Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 261 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 260
Uživatelů: 1
Celkem: 261

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 28 | Témat: 4

28.05 2012 9:26


Ahoj všem. Ze dne na den se mi začala a3 přehřívat, vypadá to na to, že se zůstane nějak uzavřený okruh, případně neprobíhá správně cirkulace. V momentě, že nastartuju vychlazený motor, vše probíhá ok a auto se nepřehřívá, dojde k pozvolnému ohřátí motoru a je vše ok. Termostat otevře, hadice jsou teple v celém okruhu a vše je ok. Jakmile ale zastavím, třeba na nákup, respektive na cca 10min-Xhodin, pak ihned po nastartování, během několika málo vteřin teplota letí vzhůru, horní hadice u chladiče je teplá, ale udržím na ní ruku, podle toho soudím, že tím neprobíhá chladící kapalina. Dojde k ohřátí kapaliny, budíky mi začnou hlásit, že došlo k přehřátí (červená signalizace).

Došlo tedy v první fázi k výměně termostatu - original. Nicméně situace přetrvává. Vše ok, dokud nedojde na nastartování částečně vychladlého (ohřátého) motoru. Někdy ručička teploty vylítne nahoru, spustí se vrtule přídavného chlazení, na chvíli začne svítit červeně signalizace přehřátého motru, pak to sleze rychle dolu. Jindy mi po pár metrech po nastartování vylítne teplota nahoru na 90, pak po chvilce zase klesne na 60 apod ....

Nemátě někdo schéma chladícího okruhu? Případně nenapadá někoho nějaký směr, kudy se vydat? Chladící kapalina nemizí, je čístá.

Jestli se vydat výměnou rozvodů (chystám se na ně v nejbližších km) a zároveň tedy vodní pumpy, nebo jestli ještě preventivně vyměnit teplotní číslo.

Taktéž mám nakopnuté budíky "magneti mareli" nebo jak se to jmenuje, nicméně teplotu zvýšenou jsem odečítal VAGem takže to nejspís nebude těmi budíky. Jelikož peněz není nezbyt, rád bych to řešil systematicky, nikoli cestou "vyměnit preventivně všechno"

díky za názory
nahoru

sponzor





28.05 2012 9:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

28.05 2012 10:05


to sa to ako fakt vari s bublanim a vodotryskem? nebo je to jenom na udikach? co teplotni cidlo, nebo vodni pumpa...

topi to normalne?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 14.7. 2009
Příspěvků: 1358 | Témat: 19

28.05 2012 10:28


Taky bych tipoval pumpu.... Jak je stará?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 28 | Témat: 4

28.05 2012 11:13


quattro99:
to sa to ako fakt vari s bublanim a vodotryskem? nebo je to jenom na udikach? co teplotni cidlo, nebo vodni pumpa...

topi to normalne?


topí to normalne - vse ok, dokonce nez sem vymenil termostat, musel jsem dojet do servisu a pro jistotu jsem topil na HI a naplno, takze docela sem se varil v aute. Kazdopadne

nevari to s vodotryskem, ani to nebubla v expanzce, spis to vypada na lokalni prehrati, protoze po cca minute co to "vari" podle budiku i podle teplotniho cidla - spusti se vrtule, tak pak to proste termostat propusti a vse se vrati do normalnich koleji. Prijde mi, jakoby se dlouho dostavala tepla voda k tomu termostatu, ktery je zde na konci okruhu, az za chladicem.

Rozvody byly dle puvodniho majitele delany v roce 2007 na 90tis. ale uz si nevzpomene jestli vcetne vodni pumpy nebo bez ... Nyni najeto 182tis.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 28 | Témat: 4

28.05 2012 11:15


Happy:
Taky bych tipoval pumpu.... Jak je stará?


5 let cca, no objednal jsem si rozvody vcetne vodni pumpy, stejne tak teplotni cidlo, ktery stoji par stovek a kdyz uz vytece kapalina komplet ven, tak rovnou s rozvodama udelam i to teplotni cidlo... Jen doufam, ze to neodneslo tesneni pod hlavou, pripadne hlava ... ale zatim se neztraci ani olej, ani voda, nikde zadna emulze....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

28.05 2012 19:18


Me litala teplota podobne, chvili jsem tam mel 90, pak 130 pak zase 60 a tak dokola. Delalo to nepravidelne. Menil jsem hadici u chladice, cidla, a malem i vetrak a nakonec kdyz jsem navstivil Lumpiqa, tak bylo jasno. Byli to budiky.

Tu teplotu jsi meril VAGem v 01 - Motor, nebo 17-Pristrojova deska?
Ne ze bych tu z tebe chtel delat blbce, ale jistota je jistota
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 28 | Témat: 4

30.05 2012 8:54


Hawkeye:
Me litala teplota podobne, chvili jsem tam mel 90, pak 130 pak zase 60 a tak dokola. Delalo to nepravidelne. Menil jsem hadici u chladice, cidla, a malem i vetrak a nakonec kdyz jsem navstivil Lumpiqa, tak bylo jasno. Byli to budiky.

Tu teplotu jsi meril VAGem v 01 - Motor, nebo 17-Pristrojova deska?
Ne ze bych tu z tebe chtel delat blbce, ale jistota je jistota


diky za tip, v jakem kanalu se to merilo ted nezjistim, ale narozdil od tveho pripadu, kdy si delal budik co chtel, tak se ti nejspis nemohly spoustet vrtule na plnej vykon, nebot ty jsou spousteny cislem na chladici a reaguji na skutecny stav teploty vody v chladici. Po celkove diagnoze to vypada na nespravne fungujici vodni pumpu. Dnes to davam na rozvody vc. vodni pumpy a pak se uvidi. Bude tedy v tomto okruhu nove vsechno, termostat, cislo teploty, vodni pumpa, a nasledne DAM* vedet jak se to chova. Jediny co me zarazi je to, ze to dela nahodne, jednou to proste zacne "varit" a ne a ne se to prepnout na velky okruh (spodni hadice od chladice je studena" pricemz horni je tepla, vrtule jsou spusteny atd atd ... A jindy to proste drzi 90 (podle VAGu 84-88) , termostat se otevre a vse funguje tak jak ma....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 28 | Témat: 4

28.06 2012 10:21


nevedel by jste, prosim nekdo, zda vrtule spousti jen a pouze cidlo teploty na chladici? Stale se nepodarilo identifikovat zavadu. Vymeneny rozvody vc. pumpy. Termostat, teplotni cidlo. Situace se mela tak, ze se pote neprehrivala ta moje popelnice, ale teplot byla takova divna, pri klidne jizde to drzelo cca 80 stupnu (mereno dle VAGu) a pri plnem vykonu na dalnici teplota sotva vylezla na 85-87 stupnu. Ohrivani trvalo strasne dlouho, takze se znovu vymenil termostat, opet dalsi WAHLER a nyni se situace opakuje jak na zacatku, tzn.nez se to prepne na velky okruh, tak teplota vylitne, budiky zahlasi prehrivani, cca 2-3 minuty tento jev trva, a nasledne se vse vrati do normalu a muzu jet treba tisic km bez tohoto jevu, dokud zase motor trochu nevychladne a nenastane tato opet situace, kdy to jede na vnitrni okruh.
Jeste jednou tedy dotaz: neni spousteni vrtuli jisteno informaci z budiku? Tzn. pokud by budiky blbli, a falesne hlasily vysokou teplotu, nemohly by taktez spustit vrtule na nejvyssi vykon?
nahoru

sponzor





28.06 2012 10:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2012
Příspěvků: 7 | Témat: 2

28.06 2012 11:53


auto zahrejem len ked stojim na 90 inak ak sa pohnem okamzite ho schladim naporove vetraky sa zapinaju pri 97 stupnoch a dochladzuju na 90 auto sa neprehrieva ale je problem ho zohriat pri vymene termostatu za novy prestali ist vetraky uplne len s klimatizaciou tak som vratil stary a ide to ako tak ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 28 | Témat: 4

04.07 2012 19:35


overeno, je to budiky ... Pokud nastartuji auto s valznym motorem, pote odpojim budiky ... tak auto funguje ok, a teplota motoru (mereno vagem 01) pozvolna stoupa az na nejakych 87 stupnu ... Pokud v ten moment pripojim budiky ... tak okamzite zacnou hlasit prehrati a v budikach (mereno vagem - 17) je teplota 120-130 .... takze definitivne to je v budikach ...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

10.07 2012 11:46


Ja to rikal
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 28 | Témat: 4

10.07 2012 12:12


Hawkeye:
Ja to rikal


mel jsi pravdu, nicmene me zarazi, ze staci dve tri rany do budiku a srovnaji se (prestanou varit) ... takze to bude nejaky kontakt, bo kabel... Kazdopadne uz shanim nove budiky, skoda jen, ze jsem udelal rozvody, nekolikrat termostat i cidla nez sem se zameril na budiky ... holt nekdy je lepsi se trochu vic starat sam a nenechavat to na servisu ve 3 servisech rikali, ze je hloupost aby budiky ovlivnovali spousteni vrtuli na chladici atd ... ze to je spousteny jen teplotnim cidlem na chladici ...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

10.07 2012 13:16


Mas verit mistnim guru jako je Lumpiq, Satas, Vlasta apod.

Tak mi prislo divny, proc se to deje jak se to deje, ale pak jsem navstivil Lumpiqa a bylo jasno

Me taky tvrdili, ze to budiky urcite nebudou a ze to nemuze byt ono a nakonec se ukazalo, ze to muzou byt. Ja nastesti menil jen 1x cidlo 1x termostat a hadici k chladici (ale ta uz potrebovala, protoze se drela o plas, kterej ji mel ve skutenosti pridrzovat), pak jsem to nevydrzel a skocil za Lumpem a jen co se podarilo sehnat budiky byl klid

Je fakt, ze od ty doby nevim, ze tam nejakej vetrak vepredu vubec mam, protoze jsem ho este nikdy neslysel bezet - ale je overeno, ze funkcni je
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 28 | Témat: 4

10.07 2012 14:07


o tom ze by se budiky projevovali "varenim" jsem se nikde nedocetl a popravde nejaka posunuta rucicka na budiku me nechavala klidnym ... Ted sem objevil jedny budiky v polsku, tak snad budou pasovat ... jsou to VDO - kdyz to klapne, tak budu jedine rad ....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

10.07 2012 20:44


Ja uz jsem to tu nekde v nejakym tematu zminoval tusim.
Ale asi to hledani nenaslo nebo tak neco.

Kazdopadne drzim palce, at ti to vyjde
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 28 | Témat: 4

12.07 2012 12:32


mozno uzavrit - zavada je v budikach magneti mareli.
nahoru

sponzor





12.07 2012 12:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email