Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 333
Uživatelů: 7
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 0

16.03 2010 11:41


Ahoj chlapi,

Audi Ollroad 2,7 BiTurbo* r.v.2003. Při volnoběhu auto přestane topit a po sléze začné vařit voda. Při jízdě auto topí, nemá problém. Na motoru je nově udělané těsnění pod hlavou, hlavy udělané, repas turba, nové rozvody, termostat, vodní pumpa i el. pomocná pumpa. Auto jelo v pohodě asi 600 km a začalo dělat tohle. Děkuji za pomoc.
nahoru

sponzor





16.03 2010 11:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

16.03 2010 17:21


lexikon: Ahoj. Voda začne naozaj variť, alebo ide tam bublinky (vzduch)?
Vôbec ti ani nepustí vetrák na chladiči? Skús to trošku viacej špecifikovať.
Ak sa to prehrieva tak by som povedal že je to vodná pumpa, napr. uvolnená vrtula.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.6. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 2

16.03 2010 18:47


Teď jsem řešil stejný problém,bylo naopak otočený termostat. Ten jouda co to tam montoval ho dal obráceně.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

16.03 2010 19:27


Dan4975:
Teď jsem řešil stejný problém,bylo naopak otočený termostat. Ten jouda co to tam montoval ho dal obráceně.


Otočený termostat by to být mohl. Nicméně mě zaráží, že to začalo dělat až po 600km. Rozhodně to chce s tím zajet do servisu, kde se to dělalo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

16.03 2010 19:33


no podla mna mas zapchaty system

pri volnobehu pumpa nevladze pretlacit vody cez system, pri zvysenych otackach uz ano
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.6. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 2

16.03 2010 19:36


Dokud jsem jezdil jenom po městě, tak problém nebyl. Auto se nestačilo ani pořádně zahřát,ale jak jsem vyjel mimo,tak po cca 30 km to začalo vařit. Po městě jsem s tím najezdil taky pár desítek kilometrů a ...nic.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

17.03 2010 19:54


pana maria...

uz sa konecne vykoktaj a napis presne co to robi...a ak sam nevies kedy sa to prehreje tak chod do servisu...

na take somariny ti pridu za pol hodinu a opravia za dalsiu pol hodinu...zaplatis za 1h cca 500kč a je to
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

17.03 2010 20:03


ciko_pp:
pana maria...
uz sa konecne vykoktaj a napis presne co to robi...a ak sam nevies kedy sa to prehreje tak chod do servisu...
na take somariny ti pridu za pol hodinu a opravia za dalsiu pol hodinu...zaplatis za 1h cca 500kč a je to

...načo sa rozčuluješ, veď iba raz napísal čo má za problém. Ak nepíše tak je to jeho problém...
nahoru

sponzor





17.03 2010 20:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

18.12 2010 7:49


ahoj, dneska ráno zase, do 90 stupňů auto topí a jak se to dostane přesně na 90, tak začne foukat vlažnej vzduch. Měl jsem to v servise, řekli, že byla zmrzlá klapka, chvilku to šlo, a teď jak je venku kolem těch -10 tak to dělá zase, je to možné, že by to byla opravdu ta klapka?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

18.12 2010 10:40


Ezio: Neverím tomu že by to bola zmrznutá klapka. Veď je to nelogické v zime by kúrila a keď sa ti zohreje motor tak uberie teplotu a zamrzne?
Hoď to na diagnostiku, preskúšaj všetky klapky na klíme ale hlavne všetky teplotné senzory, či už chladiacej kvapaliny, vnútorný priestor, nasávaný vzduch atď.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

18.12 2010 15:36


vonkajsiu teplotu ukazuje OK ?
podla mna ked sa moto zohreje na 90st. pootvori sa termostat a tym sa zohreje v predu chladic motora, zrejme sa vonkajsie cidlo teploty opiera o chladic, a tym padom si klima mysli ze je vonku teplo... hm?
alebo... otvori sa termostat a voda prudi lahsim odporom... cize velkym chladicom = bud je pripchaty radiator kurenia, alebo je vadna vodna pumpa!!
pozor - aj nove vodne pumpy mozu byt vadne, hlavne ak sa nejedna o diel s originalu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

18.12 2010 18:28


tak jsem vypozoroval, že pokud pustim auto z kopce a otáčky jsou malé, tak začne foukat vlažný vzduch a teplota sleze klidně z 90°C na 60°C. Jinak těch 90 se tam drží dobře. V pondělí si nechám propláchnout nějakym sráčem určenym na to čištění, dám novej termostat a znovu naplním. Doufám, že se to nějak odvzduční samo. Jinak venku vždy co se to děje kolem -10°C.

co stojí nový termostat, našel jsem na celém internetu jede a cena byla kolem 3500,- Kč ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

18.12 2010 22:33


Ezio:

co stojí nový termostat, našel jsem na celém internetu jede a cena byla kolem 3500,- Kč ?

reálna cena je tak cca 350,-
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

18.12 2010 22:38


no schválně se mrkni, kelly, elite, nikdo to nemá, myslim na motor BFB 1.8t 120kw

našel jsem jen toto
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

18.12 2010 22:54


Ezio:
no schválně se mrkni, kelly, elite, nikdo to nemá, myslim na motor BFB 1.8t 120kw


Fakt máš spravdu. V elite som našiel cena 145€, originál ETKA cena 80€, takže totálka atypické.


Zaujímavé je že sa má otvárať až pri 100 stupňoch, takže pri 90 by mal byť stále zatvorený a mať len malý okruh.
Každopádne ked som ja mal zlý termostat a motor mal stále 70 stupňov tak to kúrilo. Podľa mňa to už určite musí dosť kúriť pri 50-60 stupňoch.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

18.12 2010 23:38


nic tak termostat nechám být, v elitu ho mají za 4903,- na to se můžu vykašlat, protože to těch 90 drží stále, jen pokud je venku hodně mráz, tak to na malé otáčky spadne. Uděláme v pondělí jen výplach
nahoru

sponzor





18.12 2010 23:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1021 | Témat: 67

19.12 2010 9:15


Transporter: Menil si aj Ty termostat? (sorry za blbú otázku) na termostate by mala byť v strede dierka, alebo na tom oblúku termostatu šípka. Ak je tam dierka tak je jedno ako tam dáš termostat. Ale ak je tam tá šípka tak šípka MUSÍ smerovať hore. Inak sa to neodvzdušní.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

19.12 2010 9:19


to je nejaka somarina...
ked spadne teplota motora pri malych otackach tak nemoze byt zapchate nic...logicky, vyssie otacky, viac vody sa pretlaci

jedine ze zase zle pises, a pri malych otackach spadne teplota vzduchu na kureni...to ano
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1021 | Témat: 67

19.12 2010 9:29


Presne. Ak spadne teplota pri nízkych otáčkach tak nič nebude zapchté. skôr otvorené. Žeby termostat?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

19.12 2010 10:10


takovou pálku za termostat dávat nebudu.

Možná že to je tim, že se to dostane na těch 90-100°C a otevře to velký okruh, pak to spadne na těch 70°C a trvá zase o ěnco déle než to vyleze na 90. Jinak ten chladnej vzduch, co začne foukat při malých otáček je způsoben čím, tim mrazem?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1021 | Témat: 67

19.12 2010 10:54


Ezio: Ja by som povedal že to je spôsobené tým že termostat zatvára neskoro. Tebe keď klesnú otáčky (teda sa zníži výkon motora a tým pádom klesne aj množstvo odpadného tepla) a voda cirkuluje ďalej cez veľký okruh tak sa voda ochladí a tým pádom klesne teplota aj v malom okruhu teda aj v kúrení. Termostat Ti pravdepodobne zatvorí malý okruh až okolo 70 stupňov. Čo sa mi zdá neskoro.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

19.12 2010 12:06


takže chladič někde přicpanej být nemůže? S tim termostatem to klidně může být jak ty říkáš, ale vážně mi to za ty těžký peníze nestojí, všude jinde píšou 100-900Kč ale na tohle je to vážně extrém.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1021 | Témat: 67

19.12 2010 12:14


Ja by som povedal že pripchaný nie je.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.12 2010 12:15


Ezio: Neskúsiš najkôr tu diangostiku?
Pretože termostat netermostat pri 60 stupňoch musí auto kúriť, jedine že by bol zlý výmenník, ale ten funguje pretože pri zohrievaní ti to funguje. Tí čo mali zlý výmenník tak im to stále nekúrilo.
nahoru

sponzor





19.12 2010 12:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1021 | Témat: 67

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

19.12 2010 12:20


auto topí už při 50, ale pak , když jedu bez plynu a pomalu tak začal místo teplého proudit vlažný, to stejné pokud stojím a mám nastartováno. Pokud dupnu na plyn, tak jde cítit výrazné oteplení. A to je teplota na těch 90°C
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

19.12 2010 12:23




díky 1295,- Kč
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1021 | Témat: 67

19.12 2010 12:28


Ezio: Nie je za čo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

20.12 2010 17:53


tak pokial ide o to ze kurenie prestane fukat teplo pri nizkych otackach tak by mohol byt zapchaty radiator...
ale tazko sa tu polemizuje.........
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1021 | Témat: 67

20.12 2010 19:27


ciko_pp: To by asi bolo treba zastaviť a skúsiť hadice k radiátoru keď začne fúkať vlažný vzduch. A keď sú hoúce tak je zapchatý. Ale prečo potom kolíše aj teplota na budíku?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email