Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 125 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janolle5462
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 370
Online návštěvníků
Návštěvníků: 119
Uživatelů: 6
Celkem: 125

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

26.09 2013 17:59


Vcera jsem se odhodlal seridit razeni na mem voze MY2010

Pruvodnim jevem bylo to, ze hure obcas sla 2ka. Nikde nic neskrtalo vse zapadlo presne. Presto jsem se do toho pustil.

Postup byl nasledujici.
Sundani manzety radici paky
Sundani krytu tunelu - predtim je nutne povolit panel Klimatizace*.
Vymontovani popelniku. Povolit dva srouby a vytahnout a polozit na bok ke spolujezdci.
Vyndani konektoru na krytu tunelu
Vyndani protihlukoveho molitanu
Povoleni dvou plastovych zapadek, ktere uvolnime smerem do boku.
Povoleni hlavice razeni a sejmuti hlavice vcetne kozene manzety.
Vyndani gumoveho krytu radici kulisy

Timto se dostaneme k radicimu mechanismu.
Nasledne zmerime vzdalenost od zadku plastove priruby ktera tvori kolejnicky pro kulisu k mistu kde na teto prirube lezi kulisa. Tato vzdalenost je 25mm. Pokud neni. Povolime sroub zepredu na tahlu a tuto hodnotu nastavime na 25mm a utahneme momentem 23Nm. Premerime jeste jednou od konce plastove priruby k zacatku kulisy razeni na prirube.

Nyni povolime druhy sroub ktery je na druhe tyci razeni vespodu vlevo a uvolnime kulisu razeni. Nastavime ji doprostred tak, ze pohledem seshora je vycentrovana. Nyni vezmeme sklonomer a paku razeni vychylime cca 3.5 stupne vpravo. Pouze vpravo ! ne dopredu dozadu.Utahneme na pocit dotazeni.
Nyni vyzkousime jestli zaradime vsechny stupne nasucho. Pokud ano. Nastartujeme a nejdrive zkusime zaradit zpatecku. Hezky pomalu presne do drahy kde zpatecka ma byt. Kdyz zaskoci vyndame ji a paka musi se vratit zpet. Nyni zkusime 2ku. Pokud tam skoci tak super. Vyzkousime vsechny kvalty. Po zkousce musi razeni skocit do drahy zpet tak, ze je tech cca 3.5 vpravo a je mezi 3 a 4 a tedy jen nahoru dolu muzeme 3 a 4 zandat.
Utahneme druhy sroub na 23Nm.
Vse slozime v opacnem postupu rozebrani a udelame test drive.

Jsem spokojen a je krasa jak tam ted kvalty padaj. Prostrednickem lze lehce 3 a 4 zasunout a 2ka je nyni mnooohem lepsi. Celkove se razeni presunulo z moc leve strany nekam ,,doprostred,, tunelu.

Pokud ma nekdo dotazy na detaily. Rad je prozradim. Od toho tu forum je, ikdyz nekdy pochybuji.

KM
nahoru

sponzor





26.09 2013 17:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

26.09 2013 20:09


mě jdou ztuha kvalty na A4 B6, pomohlo by to?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

27.09 2013 11:28


Serizeni kvaltu vzdy pomuze. Kazdopadne pokud jde neco ztuha. Tak seridit kvalty a nasledne i vymena po 100.000 oleje v prevodovce hodne pomaha. Kdo rika, ze tam je dozivotni napln tak keca Prakticka zkusenost.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

27.09 2013 19:03


jsem ten co říká že náplň je doživotní, řazení šlo ztuha tak jsem koupil origo olej, vyměnil a světe div se... řadí to pořád stejně blbě, olej co jsem ve 120tisicich vypouštěl byl krásně čistej. pokusim se někde v ELSE najít to seřízení kvaltů.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

23.10 2013 21:07


tak jsem to naladil tak jak říkáš a řazení se trochu zlepšilo, bylo to asi o 1cm mimo, mám ale problém že mi teď nefunguje zamykání zpátečky. nevíte jestli se dá Denenlock zamykací z boku nějak doladit?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2014
Příspěvků: 1 | Témat: 0

14.08 2014 17:15


čau,chtěl bych prosim poradit,co znamená zadek plastové příruby je tam toho plastu trochu víc a já nevím odkud a k čemu se měří těch 2,5cm.za rady děkuji
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.3. 2014
Příspěvků: 20 | Témat: 1

24.12 2014 14:44


Ahoj potreboval bych poradit mam a4 b5 a od koupe auta mi tam jdou 3. a 4. rychlostni stupen trochu do strany takze kdyz chci zaradit 3 a 4 musim pakou trochu do leva cca 1.5cm a pak zaradim da se to nak seridit? predem dekuji za info B.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.3. 2012
Příspěvků: 248 | Témat: 18

11.10 2015 2:41


Ten samy problem. Paka neni ve stredove poloze ale vychylena do prava. Nic ji netlaci ke stredu. Zato z leva do prava jo.
nahoru

sponzor





11.10 2015 2:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

11.10 2015 12:30


Zminenym postupem by to melo jit prave seridit. Je potreba ale dodrzet postup na konkretnim modelu vozu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 501 | Témat: 4

09.02 2018 19:52


Má někdo postup na seřízení řazení na A4 B6 5. kvalt? Díky za info
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

25.05 2020 6:18


Zdravím, sleduji že tu toto téma již je. Dá se nějak popsat to 2 šla hůře? Nechal jsem na autě měnit jak spojku, dvouhmotu, tak olej v převodovce (najeto nějakých 205t, teď 210t). Nyní mě řazení 2 jde docela blbě, sem tam i páka jakoby kopne (nebo jde ztuha). Postačí toto seřízení nebo to bude něčím jiným? Díky za radu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

25.05 2020 7:11


Nám šla na B8 také jen 2 blbě (ale ne těžko jen jako nechtěla zařadit) občas jakoby ani nešla musela se jakoby "hledat" a musel jsem si udělat vymezení tahla řazení vepředu a pak nastavení a perfektní.

Bez upravy těch vůlí to nastavení řazení pomohlo šla už lehce a vždy zařadit jen bylo při řazení dvojky jen takový "tuknutí" a tak jsem si vymezil ty vůle nastavil znovu a perfektní. Kilometráž máme dle tacho necelých 290
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.1. 2017
Příspěvků: 149 | Témat: 22

26.05 2020 8:49


B8 je tim znama. Zakladni chyba je plastova deska vedeni paky. Vyrez na zpatecku tam dela bordel. Jde to seridit a tim zlepsit, ale pri tlaku "doleva" a razeni 2ky tam vzdy bude jakoby zub... Ja to mel na sve A4 tak, ze paka sla krasne pokud na ni nebyl kladen tlak do strany, jakmile se pritlacilo doleva dvojka nechtela zapadnout, tahlo se opiralo o ten plastovy kus ktery vlastne zavazel. Neresil jsem a naucil se s tim zit. Mela to kazda, kterou jsem ridil. Ted mam DSG* a je klid
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

26.05 2020 19:26


https://jhmotorsports.com/jhm-solid-short-throw-sh [zkrácená url]

toto som tam buchol a parada
uplne ine chovanie
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

27.05 2020 6:32


michal877 (26.05 2020 19:26) orig :
https://jhmotorsports.com/jhm-solid-short-throw-shifter-b8-a4-a5-s4-and-s5-2008-on.html

toto som tam buchol a parada
uplne ine chovanie


no bral bych spíše trochu levnější řešení
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

27.05 2020 21:27


Incoqnito (27.05 2020 6:32) orig :


no bral bych spíše trochu levnější řešení


ake
nahoru

sponzor





27.05 2020 21:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 292 | Témat: 36

28.05 2020 6:24


michal877 (27.05 2020 21:27) orig :


ake


to jsem právě doufal, že mi někdo poradí, jako levné varianta zní poštelovat vůle v páce, pokud to něco vyřeší nebo si zvyknout
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 278 | Témat: 37

28.05 2020 11:15


Ja som to dlho dlho riešil
Vsetko pomenene aj tiahla aj to ich uloženie aj olej bolo to v autorizzku, vraj to ide ako ma
Tak som za nasral a kúpil toto
Nahodil sám
Vybavené
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

28.05 2020 11:53


Nevím já jsem si dopředu vyrobil novou “vložkopodložku” proste jsem to “DODEM “ upravil ( vymezil vůli v tyči řazení) a pak nastavil a jde to bezvadně.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2021
Příspěvků: 1 | Témat: 0

13.09 2021 10:09


zdravim slo by hodit nejake fotky toho serizeni razeni
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email