Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 24 dubna 2024
Celkem je zde 132 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 48 424
Online návštěvníků
Návštěvníků: 125
Uživatelů: 7
Celkem: 132

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 2

20.07 2014 12:40


Dobry den ted tyden dva mi sel z vyfuku bily kour, celekm husty dym, zralo to olej, vcera jsem jel a kdyz sem dal.nohu z plynu auto samo pridavalo... Az pak najednou otacky vyleteli do 5tis a tak 10 vterin to neslo shodit, ani chcipnutim klicku, az po tom co jsem klicek vyndal uplne ze zapalovaci skrinky to chciplo... Nejake rAdy typy jak toto resit a co vsechno se mohlo potento? Diky.a jak to resit? Auto jsem pro jistotu znovu nestartoval.
nahoru

sponzor





20.07 2014 12:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

20.07 2014 13:16


Prisava ti to olej pres Turbo*, a to tak moc ze ten olej staci aby ten motor bezel i kdyz vypnes zapalovani. Nestartuj to a radeji to nechej opravit v servisu. Zase by se ti to rozjelo na maximalni otacky a ten motor by to uz nemusel prezit. Nak
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

20.07 2014 16:07


Look-In:
Dobry den ted tyden dva mi sel z vyfuku bily kour, celekm husty dym, zralo to olej, vcera jsem jel a kdyz sem dal.nohu z plynu auto samo pridavalo... Az pak najednou otacky vyleteli do 5tis a tak 10 vterin to neslo shodit, ani chcipnutim klicku, az po tom co jsem klicek vyndal uplne ze zapalovaci skrinky to chciplo... Nejake rAdy typy jak toto resit a co vsechno se mohlo potento? Diky.a jak to resit? Auto jsem pro jistotu znovu nestartoval.



Tyden-dva ti to dela, vis ze to zere olej a ty s tim jezdis dal (dokud se to uplne nezkurvi) jako debil,
opravdu takove lidi nechapu

Zpatky k tematu:
pokud jsi to stihl chcipnout (mimochodem mels to chcipnout pres rychlost a ne cekat az se to zastavi...) driv nez se motor pridrel na klice, mas sanci ze KO je jen Turbo*.
Takze nove trubo, vycistit komplet cele sani vcetne mezichladice, vycistit taky vyfukovou stranu. Muze se totiz dostat olej do vyfuku po takove akci a ten tam pak smrdi, kouri nebo muze zacit horet.

Kazdopadne na motoru bych nechal zmerit komprese (tlaky) aby se vedelo ze pajsl je OK.
Taky bych nechal vycistit vstrikovace, a vycistil zhavky - bude na nich napeceny olej.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 2

22.07 2014 18:06


Ok diky za rady.... Driv jsem mel same benziny bmw tam sem tohle nezazil tak mam dalsi zkusenost ... Pro ty chytry zde mam 1.9 TDI* 66 kw 2001 jake Turbo* tam je od vyrobce je nejaky rozdil v typu ? Abych vedel ktere Turbo* shanet . Diky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 2

22.07 2014 18:11


Popripade da se po tomhle zazitku repasovat?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

22.07 2014 19:28


Typ mas v druhym prispevku kam jsi psal, ale kazdopadne jestli hodlas jen nahodit jiny Turbo* kus za kus a frcet dal, tak jsi docela "odvazna skolacka".
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 2

22.07 2014 19:33


Neboj se... To jsou vsich i takovy egoisti a reditele zemekoule? Vim ze se musi vse sundat vymenit vycistit od sani az po zet... atd...nejsem zena za volantem jen na tohle se ptam at nekoupim neco treba na pd nebo je taky rozdil v naklapecich lopatkach atd...diky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

23.07 2014 0:06


To neni o egoismu a tak, ale spis je to mineno jako dobra rada vysla ze zkusenosti ruznych pokusu a hlavne omylu

Ja treba kdyz jsem se chystal cistit Turbo*, tak samozrejme jsem se do toho pustil s vervou lva, nez se mi povedlo ho samozrejme poskodit a to jsem myslel, ze se strelim, zvlast kdyz se to stalo v sobotu vecer a ja potreboval auto v pondeli rano
nahoru

sponzor





23.07 2014 0:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 2

23.07 2014 7:32


Dobra dobra , jen sem si rikal jestli to neni zas jeden z tech vsudebylu a vsehoznalcu jinak diky za rady
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

27.07 2014 19:38


Zalezi jaky mas kod motoru a jaky rok vyroby. Stare 66kW AGR* meli Turbo* s obtokovou regulaci. ALH ma variabilni naklapeni lopatek, stejne jako 81kW. Posledni AGR* je meli taky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 2

27.07 2014 21:22


Mam 66kw naklapeci ale koukal sem ze ty naklapeci ma jak 66 74 i 81kw a jennjestli je to to samy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 2

03.08 2014 11:13


No 74 je pry stejna ale chce to sikovny ruce protoze je tam pry jiny uchyceni alh turba nez u 66 a 81 ...jen jestli ma cenu srat tam neco co tam nepatri ...spis jeste mrknu po 66ce
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email