Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 343
Uživatelů: 4
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 2

23.07 2013 8:41


Ahoj,
jsem tu nově, upravoval jsem si částečně svoji A4 B5 rok 97, 1,9 TDI* 110hp (81kw orig nyní cca 110kw) rotačku. Je v plné výbavě.

Úpravy, chipnutá, Převodovka* z 2,5tdi (delší převody, lépe táhne v nižších otáčkách a 6tá rychlost) kompletně interier do diod.
Jednoduše kopa úprav na snížení spotřeby.

Nyní jezdím za 3,5-4 litry. Nemam palubní počítač, beru to průměrem. Natankuju 50litrů a najedu 1250km bezproblémů. Na dálnici 4,1 při 130km/h předjížděcí styl, osobně vyzkoušeno do chorvatska, 1093km dotankováno 44l (do plna).

Ted k věci, již mám problémy s hydraulickým servo řízením(jednou už bylo měněno), napadlo mě, zda by nešlo vyměnit za Elektro-hydraulický posilovač, nebo elektrický. Sníží spotřebu a na zrychlení se to také projeví, ročně najedu cca 80-100 tis. km.
Názory typu jezdi bez posilovače mě by to nevadilo, ale drahé polovičce by to mohlo dělat problém.

Elektro serva totiž spínají pouze v době otáčení volantu, jen nevím které by se tam hodilo a šlo případně dodatečne domontovat místo orig. hydraulického. Díky
nahoru

sponzor





23.07 2013 8:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

23.07 2013 18:02


ja bych s tim autem uz nic nedelal, pokud ted jezdis za 3,5-4,0litru. aby se ti pak nestalo, ze se spotreba snizi tak rapidne, ze bude nafta v nadrzi pribyvat, az by vytekala vickem ven
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 2

23.07 2013 18:46


Chápu, tak jako tak mi to staré už dožívá. A je to dá se říci i můj koníček snižovat spotřebu. A rád si někdy přidám, zrychlení to taky pomůže. Ale názory typu co mi píšeš jsem čekal

Jinak na tenhle motor nedám dopustit. 1.9 TDI* rotačka spolehlivé a výkon : spotřeba je perfektní
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

23.07 2013 19:47


smolda1218: Co se spotreby tyce, pohledej uzivatele A6-2000, ten se dostal s A6 taky nekde ke 4 litrum, navic vegetolu...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

23.07 2013 20:25


To mi připomíná jak cikán chce odnaučit koně žrát a když už se mu to skoro podaří tak kůň chcípne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 2

23.07 2013 20:27


Díky za odpovědi, které nepotřebuji
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

24.07 2013 0:07


smolda1218:
A je to dá se říci i můj koníček snižovat spotřebu.

Omlouvam se, ze sem te chtel, kvuli tehle vete, nasmerovat k necemu, co by ti v tvym konicku pomohlo. Uz se to nestane
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 2

24.07 2013 7:19


Vpohodě tyhle reakce jsem očekával . Každý tu jezdí s xkrát vyšší spotřebou a nevadí mu to;) ale u mě 100ml snížení je na 100 000km dost. Loni jsem najel 120 000 a letos věřim že tomu bude taky tak. Možná méně. Servo mi tak jako tak řve, v plném rejdu. Dorazy jsou nové, oleje je dostatek, ale když mi před půl rokem odešlo, tak jsem sehnal náhradní použité. A napadlo mě že by tam mohlo jít servo elektro-hydraulické, jako to mají oktávie či jiné novější typy. Jsem s tímto autem spokojenej a tim servem bych zároven přidal i výkonu, po hlavních když jezdím dálky nejezdím 90 ale těch 110-120 když to jde, takže občas předjet musím. Nejsem však ten typ prasat 90 do zatáček atd. na vhodnou chvilku si vždy počkám.

Plus když tankuju kazdej měsíc 4x-5x tak ušetřím dost a návratnost je dost rychlá. Hlavně ta Převodovka* po čipu ta tam je perfektní, dokonce rychlosti se lépe chytají. A najeto měla tak o 50tis km méně než ta moje (výměna mě vyšla na 6000 a za 2000 jsem střelil starou takže 4000. Jiné firmy by si řekly tak 30k+
nahoru

sponzor





24.07 2013 7:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 2

24.07 2013 7:26


áček:
To mi připomíná jak cikán chce odnaučit koně žrát a když už se mu to skoro podaří tak kůň chcípne.


Hezká reakce... Avšak já jen snižuju zatížení motoru, neutahuju přívod nafty :-O
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email