Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 220 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 217
Uživatelů: 3
Celkem: 220

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

24.04 2014 11:39


Zdravim. Mam allroad 2,5TDI 132kW. Momentalne tam mam origo jednopiestikove strmene oznacovane FNRG60 od ATE, kotuce Zimmerman sport vrtane a dosky ferodo. A pri vyzsich rychlostiach tie brzdy nie su az take dobre. Rad by som upgrade. Skusal som aj ATE ceramic dosky ale to bolo este horsie.
Tak sa chcem opytat co bude lepsia volba a co bude lepsie brzdit ako tie co mam teraz. Mam tam kotic 320mm.
Mam moznost zohnat si strmene HP2 od Lucas co sa davali tiez na allroada, tie boli dvojpiestikove. To vidim ako dobru volbu lebo nebudem musiet prerabat nic, kotuc tam ide ten isty. Len par ludi rozpravalo ze to nieje az taka dobra volba, nieje citit moc rozdiel.

Potom mam moznost porsche brembo strmene 4piestikove ktore boli na oktavke 1 RS alebo predne 4piestiky z tuaregu. Verim ze jedna moznost z tychto dvoch bude urcite dobra volba ale neviem aky konkretny kotuc tam ide a co vsetko budem musiet prerabat, ci mi to vojde na 17 disk. Disky moc nechcem menit.

Otazka je ci mi budu stacit tie 2piestiky alebo mam ist radsej do 4piestikou. A po druhe ako to je s uchytenim? Robyl uz niekto taku upravu na allroadovi?
Vopred dik za cenne rady
nahoru

sponzor





24.04 2014 11:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

24.04 2014 11:51


makoneo: na jedničkové okině oričitě 4písty nikdy nebyly. RSko mělo jen jednopístek a 312kotouče, dost slabota.

za mě něco pořádného, ten tuareg cayen brembíčka hezky pěkně
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

24.04 2014 11:56


Jo jo neboli, tie uz tam niekto menil pred tym a teraz uz ostaly po oktavke len tie brembo 4piestiky

Ako ja to nepotrebujem na zavodne jazdenie, len chcem mat rezervu. Pri beznych rychlostiach sa to da s tym co mam ale ked idem 100 a viac tak uz to nebrzdi az tak dobre. Davnejsie na dialnici som skoro zrovnal policajnu S4 lebo staly neoznaceny v zakrute na dialnici a to som brzdil zo 140 a pritom sa modlil
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

24.04 2014 12:02


já měl zato že allrouad měl standartně hp2 vidíš každý den se učím něco nového
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

24.04 2014 12:17


Tu je aky taky prehlad ale iba z benzinakmi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

24.04 2014 12:26


Pokial nedas vacsie kotuce, teda nebude vacsi obvod, nepocitis ani prd a mozes dat aj 10-piestikove. Proste ich prehrejes a vtedy to brzdi uz horsie. Fyziku neoklames
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

24.04 2014 12:38


To je jasne. Prihliadnuc aj na tuto skutocnost sa radsej do predu informujem. Preto sa mi moc nechce ist do tych 4piestikov. Na ne by mal ist kotuc 245 a to neviem ci mi vojde do 17 diskov. Len neviem ci by som si polepsil tymi dvojpiestikmi ???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

24.04 2014 13:48


Daj tam brzdy z allroadu 2.7
Odfotim ti ich a poslem ich sem.
nahoru

sponzor





24.04 2014 13:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

24.04 2014 13:57


Oli: dik za ochotu ale myslim ze to by mali byt presne tie HP2 dvojpiestikove. Ake mas s tym skusenosti? Ako to brzdi a ake dosky a kotuce mas ty?

Inac tu je foto s tymi porsche brzdami. Kotuc je 345x32 a ako je na obrazku tak by to malo vojst do mojich origo allroad 17diskov.
Inac sa crta potom druha otazka a to je co sa tyka hadiciek. Budu pasovat origo? Minuly rok som ich menil tak nerad by som zase kupoval druhe.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

24.04 2014 13:59



Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

24.04 2014 17:33


Nemam ani tusenie aka znacka tam je. Jak som kupil auto tak su tam. Brzdi to podla mna dobre. Skusal som zo 180 km/h. 3 ľudia v Aute+ 1850 kg mam pisanu hmotnosť takze cca 2100 kg. Zabrzdilo to v pohode. Nemas problem niekde inde? Hlavny brzdovy valec? Zavzdusnene?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

24.04 2014 20:35


Zatial je to len stadiu uvahy. No ja mam pohotovostnu hmotnost 1952kg a maximum 2440kg. Budem musiet poriadne skontrolovat podtlaky, ci mi to niekde nepusta. Ale aj tak DAM* namiesto mojich tie co mas ty, tie dvojpiestiky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

24.04 2014 21:18


Z čeho jsou ty brzdy na fotce?? Ty by se mi moc líbily )
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

24.04 2014 22:10


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Tohle tam loupneš bez zbytečných úprav, trochu je očistíš a máš klid..měl by to bejt kotouč 323 a ty brzdiče by měli bejt hliníkový tzn. že by neměli na úkor velikosti váhově vadit..vyměníš brzdovku a můžeš na okruh
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

24.04 2014 22:12


345mm na 17", alebo teda lepsie povedane opacne DAS*. Na A6 r.2009 som msl 347mm a mal som tam pri kupe 17". Teraz mam 387mm a vojdu len 18". Tam nejde o jedno brzdenie, ale viscnsasobne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

24.04 2014 22:17


Jsou to vlastně skoro ty samý, co na tý 2,7 bit. jak říká oli akorád maj tyhle ještě bytelnější brzdiče na větší váhu..jsou z tý první s8
nahoru

sponzor





24.04 2014 22:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

25.04 2014 5:40


makoneo:
Zatial je to len stadiu uvahy. No ja mam pohotovostnu hmotnost 1952kg a maximum 2440kg. Budem musiet poriadne skontrolovat podtlaky, ci mi to niekde nepusta. Ale aj tak DAM* namiesto mojich tie co mas ty, tie dvojpiestiky.


To kde si nabral dalsich 100 kg? To mas nejaky prezidentský pancierovy special?
A hlavne tam daj kvalitne kotuce a platnicky nie sracky lebo mozes mat brzdy aj 1000 mm a nebude to brzdit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

25.04 2014 7:25


Koliix:
Z čeho jsou ty brzdy na fotce?? Ty by se mi moc líbily )


tu fotku som nasiel na internete na jednom fore a myslim ze to su z porsche cayenne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

25.04 2014 7:38


Oli ja ti netusim odkial to vzali ale tak mam v technicaku. A niesom si isty ale klasika A6 C5 Avant ma tych 1850kg.
Kotuce a dosticky si myslim ze mam fajn. Vyzsie som pisal kotuce zimmerman sport vrtane a momentalne mam dosky ferodo. Pred tym som mal ATE Ceramic a tie na bezne vozenie v meste a tak neboli moc dobre.

Oli: skus zistit co za znacku pouzivas ty a skus nahodit aj to foto ci su to naozaj tie HP2. Dik
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

25.04 2014 8:41


s těmi HP2 dvoupístky dopředu si nepomůžeš a budeš muset dát OE díly aby to fakt brzdilo jak má,docela jsem si s tím kdysi užil jsou to stejné brzdy jak měla stará A8 a kdo to měl tak ví... a at jsem vyzkoušel cokoliv nakonec jsem skončil u originálu ale hlavně dozadu jsem dal brzdy z 8-válce a to teprve bylo znát
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

25.04 2014 8:53


Myslis ale z allroada 4,2 V8? Lebo mne sa zda ze vsetky allroady mali vzadu rovnake brzdy. Myslim ze aj v tom pdf-ku co som tu daval vyzsie to je napisane.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

25.04 2014 9:10


Inac uz som zblbnuty celkom. Oli pise ze tie dvojpiestiky su lepsie a teoreticky by aj mali vsak ten jeden piestik naviac by malo byt citit a ATD pise ze to nieje nic moc.
A teraz co vcul?
ATD a ty mas skusenosti aj s tymi co mama ja FNRG-60 a tie co ma Oli HP2? CO je lepsia volba?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

25.04 2014 9:28


tak tady
Naposledy upravil ATD dne 25.04 2014 21:30, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

25.04 2014 9:45


Zepelin- Na okruh, to si děláš srandu Tyhle brzdy jsou dost slabota, dávaly se na S8 předface V8 250kw. To auto jsem měl, byl to manuál a vážilo 1720kg. A brzdy slabe, natož na Allroadu co má 1900kg. Sháněj se po 345mm 4/6 pístkách a budeš spokojen
nahoru

sponzor





25.04 2014 9:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

25.04 2014 13:32


ATD no pozeram ze fakt je tam vacsi kotuc a uz by mal byt vetrani aj vzadu. Asi to bude najlepsia volba, dat tam komplet brzdy s allroada a verim ze to bude lepsie bez prerabiek. len prehodit prasiatka a nove kotuce s doskami

Len ked si uz tak dlho laboroval nad dobrou kombinaciou u tych dvojpiestikov tak vlastne aka tam bola najlepsia? Brembo+brembo, brembo+ferodo, ate+ferodo, zimmerman+ferodo???
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

25.04 2014 14:01


makoneo:
žádná kombinace ale vše originál Audi kotouče + desky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

25.04 2014 16:33


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

25.04 2014 21:05


kolix - Nurburgring , no netušil jsem, že bude allroad těžší než a8..každopádně budou ty brzdy lepší než to co tam má ted..ale to je jen úvaha, když říkáš, že jsou na pytel, tak jsou na pytel no...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

25.04 2014 21:30


Moja A6 ma 1920kg...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

26.04 2014 0:02


A8/S8 je celá z hlíniku, proto je osmička o dost lehčí než šestka, cca o 200kg
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email