Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 339 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 7
Celkem: 339

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 7

13.12 2012 9:07


Poradi mi nekdo co vsechno je potreba na dodelani razeni na volantu u allroada 2,5TDI 132kW s automatem?
Krome volantu s tlacitky...
Nebo je tu nekdo z okoli Brna kdo by mi to udelal?
Diky

PS: Jaky je rozdil v tlacitkach z allroad volantu a z Skove verze viz foto?
nahoru

sponzor





13.12 2012 9:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

13.12 2012 9:08


Ten spodni volant je z predfaceliftove verze.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

13.12 2012 9:11


Vyrobit kabelaz vymenit podvolantovej krouzek a vse zapojit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 7

13.12 2012 9:20


Takze jen volant, krouzek a kabelaz. Neni potreba nejaka ridici jednotka nebo tak neco?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

13.12 2012 10:37


pexesoeso:
Takze jen volant, krouzek a kabelaz. Neni potreba nejaka ridici jednotka nebo tak neco?


pak je potreba nakodovat ridici jednotku
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.12 2012 10:57


ted jenom brainstormuju, pac nemam schemata u sebe, ale zalezi, zda tam je canova podvolantovka, ci ne, all se dela myslim od roku 00 a nejsem si jist, ze vsechny maji can podvolantovku (u klasicke A6 se to lame od druhe poloviny 2001 myslim)...

pokud ne, tak musi dotahnout draty dost mozna i k automatu..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 7

13.12 2012 11:09


Allroad je rok 2004. Nyni tam mam obycejny triraminko bez razeni, ale planuji obsiti volantu tak jsem chtel dat s razenim.
Jak to je pak s funkcnosti, kdyz chci radit na volantu, tak musim mit prepnuto na razeni nebo to jde i na "D" nebo "S"?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 116 | Témat: 3

13.12 2012 13:27


Jde radit i kdyz mas D. (S nevim nezkusel jsem). Pokud to budes mit na D a budes chtit podradit, jenom zmacknes minus a jedes. Na maxidotu se ti P R N D S zmeni na 5 4 3 2 1. Za par vterin (ca 20) se to samo vrati na prnds. Razeni nahoru funguje stejne.
nahoru

sponzor





13.12 2012 13:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 7

13.12 2012 13:41


mahal: diky, tohle to bych tam hrozne rad ocenil jak v mestskem provozu tak na dalnici.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 7

13.12 2012 13:58


Ma ten volant na prvni fotce stejny Airbag* jako triraminko bez razeni?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

13.12 2012 15:03


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

13.12 2012 15:08


mahal:
Jde radit i kdyz mas D. (S nevim nezkusel jsem). Pokud to budes mit na D a budes chtit podradit, jenom zmacknes minus a jedes. Na maxidotu se ti P R N D S zmeni na 5 4 3 2 1. Za par vterin (ca 20) se to samo vrati na prnds. Razeni nahoru funguje stejne.


jde pokud mas nakodovanou prevodovku tak ze to povoli

[16] - Steering Wheel
Audi A6 (4B) Steering Wheel

Coding

0?xxx: Radio Remote
0 = active (Standard)
1 = inactive
0x?xx: Language
0 = German
1 = English
2 = French
3 = Italian
4 = Dutch
5 = Spanish
6 = Portuguese
7 = Danish
8 = Swedish
0xx?x: Tiptronic*
0 = Tiptronic* not installed (on Steering Wheel)
1 = Tiptronic* installed (on Steering Wheel)
0xxx?: Steering Wheel Type
1 = Radio and Telephone Operation
2 = Radio Operation (6-Buttons)
5 = Radio/Telephone and Voice Control


5-Speed Automatic Transmission (01V)

Coding

Non-DBW (Drive-by-Wire) Cars:

00000 = Standard (DSP* active)
00010 = Standard (DSP* inactive)


DBW (Drive-by-Wire) Cars:

0?xxx: Tiptronic* Installation
0 = Tiptronic* Buttons/Paddles not installed
1 = Tiptronic* Buttons (shifter +/- switch) and/or Paddles installed
0x?xx: Tiptronic* Strategy
0 = Old Strategy (Shifts to first Gear when braked to Standstill)
1 = New Strategy (Automatic Up/Down Shift before RPM Limit & Down Shift at Kick-Down)
0xx?x: Dynamic Shift Program (DSP*)
0 = DSP* active
1 = DSP* inactive
0xxx?: Region/Powertrain
1 = All-Wheel-Drive (Rest of World)
2 = All-Wheel-Drive (North American Region)
3 = Front-Wheel-Drive (Rest of World)
4 = Front-Wheel-Drive (North American Region)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

19.12 2012 15:48


Pokud je volant pouze s tiptronik tlačítky nic se nekoduje neni co....

Pokud je multivolant s TT po CAN koduje se řj multi volantu na tiptronik.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

20.12 2012 7:04


pexesoeso: pokud dto tam chceš jen na parádu, tak ok. Ale osobně to téměř vůbec nepoužívám. jsem línej už taat řadičkou natož tlačítka.

Ale když se baíš o přešití.

Za kolik se dás sehnat v hodně dobrém stavu face nebo přešití?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 7

15.01 2013 11:06


volant jsem sehnal, uz je na presiti v Blansku kde sijou primo volanty do vyroby.
Je to prvni volant na fotce a ma jen razeni, tak bych ho potreboval v Brne dopojit. Poradimi nekdo kdo by to byl schopny udelat, abych nemusel do Porsche?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

17.01 2013 7:03


Kolik stojí to přešití. Já se tomu vždycky bráníl.
nahoru

sponzor





17.01 2013 7:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 7

17.01 2013 8:11


knedlifek:
Kolik stojí to přešití. Já se tomu vždycky bráníl.


Nevim presne, ale kolem cca 1800-1900,- je to sice vic nez chteji jine firmy, ale Apos-auto dela primo origo volanty pro automobilky a opravdu tomu kvalita odpovida, usijou i hlavu radicky kolem 250-300,-.
Nechal jsem si tam uz kdysi delat volant a radicku do golfa a obrovska spokojenost.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

17.01 2013 8:23


To není zas tak hrozné, jestli se jedná o top kvalitu, tak bych dokonce řekl, že je to nádherná cena. Jelikož někteří borci chtěj za ošoupaný volanty masakr.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 7

17.01 2013 8:25


knedlifek:
To není zas tak hrozné, jestli se jedná o top kvalitu, tak bych dokonce řekl, že je to nádherná cena. Jelikož někteří borci chtěj za ošoupaný volanty masakr.


Za sebe opravdu doporucuji a k nikomu jinemu bych volant nedal.
Preci jen odbornici co delaji original volanty to maji vzdy lepsi nez kdyz to ma nekdo jako zabavu nebo druhy job.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.7. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 0

17.01 2013 21:42


vyfoť ten volant zespodu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.11. 2012
Příspěvků: 58 | Témat: 5

17.01 2013 23:08


pexesoeso:
Poradimi nekdo kdo by to byl schopny udelat, abych nemusel do Porsche?


Doporučím ti mého kamaráda Martin Růžička 603276327, dělá v servise v Bohunicích za hřbitovem. Je opravdu šikovný a hlavně odborník ... dělá mi všechny tyto práce na Allroadu tak BMW. Pokud mu budeš volat tak se odkaž na mě.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.7. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 0

18.01 2013 17:04


Máte někdo poruce volant s tlačítky? Potřeboval bych proměřit, nebo vidět kam vedou dráty od konektoru (který ke kterému tlačítku a proti čemu se spíná). Stačí jen jak to vede v samotném volantu, vše ostatní je jasné z předchozího odkazu. Nechci totiž dávat origo volant s tlačítky, ale dodělat pádla pod volant. Díky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

18.01 2013 20:32



Náhled, klikni pro zvětšení.


nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.7. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 0

19.01 2013 11:44


Jo ták,... sranda že oni tomu říkají Control unit in steering wheel,... Tak potom už to je jasné, já bral tohle schéma jako to, co jde z volantu dál...
nahoru

sponzor





19.01 2013 11:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.12. 2012
Příspěvků: 85 | Témat: 15

22.01 2013 17:30


pexesoeso:
mahal: diky, tohle to bych tam hrozne rad ocenil jak v mestskem provozu tak na dalnici.


na dialnici to nevyuzijes vobec... je to blbo vzdorne:) vyssiu rychlost proste nehodis ked tam nema byt a zvlast na dialnici- 6 mi automat hadze sam cca pri 80-90 takze nema vyznam radit manualne.
v meste tiez moc nie- da sa sice ist na 5 ale to musis ist cez 55(ked to riesis kvoli spotrebe)

Ak to chces na sportvu jazdu tak to tiez moc nevyuzijes-lebo rekcie su dost pomale- kym to preradi trva to cca 3-4sekundy zatial vytocis po obmedzovac- S rezim je lepsi(on si to sam vie naplanovat presne o kolko sek ma zaradit skor aby to bolo oprimalne)

Dalsia vec je ze ak vytocis volant vela tak sa da velmi lahko stratit prehlad kde mas packy a ktora je + a ktora -

Jedine kedy to pouzivam je je teraz v zime, ked na snehu podradujem do krizovatky pre lepsie brzdenie motorom.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 7

22.01 2013 17:57


icehells:

Nevim jak ty, ale mam v automatu jen 5. A vyuzivam to jak ve meste, okrskach tak obcas i na dalnici kdyz predjizdim. Nyni musim podrazovat rucne a tohle bude rozhodne lepsi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 116 | Témat: 3

22.01 2013 20:54


Tak me motor toci na 5tku ve 130km/h asi 2300 ot/min.. Kdyz chci svizne predjet, zmacknu minus, pockam az tam spadne 4 a slapnu na to.... Pri jizde v obci jedu 55-60 na 4ku.. Pri vyjezdu z obce kdyz tomu chci dat zmacknu minus a minus spadne na 2 a uz to leti..i pri predjizdeni mimo obec to ma smysl (z 5 na 3).. U moji kary je rozsah otacek pomerne siroky.....me ty tlacitka vyhovujou.. I kdyz padla bych bral vic...a navic rychlejsi odezvu tiptronicu, ale to uz jinde jsme....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2012
Příspěvků: 227 | Témat: 32

22.01 2013 21:36


to je super věc co vsechno je potreba na dodelani razeni pádly pod volantem místo 4 rameného volantu a a6 4F0 2005 automat.dik
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.12. 2012
Příspěvků: 85 | Témat: 15

23.01 2013 9:36


pexesoeso:

Nevim jak ty, ale mam v automatu jen 5. A vyuzivam to jak ve meste, okrskach tak obcas i na dalnici kdyz predjizdim. Nyni musim podrazovat rucne a tohle bude rozhodne lepsi.


Ja mam 6 - 3.0TDI Q r.v. 2006 model 2007

mahal: nikdy som nemusel dopredu podradovat, staci stupit viac a idem:)

Podla mna to je skor pre lepsi image:)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 7

23.01 2013 9:47


icehells:


Ja mam 6 - 3.0TDI Q r.v. 2006 model 2007

mahal: nikdy som nemusel dopredu podradovat, staci stupit viac a idem:)

Podla mna to je skor pre lepsi image:)


A to je ONO, my mame starsi verzi, kde je odezva pomala a kdyz poradne seslapnes tak to taky podradi, ale ve chvili kdy potrebujes rychle predjet tak si hold musis podradit.
Neni to jen o image, ale proste se to hodi, az budes mit nalitano 60-70tis rocne tak to ocenis taky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email