Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 450 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 450
Uživatelů: 0
Celkem: 450

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.1. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 3

29.01 2014 23:42


Ahoj lidi,
rád bych se zeptal kdo mate tuto novou verzi od roku 2011, jake jsou vase zkusenosti s vozem a pripadne opravy?

Sám za sebe musim rict, ze jsem zatim v rozpacich, auto jsem zakoupil dovezene z nemecka s peknou vybavou a za solidni cenu, melo to najeto 19500 Km. Tachometr ted cini nejakych 54000km a zacalo to antenou na strese a tim nefunkcni ACC* radar, samotna antena stala 3500, ale prace v servise na dva dny, cela sranda vysla na 13 000Kc

Dnes zacalo neco hucet na podvozku, osobne to sazim na lozisko nekde v kole, hlavne doufam ze to nebude neco na prevodovce, zitra valim na servis tak dostanu verdikt.

Jake mate zkusenosti ?
nahoru

sponzor





29.01 2014 23:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

30.01 2014 9:47


Kamarat ju ma a vravi mi stale, ze lutuje, ze nekupil faceliftovu 2009-2011
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

30.01 2014 16:03


Solidni je kolik a za co !?
Za me 5y/100tkm je nejdulezitejsi paket A6 4G
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.1. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 3

02.02 2014 0:02


Tak nakonec mi na 54tis odeslo lozisko praveho predniho kola, cena v autorizovanem servise 8500, neni to moc brzo?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

02.02 2014 10:24


Tornado: Je, bylo auto ještě v záruce-mělo by nebo už ne?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

02.02 2014 10:30


Co sa tyka tych lozisk,tak vela zalezi od stylu jazdy v zakrutach.
Ak to vlastnil nejaky "zavodnik" co tomu vkuse na zakrutach poriadne daval,tak sa niet comu cudovat.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

02.02 2014 19:12


No to by vypydalo ak by sa likvidovali ložiská prejazdom zákrutami , ale teraz vážne,stačí ak v servise,pneuservise a pod udrú kladivom po náboji kolesa, alebo disku, pri výmené kotúčov bežne po nich chňápu.

Prudké,dlhotrvajúce brzdenia prehrievajú náboje kolies,tým sa skracuje životnosť vazelín a tesniacich krúžkov, rozširovacie podložky nadmerne axialne zaťažujú ložiská a v neposlednom rade aj chyby vo výrobe a hlavne montáži sa prejavia po krátkom čase.

Perlička na záver- ložisko ktoré mechanikovi vypadne z ruky na tvrdý povrch napr beton, sa má nahradiť novým.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

02.02 2014 21:00


Takze tym chces povedat,ze prudke prejazdy zakrutami nemaju vplyv na zivotnost lozisk?
nahoru

sponzor





02.02 2014 21:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

02.02 2014 21:59


Pravdaže majú -teoretickú ,ložiská sú na takéto veci ako je prejazd zákrutou dimenzované a ich životnosť sa skráti povedzme o 2 percentá, viem že nie si žiadny blb a tak pochopíš že toto skrátenie životnosti je prakticky nulové.

Ale v tomto prípade sme sa bavili o predčasnom opotrebení a to je o niečom inom.
O ložiskách by som tu mohol písať do večera aj diplomovku by som zvládol, takže to skrátim...
... a zjednoduším, laicky povedané za normálnych okolností sa ložiskové dráhy a valivé elementy opotrebovávajú rovnomerne, to je aj prejazdom zákrutou, v ložisku vzniká vola, ale takéto ložisko nehučí a teda si to ani nevšimneme..

....horšie je to po dynamickom ráze /úder na tvrdo, napr klad./malá styčná plocha medzi guličkou a dráhou ložiska túto energiu neprenese bez následkov-otačené niniatúrne jamky na dráhach /gulka je tvrdšia ako krúžok ložiska/ toto s počiatku ninimálne poškodenie postupuje ako roleta na asfalte pred semaforom...

Sorry, ale tvoja otázka vypadá jednoducho, no odpoveď je zložitá....tak som musel trochu pomudrovať.

Okrem iného sa zaoberám aj výrobou ložísk.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email