Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 3
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2012
Příspěvků: 45 | Témat: 7

13.11 2012 7:58


Zdary lidí.
Moje B5 1.6 začala hodně žrát a z výfuku jsem strašný zápach.jako bych vůbec nejel na benzín.olej neunika a voda taky ne ale zápach je to extrémní.upozornil mě na to znamej co stal za mnou na svetlech.nemáte s tím někdo zkušenosti nebo nevíte čím by to mohlo bejt?spotřebu mám momentálně na 16 l na sto
Je to A4 B5 1.6 rok 98
nahoru

sponzor





13.11 2012 7:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.11 2012 8:10


Mas bohatu zmes.Cim skor to treba dat opravit, az ti neodide Lmbda ( ak je dobra ) a katik.
Pricin moze by tmnoho, najrychlejsie to dat niekomu na VAG.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2012
Příspěvků: 45 | Témat: 7

13.11 2012 9:36


Právě že wag ukazuje lambdu a klapku
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.11 2012 9:40


Ta potom zmenit servisaka.

Ad 1 vag - om skontrolovat teplotu
ad 2 vahu ( neviem ci tvoj typ ju ma )
ad 3 Lambda* - ak pise ze je zla, tos overit ( => skuseny mechanik ) a vymenit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2012
Příspěvků: 45 | Témat: 7

13.11 2012 15:28


takže po výměně popraskané hadičky co odsává páry z výka ventilů lambdu ani klapku už vag neukazuje ale je tam ještě jedna závada.....00513-snímač otáček motoru (G28) 03-00-žádný signál.

kde ten snímač najdu a zda může za tu spotřebu....víte někdo?
Díky za případné rady.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.6. 2012
Příspěvků: 332 | Témat: 26

13.11 2012 15:30


vaha vzduchu muze bejt v prdeli
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2012
Příspěvků: 45 | Témat: 7

13.11 2012 15:35


myslíš že to vyřeší ten snímač otáček?myslím výměna váhy
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.11 2012 15:50


Padouch:
nez nakupis veci, ktore nebude treba, najdi niekoho sikovneho s VAG - om, alebo servisaka.
nahoru

sponzor





13.11 2012 15:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2012
Příspěvků: 45 | Témat: 7

13.11 2012 16:55


vaga má známej a moc to neovládá.když mě řeknete někdo postup zjistim si to sám
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.11 2012 17:01


Uz som pisal.
1. Zistit teplotu co vykazuje VAG, ci je real.
Potom je to dost na sikovnost obsluhy. Vyhodnotit vahu ( ale fakt neviem, ci ju mas ) a funkcnost Lambdy.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2012
Příspěvků: 45 | Témat: 7

13.11 2012 17:09


myslel jsem nějaký postup na vaga.jak říkám vaga si můžu půjčit ale neovládám to dokážu max. vypsat chyby a vymazat plus nastavení klapky atd.... ale tohle neovládám
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.6. 2012
Příspěvků: 332 | Témat: 26

13.11 2012 17:20


nebo si sezen nekoho se stejnym motorem...a zkus prohazovat dily
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.11 2012 0:01


vag ma snad kazdej druhej kdo si umi na aukru koupit toaletak, ale umet z nej cist vice nez chyby je uz spis minorita. Takze samotny kabel bez odborne obsluhy ti dost mozna bude k nicemu.

Je spousty zpusobu jak na to, ja osobne bych sel takto:

a) kontrola zapalovani formou vycteni chyb ECU*, plus kontrola counteru missfire v merenych hodnotach co do poctu vyskytu - pokud toto neni zapnuto, zapnete si to v adaptaci a udelejte si kolecko kolem mesta

Pokud je k dispozici digitalni osciloskop, lze z dvoujiskrnych zapalovacich modulu vycist s trochou zkusenosti vice, nez jen info, ze generuji VN napeti. Napr jaky je prubeh horereni, jak vypada smes, atd..

b) kontrola Lambda* regulacni smycky - nejspis alfa omega tveho problemu

0) kontrola skrtici klapky + jeji zakladni nastaveni, velmi casty a prehlizeny problem, proto jej davam na zacatek

1) kontrola aditivnich a multiplikativnich adaptacnich hodnot v kanale tusimze 32 nebo 33, jakych procentualnich hodnot nabyvaji a zdali do zaporu, ci kladnych hodnot

To napovi, zdali je smes bohata, nebo chuda a zda je v moci ECU* toto korigovat na delce vstriku, jakoze nejspis uz ne.

2) Kontrola MAF*, jak v merenych hodnotach, tak lepe digi multimetrem na VO a v plnem loadu primo na vaze. Lepsi je jeste digitalni osciloskop, protoze ukaze charakteristiku, dynamiku vahy atd.

3) Kontrola labda sondy, jak v merenych hodnotach na kanale 31-34, tak osciloskopem co do latence, reakcnich dob, anomalii v napetovem prubehu (mimo pracovni pasmo 0,1-0.9 voltu u dvoubodove sondy) atd...

4) Kontrola vstriku osciloskopem, co do napetove trajektorie, casu otevreni + kontroly Lambda* regualcni smycky vstriknutim obohacovaciho spreje, pokud v bode 3 se ukazalo, ze Lambda* funguje, osciluje mezi bohatym a chudym pasmem..Pri nesrovnalostech v trajektorii, proudove charakteristiky vstriku sup na stolici, kontrolu a vycisteni vstriku

5) kontrola tlaku paliva, prepadu na railu



------------------------------

asi bych mohl pokracovat dale, ale todle mi prijde zaklad

po oprave, vymene akcnich clenu ci snimacu nezapomente vymazat adaptacni hodnoty na kanale 000 a nejakych cca 100-300 km vozidlo projet dynamictejsim tempem bez podtaceni, jezdeni na spotrebu...
Naposledy upravil Lumpiq dne 14.11 2012 0:04, celkově upraveno 2 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.11 2012 0:02


Rauly:
nebo si sezen nekoho se stejnym motorem...a zkus prohazovat dily


No to neni dobry napad, promin:(
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

14.11 2012 7:41


Lumpiq: si zabudol na teplotu :--)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.11 2012 11:31


ajo, takze to bude teplotou, vzdy, kdyz na neco zapomeu, je to tim:))))

nastesi by se to poznalo podle bohateho pasma na lambde, minusovych hodnot adaptacnich hodnot
nahoru

sponzor





14.11 2012 11:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

14.11 2012 12:34


Lumpiq: preco citit z tvojej odpovede sarkazmus...
vidis, ze manik ma problem ziskat z VAG - u nake info, tazko zvladne vyhodnotit bohate pasmo na lambde. Pren je skontrolovanie udaja z VAG - u o teplote motora jednoduchsie.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.11 2012 12:49


vubec to nebyl sarkazmus, je to myslene tak jak jsem psal...clovek se casto zameri na neco hlubsiho a pak je to ve finale mala hloupost, kterou mel zkontrolovat na zacatku a nestala ho zadnou energii. A v mem pripade to palti dvojnasob:))

takze sem ti tim chtel dat za pravdu, pokud to pusobilo jinak, tak se omlouvam..

Ano, teplotu zkontroluje, ale se zbytkem uz bude mit problem, proto by to mel delat mechanik, diagnostik a ne jen nekdo, kdo ma kabel..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

14.11 2012 12:56


Lumpiq: oki,
inak podobnym pristupom trpim ( vo inej oblasti ), a divim sa, ze moje riesenie je pre ostatnych zbytocne komplikovane....

Padouch:
veelmi dolezite pre ostatnych, abys napisal po vyrieseni co to bolo ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.11 2012 13:23


nejhorsi je, kdyz duverujes nekomu, kdo se v cemkoliv angazoval pred tebou, ale problem nevyresil...ono "servis pred to pry menil, to je urcite ok, tim to nebude"..

ve finale zjisis, ze palivovej filtr je tam od vyroby, svicky maji najeto 2x kolem zeme, filtr vzduchovej je jak kapota z carbonu, vaha vzduchu je tam starline s hodnotama naprosto mimo atd...a ty se celou dobu cilis na neco jineho...

se juknu vecer na diag forum, zda neni nejaky diagnostik benzinu z plzne, ze by mu pomohl
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2012
Příspěvků: 45 | Témat: 7

14.11 2012 13:46


Rozhodně dám vědět co to bylo.chci zajet i do audi a zeptat se zda mají nějakou zkušenost s tímhle protože vag teď píše jen tu chybu s tím cidlem otáček motoru a píše to až když se to ohřeje
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

14.11 2012 14:55


Padouch:
Rozhodně dám vědět co to bylo.chci zajet i do audi a zeptat se zda mají nějakou zkušenost s tímhle protože vag teď píše jen tu chybu s tím cidlem otáček motoru a píše to až když se to ohřeje


" to moze byt vela veci, pridte s tym, my sa vam na to pozrieme"

ak to bude inak, napis :--)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.11 2012 15:04


s indukcniho snimace se docela casto stava, ze po zahrati motoru zacne mit vypadky, dochazi ke zkresleni signalu, snizeni amplitudy atd...

ale to huleni, smrad a spotreba s tim podle me nema co delat...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2012
Příspěvků: 45 | Témat: 7

15.11 2012 13:10


Tak teplotní čidlo ukazuje jak má ale potřeboval bych další hodnoty od někoho kdo ma stejný typ. Abych podle toho mohl porovnávat.dneska mě to samo od sebe chciplo když jsem to měl na vagu a zase se ukázalo snimac otáček motoru
nahoru

sponzor





15.11 2012 13:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2012
Příspěvků: 45 | Témat: 7

22.11 2012 21:00


Zdary.....takže vyřešeno a Audinka jezdí jak má.....vše vyřešil novej snímač otáček motoru (klikové hřídele) za 600 kč.spotřeba šla dolů,auto nekouří,neškube.....a vag už nepíše žádnou závadu
Díy všem za rady a nápady
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

23.11 2012 7:34


Lumpiq: ?? Ze by nudzovy rezim ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2012
Příspěvků: 45 | Témat: 7

23.11 2012 7:50


Napadlo mě že to do něj mohlo padat protože ke konci už se závada ukazovala ihned po startu i když jsem ji smazal vagem tak jak naskočil motor byla tam.motor ma teď čisté a stále otáčky a bez jediného problému.mám najeto více jak 300 km a sebemenší náznak problemu nebyl.předtím mě to dělalo každý den den při cestě do práce a z práce.
Podle mechanika to čidlo padá hodně často a ještě mě doporučil nekupovat čidlo na audi ale na oktávku....je stejné jen o dost levnější.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 11 | Témat: 1

28.11 2012 14:09


chlapi nemohli by jste mi někdo poradit s palubní deskou? prosím...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.11 2012 16:07


Milos1:
Lumpiq: ?? Ze by nudzovy rezim ?


Netusim, popravde kdyz byl spatny indukcni snimac, coz jsem zazil asi 3x, tak pokazde auto chcipalo znenadani, nestartovalo atd, ale nikdy nebyl polovicni vykon, kourivost atd..

Je to i zvlastni, protoz kdyz ECU* nema signal ze snimace, nezna polohu kliky a tak odepne vstrikovace, zapalovani, aspon u vetsiny audi motoru to tak je.

Takovy veci clovek musi videt nazivo, osahat si to..navic clovek se porad uci a nikdy nerikej nikdy, vzdycky te neco prekvapi...

hlavne ze to jezdi ne?))
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

28.11 2012 16:35


Lumpiq: dik za info.
Bolo by zaujimave poznat mechanizmus tejto zavady.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email