Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 335 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 328
Uživatelů: 7
Celkem: 335

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

04.08 2014 14:27


Pred par dny se mi zacal motor divne chovat. Pri zpomalovani vyslapnu spojku, otacky spadnou na volnobeh a pak vystreli na 1500, 2000 nekdy 3000rpm a tam drzi. Po proslapnuti plynu spadnou na volnobeh a drzi kde maji. Jedno jestli na LPG* nebo BA. Kdyz se to stane pri jizde na LPG* a behem toho jak drzi otacky prepnu na BA nic se nestane, porad drzi. Udelal sem si pojizdku po meste a zaznamenal nejake data z jizda (viz priloha). Cervene sem oznacil hodnoty kdy ten problem nastal. Dela to nepravidelne, tezko se to umele vyvola. Nekdy to udela kdyz vyradim na neutral a necham spadnout otacky jeste pred zastavenim. Nekdy uz to na volnobeh drzi, ale po zabrzdeni na 0kmh otacky vyleti. Prohledl sem hadice podtlaku, tahal za ne, strikal start sprej - nic, na hadicich bez zavady. Lanko od plynoveho pedalu nedrhne. Kdyz motor takhle drzi otacky kolem 3000rpm tak na vedle lezicim notasu vidim ze si klapka sama zvedla uhel na 16-17°. Klapku sem mel pred mesicem venku, vycistil sem ji a mechanismus byl v perfektnim stavu. Adaptace klapky probehla OK. Napada nekoho mozna pricina? Vypis chyb cisty, stejne by to asi tenhle stary hloupy Motronic neukazal. Zkusim klidne udelat dalsi LOG z jizdy pokud jsou potreba zkouknout i jine hodnoty. Diky.
nahoru

sponzor





04.08 2014 14:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

04.08 2014 19:37



Přímý odkaz na youtube video

Podrobnosti viz. popisek videa. Treba si nekdo neceho vsimne, co neni normalni.
Lambdy si nevsimejte, napeti umi menit rychle ale u me proste na volnobeh visi, jak kdyby byl pricpany vyfuk..sam nevim. Zitra je na programu dne sundani katalyzatoru, obhlidka vyfuku kompletne a vymena tesneni na prirubach.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

04.08 2014 20:09


posilovac nebo jeho zpetny ventil?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

04.08 2014 20:57


Diky za napad, proverim.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

05.08 2014 21:10


Zpetny ventil (saci pumpa) je v poradku, neni praskly a funguje jenom jednim smerem. Hadice v poradku. Ta tvrda trubka k posilovaci taky v poradku a posilovac podtlak drzi. Toz nevim. Asi to bude bud mechanicka zavada v pedalu plynu (nevim) a nebo blbne klapka samotna (coz je zvlastni, adaptaci projde na OK). Zase se mi to dnes stalo, staci trochu proslapnout plyn a prestane to.

Jinak sem vymenil tesneni mezi parohy a S dilem s vlnovcem, a mezi S dilem a katalyzatorem. Ejhle najednou Lambda* sonda ukazuje jak by ukazovat mela. Dily vyfuku jinak v poradku, vlnovec OK, katalyzator taky v poradku.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvků: 3205 | Témat: 79

05.08 2014 21:26


me tohle delalo kdysi cislo teploty chladici kapaliny...melo to hodne podobne priznaky,jako popisujes.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

05.08 2014 22:59


Myslis to dvojite cidlo? Mam tam dve, jednot dvojite (myslim ze ma zelenou barvu) a druhe je modre jednoduche. Nasel sem si k nim tabulkove hodnoty - obe sem varil a meril a vyslo mi ze jsou v poradku. Vymenit ho samozrejme muzu, neni to az tak slozite, ale abych jen nevyhodil zbytecne par stovek.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvků: 3205 | Témat: 79

05.08 2014 23:07


Nakadah:

nerikam,ze je to reseni Tveho problemu....rikam, ze temer shodne, Tebou popisovane priznaky mel muj problem s timto cidlem
nahoru

sponzor





05.08 2014 23:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

05.08 2014 23:48


Aha takze dvojite. Fakt je ze to nedela kdyz je motor studeny ani kdyz je zahraty na provozni teplotu 90°C. Proste dycky kdyz je trosku vychladly po jizde.
No 587 babek v Kelly, minus sleva takze tech asi 380 babek se da snest. Vyzkousim to asi. Diky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

06.08 2014 16:46


Poměrně často jsem se setkal s tím,že čidlo teploty se tvářilo zastudena a za tepla o.k,ale prostě nebylo o.k..Zahříváním měnilo odpor skokově a ECU* z toho byla v prdeli..Netvrdím,že vždy,ale stává se to..
Ono je taky dobré čidlo teploty pro ECU* po 15 letech vyměnit a doporučuju koupit čidla originální,nejčastěji HELLA,BOSCH..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

06.08 2014 19:17


Novon> chci to koupit v kelly a vyuzit slevu co tam mam. Umi sehnat i origo na objednavku a je to trosku drazsi nez Delphi. Hella nebo Bosch dostupna neni. Doporucis spise ten origo dil nez Delphi? EPS nebo Febi kupovat nebudu, uz sem par cidel nebo spinacu koupil a nektere nefungovaly uz kdyz byly nove
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

06.08 2014 23:30


Nakadah:
Novon> chci to koupit v kelly a vyuzit slevu co tam mam. Umi sehnat i origo na objednavku a je to trosku drazsi nez Delphi. Hella nebo Bosch dostupna neni. Doporucis spise ten origo dil nez Delphi? EPS nebo Febi kupovat nebudu, uz sem par cidel nebo spinacu koupil a nektere nefungovaly uz kdyz byly nove


Jako nevím no..Čepy a silentbloky od DELPHI stojí za hov.o!Tak snad to nebude to samé..Raději se rozhodni sám,něco ti doporučím,náhodou to bude zrovna šmejd a pak mi budeš nadávat..
HELLA bych měl za 700 kč..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

14.08 2014 12:35


Takze sem zakoupil originaly u Hellera, holt 1530Kc z penezenky fuc, ale Kelly originaly neumi. A slusne nahrady nema. Rozhodl sem se vymenit obe dve cidla (modre pro RJ a cerne pro budiky a RJ - nechapu proc ma RJ dve cidla, ale tak to pise ETKA).


Náhled, klikni pro zvětšení.


Drzte mi palce at je to temi cidly, jinak budu hodne zklamany

PS. za poslednich par dni to udelalo snad jenom 2x
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

17.08 2014 16:30


Dnes sem cidla vymenil. Jak sem posleze zjistil, tak to modre dvoupinove cidlo je pro jednotku Climatronicu - na kanalu 51 pak ukazuje teplotu vody, ehm no skoda 500Kc ale tak aspon je tam nove cidlo.

Stare cidla sem rozebral, modre uvnitr nemelo viditelnou zavadu. Neni uvnitr nej termistor ale nejaka medena folie z jedne strany lakovana. Potom na ni doleha z jednoho pinu pruzinka a z druheho pinu taky pruzinka pres nejaky valecek (vypada to jako piezo hmota).

Ctyrpinove cidlo melo na jednom pinu spatne priletovany dratek NTC termistoru. V podstate sem ho snadno uloupl dolu a zustala cista ploska na pinu (studenak). Ostatni tri piny mely pajeni dobre, urval sem dratky ale cin drzel.

Motor se zatim chova mravne, ale slo jen o zkousku na miste volnobehem a pak jedna cesta po dalnici 30km. Uvidim zitra pri pojizdkach po meste.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

18.08 2014 14:06


Takže problém s motorem trvá.

Ráno kdy bylo chladno nic, vše OK.

Teď ve 13h pojíždka po městě a opět stejný problém. Motor si sám zvedne otáčky na volnoběh jak se mu chce (1600,2000,3000). Po zahřátí motoru a opětovném startu už nic, bez závady. Čidly to nejspíš nebylo a možná sem zbytečně vyhodil 1500Kč.

Kašlu na to, asi s tím smířím že to takhle blbne. Je to starý auto, na nemoci už má nárok.

edit:
"Po tydennim jezdeni se uz problem neukazal, takze to na 99,9% opravdu bylo to cidlo teploty." diky,
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

14.09 2014 22:09


Malý dovětek:

Problém se zase objevil, nejdřív nastával obvykle při okolní teplotě nad 24°C (aspoň co sem vysledoval). Po vyšlápnutí spojky a nechání spadnout otáčky na volnoběh, trošku klesly pod limit a pak vystřelily nahoru. Někdy na 1500, někdy až na 3000. Sekundu dvě tam setrvaly a pak spadly na volnoběh zpátky. Po pár dnech už bylo celkem fuk jaká je venku teplota, dělalo to i když bylo venku chladno. A otáčky si samy lítaly nahoru a dolů. Vylítly nahoru, chvilku setrvaly a spadly dolu a zase nahoru a pořád dokola. Po prošlápnutí plynu to přestalo.

Nakonec sem to vyřešil výměnou za jinou klapku. Je klid a bez závad. I to auto jede živěji, což mě celkem překvapilo. Takže teprve teď vyřešeno.
nahoru

sponzor





14.09 2014 22:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email