Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 204 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 203
Uživatelů: 1
Celkem: 204

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.7. 2011
Příspěvků: 34 | Témat: 4

04.07 2012 14:48


root:
Ještě pořád dělají to kolotočářský modrý podsvícení jako na mikrovlnce vod ŤiňŤonů?


Jo všechno modrý jako TRON

Ale radši mám svoji rudou při jízdě za měsíčku
nahoru

sponzor





04.07 2012 14:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.7. 2011
Příspěvků: 34 | Témat: 4

04.07 2012 14:49


vencaa6:
Minicab: ááá bývalý kolega...


Martin, směna B a ty?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

04.07 2012 14:50


root:
Ještě pořád dělají to kolotočářský modrý podsvícení jako na mikrovlnce vod ŤiňŤonů?


jo dělaj, svítí to jak houby v Pripjati
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

04.07 2012 16:57


lumirs:


jo dělaj, svítí to jak houby v Pripjati


Byla doby kdy modry ledky frčely, to jo ... Ale jet s tím štreku musí být lahůdka pro oči.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

04.07 2012 17:08


root: Si to prehodis rucnikem no A pred barakem pak cely auto prehodis plachtou abys nebyl za ignoranta s korejcem
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

10.07 2012 18:04


Tak jsem byl dnes na přejímacích jízdách Novýho Rapidu a jeho dvojčete Toleda. K porovnání byli přistaveni konkurenti Hiundai I30, Renault Fluence a Chevrolet Cruze.
Dle mého hodnocení a i většiny přítomných Škoda se Seatem vedli,I30 na tom zpracováním nebyla vůbec špatně, ale byla až za nima, pak Chevi, ten byl horší a naprostej děs byl Fluence!!! Nechápu, jak něco tak vrzavýho, rachotivýho a fórovýho může projít oddělením kvality k zákazníkům!!! Nechápu...
Takže z toho co jsem napsal vyplívá, že když je Octavia o ligu výš, jak nový Rapid, tak srovnání Octavia vs. I30 je jasné, kdo vítězí. Octavia je oproti I30 tank a nejen pocitově po usednutí za volant.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

10.07 2012 18:32


Benny: Diky za super srovnani. Konecne nekdo ozkousel to, co ja proste vedel
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.2. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 4

30.07 2012 18:28


jo pánové koncern to je láska, jenže už nějak stárne a žije jen z marketingu značky. Motory TSi jsou konstrukční propadák i když krásně jedou. Jen je potřeba mít rozvody pro případ nouze v kufru...
Škoda Octavia je oproti i30 o 100k Kč dražší ve stejné výbavě (a stejně je výbavou chudá příbuzná). Nakonec to u mě na firmu vyhrála Kia Ceed. Výbava větší jak i30, nevypadá tak blbě z venku i zevnitř.
Ale co hlavně firmu zajímá je sleva při odběru 6ti aut:
Škoda 14%
Hyundai 16%
Kia 24% a to se počítá. Výbava exklusive, navigace, aut. klima, hf, tempomat, litá kola 16", motor 1.6 GDi benzín 99kW, 6ti kvalt, vyhřívaná sedadla.

Proti tomu jde Rapid, ale zase bude dražší.

Mne zaujala reakce šéfa VW na i30 a Kia je to samé, jen umí navigaci i v češtině narozdíl od "českého vozu" i30.
nahoru

sponzor





30.07 2012 18:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

30.07 2012 19:52


to byl urcite dvojnik a bylo to podplaceny ... muhehehehe ... Evropa zaspava cimdal tim vic ...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

02.08 2012 4:01


2Pix:
Evropa zaspava cimdal tim vic ...

Evropský autoprůmysl míří do záhuby

Nejhorší prodeje aut za posledních víc než deset let
donutí automobilky k rázným krokům. Už začínají přiznávat, že nevydělávají a mají přebytečné kapacity. Evropský autoprůmysl čeká brzy zemětřesení.

Evropský autoprůmysl míří k velkému průšvihu,
některé továrny jedou pod hranicí rentability. Fiat dal dělníkům nucené volno, v ohrožení je Opel. A asi vůbec nejhůře je na tom francouzské PSA.

V Řecku a Portugalsku tak spadly prodeje v červnu o 40 procent. Itálie hlásí dvacetiprocentní pokles. "Prodeje jsou na úrovni roku 1979,"
uvádí Fiat k domácí situaci. Prodeje modelů Panda a 500 jsou na 60 procentech v porovnání s předchozími roky.

Odhad celkových prodejů na příští rok v Evropě je 12,4 milionu aut. To je o tři miliony méně než v roce 2007, v roce před globálními finančními otřesy.

Některé evropské výrobní linky teď podle odhadů jedou na 65 procent. Aby vydělávaly, musejí vyrábět aspoň na 75 až 80 procent kapacity. V tomto ohledu jsou na tom podle New York Times nejhůře Opel patřící americkému GM a francouzský PSA, ve kterém jsou Citroën s Peugeotem. Analytici varují, že na zavření některých továren závisí jejich přežití.

Potíže mají ovšem u jiné německé značky, u Opelu. Ten chce v roce 2016 zavírat svou stárnoucí fabriku v Bochumi, už teď mluví o propouštění a snaží se restrukturalizovat svůj finanční plán. GM jako vlastník Opelu už nevydělává v Evropě víc než deset let. Vrcholem pro amerického mamuta byla fraška s prodejem Saabu, který loni dospěl k bankrotu.

Ztrátu hlasí u Fordu. Pád výnosů za první čtvrtletí má být až 57 procent, do konce roku má být ztráta přes miliardu dolarů.

Asi nejhůř je na tom Peugeot s Citroënem (koncern PSA), který s provozní ztrátou 809 milionů eur spěje k uzavření fabriky ve Alunay a propouštění osmi tisíc lidí, čímž chce ušetřit 1,5 miliardy eur. Management celého PSA očekává, že provozní cash flow zůstane až do konce roku 2014 negativní. Ratingové společnosti už delší dobu řadí Peugeot do nejrizikovějšího pásma přezdívaného junk.

Peugeot ve snaze schrastit peníze například prodal své pařížské sídlo. Podle informací iDNES.cz se kvůli prázdné pokladně zpozdilo uvedení nové generace kolínských trojčat. Peugeot odmítl investovat do vývoje, na kterém pracovala Toyota. Proto automobilky letos představily pouze další narychlo vytvořený facelift ayga, C1 a 107. Renault se zatím navenek tváří, že je v klidu. Ale kvůli nedostatku peněz například začátkem července zrušil prezentaci nové generace Renaultu Clio, která se měla konat ve Švýcarsku. Auto ukázala veřejnosti na fotkách a naživo se představí až v září na autosalonu v Paříži.

Marchionne, který je šéfem Asociace evropských výrobců automobilů ACEA, si postěžoval, že prodeje evropských značek nabourala dravá konkurence z Koreje. Kia a Hyundai si v Česku a na Slovensku otevřely fabriky a agresivně nabízejí své modely na trhu. A to velmi úspěšně. Hyundai dnes oznámil 19,5 procentní růst zisku oproti loňsku, za první pololetí vydělal 90,7 miliardy korun.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

02.08 2012 5:37


Pamatujes jak Skodovka fnukala, ze Fobyja HnaTaPka je prodavana za fakt to nejnizsi za co se to prodavat mohlo? Pak prislo par Asiatu a ejhle ... hned to slo srazit dolu ... takhle to pujde dal a dal az to dojde na hranici vynosnosti a bude prdel ...

D3 je zatim v klidu, protoze je subvencujou spolkovy zeme a "dotujou" lacinnejsi a/nebo non-automotive dcerinky... ale brzo je to taky potka ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

02.08 2012 6:48


Romijn: No ono se neni cemu divit. Proste levnejsi evropsky znacky jsou vytlacovany tim korejskym hnojem. To by lidi museli trosku premyslet co si kupuji-radsi bych jezdil ve francouzovi nez v korejcovi.
Jak to kdysi rekl Jeremy Clarkson-Lidem co ridi korejska auta bych sebral ridicak. Kdyz si nekdo koupi krap, je jasny ze ho nezajimaji auta, tudiz ho nezajima ani rizeni a nemuze byt dobrej ridic-proto je nebezpeci pro ostatni.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

02.08 2012 8:51


bicek:
Všechno je o penězích a o legislativě. Chtěj aby jsme jezdili v novejch autech a ty staré se zvrakovali, ale z 15000 kč si nikdo novou Audi nekoupí.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

02.08 2012 10:12


radar354: Ja nerekl Audi. Treba Renault je urcite schopnej cenove konkurovat hjundajum a kyjim.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

02.08 2012 10:49


bicek:
tak třeba než Thalii tak rděj Ceed
nahoru

sponzor





02.08 2012 10:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

02.08 2012 11:26


radar354: No pokud je ceed proti octavii, tak u renaultu ho nestavej proti thalii (clio s kufrem) ale proti meganu - coz uz je auto se kterym se da prezivat.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

03.08 2012 17:13


bicek:
Romijn: No ono se neni cemu divit. Proste levnejsi evropsky znacky jsou vytlacovany tim korejskym hnojem. To by lidi museli trosku premyslet co si kupuji-radsi bych jezdil ve francouzovi nez v korejcovi.
Jak to kdysi rekl Jeremy Clarkson-Lidem co ridi korejska auta bych sebral ridicak. Kdyz si nekdo koupi krap, je jasny ze ho nezajimaji auta, tudiz ho nezajima ani rizeni a nemuze byt dobrej ridic-proto je nebezpeci pro ostatni.


kolik jsi toho v korejcích najezdil? resp. kolikrát jsi v tom seděl? a kolik jsi toho najezdil s francouzem? mi připadáš tak trochu jako všeználek...

btw. jeremy toho nakecal...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.08 2012 17:31


vencaa6:
Zrovna bíčka bych se neptal "kolik jsi toho najezdil s francouzem", protože v tý pardii na auto sedí skoro denně, pokud vím
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

03.08 2012 17:44


nejvetsí křápy jsou koncernové auta
- 70 tisíc ko vačky

1,2 HTP
1,2 TSFI
1,4 TSFI
2,0 TDI
4,2 TDI

( slova kámose co si koupil novou A8 díezlovou audi už nikdy )

prdel je že to vidím dnes a denně u suldy c5 hnije tam kde c4 ani c3 ne...

c4 - S4 má tlakovou trubku kovovou
- S6 už jen plast

OBECNĚ co změna to k horsímu ! líp to vypadá má to vyssí výkony ale to co najela stará 80tka to ty sráče nenajedou
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

03.08 2012 18:34


vencaa6: S korejcem nic, s francouzem uz neco jo. Nejsem vseznalek, ja s tim ani nepotrebuju jet. Proste radsi koupit francouza a podporit evropskou ekonomiku nez podporovat koreu-to ze se nektery ty kraksny vyrobi u nas neznamena,ze tu zustanou i zisky.

Jasne ze se dnes dily na auta delaji po celym svete, ale aspon pro ten pocit.

Proto pro me korejsky auto vzdy bude krap

root: nastesti tou parodii porad najedu min nez pluskem, tak me to moc nepoznamenava.

Krysar: I kdybych mel kacky na novy auto, tak by v nem urcite nebyl ani jeden z tebou zminenych motoru.
Mimochodem, co je to prosimte ta tlakova trubka, co ji maji S6 z plastu?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

03.08 2012 19:55


bicek: tebe to netrapi ... ty mas atmosferu ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

03.08 2012 20:14


bicek: mne jen baví to, jak jsi v tom v životě nejel, ale jsou to kraskny. prostě nedokážu pochopit, že nedokážeš pochopit to, že pro někoho je to jen auto, tohle auto je pro něj dostačující a nic víc ke štěstí nepotřebuje...

v tom případě asi nemáš ani nic od samsungu, LG atd...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

03.08 2012 20:29


vencaa6: No jo. Nekdy ty auta musi shazovat,ne?Jinak by v tom jezdili vsichni
Presne, Samsung ani LG nic nemam.
Tyhle znacky nemusim. Ale v elektronice se prece jen sikmookym vyhyba blbe.
nahoru

sponzor





03.08 2012 20:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.08 2012 23:05


Pletete tu dvě věci dohromady, auta a vozidla.

Korejci, škodofka, pěžot, citrón, folkswágn ... vyrábí vozidla.
Má to hnusnej design, víc, nebo míň. Má to ultrahypermega dounsajzing motory a hlavně, pyčohlavně připojení na ÚeSBé a ájFoun (sice na aparatuře která připomíná lodžiteky z najtýns, ale budiž) bo to je jediný vo co u vozidla jde.

- ÚeSBé
- ájfoun
- grafika navigace (kterou tam stejně dodává tamtamjinamjinam)
- a taky kufr mámo
- a aby to moc nežralo

NIC VÍC, NIC MÍŇ ... v autosalonu říkali

Pro někoho je to fakt dostatečný, někdo autům nerozumí a nechce rozumět, někdo to má jen místo MHD do kolbenky a zpět, za máti a na hřbitof. Ale to je přece v pořádku.

Pro nás ostatní jsou zde auta. O tom jindy A kecy vo tom jestli v tom někdo někam jel, nebo někdy jel si nechte vod cesty, nemusím v tom jet, abych pochopil že v tý nákupní tašce o rozměru šlapacího dvoukola asi 10hodin jízdy po dálnici nebude žádnej med.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

03.08 2012 23:19


Benny:
Tak jsem byl dnes na přejímacích jízdách Novýho Rapidu a jeho dvojčete Toleda. K porovnání byli přistaveni konkurenti Hiundai I30, Renault Fluence a Chevrolet Cruze.
Dle mého hodnocení a i většiny přítomných Škoda se Seatem vedli,I30 na tom zpracováním nebyla vůbec špatně, ale byla až za nima, pak Chevi, ten byl horší a naprostej děs byl Fluence!!! Nechápu, jak něco tak vrzavýho, rachotivýho a fórovýho může projít oddělením kvality k zákazníkům!!! Nechápu...
Takže z toho co jsem napsal vyplívá, že když je Octavia o ligu výš, jak nový Rapid, tak srovnání Octavia vs. I30 je jasné, kdo vítězí. Octavia je oproti I30 tank a nejen pocitově po usednutí za volant.


No já jsem s Fluencem jezdil 3 dny skoro nonstop a nemůžu na něj říct křivýho slova (1.6 TDi).
Jediný co mě sralo, tak byly neúnavně pípající nezapnuté pásy (i na spolujezdcové straně).

Bohužel s novou Octou, Rapidem nebo i30 srovnat z vlastní zkušenosti nemůžu.

SORY za OT.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

04.08 2012 7:58


root: Jak rikas. Ale pokud svemu okoli dostatecne silne vsugerujes,ze ti korejci jsou krapy, tak si za stejny kacky koupi treba francouze-a kacky za auto a servis zustanou v evrope aspon.
A VW bych teda mezi sikmooky a zabozrouty nestavel.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

04.08 2012 9:13


bicek:
kacky za auto a servis zustanou v evrope aspon


ver a vira tva te uzdravi ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvků: 3205 | Témat: 79

04.08 2012 9:34


bicek:
root: Ale pokud svemu okoli dostatecne silne vsugerujes,ze ti korejci jsou krapy, tak si za stejny kacky koupi treba francouze-a kacky za auto a servis zustanou v evrope aspon.

Tak jak to teda je?Oc vetsi krap je korejsky krap,nez francouzky krap?
Treba ja nemam pocit,ze by predrazeny nemecky krap byl mensi krap,nez ten levny korejsky...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

04.08 2012 9:44


Leopard: To nema cenu tady.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email