Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 321 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 316
Uživatelů: 5
Celkem: 321

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 343 | Témat: 34

06.08 2012 19:21


Pokaždý co se tady objeví tohle téma, tak začínají problémy s nápravou na pravé části.Bohužel výměna kostí jen na pravo nic nevyřeší a tak zbývá jen celá sada.Já jezdím léto 18" a zima 16" a žádná sada mi nevydržela déle než 2-3 roky cca 50-60tkm.
Jinak její konec se projevuje buď to boucháním nebo plavbou vozu jako na parníku. Origo z výroby jsem měnil při 180tkm.
Nic neřeš a nechej to vyměnit, ať to neděláš až na poslední chvíli. Šetříš tím nejenom podvozek.
Ty tlumiče taky dostávají zabrat, když je v ramenou vůle.
Někdy to bejvá ale osobní pocit
nahoru

sponzor





06.08 2012 19:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

06.08 2012 20:40


ono záleží na tom kde se jezdí a hlavně na čem

na 18" kolech je SWAG a další skoro zbytečnej, tam vydrží jen LMI
také je mít třeba podvozek ve 100% stavu, protože tlumiče, pružiny a uložení K.O. znamená že ani ramena dlouho nevydrží
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

07.08 2012 9:21


To mi teda radost neděláte Zase tak hrozný to ale podle mě a mechanika není, asi to bude jen pocit. Ideálně aby to projel někdo, kdo už to řešil a ví jak se to chovat nemá. Začalo to 3 měsíce po přezutí z 16" na 17".

Dělat novou přední nápravu se mi popravdě moc nechce, vzhledem k tomu, že to stejně chci na jaře prodat, tak kvuli těm 20tis km dávat do auta 25.000 Kč, který mi nikdo na prodeji nevrátí, no nevím... Pružiny bych klidně zkusil za 10k udělat, ale dalších 25k k tomu za ramena?
Naposledy upravil Slayer dne 08.08 2012 15:15, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2012
Příspěvků: 91 | Témat: 18

07.08 2012 9:28


Když to tady tak čtu, tak to jsem zvědavý jak dlouho budu jezdit na 19" 225/35 vepředu a 235/35 vzadu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

07.08 2012 11:17


jasin755:
Když to tady tak čtu, tak to jsem zvědavý jak dlouho budu jezdit na 19" 225/35 vepředu a 235/35 vzadu


Jestli to pujde tak rychle, jako u mě, tak máš tak 10 dnů
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

07.08 2012 11:56


Slayer:
Přece ho od božího vzhledu neodradí takové prkotiny.
Škoda jen, že se dá těžko přesně spočítat, kolik lidí z toho omdlelo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2012
Příspěvků: 91 | Témat: 18

07.08 2012 13:08


Slayer:


Jestli to pujde tak rychle, jako u mě, tak máš tak 10 dnů


Tak 10 dnů jsem už dávno překročil asi jinej Gang
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

07.08 2012 14:00


Slayer: Už se teším až vymeniš tlumiče, pružiny a poreferuješ jak to dopadlo. Já mám v háji(viditelně unavenou) zadní pružinu na pravé straně. A cítit do řízení je to čím dál víc. Trochu se to podobá tomu co tu píšeš, nápravu mam po generálce ale nějak došly money
Tak může jen šourat nohama a čumet jak se to sype před očima.
nahoru

sponzor





07.08 2012 14:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

07.08 2012 14:22


fichtl500:
Slayer: Už se teším až vymeniš tlumiče, pružiny a poreferuješ jak to dopadlo. Já mám v háji(viditelně unavenou) zadní pružinu na pravé straně. A cítit do řízení je to čím dál víc. Trochu se to podobá tomu co tu píšeš, nápravu mam po generálce ale nějak došly money
Tak může jen šourat nohama a čumet jak se to sype před očima.



To se netěš, já tam za 50 tisíc zahučet nehodlám

Tlumiče jsem dělal vloni, mají najeto 40tis. km, takže by měly bejt OK. Na ty ramena prdím, to by to muselo dělat větší bordel, abych měl chuť to řešit.

Možná zkusím pružiny na zadek a uvidíme. Ty mohly bejt načatý už na začátku a to houpání/plavání by tomu odpovídalo. Zadek při ostrý jízdě do zatáček jakoby vlaje za předkem a test tlumičů tehdy nenašel nic, mimo mizernou adhezi na zadní nápravě (tlumiče už tehdy byly měněný). Předek byl výbornej.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 343 | Témat: 34

07.08 2012 15:38


Reakce na Meggy: Máš naprostou pravdu, už jsem zkoušel Febi, Swag + některé čepy Maile, ale jednoznačným držákem jsou LMI.
Je taky nutné mít tlumiče v pořádku.
Já je měním cca každých 50-60tkm( je to i v doporučení), nebo skoro vždy s ramenama.
Je to pálka, ale pak 2-3 roky bez starostí i na velkých kolech.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

07.08 2012 16:47


pajáč:
Reakce na Meggy: Máš naprostou pravdu, už jsem zkoušel Febi, Swag + některé čepy Maile, ale jednoznačným držákem jsou LMI.
Je taky nutné mít tlumiče v pořádku.
Já je měním cca každých 50-60tkm( je to i v doporučení), nebo skoro vždy s ramenama.
Je to pálka, ale pak 2-3 roky bez starostí i na velkých kolech.


Takže říkáš, že tlumiče dají 50tis? Bych tomu při jízdě po Praze se sport. podvozkem i věřil :/ No to už je budu pomalu dělat znova, po 14 měsících :-X

Ještě přemejšlím, že koupím komplet pružiny + tlumiče a když to nebude tím, tak to necham vyndat a pošlu to dál s nějakou slevou... Asi levnější pokus, než dělat ramena a zjistit, že to nima nebylo
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

07.08 2012 17:13


pajáč:
Citace:
jednoznačným držákem jsou LMI

Myslíš takový ty originály, popsaný odshora dolů, co se koupí ve značkovém servisu? Teď jsem od nich vyndal céčka a čepy řízení. No, vyndal ... spíš vypadly. To všechno po cca 15 000, ani ne
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

07.08 2012 18:24


Hanys: to ale nebyly LMI, ale TRW kde šla kvalita do kytek, navíc je rozfíl mezi prvovýrobou a aftermarketem...to se u LMI nestane

to se necháte dát ramena ve značce ještě neznamená že tam dostanete to nejlepší

jak psal pajáč, je lepší dát jednou raketu a mít klid 3-5 let než se k tomu každejch půl roku vracet, výsledek je potom daleko dražší
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

07.08 2012 18:27


Meggy:
Omyl, dám fotky až mě pustí rapl. TRW ani omylem. Koupeno v jednom z největších servisů Audi v Praze. Kde jinde už to koupit. Chápu, prostě smůlička. Zbytek ramen jaktakž drží.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

07.08 2012 18:30


jestli to bylo LMI tak bych ty fotečky také rád viděl
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

07.08 2012 18:57


Tak jsem ty vyndané krámy skočil nafotit


Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





07.08 2012 18:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

07.08 2012 19:08


ty ale nevypadají na 15tkm

každopádně toto jsou zrovna nejvíc namáhané díly a ty odchází nejvíc...ale 15tkm je opravdu málo
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

07.08 2012 20:35


Meggy:
Že nevypadají ? Já taky ne
Dostalo to asi na zadek, když jsem vloni stál v zimě prosolenej tři měsíce v garáži kvůli motoru. Musel jsem pak měnit i brzdové kotouče. Celkem jsem najel za tři roky 25t a tohle je tam dva a chlup. To je taky důvod, proč ne tahačka s reklamací. A to je ještě s otazníkem, protože už rok to dělá na předku rámus. Fakt žádná sláva
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

07.08 2012 20:40


to je pěkný, asi noha řidiče
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

07.08 2012 20:47


Meggy:
Spíš hlava
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

07.08 2012 20:48


nebo tak
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

07.08 2012 20:59


Meggy:
Neboj, už se nespletu. LMI tedy už opravdu ne. Asi blbá náhoda.
Jo když mi pan Váchal dělal poprvé na nové nápravě geometrii, také nechtěl věřit, že jsou to nové řídící čepy. No, bohužel byly. LMI čepy jsou třeba proti MOOG vzhledově naprostá bída. Začínám věřit, že i kvalitou, resp. její kolísavou úrovní.
Snad tahle zkušenost má něco společného i s tématem
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

07.08 2012 21:13


myslím si že budeš ojedinělej s problémem s LMI
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

07.08 2012 21:30


Meggy:
Díky za poklonu Prostě taková je zkušenost s origo díly z origo prodejny. Ještě že se právě tyhle dva díly prostě namontovat blbě nedají. A ta céčka nebyla obráceně, odborná montáž v servisu, já se do toho nese. Jinak posílám další fotky do SZ, nebudu tu prudit
nahoru

sponzor





07.08 2012 21:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

07.08 2012 21:54


jj v poho...Cčka se dají otočit, to je největší chyba mechaniků...to většinou odejdou po pár tkm...čepy ne...mno hold smůla
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 219 | Témat: 8

08.08 2012 9:57


Předek v pravo možná tyčka stabilizátora...a co zadek ala silentbloky ramen? checknuté?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

08.08 2012 10:15


peet81:
Předek v pravo možná tyčka stabilizátora...a co zadek ala silentbloky ramen? checknuté?


stabíky jsem nechal zkontroloval a jsou OK, pro jistotu jsem měnil jejich uložení. Zadní silentbloky ramen jsem nedělal, ale asi by to taky mohlo mít vliv. Kolik jich tam je ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 8

08.08 2012 14:41


jestli ti to plave tak jak pises, tak bud jsou neschopny mechanici nebo jsi precitlivelej
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

08.08 2012 14:56


Davwe:
jestli ti to plave tak jak pises, tak bud jsou neschopny mechanici nebo jsi precitlivelej


Je fakt, že jsem za volantem vnímavej dost. S autem najedu v průměru 100 km denně, takže každou změnu k horšímu hned poznám a mám chuť to řešit, aby to bylo 100%

Ideální by asi bylo to projet s někým z okolí, kdo má stejnou B6 a už to třeba i řešil. Kdo se hlásí?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

08.08 2012 15:17


pajáč:
Reakce na Meggy: Máš naprostou pravdu, už jsem zkoušel Febi, Swag + některé čepy Maile, ale jednoznačným držákem jsou LMI.
Je taky nutné mít tlumiče v pořádku.
Já je měním cca každých 50-60tkm( je to i v doporučení), nebo skoro vždy s ramenama.
Je to pálka, ale pak 2-3 roky bez starostí i na velkých kolech.


ještě by mě zajímalo, kde doporučují měnit tlumiče každých 50tis km ?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email