Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 209 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 208
Uživatelů: 1
Celkem: 209

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

27.07 2012 18:22


Cital som dost clankov ze upchaty kat. sposobuje tazsi chod motora, jednalo sa hlavne o R5 TDI*. Ako je to pri 2,5 V6 AFB? zda sa mi ze motor ide tazsie, myslel som ze koli odvetravaniu, ale trva to aj po vymene. Aj ked idem dolo kopcom tak ai motor vacsinou drzi 2000otacok a pomaly brzdi auto.
Diky za rady a postrehy
Naposledy upravil OJE dne 30.07 2012 20:13, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





27.07 2012 18:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 9

28.07 2012 12:09


TAK CO? NIC? taky by mě tohle zajímalo
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

28.07 2012 12:16


Ucpaný Katalyzátor* je problém pro každý motor, ne jen pro R5 a taky ne jen pro diesely. Takže co bylo řečeno pro R5 platí pro jakýkoliv jiný motor (akorát u benzínu se katík tolik nezanáší).

Tak ho hoši sundejte a podívejte se;-)
Naposledy upravil t_kali dne 30.07 2012 10:42, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

29.07 2012 22:28


Jedina moznost na spriechodnenie je prerazenie? Nejde to menej nasilne? Velmi sa mi nepaci taketo riesenie, ale tipujem ze novy bude asi poriadna suma. Da sa potom preist cez emisnu ked je prerazeny?

Diky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 410 | Témat: 28

29.07 2012 22:40


dal jsem trubku a je trosku slyset Turbo* jinak nic jinyho. A motoru to podle me neuskodi, maximalne trochu turbu, ale myslim ze to ani nepozna.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

30.07 2012 0:03


Katy nemam, vyndal jsem celkem asi 3, jestli se nepletu, nebo 2? a zatim jen hvízdá Turbo*. Je to tak 10 tis km.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

30.07 2012 7:38


I Katalyzátor* je sám od sebe problém, někteří borci od sundavají (nekoukají na EKO), ale mě by zajímalo, jestli se vyčistí, třeba kdž se drží motor v otáčkách, třeba na dálnici. Motoru svědčí "otáčková" jízda, jelikož se neusazujou karbonity (spálí se), ale Katalyzátor* je už dost daleko...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

30.07 2012 8:16


a ako je to s tou emisnou? prejde auto s prerazenym katalyzatorom, alebo nie?
nahoru

sponzor





30.07 2012 8:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

30.07 2012 9:05


Podle mě nemůže projít, jelikož nesplňuje předepsané normy... Ale rád bych aby mi to nikdo vyvrátil.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

30.07 2012 9:25


Na normálních emisích neprojde - teda pokud nejezdíte někam, kde by prošel STK* i nákupní vozík.
Máš několik možností:
1, vymlátit vnitřek starýho katu
2, rozříznout starej, vybrat vnitřek a dát tam trubku
3, vyříznout starej a dát místo něj trubku (asi nejvíc hardcore řešení)
4, koupit novej univerzál (origo nezaplatíš) a vyměnit
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

30.07 2012 9:31


Rhino:
Na normálních emisích neprojde - teda pokud nejezdíte někam, kde by prošel STK* i nákupní vozík.
Máš několik možností:
1, vymlátit vnitřek starýho katu
2, rozříznout starej, vybrat vnitřek a dát tam trubku
3, vyříznout starej a dát místo něj trubku (asi nejvíc hardcore řešení)
4, koupit novej univerzál (origo nezaplatíš) a vyměnit



Moc pěkně napsané. Ses minul povoláním , ale souhlasím.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

30.07 2012 11:51


Tak znovu:

t_kali:
Katalyzátor* nemá už z podstaty věci žádný vliv na kouřivost motoru.

V katalyzátoru oxiduje CO a HC na CO2 a H2O a redukuje se NOX na N2.

Na emisní kontrole ale měří jen kouřivost. A to z toho důvodu, že oproti zážehovému motoru, jsou emise CO, HC, NOX téměř zanedbatelné. Takže absence katalyzátoru se v žádném případě neprojeví na výsledku emisí.
Ale na STK* může být problém. Na některých STK* po tom docela jdou, ale dovnitř nevidí. Takže pokud je vybouchaný, nebo je dovnitř vevařená trubka a svar je zvrchu, tak je to v poho. Ale jak má někdo místo něj jen trubku, tak může mít problémy.

Přeplňovanému motoru navíc velmi prospěje (narozdíl od okolního prostředí) jeho absence. Jelikož působí dosti značný odpor v proudu tekutin, hlavně tím, že snižuje světlost potrubí. Zvlášť u vznětových motorů, kde je už po nějakých 100 - 200 tisíc km tak zanesený sazemi, že už téměř vůbec neplní funkci katalyzátoru. Zato ale dokonale plní funkci špuntu. Tím spíše že většina těchto motorů má za sebou minimálně 400.000+ km. Touto restrikcí dochází k velkému nárůstu tlaku před katalyzátorem (za turbodmychadlem). Nárust tlaku výrazně sníží účinnost turbodmychadla, které pracuje na principu rozdílu tlaků před a za ním.

Tzn. že když odstraníme Katalyzátor*, sníží se tlak plynů ve výfukovém potrubí za turbodmychadlem a vznikne větší rozdíl tlaků před a za turbodmychadlem a zvýší se tím jeho účinnost.

Jak se projeví vyšší účinnost turbodmychadla už si každý sám domyslí.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

30.07 2012 12:43


To mi anio neříkej, že uděláš emise na STK*, jedná se o benzín nebo i naftu?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

30.07 2012 13:46


t_kali: Hádat se nechci, vim o tom vcelku prd, jen dobrej známej na technický mi tvrdil, že oficiálně non-kat verzi poznaj spolehlivě a že na mym autě je sou oba katy KO (nefunkční)...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 9

30.07 2012 16:02


Něco podobnýho jsme řešily,asi před týdnem tady na fóru,a uživatel"astragsicko",říkal že si ho nechal prorazit,a auto jede super,konečně má zátah.ptal jsem se co na emisích,říkal že jde teď v srpnu,a že dá vědět.Tak jsem zvědavej,protože ta moje potvůrka fakt NETÁHNE!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 24

30.07 2012 17:01


Kamarád vyndal kat včera na 2.5tdi superbu.. to auto netáhlo skoro vůbec a teď to je uplně něco jiného.. použitelnost otáček se zvedla neskutečně vyndám ho hned jak to bude možný
nahoru

sponzor





30.07 2012 17:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

30.07 2012 20:11


Chcelo by to niekoho kto sa do toho vyzna lebo zacinam mat pocit ze ten motor ma viac brzdi ako taha. Mate niekto aj konkretne rady na co si dat bacha, pripadne ako na to, aby som sa vyhol problemom na technickej. Naviac sa mi pozdava riesenie prerazit ho trubkou a zalozit naspat, aby neboli viditelne zvary a navonok vsetko vyzeralo origo.
Diky za diskusiu tieto info som potreboval.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

31.07 2012 0:27


knedlifek:
Platí to pro naftu, jak je zřejmé z mého příspěvku.
Na měření emisí to nepoznají, můžou jen tipovat. Ale to je stejně jedno, protože jak jsem již psal sleduje se a předepsána je pouze KOUŘIVOST. A na tu nemá oxidační Katalyzátor* pražádný vliv.

I kdyby to na ME poznali, že budeš mít třeba zvýšené hodnoty NOx, tak je to stejně šumák protože... KOUŘIVOST je u dieselu jediný předepsaný parametr.

Spolehlivé zjištění absence katalyzátoru je štiplavý zápach z výfuku (to jsou právě ty NOx, které by měl kat redukovat).

POZOR! Toto neplatí u benzínových motorů! Tam se hodnoty emisí redukované katalyzátorem sledují!!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

31.07 2012 7:44


Hezky jsi to napsal.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

31.07 2012 13:51


dnesne male zistenie, uz dlhsiu dobu som chcel katy vyhodit, dneska som sa ktomu odhodlal, ale hned na pohlad som si vsimol zvary cez katy ktore tam urcite od vyroby neboli, a zistenie nakoniec bolo, ze v katoch su trubky a nanich su len navarene obaly, takze premna praca menej
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 9

31.07 2012 15:32


quattro99:
dnesne male zistenie, uz dlhsiu dobu som chcel katy vyhodit, dneska som sa ktomu odhodlal, ale hned na pohlad som si vsimol zvary cez katy ktore tam urcite od vyroby neboli, a zistenie nakoniec bolo, ze v katoch su trubky a nanich su len navarene obaly, takze premna praca menej
a na emisích si byl v poho né?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

31.07 2012 18:35


to ti neviem, moje auto na emisnej odkedy ho mam nikdy nebolo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 9

31.07 2012 18:41


quattro99:
to ti neviem, moje auto na emisnej odkedy ho mam nikdy nebolo
To už na Slovensku nechodíte na emise? No do frasa!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

31.07 2012 18:44


mam auto na cz znackach, takze to riesim v cz, ale ani na sk som so svojimi autami predtym na emisie nechodil
nahoru

sponzor





31.07 2012 18:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 9

31.07 2012 21:33


jasný,neboj tady na Teplicku to chodí podobně.Jenom asi bude problém,až to budem chtít prodat.I když někdy dost pochybuju,že jí ještě vůbec pošlu do světa.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

31.07 2012 21:34


ja som to tak kupil a dodnes som otom nevedel
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

02.08 2012 15:20


to mi chcete povedat ze nikto z vas co mate prerazene katalyzatory este nebol ani raz na emisnej? a pokial ste boli ako ste dopadli?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

02.08 2012 21:46


Ano byli jsme bez katu na emisích a to s několika desítkami aut. Vždy bez problému.

Nevím jak to mám napsat ještě jinak srozumitelněji. Ale na měření emisí se měří pouze kouřivost a na tu Katalyzátor* vliv nemá vůbec žádný.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 9

03.08 2012 4:43


PRORAZIT!!!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

03.08 2012 8:17


t_kali: ty si to tu pekne napisal, len som to chcel mat potvrdene.

rozbras: uz ho mas prerazeny?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email