Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 381 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 376
Uživatelů: 5
Celkem: 381

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2009
Příspěvků: 24 | Témat: 2

15.02 2009 22:21


Zdravim vespolek,

Četl jsem tu na fórech hodně ohledně netopeníschopnosti Audi. Mám Audi A4 1.8i 92Kw Avant r.v. 1997. Když jsem ji dovezl kolísala teplota > následně výměna termostatu a chladící kapaliny (nový fridex) Proplách jsem expanzní nádobku a vedení čistou vodou - neuvěřitelnej sajrajt ve vedení. Auto začalo jakžtakž topit. Druhý den při jízdě cca po 40km se začala zvedat voda nad 90°C, tak jsem raději zastavil a počkal. Doma jsem vyndal termostat a celé znovu propláchl, zároveň udělal test termostatu - OK. Auto topí jen po chvíli od nastartování motoru a jak jde voda nad 90°C je to jak mrazák..... Zkoušel jsem různé nastavení teploty ať už s nebo bez kompresoru - nic....


Je mi však záhadou, že chcípnu mototr a po chvíli koukání na kontrolky při zapnutém klíčku stoupne teplota tak na 100°C ...


Kdo mi pomůže???
nahoru

sponzor





15.02 2009 22:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

15.02 2009 22:26


já bych vsadil na termostat. Pozdě se otvírá. a to že ti stoupne teplota při kontrolkách bez motoru, bude tim, že už tam necirkuluje voda a ten motor je rozehřátej.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

15.02 2009 22:45


bud termostat nebo chciplo tesneni pod hlavou - netlakuje ti to do vody?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2009
Příspěvků: 24 | Témat: 2

15.02 2009 22:47


Termostat je novej!!! a fridex taky

Tlakuje jen trubka co odvádí horkou vodu z motoru do chladiče. Je ale pravda, že jak se ohřeje tak vyletí voda v nádobce při otevřeným víčku ven...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

15.02 2009 22:51


SKullspiders: tak jak píše vlasta, může to být těsnění pod makovicí, jestli je hadice do chladiče ta horní jak beton
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2009
Příspěvků: 24 | Témat: 2

15.02 2009 22:59


jak se dá ještě jinak poznat že je to těsnění pod hlavou na 100%???
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

15.02 2009 23:09


tlakova zkouska napovi hodne.... pak se podivej na vicko od oleje jestli tam neni silnejsi nanos emulze..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 106 | Témat: 4

15.02 2009 23:21


Jo bracho mam stejnej problem, mam zavzdusnen radiator. skus naslapat na plyn a posluchat jestly nežblunka. Never že je to samoodvzdušnovak, je ale nefunguje jak ma. taky se mi to stalo při výměne kapaliny. čekám až bude teplejc a rozeberu a ručne odvzdušním.
nahoru

sponzor





15.02 2009 23:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2009
Příspěvků: 24 | Témat: 2

16.02 2009 0:03


víčko je čistý jak dětská prdelka

Kdyby byl teoreticky ucpanej (zasr...) radiator, tak by to přece netopilo při startu cca do 80°C ne??? A proč by byla natlakovaná hadice z motoru k chladiči kdyby byl zavzdušněnej radiátor...

Já už nechci čekat až bude teplo, mám horečku a jezdím v oooo ve který je vevnitř +5°C.....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 106 | Témat: 4

16.02 2009 0:15


Kdyz ti vytlača kapalinu tak musi byt hadica natlakována.
me topi taky, už 60 ale vlazne. taky sa mi to stalo pri vymene kapaliny a na stopro vim ze je zavzdusnenej.
hadici mam natlačenou, a tlači mi kapalinu ven. viko na oleju v poho. tak sa vsadim ze je to to jiste. rikam kus naslapat a posluchat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2009
Příspěvků: 24 | Témat: 2

16.02 2009 3:10


zkusim to a jestli to vyjde pošlu ti pusu

Ale jestli ne, tak už nevím..... 2 dny jsem pod tím v těhle mrazech ležel a bez výsledku.... 4x vylitá kapalina a znovu a znovu.......

Nejde mi právě že do hlavy kdyby (teoreticky) byl zasranej radiátor, že se to takhle tlakuje a po vypnutí motoru se zvedá teplota....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 106 | Témat: 4

17.02 2009 3:12


Aaahoj, ta teplota že se zvedá se mi taky nezdá, je to divný,
zasranej radiator bych neřek, protože me to taky tlakuje, a ja ho mam na stopro zavzdusnenej. Nebo zavzdusnen, nebo tesnení, vyber si, (doufám že máš tesnení, protože tá pusa,, já nevím. )
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 106 | Témat: 4

17.02 2009 3:15


Jo, pak daj vedet jak to celý dopadlo, jsu zvedav
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

17.02 2009 7:29


hm a co vodní pumpa?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

17.02 2009 7:33


a nebo prasklá hlava?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

17.02 2009 7:34


váha:
hm a co vodní pumpa?

Kdyby to byla pumpa,tak by mu nevalila voda víčkem ven ne?
nahoru

sponzor





17.02 2009 7:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.02 2009 8:16


Jedinou šancí, jak se k nečemu dopátrat, je provést tlakovou zkoušku, jak píše vlasta:.
Naposledy upravil Petan dne 17.02 2009 11:40, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

17.02 2009 11:19


pokud bude pumpa ko... nebude to cirkulovat, bude se to přehrívat v hlave a bude se to tlacit ven, podle me mas pumpu ko...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

17.02 2009 12:19


Sulda:
pokud bude pumpa ko... nebude to cirkulovat, bude se to přehrívat v hlave a bude se to tlacit ven, podle me mas pumpu ko...

přesně tak takovejch odborníku co hned sundávaj hlavy znám,přitom nakonec po smontování se zjistí že to dělá dál a je to jen vodní pumpa a majitele vomejvaj
A nejepší jsou ty co maj stoprocentně ověřenou metodu a tvrděj že to je hlava
Pár audin 1,8 už jsme takhle viděl
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

17.02 2009 12:32


Môj názor - zavzdušnené lebo mu to začalo robiť po výmene termostatu.
Ak je to správne odvzdušnené tak potom pumpa.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2009
Příspěvků: 24 | Témat: 2

19.02 2009 17:41


Tak jsem dnes po obsolovování 2 dnů v mrazu (nemám vyhřívanou garáž ) vyndal palubku a dal NOVÝ radiátor (nikomu to nepřeju....) Dolil vodu a odvzdušňoval.
Co myslíte, že se stalo??? NIC!!! To auto netopí a voda leze víčkem....

Kluci, jen pro zpřesnění: JAK SE TO SPRÁVNĚ ODVZDUŠŇUJE???

Díky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

19.02 2009 17:44


SKullspiders: mělo by se to bez problémů ovzdušnit samo, maximálně až se otevře termostat, tak skontrolovat vodu a případně dolít.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

19.02 2009 17:46


SKullspiders: řekni mi, když to nastartuješ studený a otevřeš expanzku, jestli ti jde voda ven i za studena, nebo ne?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

19.02 2009 20:46


SKullspiders:
Tak jsem dnes po obsolovování 2 dnů v mrazu (nemám vyhřívanou garáž ) vyndal palubku a dal NOVÝ radiátor (nikomu to nepřeju....) Dolil vodu a odvzdušňoval.
Co myslíte, že se stalo??? NIC!!! To auto netopí a voda leze víčkem....

Kluci, jen pro zpřesnění: JAK SE TO SPRÁVNĚ ODVZDUŠŇUJE???

Díky

Tak to je mi Tě upřímně líto. Je tam docela zima A tý zbytečný práce..
nahoru

sponzor





19.02 2009 20:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.02 2009 21:31


SKullspiders: Necháš to poriadne zohriať, pretože nádobka s kvapalinou je nižšie ako vývod kúrenia tak motor treba točiť ale 2-3 minuty cez 2000-3000 otáčok, popri tom uvoľníš hadicu ktorá ide do kúrenia (radiátor) a pod eska páskou ak ju trochu vytiahnes by mala byť dierka cez ktorú sa to odvzdušnuje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2009
Příspěvků: 24 | Témat: 2

21.02 2009 20:15


Už to topí!!!!

Měl jsem vzduch v kolenu radiátoru

Kdyby se někdo rozhodl dělat něco podobného (měnit radiátor), přeji upřímnou sostrast a soucítím s ním!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2009
Příspěvků: 24 | Témat: 2

21.02 2009 20:17


Bunda:

Tak to je mi Tě upřímně líto. Je tam docela zima A tý zbytečný práce..


Děkuju za soucit... Ale bude od tebe milejší, když mi půjčíš auto který topí!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 106 | Témat: 4

21.02 2009 22:36


SKullspiders:
Už to topí!!!!

Měl jsem vzduch v kolenu radiátoru

Kdyby se někdo rozhodl dělat něco podobného (měnit radiátor), přeji upřímnou sostrast a soucítím s ním!



a co ta pusa? sliby jsou sliby možná by sa hodila taky pomoc, ja jsem taky už odvzdusnil, ale není to uplne vono, nemáš schémata na opení? ten termostat j jeden nebo dva? ja jsem myslel že termouš je od baterky, a pak jsem našel na druhe strane od narazníku, co je pak u baterky? v podobném uchycení, jak na termostat?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

22.07 2009 19:32


u starsich audi je problem s odvzdusneni !!!
auto treba odvzdusnit podla navodu :-p

u novsich audinkach to uz ide pekne samo

a ze sa vali voda z nadobky ? preboha, normalna teplota benzinoveho motora je 100 stupnov (u mna 98) ale voda ak je pod tlakom - v tlakovej chladiacej sustave auta vrie pri ovela vyssej teplote ako je 100stupnov

ale pri otvoreni vyka sa tlak strati, a voda zacnie vriet, pozor ! vyrobca upozornuje - pri tomto "akte" moze prasknut kludne hlava, pretoze pri prudkom zovreni sa velmi rychlo dostane chladny vzduch z okolia az do kanalov v hlave

inak, problem s odvzdusnenim som tu uz cital asi 4 krat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

22.07 2009 19:35


este dodam, ze uz so videl aj blbca, ktory v zime otvoril nadobku...a ked to tam zacalo hucat tak sa pozrel z hora co sa tam robi... potom chodil dva tyzdne z oparenym ksichtom

a my sme z toho mali zabavku, ale nechcel by som to zazit
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email