Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 251 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 250
Uživatelů: 1
Celkem: 251

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: 2.5TDI kouri:-(
tagy: wiki: TDI...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

16.01 2013 12:54


Karlito3:

Laboruj dále. Jestli vsázíš na špatnou hadici, tak tou to nebude.

-ka-
na hadici ne,vsazim na to ze se mi nekde v tom odlitku co jsou filtry schromazduje z neznameho duvodu olej,a kdyz se motor zatizi tak ho to vytahne podtlakem,na zpusob fixirky.co rikas na moji teorii?jsem vdecny za jakykoliv napad:-)
nahoru

sponzor





16.01 2013 12:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

16.01 2013 14:17


šošon1:
na hadici ne,vsazim na to ze se mi nekde v tom odlitku co jsou filtry schromazduje z neznameho duvodu olej,a kdyz se motor zatizi tak ho to vytahne podtlakem,na zpusob fixirky.co rikas na moji teorii?jsem vdecny za jakykoliv napad:-)


zameril bych se na Turbo*
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

16.01 2013 14:40


šošon1:
na hadici ne,vsazim na to ze se mi nekde v tom odlitku co jsou filtry schromazduje z neznameho duvodu olej,a kdyz se motor zatizi tak ho to vytahne podtlakem,na zpusob fixirky.co rikas na moji teorii?jsem vdecny za jakykoliv napad:-)


Držák olejového filtru spolu s odvětráním klikové skříně... no, vada v odlitku před opravou motoru a po opravě by byla stejná, ne? Jedině! Pod odvětráním klikové skříně má ten držák takovou planžetku - jakoby zpětnej ventil - tak jestli je funkční tento segment, jinak by při jeho poškození, mohlo být nadměrně dáváno oleje z rozstřiku kliky nehoru a jít do sání.... nicméně strašně málo pravděpodobné. Jinak teda nadměrně tlakovaná kliková skříň a hulit by to přestalo při otevření víčka na dolití oleje - tam by to mělo teda volně hulit do atmosféry, čéče.

-ka-
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

16.01 2013 16:42


tecka:


zameril bych se na Turbo*

Turbo* jsem prehazoval od kamarada ktery problemy nema a porad stejne
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

16.01 2013 16:52


Karlito3:


Držák olejového filtru spolu s odvětráním klikové skříně... no, vada v odlitku před opravou motoru a po opravě by byla stejná, ne? Jedině! Pod odvětráním klikové skříně má ten držák takovou planžetku - jakoby zpětnej ventil - tak jestli je funkční tento segment, jinak by při jeho poškození, mohlo být nadměrně dáváno oleje z rozstřiku kliky nehoru a jít do sání.... nicméně strašně málo pravděpodobné. Jinak teda nadměrně tlakovaná kliková skříň a hulit by to přestalo při otevření víčka na dolití oleje - tam by to mělo teda volně hulit do atmosféry, čéče.

-ka-

nooo,presne neco takoveho jsem myslel,nejakou gumycku,membranu nebo tak,ze by byla spatna,mohlo se to poskodit treba pri montazi nebo cisteni,nevim.zrovna prasklej odlitek jsem nemyslel.ne pri otevreni vicka nalevani oleje,pri odpojeni hadice z filtru kliky do sani to prestalo kourit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

31.01 2013 18:33


Jeste me napadlo jestli jsou zamene zpetne ventilky pod tim hlinikem,neni mozne ze ten clovek co skladal motor je prohodil a zustava tam olej?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

01.02 2013 8:15


Není.

Teď skládám jeden motor co abnormálně kouřil - prasklé (roztržené) vodítko ventilu pod gufírkem, takže to čerpalo olej kolem dříku ventilu.

Taky možnost.

-ka-
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

01.02 2013 11:06


takze ty ventilky nejsou identicke a neni jedno kam se jaky namontuje?chapu to dobre?
nahoru

sponzor





01.02 2013 11:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

09.02 2013 15:25


vyřeseno
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.7. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 16

08.07 2014 15:16


cavte chalani. mam taky problem s mojou A6 2.5 TDI* r.v.98 motor AFB.
Pri zohriati vody na 90°a olej na 80° na dialnici , tak mi zacne dymit do biela. ked olej schladne tak je vsetko ok. vykon rovnaky,ziadna strata. olej meneny minuly tyzden.
neviete co to moze byt?
dik za kazde info
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

08.07 2014 15:39


Musis zistit, co to presne dymi, ci nafta, alebo olej, alebo voda, vsetko moze dymit do biela...nafta teda skor do seda, ak je nespalena, alebo cierna, ak je malo vzduchu, ale moze to vyzerat, ze do biela, ak to nemas s cim porovnat...ale ak mas vykon OK, tak pravdepodobne aj predvstrek, tym padom to bude skor olej alebo voda, treba pozerat, co ubuda...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

08.07 2014 15:41


monnydj: Opravil som ti gramatiku, na to sa fakt nedalo divat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.7. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 16

08.07 2014 16:12


voda ok olej ok. nic nechyba. rano nedimy vobec. urobi to len ked je vsetko zohriate.
za gramatiku sa ospravedlnujem. pusem to na rychlo v robote cez mobil
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

08.07 2014 19:08


tak to potom musi byt nafta, ak sa olej ani voda nestracaju...tak je to potom do seda, je to poznat oproti vode a oleji, no voda sa rychlo strati a nafta alebo olej nechaju hustu hmlu...ak je to ale nafta, tak je to divne, ze nemas ziadny vypadok vykonu, nafta dymi na sedo iba vtedy, ak je vstrekovana moc neskoro, cize predvstrek nefunguje, na 2.5TDI casta zavada, no riesitelna za rozumnu cenu, ale vykon vtedy poklesne...takze sam som zvedavy, na co prides...a na mobil a rychle pisanie sa nevyhovaraj, ine pismena sa ti nepletu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.7. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 16

08.07 2014 19:15


myslis y-i
s tym asi nenarobim uz nic.
Skusim zajtra este oslovit jedneho mechanika a DAM* v vediet co a ako.
je to zahada
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

08.07 2014 19:33


Veru tak, y-i ale narobis, ved to sa predsa musi dat zapamatat, kde ake je ale mam kamosa milionara, ktory ma gramatiku podobnu ako ty, takze v zivote az taka dolezita ako vidno nie je
nahoru

sponzor





08.07 2014 19:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.7. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 16

09.07 2014 14:12


Tak dnes som bol v jednom servise. chlapák nevedel povedať priamo že čo konkrétne je chyba, ale keď neubúda olej ani voda tak by to mohla byt nafta. Neviete ako nastaviť pred-vstrek?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

09.07 2014 14:33


vime pootocenim remenice cerpadla na spravnou hodnotu odectenou v v zakladnim nastaveni - kanal 4.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.7. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 16

09.07 2014 14:51


vlasta:
vime pootocenim remenice cerpadla na spravnou hodnotu odectenou v v zakladnim nastaveni - kanal 4.



tak s tým budem musieť chvíľu počkať. notebook mam kapánek mimo provoz. dajú sa napríklad trisky odtlakovat? alebo číslo trisky. po-pripadne stručný navodik na to
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.7. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 16

10.07 2014 8:31


nove poznatky môjho problému. Na jednom fóre som sa dočítal že to dymenie spôsobuje filter odparovania motora, že je pravdepodobne upchatý a tým pádom to tlakuje. Filter je objednaný uz tretí tížden, no ešte neprišiel
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

10.07 2014 8:37


Myslim, ze nie je prave najlepsi napad menit len tak hocico iba preto, ze sa na nejakom fore nieco docitas aj keby bol ten filter upchaty, co by sa prejavilo inak, neviem si predstavit, ako by sposobil dymenie vo vyfuku...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.7. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 16

10.07 2014 8:53


MION:
Myslim, ze nie je prave najlepsi napad menit len tak hocico iba preto, ze sa na nejakom fore nieco docitas aj keby bol ten filter upchaty, co by sa prejavilo inak, neviem si predstavit, ako by sposobil dymenie vo vyfuku...


tak ja ten filter chcem vymenit uz davno. je este origo a nabehane mam cez 250. Este mi chce kamarat otlakovat trisky no neviem na kolko maju tlacit.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

10.07 2014 12:28


Staci odpojit odvetravaciu hadicu a hned zistis, ci ho treba menit, alebo nie...ak v motore nie je tlak, menit ho netreba...otvaraci tlak trysiek je okolo 220Barov, nemali by sa moc lisit medzi sebou, no dolezitejsie je ich rozprasovanie ako tlak...ten moze byt v poriadku, no rozprasovanie uz nie...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.7. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 16

10.07 2014 13:22


MION:
Staci odpojit odvetravaciu hadicu a hned zistis, ci ho treba menit, alebo nie...ak v motore nie je tlak, menit ho netreba...otvaraci tlak trysiek je okolo 220Barov, nemali by sa moc lisit medzi sebou, no dolezitejsie je ich rozprasovanie ako tlak...ten moze byt v poriadku, no rozprasovanie uz nie...


dakujem. cez vikend pozriem ten filter
nahoru

sponzor





10.07 2014 13:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

10.07 2014 14:49


nemusis citovat predchadzajuci prispevok, automaticky predsa odpovedas na posledny iba pokial nie, tak potom citujes nejaky starsi prispevok, na ktory reagujes, aby bolo jasne, na ktory odpovedas, inak by bol chaos...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.7. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 16

10.07 2014 14:51


jasne rozumiem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.10. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 1

23.07 2014 0:29


caute chalani potrebujem radu motor 2,5tdi straaasnyy dym z nalievaieho hrdla oleja bielucky ako sneh mozne zavady? diik
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 808 | Témat: 17

23.07 2014 18:31


dostala se ti voda do bloku - prasklé těsnění (asi)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.10. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 1

24.07 2014 0:19


ten dym je olejovej a straci se olej muze to bejt krouzek ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.7. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 16

28.07 2014 3:41


chalani, tak môj problém z bielim dymom sa akosi vyriešil sam. Voda na 90° olej 100° vonku 34° pustená klíma a dym žiadny.Ďakujem za rady. Budem to ešte sledovať a informovať
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email