Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 341
Uživatelů: 6
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

11.11 2012 16:00


Potreboval bych od zkusenejsich radu.
Po (snad) kompletnim odbourani netesnosti v podtlacich, vymene zapalovacich kabelu, vicka rozdelovace, vycisteni a vymene volnobezneho ventilu, pak jeste takovy el.pulsni ventil, co je pripevnen na zelve, svicek, tak se mi rapidne zvysil volnobeh.

Temer ihned po startovani se drzi na 1500-1600ot. a jen malokdy je nizsi.
Samozrejme se zvedla spotreba, hlavne na kratkych trasach na nejakych 15-16/100 LPG*. Kdyz jedu dalku, tak je to tak 13-14. Myslim, ze to zere o min. 3litry vice.

Jak na to? Prijde mi, jakoby se nezavirala vaha vzduchu, ale to me jen napadlo.

Hledal jsem, ale vsechno se toci okolo kolisajicich otacek nebo nizkych otacek. O vysokych jsem nasel akorat to, ze by to mohl delat falesny vzduch. Jenze diru jsem mel akorat v hadici ze sani do volnobeznyho ventilu, potom se mi otacky umoudrily na nejakych 1200. Ale jeste me zlobilo zapalovani tak proto ta vymena. Sice to drzi hezky, ale vysoko.
V etzoldu (vim, jsou lepsi prirucky, ale ja jinou nemam k dispozici) se okolo vysokych otacek pise akorat ve smyslu spatne nastavene smesi, tj. emise..

Kde a cim zacit?
nahoru

sponzor





11.11 2012 16:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

11.11 2012 19:51


No mě to ted vysvetloval Pixle do telefonu, nevim, jestli to dakazu vysvetlit, kdyztak mi zavolej, ale ja jsem se do toho taky nepoustel, ale asi vim, jak to aspon zkontrolovat jestli je to moc bohaty.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

11.11 2012 19:54


Pockam, jestli se neozve Pix nebo nekdo jinej, kdo by umel poradit. Kdyby nic, brnknu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

12.11 2012 19:25


vazne nikdo nic?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

12.11 2012 21:00


hovorime o 1200 pri teplom motore? zmeni sa to nejako, ked z toho odpojis konektor na elektrohydraulickom ventile na rozdelovaci tlaku?

tych zhruba 1200 su otacky, kedy jetronic odpaja vstrekovace, cize je celkom kludne mozne, ze novy ventil regulacie volnobehu nefunguje (pak je na nudzovej prepadovej polohe a deje sa toto).

skus nejakou tupou klipsnou zaskrtit hadicu co ide do toho regulatora volnobehu, ci sa to nezmeni, ak ano, mas svojho vinnika.

ak to nebude on, tak mozes mat uniky podtlaku skrz gufera mozno, ale to je dost scifi a nestalo by sa to takto zrazu.

rozdelovac sa potom da nastavit aj samodomo, ale chce to vyrobit medzikus na zapojenie A-metra na kocku na rozdelovaci tlaku a nastavit tam prud na 0.

^^ predpoklada, ze sa bavime o KE-III-Jetronicu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

12.11 2012 21:52


ventYl: jsem z toho trosku zmateny...

jinak 1200 bylo drive, to jsem mel po vymene hadice k volnobeznemu ventilu, ve ktere jsem mel diru. Pak to fungovalo ok, po case me zacalo zlobit vynechavani a nepravidelny chod motoru -> spatne kabely, vicko rozdelovace a svicky. Po "sednuti si" to drzi volnobeh temer ihned po startu nejakych 1500-1600ot. Je jedno jestli LPG* nebo N95.

Na dalsi otazku ano, je to KEIII-Jet.
Kdyz odpojim konektor na volnobeznem ventilu, otacky se jeste zvysi. (co jsem mel petivalce, tak standartni situace).

Elektrohydraulicky ventil na rozdelovaci tlaku - tim myslis ktery?

Nez jsem vyresil tu jednu diru, tak to melo spis tendenci chcipat a melo to nizke otacky. Jedna se o tu kratsi hadici, ktera jde z volnobezneho ventilu zespod do sani (neni to ta, ktera vede skrz parohy a pak jde do ventilu zepredu). Kdyz jsem ji utesnil, otacky se zvysily.

Volnobeh jinak nekolisa, mozna mirne, ale netarokuje, vzdy drzi urcite otacky.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

12.11 2012 22:06


maczaCZ: Viděl bych to na klasiku garážových servisů. Než aby předchůdci hledali, proč to nedrží volnoběh, přidali na bohatosti. Ted, když to nesaje falešný vzduch a snad vše fuguje jak má, to jede pěkně bohatý. Zkus pohledat hodnoty, co mají jít do kostky na stříkačce, případně rovnou, pro začátek tak o půl otáčky ubrat na váze bohatost, co to provede.
Hlavně si nějak zařid, at víš, o kolik s tím imbusem otočíš, at to dokážeš dát zpátky a celý nerozhasíš.
Nejjednoduší by bylo zajet na emise a tam to očuchat a šroubem doladit....
Taky bych tomu změřil komprese. Pokud budou slabší, těžko to pojede na stejných emisích jako zamlada...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

12.11 2012 22:07


maczaCZ: elektrohydraulicky ventil je ta kocka spredu na rozdelovaci tlaku. ma 2-pinovy konektor. RJ u KE3 by na nom mala po nabehnuti lambady drzat 0mA +- 2mA.

kedze sa tam mera prud, treba si vyrobit kablovy medzikus na zapojenie ampermetra. ktora strana je + zistis podla toho, ze pri zapnuti zapalovania na stojacom motore tam ma byt zhruba +60mA.

osobne sa ale domnievam, ze ak by to bolo nastavene na prilis bohatu zmes, tak to nebude mat vybite otacky, ale proste sa to tak uchlasce, az to za tepla zdochne. RJ tam ma dost maly regulacny rozsah prudov (zhruba +-10mA) a ak sa donho nevojde, smola, motor sa uchlastava, alebo bezi chudobny.

co to spravi, ak vyberes konektor z volnobezneho ventilu? tiez este stupnu otacky? dokazal by si klemou zaskrtit hadicu, co ide do volnobezneho ventilu? (tu dlhu)
nahoru

sponzor





12.11 2012 22:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

12.11 2012 22:11


Apsv: moj kus to mal tiez... ked som poriesil podtlaky, naopak to zdochynalo.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

12.11 2012 22:16


Apsv: Myslím si totéž, já jsem teď odstranil snad všechny závady a netěsnosti a motor občas zvedne volnoběh na max 1200, po chvíli spadne na 1100-1000 Avidentně Maczovýmu přidali víc a to jak na benzínu, tak na plynu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

12.11 2012 22:22


Satan Coupe: Je to dost možné.
Zrovna na sedanu se se stejnými následky peru.
Ale chápu, že rozebírat starý motor pro hledání netěsnosti je vopruz, když stačí točit šroubem a natáhnout ruku pro peníze za supernáročnou opravu....
Za malý zázrak spíš považuju, když to někdo opravdu utěsní )
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

12.11 2012 22:29


Celej Audiklub utěsňuje, protože jim to furt votloukáme vo hlavu, je to první co radím skoro vždy. Zbytek republiky točí šroubem.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

12.11 2012 22:29


Ovšem i já jsem utěsnil úplně vše snad napočtvrtý.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

12.11 2012 22:40


Satan Coupe: Já to nejspíš utěsním až po sundání makovice....
Je to bohužel fakt citlivý. Už po malejch prkotinách jsem tomu dokázal ubrat hromadu benzínu.
A až budou těsnit sací parohy, tak to bude nejspíš uplně jinde.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

12.11 2012 23:39


Apsv: Neni to nemozne. Prijde mi to prave take na velmi bohatou smes. Studoval jsem jak se nastavuje bohatost atd. priznam se, ze mi z toho jde hlava trosku kolem. Je toho hodne, cim by to mohlo byt a co by bylo treba zkontrolovat a popr. nastavit.

ventYl: Mezikus si vyrobim, A-metr pripojim, to neni problem. Prilis vysoka smes snad ne, ale (o dost) vyssi, nez by mela byt. Jak jsem psal, kdyz odpojim konektor od volnobeznyho ventilu, otacky se jeste zvysi. Nedival sem se o kolik, odhaduju na nejakych 2-2,1t. Zaskrtit hadici by snad nemel byt problem, snad nepraskne...

Co se tyka toceni sroubem, je fakt, ze kdyz jsem tam jeste mel diru ve zminovane hadici a jeste jsem nevedel, ze to saje v tom miste, na plyn jsem tomu pridal skrtakem. Ale ted je to stejny jestli plyn nebo benzin, ma to stejny prubeh. Teply studeny, je to jedno. Akorat kdyz je to studeny, tak to trva nekolik sekund a pak se ustali na tech 1,5-1,6t

Napad z guferem na vacce...ventilovy viko chcije/sakne, na to se chystam, ale ze by az tak?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

13.11 2012 7:36


maczaCZ: nie je to tak komplikovane, ako to vyzera. jetronic ma iba 2 akcne cleny + zapalovanie + odvetravanie nadrze.

v prvom rade je nutne overit funkciu Lambda* sondy. to spravi rucickovy V-meter strceny do konektora signalu lambady voci zemi. ak bude rucicka pekne plavat hore dole 0 -1V, tak je ok. digital je nevhodny, je na lambadu prilis pomaly. potom ta zaujima aj tesnost vyfuku. ak ho mas tesny a lambada je OK, podla mna mozes verit nastaveniu podla lambady na 0mA na kocke. (pixsla kdesi tvrdil, ze je to horsie, ako lepsie, ale inu metodu nepoznam, analyzator CO zatial doma nemam a toto je oficialny postup aj podla prirucky).

potom by bolo fajn overit hodnotu zakladneho predstihu. mali by tam sice byt rysky, ale na mojom motore to nejaky ezermester zlozil zle a zakladny predstih som mal dakde okolo 40 stupnov. motor siel kvalitne tvrdo, ale siel (pripadne je mozne, ze mam zle zlozeny rozvod, ale to dufam, ze nie).

no a pak treba zobrat imbus 3jku a tou skrutkou hore nastavit zmes. nastavuje sa to u KE3 na 0mA, ked sa chyti Lambda*, bude to okolo tej nuly kolisat tak zhruba o 3mA na obe strany. nastavovanie sa robi s vypnutymi el. spotrebicmi (ak sa zapne vetrak, treba pockat, kym sa vypne) a po kazdom zasadu do nastavenia treba na chvilu motor trocha vytocit, nech si vsetko posada.

no a napad s guferami, to ma napadlo preto, ze ked bola prednedavnom taka nahla vlna chladu, kamos co ma B3 90 mi volal, preco ma zrazu vysoky volnobeh. podtlaky sme kontrolovali, boli ok. zbezna diagnostika, ci neodisiel regulator volnobehu alebo kocka ukazala, ze su ok. uz predtym mal 2 gufera pod rozvodmi menene a boli uplne nahovno, motor chcal kludne 1l oleja na 1000km ale ani po vymene prednych gufer sa uniky zlepsili iba z polovice, a motor je stale mastny, takze chcije asi aj to zadne. ale zial mi nepovedal, ci sa to zlepsilo, alebo to vyriesil, alebo proste presli chlady.

a to moze byt taky unik, ze to nie je dost na to, aby motor zdochol, ale dost na to, aby to volnobeh zdvihlo?

no a teraz ma napadla taka vec, este si over, ci mas ok spinac volnobehu. ja ked obcas cuvam z parkoviska bez plynu, motor potom vyzera, ze funguje tak, ze spinac volnobehu ignoruje a chova sa to presne ako pises, otacky po vyradeni padaju pomaly. mozno mas kombinaciu nejakeho uniku podtlaku a ignoracie toho spinaca. to to potom moc volnobeh nereguluje a asi ani neodpina vstrekovace (fakticky neviem, pretoze som to nemeral).

pretoze to (aspon u mna) dokaze uregulovat aj dost brutalne uniky podtlaku, dokonca aj ked otvoris vicko na dolievanie oleja. a voci takemu uniku podtlaku je nejake netesne gufero šuvix.
nahoru

sponzor





13.11 2012 7:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

13.11 2012 18:57


to vypada ze nejakej kokot to rozhodil a jak si to dotesnil tak si to zvedlo volnobeh protoze to je bohaty jak ... holt lidi sou kokoti 13 benalu je moc ... když sem mel Q 2.3e NF tak benal cca 11 LPG* 13 taky jsem to tenkrat seřizoval dlouho po kokotovi... proste ceskej clovek zvyklej na schade 120er dokaže divy

jinak pokud vse maka jak ma tak za studena to ma chvilku vysokej volnobeh pak se to ustali a melo by to držet tech 800... vetsinou pomuze otočení imbusem zpět ale pamatuj si o kolik si to otočil optimalne si delat čarky

PS: zrovna mesic zpatky sem resil pana kterymu chytrolini na emisich tak stahovali bohatost imbusem az mu to strhli a schanel novou váhu ....
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

13.11 2012 20:25


a pro kontrolu si muzes zmerit volnobeznej ventil, kterej ma mit 540-610mA ... ale volnobeh jako takovej se nenastavuje (teda da se to, ale je to prasarna, takze to radsi preskocime )

opravdu je to jak pise Ventyl ... ja sem se k tomu dostal az ve chvili co ti zacal psat ... sem zapasil s podobnym problemem tak sem se jenom smal
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

13.11 2012 21:50


Hosi dik, auto jsem ted odstavil, protoze mi jeste udelali packy na svetla papa (uz se musim dokopat to prehazet na relatka ) a obavam se, ze dvakrat na pohlednou blondatou policajtku, ktera by mi odpustila jizdu na mlhovky nepotkam...

Pomerim, ocarkuju, pofotim, napisu. Vahy vzduchu mam nastesti asi 4, rozdelovacu paliva asi 5, nescetne vstriku atp. tak to snad v nejhorsim nejak poskladam.

Kdyz jsem to koupil zralo to zkratka min. Asi tam byla jen mala dira a bylo to ok.

Dekuji vsem zainteresovanym, kteri si udelali cas na odpoved
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

13.11 2012 22:46


U mě to samý. Jen přemejšlím, jestli se do toho mám pustit sám, nebo to odvézt někam, kde jsou vybavený. Nicméně tady věřím asi jedinému člověku a ten má permanentně narváno. Jak dlouho to může seřizovat? Protože opravu do cca dvou hodin tam občas někam vměstná bez objednání měsíc dopředu.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

13.11 2012 22:57


Satan Coupe: merak emisi si postavis za par korun .. a urcite nekdo sikovnej jako ty by s tim nemel mit problem
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

14.11 2012 8:31


2Pix: ty by si akurat mohol prezradit, ci je na inac tesnom, nastelovanom a funkcnom motore s KE3 velka chyba nastavovat to cisto podla prudu na regulatore na rozdelovaci tlaku.

Satan Coupe: piksla ma pravdu. je to "par" suciastok, najvacsi problem na tom je asi kalibracia a ze jeden svab treba naprogramovat. ja som lenivy zhanat programator, tak ten program budem prepisovat na nieco, k comu programator mam.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

14.11 2012 12:58


ventYl: svab??? oukeeeej
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

14.11 2012 18:07


2Pix: porad jak na udelatko na emise
nahoru

sponzor





14.11 2012 18:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

14.11 2012 18:14


2Pix: no samo to ide aj bez svabov. ale ja su lenivy odcitat hodnoty z rucicky, radsej to narvem do kompu alebo osciloskopu...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

14.11 2012 22:40


Radši budu koukat na voltmetr než se patlat s programem a švábama.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

14.11 2012 23:09


tak tak.... staci rucickovej voltmetr a Lambda*... par dratu a hotovo ...

k nasi debate...

vsechny auta co maj kat, maj vystup na sondu pred katem ...
vyhoda je ta, ze delat nejakej mezikus k puvodni lambde muze ovlivnit mereni jak pro ECU*, tak i pro merak
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

15.11 2012 8:15


2Pix: pockaj pockaj. ja som tym merakom nemyslel "Lambda* meter". na to sa samozrejme mozem so svabom vydlabat, nejaky rucickovy V-meter vyhrabem... ja sa chystam na merak CO. tam sa to sice da zrealizovat tiez astabilnym klopnym obvodom a operakom, ale to treba navrhnut a pak nechat niekde skalibrovat, takze svab za 2 evri, par riadkov programu a bud displej alebo vystup do pocitaca.

ak je Lambda* dost tvrda a merak ma dostatocne velky vnutorny odpor (co by dobry rucickovy mat mohol aj niekde okolo 1Mo/V s takym rozsahom), tak ovplyvnenie toho merania bude tak marginalne, ze si to ta RJ ani nemoze vsimnut. uz pri izolacnom odpore 5Mo sa zacinas bavit o dobrom odpore izolacie spotrebica.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

15.11 2012 22:53


No, to bys moh mít Lambda* metr na palubovce.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

16.11 2012 8:49


pokial sa nebavime o planarnej Lambda* sonde, tak je to dost zbytocny pristroj

maczaCZ: pokial mas lambdu a RJ v poriadku, netreba ti riesit emisie pre spravne nastavenie, staci ti sledovat chovanie RJ.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email