylo na zvedáku, nějaké závady jsem objevil už při jízdě, něco až na zvedáku.
Tlumiče KO, nějaké drbky na káře jsou, jedny zadní dveře mají nafouknutou lištu rezí, na zadním nosníku je jedno místo slabší, jinak je spodek celkem v poho, Karoserie* ošoupaná používáním. Servořízení, nefouklá brzdová hadice, manžeta.. Při jízdě mi začal špatně řadit 5 rychlostní stupen, na převodovce jsou 3 otvory, jeden s gumovou záslepkou, a pak ty 2 klasika na štubování.
No a proč tady vubec píšu takovou story. Nějaké rady ohledně Kjetu by se hodily, zahřátý motor jede super, volnoběh je trochu horší, jako by semtam vynechal válec. Ale po výměně hadice jsem měl problém nastartovat studený motor, chytil až s trochou plynu, nicméně jsem vyjel z garáže, a trochu popojížděl, tak to zdechlo, a už to nechtělo chytit (zase nějak dlouho jsem to netočil, prostě jsem to odtlačil na parkovací misto a hotovo).
Pak je problem s řízením, to teče, ale ve zlíně je firma co se tím zabývá, zkusim se přeptat zda by udělali repasi. Je třeba zminovat, že to není na klasické ATF* ale minerální olej?
Pak jsem teda neveděl, že vůz z 86 roku má hlídaní tlouštky destiček...
Předchozí majtel se naprosto vyžíval v používání klasických čokoláděk ke spojení kabelů, na celém autě toho jsou kvanta, ruzné dráty upadané, ale auto jede. A dále je tam ještě prej špatné čidlo teploty co jde do budíku, pán přeřízl hadici co vede do chladiče, dal tam nějaký T kus, napálil čidlo ze stodvacítky a jede se dál. Teploměr ukazuje o něco víc ale jinak funguje.
Můj plán je uvést to do origo stavu, hlavně udělat pořádky s tou elektrikou, jestli by tu byl někdo hodný a poradil trochu s těmi studenými starty byl bych rád. Jinak, Audi 100 C3, 2.2 85kw KZ, 1986

PS: Jak to tak čtu, je to hodně nesrozumitelné, Nejvíč by bodly rady ohledně motoru, a jestli by někdo mohl vyfotit nebo popsat kam vedou dráty z toho teplotního čidla(jsou 4 a všechny jsou ustřihlé a přitáhlé v čokoládce)
nahoru

sponzor





10.08 2014 22:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

12.08 2014 18:50


Fajn, tak jinak, jak mám přesně rozeznat, jestli je to K nebo KE Jet?

Za studena nechce chytit, dojel jsem s ní 120km, tak v čerpadle to snad nebude. šestý vtřik připojený i na cívku startéru, auto chytí a hned zdechne. Další startování nic. Šestý vstřik by měl jít přes teplotní čidlo(teploty chladící kapaliny??) Na motoru vidím 3 čidla, jedno zezadu 2 vývody, dvě zepředu (jedno je větší 4 vývody, menší 2 vývody).

Palivové čerpadlo by mělo sepnout po zapnutí klíčku, nebo pulsuje podle rozdělovače?

Těd hlavně potřebuju aby auto běželo, ostatní věci mají čas.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

13.08 2014 6:41


Má to Lambdu?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

13.08 2014 6:53


Vedou ti dve pancerove benzinove hadicky do kostky na bloku motoru?

Cerpadlo ma bezet pouze kdyz se toci motor, tzn od zapalovani
Jestli to bezi studene 6 sec a dost, odpovidalo by to dobe chodu 6. vstriku.
Zmerit tlak v benzinovem privodu, muze byt maly.
Tzn vadne cerpadlo, ucpane filtry, prechodak na napajeni cerp.....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

13.08 2014 8:05


tomik258: hoď sem nějaký fotky...
Mám rád tyhle krásný starý vrány...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

13.08 2014 8:24


NOVON: netvrdim, ze 2.2E bude ten pripad, ale KE-Jet nutne lambdu mat nemusi

tomik258: asi by som zacal fakt meranim tlaku cerpadla.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

13.08 2014 8:38


ventYl: pravdu dis.
Naopak jsem uz videl K-jet s lambdou a doplnenym ekokurvitkem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

13.08 2014 20:40


Zdarec, díky za reakce.

Lambdu to má, jednodrát.
Ono to vždycky chytí na otočení, ale běží to tak sekundu (šestý vstřik napojený na cívku startéru, co jsem sledoval cesty drátu) Ještě zkusím připojit šestý vstřik na trvalý plus(??)

Jinak jak jsem zmínil, jak jsem auto koupil, normálně jsem nastartoval, ujel jsem něco přes 100km necukalo, jelo bez problému, pak ta "nehoda"...

Vím, že Kjet má několik tlaků. Na vstřikovací hlavě je šroubek, ten když vyšrubuju a připojím nějaký tlakoměr, řekne vám to něco?

PS: jak funguje šestý vstřik? Je přes teplotní snímač (jaký voda, vzduch?)Má fci pouze otevřeno zavřeno ne?

Díky
nahoru

sponzor





13.08 2014 20:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

21.08 2014 19:21


Zdar, tak sem si to vyřešil. Závada je na plováku, ukazovalo to ještě mezi rezervou a první čárkou, ale nádrž je suchá. Dotankováno, jede.
Vymeněn olej, přísada na hydrštely, motor se utišil, žádný cvakot po nastartování. Ještě vyřešit tlumiče a řízení plus nějaké drobnosti a mám 100%kočár

Jinak tuším závadu hydraulického posilovače brzd. Sem tam se rozsvítí pri brždění kontrolka brzd, a jak jsem jednou stál na brzdě, tak mi to pravidelně kopalo do nohy (při stojícím vozidle). Je to předpokládám tím, že předešlý majtel nelil specifikaci G002000 a tím mi zase vydělal...

A pánové, ta Lambda* řeší co, když to nemá jednotku?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

22.08 2014 14:30


tomik258: ...podle vseho ma rj...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

23.08 2014 21:51


tomik258:
Zdar, tak sem si to vyřešil. Závada je na plováku, ukazovalo to ještě mezi rezervou a první čárkou, ale nádrž je suchá. Dotankováno, jede.

A řešil jsi to nějak dál nebo jen dotankoval?
Mě to ukazuje úplně stejně blbě...

K tvému autu:
Nahoď fotky, kdysi jsem doutníkem jezdil a na to svezení se nedá zapomenout, kam se hrabou dnešní auta.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

25.08 2014 13:06


Apsv: ak ekokurvitkom myslis dodatocny mechanicky Kaltlaufregler, tak ja ho povazujem za dobru vec v pripade, ze je funkcny a rozhodne by som ho neodpajal.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

25.08 2014 19:53


ventYl: Vysvětli mi prosím jednoduše, jak to funguje Klidně do SZ

Díky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

27.08 2014 12:21


ventYl: me z toho auta byly v ruce svody s lambdou a samotna strikacka. Takze v tuhle chvili bez dalsich detailu
Kazdopadne na P924 jsem videl Kjet doplneny o elmag ventil, ktery podle lambdy upravoval ridici tlak ve strikacce.
Jinak to byla obyc mechanika, dokonce to nemelo ani aktivne rizene volnobezne otacky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

27.08 2014 16:36


Dave_S2: primitivne. ak je motor studeny, cca do 40 stupnov pripusta KLR presne dane mnozstvo neodmeraneho vzduchu do sania za tanier Jetronicu. O tento vzduch je zmes ochudobnena, takze hori teplejsie. kedze sa do motora dostane viac zmesi ako mal povodne regulator volnobehu v plane, motor doreguluje volnobeh. tym padom jetronic odmeria menej zmesi a motor realne menej zerie, ako bez KLR. sideefekt je ten, ze chudobnejsou zmesou sa motor zohreje krapatko rychlejsie.

tych 40 stupnov je zvolenych ako cca teplota, kedy by sa este nemusela prebrat k zivotu Lambda* sonda a RJ by sa mohla snazit vhupnut do uzavreteho cyklu, kedy by neodmerany vzduch robil sarapatu.

v podstate to ciastocne neguje vplyv sytica, ktory je nastaveny tak, ze auto startne a pobezi aj za polarnym kruhom. za normalnych okolnosti tak bohatu zmes netreba a motor pobezi OK aj s KLR.

KLR je primitivne zariadenie, v podstate moze mat len 4 zavady:
* niekde je netesne a prepusta viac vzduchu, ako by malo, pripadne aj ked nie je v cinnosti (obecny problem podtlakov)
* ventil je zaseknuty a aj ked je to cele inac tesne, tak aj tak pusta falosny vzduch aj ked je motor ohriaty (vtedy sa asi oplati KLR vyhodit)
* KLR bere informaciu o teplote motora zo snimaca ktory je vrazeny v malom chladiacom okruhu, moze byt netesny
* vo ventile je membrana, moze vekom prasknut a vtedy to vie robit brutalny randal
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

29.08 2014 12:44




Tady nějaké ty fotky.
Vyměněna brzdová hadice, olej a filtry (hydrauliky se utišily), manžeta homokinetického kloubu, a taky neuvěřitelný porod s mažetou řízení. Auto jezdí jak má, akorát potřebuje výměnu těch tlumičů.

Ted otázka, sundával jsem u hřebenu volantovou tyč. Namontoval jsem to zpátky jak to bylo, ale nevypíná mi to páčku blikačů a netroubí. Když se do volantu opřu, zasunu ho takové dva centáky. Zkusil jsem zase povolit tu svornou matici na tisícihranu řízení, doklepal jsem to jemně kladívkem ale bezezměny.
nahoru

sponzor





29.08 2014 12:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

04.09 2014 23:26


Týjo celkem pěkný kousek.
Hladina v nádrži by se měla dát zregulovat kolečkem nebo čím to bylo zezadu přístrojovky hned za tím ukazatelem.
S těma blinkrama sem mel taky trochu problém,vím jak to funguje,na volantu zezadu je výstupek který vyhazuje, při daném blinkru,vyjetou packu z páček.Musíš seštelovat.Klason netrobí proto že když sundáš střed volantu tak odpojíš i drát který tvoří kostru přes ten mačkací střed volantu.Zapoj zpátky a pojede.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

04.09 2014 23:27


Nechceš lepší budíky?Mám myslím dokonce s otáčkoměrem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

05.09 2014 10:38


Ono je to z pěti metrů nádhera, ale čím blíže je člověk, tím víc chybek vidí.. PP blatník je máčklý lehce, příčně na střechu něco spadlo, takže jsou na hranách střechy dálky na obou stranách... A kolem auta celkově nějaké škrábanečky a semtam dolík.... Ale rezavé to není, zkusím celou káru rozleštit.

PS: budíky bych i bral, domluvíme se přes SZ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

26.09 2014 17:08


Zase nějaký posun, volant popravený, ted se chystám na tlumiče, zatím jsem našetřil nějaké penize na přední. Koukal jsem na uchycení, jsem sice vyučený, ale je tam nějaké dvojté horní uložení, a nějak si nejsem jistý postupem... Setkal se s tím už někdo? Ono přijit na to u auta určitě pujde, ale tento víkend mě celkem tlačí a chtěl bych vedět na co se připravit... Přes týden jsem na škole na kolejích, tak to mužu mastit jenom o víkendech.
Dík za každou radu.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

27.09 2014 21:13


Ve předu jsou myslím že jen vložky tlumiče,už jsem je dlouho neměnil,ale zvrchu je vnitřní matice,tu vyšroubovat a pak ta vložka de vytáhnout ven.Myslím že nějak tak to bylo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

29.09 2014 21:23


Zdar, tak výměna proběHLA* bez problémů, byli jsme na to dva, takže otázka 15ti minut jedna strana... Řešené to je celkem dobře, akorat nevim jak bych tu pružinu mordoval sám. Levý tlumič absolutně mrtvý, pravý ještě jevil poslední známky tlumení. Nové jsem poznal hned po vyjíždění z dílny Při jízdě až nezvyk, houpání se mi líbilo Teď to je nějaké moc tvrdé

No nicméně, zezadu se trochu ozýval hluk, tak sem si myslel, že zkusím vůli ložisek, popřípadě lehce dotáhnu, no ale ložiska dead Jak sundám bubny a uvidím tu hrůzu... To bude krásně navazovat, mrtvé brzdy, při mém štěstí vyteče prasátko jenom se na něj špatně podívám, při povolování trubky ji celou urvu (je to narezlé hezky) no takže mě v neděli čeká komplet výměna brzdových trubek A v sobotu s tím jedu do Ostravy, no držte mi palce...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

06.10 2014 14:09


Ložiska vyměněny, zadní brzdy vypadají celkem k světu. Ještě jsem chtěl udělat geometrii, ale rozhýbáváním nastavovacích součástí tyček řízení jsem strávil 3 hodiny, a nakonec budu stejně muset koupit nové, protože to závity v místě kde byly matice nezvládly. No a samostatně to samozřejmně koupit nelze, takže budu muset koupit celé tyče za 1500 jednu. Ale jinak už to celkem začíná vypadat Už jenom komplet trubky brzdové, a co pujde u posilovače brzd. Pak bych to rád ošetřil zespoda a budu celkem spokojen.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

06.10 2014 20:47


Na 80 ty šroubovice koupit jdou..Změř závity,mrknu se.
nahoru

sponzor





06.10 2014 20:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

07.10 2014 16:42


Tyjo, no já se právě díval na ostatní stovky i typ c4 jestli to nejde koupit zvlášt, ale 80 mě nenapadla. Ale bojím se jestli to nebude větší závit. Jak jsem si s tím o víkendu hrál, našruboval jsem tam tu plechovou matici co je u Fábie na předním ložisku, co vlastně svírá poloosu, tedka se k autu nedostanu, tak to nezměřím. Každopádně bych musel ještě sehnat matice, nebo minimálně tu s opačným závitem. Ale díky moc za tuhle informaci, prověřím si to.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

07.10 2014 20:41


Tomik: Mno..i komplet spojovačky jdou sehnat levněji než za 1300 kč..Od FEBI za cca 650 kč/ks..

Ta šroubovice má závity,dle ETKY M16x1,5.Myslím,že rocky33 si je nechával někdy vyrábět z titanu..Je tu o tom i téma,ale nemůžu to najít..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

07.10 2014 21:05


Já vím že jsou i levnější, ale febi je stlačená tma. Muzu dostat hezkou cenu. Z toho titanu by to bylo taky fajn.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

10.10 2014 22:48


tomik: Něco jsem pro tebe našel..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

11.10 2014 13:53


mám za 1800 komplet dve tyče i s čepama a sroubama, plánuju to řádně máznout a z duše od kola vyrobit prachovky.
Jinak k řízení, únik kapaliny přestal, hladina je už celkem dlouho pořád stejně. Nevím, jestli se gumičky rozhybaly a dotesnily, nebo jiny druh zazraku se stal..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

14.10 2014 16:08


Další Update: Udělal jsem geometrii.
Taky se mi zdál měkčí spojkový pedál, no a kdo ví jak dlouho se nemenila kapalina, tak jsem si řek že to vyšlapu. Byl jsem na dílně sám, tak jsem si vždy našlapal pedál a zapřel stojkou. 3x se mi to vypustilo a následné našlapání pedálu bylo uplně v pohodě, hezky po pár šlápnutích ztvrdnul. No jak jsem chtěl našlapat počtvrté, tak ani prd, pedál pořád na zemi, napumpovat nešel. Po nadávkách sem zkusit natlačit kapalinu přes odvzušnovak, no zdálo se to ok, jak jsem jel domu tak mi spojka bere hned u podlahy. Prej by se to mohlo odvzdušnit pak i samo, ale to si teda nejsem jistý. Takže takové trable s vozem
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email