Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 393 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 387
Uživatelů: 6
Celkem: 393

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.6. 2012
Příspěvků: 26 | Témat: 10

11.07 2012 10:29


čau lidi Koupil jsem si a6 2,5tdi 110kw AFB

Mám pocit že když jedu a šlápnu mu pořádně , tak kolem 3,2tis otáček malinko vynechá/slabounce škubne a pak jede zase dál. Je to v rozmezí 1s.

Mám poměrně slušně nalítáno ale o motor bylo staráno , a má nádhernej zvuk , nekolísaj otáčky na volnoběh , prostě nic. Olej měním po 10 tis .

Napadla mě váha vzduchu? A nebo problém s čerpadlem ? ale přijde mi to že za to může elektronika..
Četl jsem tady , že se dá vyčistit , dokázal by mi někdo popsat jak to udělat , abych to nezkurvil ? Pokud vím tak je někde za airboxem? Díky moc lidi
nahoru

sponzor





11.07 2012 10:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

12.07 2012 12:50


Předpokládám, že máš manuál a VAG nic neukázal. Kdyby bylo špatný čerpadlo, tak si myslím, že by to byl okamžitý konec a né potupné rozlučování, ale jen můj názor.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.6. 2012
Příspěvků: 26 | Témat: 10

13.07 2012 12:18


jojo manuál , nevíte čím to může být ? myslim si dobře váhu vzduchu?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2008
Příspěvků: 41 | Témat: 3

13.07 2012 20:16


palivový filtr, nebo zanesený sací koš, řešil jsem to sice na jinym TDI*, ale mělo to stejnej projev, nakonec to byl právě sací koš v nádrži.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

13.07 2012 20:22


Čus, neřešil to někdo u benzínu? U mě se to projevuje, tak že kolem 2800 ot. Auto škubne a pak zase zabere, záleží na poloze plynu, dělá to je při plynulém přídání, když sešlápnu víc, tak nic. Můj tip je váha vzduchu nebo zanesená škrtící klapka. Co myslíte? Motor 1.8 ADR*.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.4. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 5

15.07 2012 21:56


mám stejný problém 2.5tdi 110 v otáčkách 1900-2000 když šlápnu plnej tak v tom rozmezí ztratí výkon a od 2000 zase zatáhne... čerpadlem to neni byo dávané nové půl roku zpátky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.6. 2012
Příspěvků: 26 | Témat: 10

16.07 2012 4:23


tak díky lidi , zkusim ten filtr nejdřív , potom mrknu na sací koš v nádrži , ozvu se jak jsem dopadl
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.7. 2012
Příspěvků: 5 | Témat: 0

15.08 2012 7:15


Zdravým lidičky prosím vás o radu mam audi a6 2.5 TDI* 110kw.když se rozjíždím tak to nemá žadný výkon a zabere to až ve 2800 ot.Turbo* je uplně nové,i přesto jsem to nechal skontrolovat ale stale nic,do 3000 ot je to auto bez výkonu když ho pak držím po plině tak jede jak ma ale od spodu je tupe.mam nový palivový filtr,Turbo*,olej+čidla,motor mam ok neklepe nekouří ani otáčky nekolísají.Když jsem vozidlo připojil na VAG tak nevykazal žadnou chybu.Poradí někdo?děkuji všem za pomoc
nahoru

sponzor





15.08 2012 7:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

15.08 2012 8:12


smelinar:
Zdravým lidičky prosím vás o radu mam audi a6 2.5 TDI* 110kw.když se rozjíždím tak to nemá žadný výkon a zabere to až ve 2800 ot.Turbo* je uplně nové,i přesto jsem to nechal skontrolovat ale stale nic,do 3000 ot je to auto bez výkonu když ho pak držím po plině tak jede jak ma ale od spodu je tupe.mam nový palivový filtr,Turbo*,olej+čidla,motor mam ok neklepe nekouří ani otáčky nekolísají.Když jsem vozidlo připojil na VAG tak nevykazal žadnou chybu.Poradí někdo?děkuji všem za pomoc
Jednoduche. Auto mude mit najeto min 400-500 tis takze ..... Budto je spatne serizen motor nebo cerpadlo nebo jsou ko vstriky,motor uz nema tlaky anebo spatne funguje dodavka vzduchu a rizeni motoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.6. 2012
Příspěvků: 26 | Témat: 10

05.12 2012 19:26


Hošani , tak to byla váha , pročistil jsem ji , plus jsem vyčistil vzduch. filtr a lítá to jako zamlada dík za rady
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 2

11.12 2013 21:21


Čaute chalani mám podobný problém u Audi A6 Allroad , 2,5l , 132kw , r.v.-2001 , AKE , 4B C5H a bol tam pred nedávnom menený olej všetky filtre a čistil som aj váhu vzduchu a aj napriek tomu , pri zošlapnuťí plynového pedálu auto ide tak ako má ale len po cca 2000 otáčok potom mi pomalšie rastú otáčky a motor divne hučí a potom od cca 2600 otáčok ide zase dobre a ďalej asi po 3000 otáčok . Pri rozbehu je počuť celkom zreteľne pyskľaví zvuk asi Turbo** ale len po 2000 otáčok a potom nič , cítiť aj pokles výkonu pri nízkych aj vysokých otáčkach kto stým má skúsenosti tu je LOG :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
. Žiadam o radu už neviem čo stým za radu vopred ďakujem .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 628 | Témat: 77

15.03 2014 10:10


Ahoj,nechci zakládat nové téma.Prosím o radu,má A6 2.5TDI chvilkově ztratí výkon-hlavně v kopci-když dám nohu z plynu,tak se to po chvilce srovná. Diagnostika napsala- Tlak v sacím potrubí- Sporadicky /to jsem stačil přečíst než to mechoš vymazal/.Hadice jsem před časem dával nové.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

15.03 2014 11:03


mechanicka regulace tlaku turbiny (N75, podtlaky, zanesena geometrie lopatek, ko turbina)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 628 | Témat: 77

15.03 2014 11:51


Jen ještě jeden poznatek-Turbo* je docela očouzené-mechoš tvrdil že je to od výfuku-což se mi nějak nezdá...Tenhle týden se snad už dostanu pro nové Turbo*.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

15.03 2014 19:02


Ahojte, potreboval by som vediet, ake maju byt default udaje v prisposobeni kanal 1. (vstrekovacie mnzostvo) a kanal 2. (volnobeh). Dnes som sa s tym trochu pohral a auto odost menej taha. Aj ked som to vratil na cislo ake tam bolo no niesom si uplne isty. Dik.

2.5tdi V6 AKE 132kw
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

15.03 2014 19:05


Peter_c4:
Ahojte, potreboval by som vediet, ake maju byt default udaje v prisposobeni kanal 1. (vstrekovacie mnzostvo) a kanal 2. (volnobeh). Dnes som sa s tym trochu pohral a auto odost menej taha. Aj ked som to vratil na cislo ake tam bolo no niesom si uplne isty. Dik.

2.5tdi V6 AKE 132kw


32 768?
nahoru

sponzor





15.03 2014 19:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

15.03 2014 19:09


32768 by mal byt kanal 2. volnobeh nie ? A vstrekovacie mnozstvo (kanal 1.) nevies ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.3. 2014
Příspěvků: 28 | Témat: 2

15.03 2014 20:03


Tak na druhým kanálu si nastav otáčky volnoběhu ktery nemaj vliv na výkon...
První kanál jsem měl nastavenej na nejmín co to šlo a byla audina jako 1,4mpi a když jsem to dal na max tak mi po dvou týdnech odešel Tiptronic* :-/ aletahalo to jak ... no dost
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

16.03 2014 1:57


Tak už som nato prišiel, horšie je, že po uložení údajov je všetko tak ako má byť, no po vypnutí zapalovania a naštartovaní sú tam zas iné hodnoty .
Čo robím zle ?
Dal som najprv testovať, potom uložiť. Hodnota sa zapísala auto išlo okej. Ale keď som potom znova naštartoval, tak auto išlo zas nachuja a hodnoty tam boli iné...

EDIT: Vyriešené, mal som neregistrovanú verziu VCDS Lite tak neukladalo data.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

18.03 2014 7:37


Neni dáné rozmezí hodnot? ALe je divné že se to vůbec uloží.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email