Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 96 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janolle5462
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 370
Online návštěvníků
Návštěvníků: 96
Uživatelů: 0
Celkem: 96

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 9

17.03 2014 17:58


Ahoj, předem se omlouvám kdybych něco udělal špatně ale jsem tu nový

Koupil jsem audi A4 1.8T quattro* 1998, jsem s ní zatím moc spokojenej ale dělá mi tam vrásky na čele jeden problém. Auto když pustím plyn tak sebou škubne a i při puštění plynu hodně brzdí motorem oproti jiným autům. Při tom škubnutí se ozve i taková jakoby dutá rána. Když pouštím plyn pomalinku nebo použiju mezi plyn tak neškubne.

Dneska jsem na místě ťuknul do plynu a trošku si i postřelila do výfuku. Jinak jede krásně, vůbec žádný problém a ani nesvítí žádná kontrolka. Napadlo mě jestli to nemůže dělat třeba nějaká prasklinka na výfuku.

Napadá někoho co to může být?! Moc díky
nahoru

sponzor





17.03 2014 17:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 113 | Témat: 2

18.03 2014 16:12


Kazde novsie auto brzdi menej motorom. Ked pustis plyn, nebeha ti paka prevodovky? Kludne to moze byt nejaky silenblok na prevodovke, alebo vzadu na naprave. Alebo vola v zadnom difiku.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

18.03 2014 16:36


Noooo tak to jsem zvedavej ! Ja to resim sice na 2.0Tdi ale uz 3/4 roku ) ulozeni xkrat kontrolovano. Mne to tedy dela i pri pridani. A taky jak kdy. A staci i jemne pridat ci pustit. Prdel je, ze poustim plyn pomalu a nic pustim uplne a obcas to presne udela co tobe...

Tak az na to prijdeme si dame navzajem vedet jooooo ?

Mimochodem mne to obcas skubne i kdyz stojim a jen tam chci dat za 1 a nebo kdyz jen slapnu na spojku a chci vyradit Jak rikas. Kdyz ji drzim v tahu a laduju tam kvalty tak jede jako hovado a pekne si prebira kvalty.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 9

18.03 2014 19:40


enc0re:
Kazde novsie auto brzdi menej motorom. Ked pustis plyn, nebeha ti paka prevodovky? Kludne to moze byt nejaky silenblok na prevodovke, alebo vzadu na naprave. Alebo vola v zadnom difiku.


Čéče jako je to možný, měl jsem doteď jen alfy a naposled 2.4jtd 5V 129kw 2004 ale spíš mi jde fakt o to škubnutí. Je to cítít i v řadičce, to je pravda.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 9

18.03 2014 19:44


krysimlade:
Noooo tak to jsem zvedavej ! Ja to resim sice na 2.0Tdi ale uz 3/4 roku ) ulozeni xkrat kontrolovano. Mne to tedy dela i pri pridani. A taky jak kdy. A staci i jemne pridat ci pustit. Prdel je, ze poustim plyn pomalu a nic pustim uplne a obcas to presne udela co tobe...

Tak az na to prijdeme si dame navzajem vedet jooooo ?

Mimochodem mne to obcas skubne i kdyz stojim a jen tam chci dat za 1 a nebo kdyz jen slapnu na spojku a chci vyradit Jak rikas. Kdyz ji drzim v tahu a laduju tam kvalty tak jede jako hovado a pekne si prebira kvalty.


Já jsem pro, teda jestli se nám to nevysere úplně doufám že jeden nebo druhej a to příjdem ale mě to fakt deptá protože jedu třeba na pětku, pustím plyn a škubne to jako bych ťuknul do brzdy

Mám to přestavený na E85 a s chipem od MTM takže to jede jako svině ale ať tam dám benzín nebo E85, ať to přepnu jakkoliv tak se nic nemění. Teda krom toho že na benzín je to trochu línější.

Napadnul mě olej v diferáku, zkusím na to mrknout ale štve mně to, jediný mě teď těší to že to řeší víc lidí a nikomu to zatím nekleklo takže díky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

18.03 2014 21:28


Me to sere totalne a uz na to nemam nerf ) Takze v CR nikdo neumi a patrne zajedu mimo. A nebo to prodam ale muzu trefit horsi vranu nebo jeste horsi mechaniky )
Zacinam si rikat ze zaruka a dobry pravnik je jedinej zpusob uchovani vozu v cajku na zbytek je MasterCard ))
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 9

18.03 2014 21:45


Hele ber to tak že každý auto má něco, prodáš to a narazíš na jinou káru s něčím jiným. Já to tak beru a další věc je ta že co jsem četl na internetu tak s tím má problém xxx lidí s různejma autama a jezděj s tím i několik let tak nevím no.

Třeba zjistíme čím to je já jsem jí kupoval po prvním majiteli kterej do ní nasypal a nešetřil... komplet podvozek + brzdy a servis před prodejem, je v tom kvalitní hudba (což jsem rád páč jsem v alfě měl BOSE i se subáčem), kvalitní chip, přestavba na ethanol.... když koupím jinou tak zas nebude škubat ale člověk časem zjistí něco jinýho a nebo bych vysolil za chip, za přestavbu, podvozek, hudbu atd.

Prostě holt každý má něco
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

18.03 2014 22:02


No pockej ja nevim noooo. Mam MR2010 a jako 110 najeto cistokrevne. Takze IMHO by mela byt fucking cool no problemo ! ) Jeste mam OKInu MR 2006 a ta je celou dobu cajk. Je fakt ze jsem ji po zaruce vyrval servisum z rukou a delal si ji sam. )) Jedine co bylo treba a to jen pro lepsi jizdu byly predni bloky na ramenech jen ty zadni. Ale OOOO je AUDI no...
nahoru

sponzor





18.03 2014 22:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 9

18.03 2014 22:55


To je defakto nový auto takže pro tebe je všechno jednodušší Hehe, tak to bych ti co se týče podvozku přál Alfu tam jsem díky těm našim silnicím a 17kám dělal každou chvíly stabilizátor, tyčky stabíku a ramena
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

19.03 2014 15:58


No prave proto me to sere Zadna pastika stocena. Ale dneska sem mel dobrej den nakopnul jsem ji a rikam si necham to ohrat a mrknu se do motoru jestli neco neni nejak divne. No na pohled nic, tak jsem cvicne zalomcoval co bylo pristupne jestli vse sedi a vse ok. Je to pak trosku pocitove lepe jelo Asi ma lepsi den a nebo je vazne nekde nejaka microdirka. Zkusim se tomu povenovat. No napadlo me to na zaklade toho ze po nastartovani sebou tak divne lehce poskubne obcas. Coz znamena, ze neco nekde nebude asi uplne ok. Drive to nedelala. Jenze co, kdyz chyba zadna a referencni hodnoty jsem nikde na ten svuj engine nesehnal ;-( Vaginu mam origo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

30.03 2014 20:03


Gixxer ahoj ty máš jiný problém než krisýmládě.
U tebe to vypadá na zpětnej výfukovej ventil. Měl jsem s tím problém na bývalim voze a dělalo to přesně co říkáš nakonec to dopadlo tak, že už se s tim nedalo vůbec jezdit bo po každém sundání nohy z plynu to začalo cukat a skákat, že jsem v tom autě normálně lítal jak papír.

krysímládě ty máš něco podobnýho co já a už z toho začínám taky šílet..vše se zdá v pořádku ale když dám nohu na plyn a nebo dojíždím k semaforu a vozidlo podřazuje. Tak cítím lehké cuknutí, nebo vůli nebo co to je. Když je tepleji, tak je projev větší..jak je zima tak nic. Máš to tak?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 9

03.04 2014 11:09


Díky moc za info.... nevíš prosím tě jak to teda vyřešit?! Pokud jde o EGR* tak jak se u 1.8t zaslepuje, teda jestli to pomůže?! Nebo vyčistit?!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

03.04 2014 15:47


zepelin:
Gixxer ahoj ty máš jiný problém než krisýmládě.
U tebe to vypadá na zpětnej výfukovej ventil. Měl jsem s tím problém na bývalim voze a dělalo to přesně co říkáš nakonec to dopadlo tak, že už se s tim nedalo vůbec jezdit bo po každém sundání nohy z plynu to začalo cukat a skákat, že jsem v tom autě normálně lítal jak papír.

krysímládě ty máš něco podobnýho co já a už z toho začínám taky šílet..vše se zdá v pořádku ale když dám nohu na plyn a nebo dojíždím k semaforu a vozidlo podřazuje. Tak cítím lehké cuknutí, nebo vůli nebo co to je. Když je tepleji, tak je projev větší..jak je zima tak nic. Máš to tak?


Mam manual. A kdyz tomu nalozim jede cajk. Teplota ma vliv jen na to ze po zahrati sebou na neutral nesije. Coz vlastne ani po ujeti 500 m do te doby ano po nastartovani.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 9

03.04 2014 18:08


Teď jsem koukal a EGR* typ AEB co mám já nejspíš nemá.... tak nevím. Mě spíš napadlo jestli to nedělá málo nebo špatnej olej v diferáku, protože to při puštění plynu škubne a dost brzdí jakoby motorem....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

03.04 2014 18:45


nooooo..to je možný,,v diferáku to bejt i může, ale myslim, že pokud by ti diferák brzdil auto, musel by bejt hlučnej jak prase..těžko ted takhle říct no..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

03.04 2014 19:02


když si to ještě tak pročítám, tak to musí bejt nějaká drobná blbost čidlo, Lambda* sondy prostě něco kolem vejfuku atd..na ten diferák bych to neviděl..kdysi jsem měl a6 2,8, střílelo to do vejfuku, jezdilo na pět atd..na diagnostice to nic neukázalo..a až když jsem vyměnil obě lambdy tak jsem měl klid..
nahoru

sponzor





03.04 2014 19:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

03.04 2014 19:13


Technicka,... Jak jsi prisel na to ze mas vymenit lambdy ?!...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 9

03.04 2014 19:17


Tak teoreticky bych to poznal tak že bych lambdu odpojil a zkusil to project ne?!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 9

04.04 2014 16:11


Nechci to zakřiknout ale možná jsem přišel na jádro problému.... dneska jsem si všimnul (při otevřeným oknu) že při přeřazení (puštění plynu) vydává typický sportovní zvuk odfouknutí. Takže to typuju že mám tunningový BLOW OFF s odfouknutím do atmosféry.... přičemž na typ AEB který vlastním se to prý nedoporučuje jelikož může motor cukat (dočetl jsem se to ve vlákně o BLOW OFF).

Máte někdo typ kde ten blow off najdu, jak to vyřešit (případně upravit aby fungoval jako origo) nebo aspoň vyzkoušet než budu třeba zbytečně kupovat origo?!

Jestli jde třeba odpojit, nebo ucpat ten vývod do atmosféry na zkoušku jestli je to tím.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

05.04 2014 14:48


krysímládě čoveče už jsem nevěděl kam dál a vyměnil jsem asi půlku auta,,tenkrát mi někdo řekl at vyměnim lambdy, já mu říkám, diagnostika nic neukazuje tak proč bych to dělal? Mávl rukou..já pak teda šel a udělal jsem lambdy a hle auto jelo..

gixxer - ty kaňoure, to si přišel až ted na to, že máš blow off???
Jestli to bude tim, nevim, páč zkušenost s turbama moc nemám, ale blow off teda už poznám
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

05.04 2014 14:56


Jo kucí a už jsem vyřešil problém s mým cukáním, asi to tedy bude něco jinýho než vy, mě to dělal silentblok na převodovce, jak bylo horka nebo tak, tak jsem tam tu vůli prostě cejtil, i když ostatní říkali, že to je v pohodě..nebyl ani utrženej ani nějak viditelně špatnej, prej audi dávalo moc měkký, tak jsem tam šoupl gumu značky výroba z garáže a je to tip top..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 9

05.04 2014 16:15


Tyvole s tím musela bejt docela pakárna ne?! Nebo kde je ten silentblok?!


Jinak já jsem nasranej jako kráva, vzal jsem auto do garáže že se mrknu na to proč to odfukuje, že to bude příčina toho problému. Všimnul jsem si že hadice co vede od turba do airboxu tak na jedný z hadiček co jsou k ní byla prasklina. Tak že to sundám a najednou čumím a prasklina jak kráva přími u turba na hadici kde je to přitáhnutý tou kovovou páskou. Takže jsem to musel všechno odpojit a že to aspoň prozatím zalepím. Zalepil jsem to dvousložkovým lepidlem, nasadil všechno zpátky a opravil i tu původní co jsem viděl prasklou (tu jsem nahradil jinou).... vyjel jsem, žádná kontrolka nesvítila a odfukování při řazení zmizelo ale auto nejede jak by mělo Tak nevím co s tím, respektive čím to může být..... jede to asi jako obyč 1.8t (mám to fouklý od mtm)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

05.04 2014 17:39


čeče ani to tak hrozný nebylo, je to mezi motorem a převodovkou, taková tyč z gumou na konci, no abych byl uplně přesnej, tak jsem měl kliku, že tam měl kámoš speciální kouzelnou krabici s různejma gumama atd, takže jsme to nakonec dali do kupy..

no kolego, to ti teda nevim, a nezalepil jsi to Turbo* celý??
Já bejt tebou, tak to auto prodám a vezmu si tu samou a4 ale 2,8 ta jede jak svina a nejsou tam tyhle chujovinky s turbama atd..to jsou právě ty věci proč těm turbomotorum moc nevěřim..

A co to cukání? mění se to nějak ted? cuká to furt a brzdí nebo??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 9

05.04 2014 18:55


No právěže to cukání je menší, ale i výkon je menší :-/ jako napadlo mě že to pořád nebude ok po tom zalepení ale nijak to nefučí, nepíská tak netuším :-/

Já v tý 2.8 jel a mě to nepřišlo nějaký porno to tohle jede podstatně líp a hlavně je tam spousta věcí udělanejch novej komplet podvozek, + sport bilstein, hudba za nemálo prachů, vnitřek jak novej.... to auto měl jeden majitel a vůbec na něm nešetřil, proto jsem ho taky koupil no a hlavně ta úprava od MTM + ethanol. Jede to hooodně svižně (pokud se nebudeme bavit teda o dnešku)

Já moc nemusím ty atmosféry, to už musí fakt bejt ale pak ta spotřeba, povinný a další kraviny :-/ Navíc jsem měl alfu 2.5 V6 šestikvalt s upraveným softem a posunutým omezovačem, lítala dvěstěšéďo takže mi nedávno ta dvaosma audi přišla jako lenoch. To ta 1.8t jede podstatně líp. Ale souhlasím s tou složitostí motorů a různejch kravin.... na druhou stranu se tam nic nesere a nejspíš jsem tu hadici natrhnul sám když jsem s ní tam hejbal, přecejen už byla v tý pozici nějakej pátek.
nahoru

sponzor





05.04 2014 18:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

05.04 2014 19:12


No neviděl jsem to tvoje auto, tak nemůžu posuzovat. Ty turba se nechaj pěkně vyhnat to jo..a kolik to má kw?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 9

05.04 2014 19:41


na e85 151kw hlavně je to hodně živý.
Nevypadá ničím vyjímečně, obyč b5 ale jede to, žere to 9-10litrů e85 a pan majitel na ní udělal spoustu věcí. Tak hlavně proto jsem to koupil...

Páč takový to koupení a najednou brzdy, ramena a já nevím co dalšího už mě fakt se.ou
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 9

16.04 2014 15:24


Juchůůůůůůů mám to kucíííí

Odpojil jsem hadičku jak mi bylo řečeno, jel to project a rvalo mě to do sedačky jako kráva takže mi bylo jasný že N75 nefunguje... ale bylo mi divný že by nefungoval ani jeden co mám (i ten nahradní) tak mě napadlo mrknout do konektoru kterej do něj ústí, sundal jsem tu bužírku a oba dva dráty vedoucí do konektoru byly utržený nejspíš to bylo narušený a když jsem měnil hadici jsem za to zatáhnul. Takže jsem to napojil a jel project. Výsledek?! Rve to do sedačky a jede to asi líp než předtím vzhledem k tomu že když jsem hledal příčinu jsem všechno pročistil a utěsnil.

Bombaaaa, mám radost jako kráva
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

13.05 2014 17:03


Ale to snad diagnostika musela hlasit ne ?! )
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

13.05 2014 17:29


měl bych otázku jak poznám že ventil n75 nejede? když ho odpojím a projedu se bude v tom nějaký rozdíl? nebo mě trápí problém s výkonem, jako by to nechtělo pořádně jet a to jsem už vše kontroloval hadice atd. prostě vše, jen co mi dešlo do hlavy že když jsem ventyl odpojil a napojil ho na přímo na dva drátky tak cvakal tak jak má, ale když jsem ho napojil na seriový konektor, a přidal plyn, tak ani jednou necvakl, tak asi bude problém v drátkách, ale právě potřebuji vědět když je celou dobu nefunkční tak jak se to projevuje.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 45 | Témat: 9

14.05 2014 10:40


s odpojenou N75 to nemůže jet jako normálně, pojede o podstatně hůř. Zkus to stejným způsobem jako já. Odpoj hadičku z n75 k Wastegate* a zkus to project. Pokud to pojede dobře tak mrkni na n75, váhu vzduchu.
Naposledy upravil gixxer dne 15.05 2014 20:35, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email