Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 325
Uživatelů: 6
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2012
Příspěvků: 57 | Témat: 10

06.04 2012 10:44


Klasická zavada plivoměru na C4 - když dám plnou ukáže pouze 3/4, když klesne nafta pod 1/2 palivoměr ukazuje sucho.
Sehnal jsem jiný plovák z C4ky tam je situace podobna.
Po prozkoumání odporové dráhy jezdce, kterým pohybuje plovák, je zřejmé, že odporová dráha je vydřená právě v té horní části , proto nikdy neukáže plnou nádrž.

Ohmický rozsah nádrže je:

cca 150ohmu = prázdná nádrž
cca 40ohmu = plná nádrž


Zde je foto:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Jaké jsou rešení:
1. Sehnat novou DPS odporové dráhy. Pokud by se to dalo koupit v audi jako samostatný díl, tak by to bylo nejlepší řešení, ale silně o tom pochybuju. Může to někdo pres ETK a další systémy ověřit?

2. Shanět plováky z vraku C4 tak dlouho dokud neseženu nepoškozenou odporovou dráhu. Což je vzhledem k věku tohoto modelu nesmysl.

3. Nahradit sestavu jezdec+odporová dráha klasickým, nejlépe drátvým potenciometrem za pár korun. Otázka je, co mu udělá dlouhodobá lázeň v naftě.
(Dělají se "vodotěsné potenciometry", ale ty budou stát raketu.)

4. Nahradit plovák kapacitním hladinoměrem http://www.dinel.cz/dokument-kapacitni-hladinomer-pro-mereni-nafty-clm-40.html?id=84
Tady je výhoda, že by to snad už přežilo auto, ale zase by se musela udělat převodní elektronika, protože to má napěťový výstup.

Jaké máte návrhy?
Argumet typu - nemá cenu řešit - misto palivoměru používej TRIP na tacho neakceptuji
Naposledy upravil macho dne 06.04 2012 13:51, celkově upraveno 2 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





06.04 2012 10:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

06.04 2012 11:08


Podle tý fotky to nevypadá tak nepoužitelný. Tam kde jezdí běžec toho potenciometru není odporová vrstva, ale jen vodící plošky propojené po okrajích odpory. Z fotky je skoro zřejmě, že ty vodící plošky jsou rozmázlé a několik u konce(plná nádrž) jich je nejspíš vyzkratováno. myslím si, že by stačilo vyčistit a znovu sesadit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2012
Příspěvků: 57 | Témat: 10

06.04 2012 13:07


Nebo koupit plovak z Octavie , který je relativně snadno dostupný.
Otázka je, zda má stejný rozměr a ohmický rozsah. Vypadá stejně

http://www.vapol.cz/cz/kategorie/motorove-dily/palivova-soustava/plovak-nadrze/
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

06.04 2012 13:36


4B0201317AB bych měl, ale ten tvůj vypadá jinak
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.04 2012 13:39


macho:
A objednat nový plovák Tě nanapadlo?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2012
Příspěvků: 57 | Témat: 10

06.04 2012 13:49


Hanys:
4B0201317AB bych měl, ale ten tvůj vypadá jinak


Můžeš prosím zjistit, jaký číslo má plovák pro C4 s 2.5TDI bez quatra?
Případně ve kterých vozech je stejný plovák?

díky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2012
Příspěvků: 57 | Témat: 10

06.04 2012 13:53


root:
macho:
A objednat nový plovák Tě nanapadlo?


Ano, ale nemám přístup do žádné ETK, tak nevím, zda lze koupit zvlášť pouze plovák, nebo se to musí kupovat komplet celý koš. tj viz 1. bod mého prvního dotazu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.04 2012 13:55


macho:
Většinou je to bohužel celá sada, aspoň na C5 tomu tak je. Uvidíme. Odporová dráha se určitě jako díl neprodává, to bych si vsadil boty
nahoru

sponzor





06.04 2012 13:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2012
Příspěvků: 57 | Témat: 10

06.04 2012 13:58


root:
macho:
Většinou je to bohužel celá sada, aspoň na C5 tomu tak je. Uvidíme. Odporová dráha se určitě jako díl neprodává, to bych si vsadil boty


Stacila by sestava plovák + odporová dráha, jako se to prodává třeba na octavii

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

06.04 2012 14:00


Je to celek, tohle jen pro příklad:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A když už to máš v hrsti, není problém si tam přečíst objednací číslo. Je tam na vrchu příruby
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

06.04 2012 14:51


jj na a4 b5 jsem to taky shanel a byl dostupny pouze ajko celek i s cerpadlem. Ja jsem mel neco podobneho , dratek byl uz temer preklesany, vymenil jsem ale jen plovak a tu odporovou drahu. Prvni den to ukazovalo porad stejne a vubec jsme nechapali proc az si to druhy den proste samo sedlo a je to cajk
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2012
Příspěvků: 57 | Témat: 10

11.04 2012 15:24


Pro ostatní co se trápí s palivoměrem na C4.
Plovák se dá koupit pouze jako sestava s číslem 4A0919673 za cca 2500 dukatu.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

11.04 2012 15:47


podle té fotky, alespoň si to myslím, že to sedřený co tam je je jenom dotek, je to tam rozdělené na sekvence, a odporový drátek to stopro nebude, odpor dělá to co je zalitý v ty černý kokotině. Jinak vem pájku a zkus ty kontakty trochu poopravit zabrousit a uvidíš jak to bude makat jako nové. Já to samé řešil u mé MK 2 kontakty jsem lehce obnovil a bylo to vše v pohodě.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2012
Příspěvků: 57 | Témat: 10

11.04 2012 16:09


Ricman666:
podle té fotky, alespoň si to myslím, že to sedřený co tam je je jenom dotek, je to tam rozdělené na sekvence, a odporový drátek to stopro nebude, odpor dělá to co je zalitý v ty černý kokotině. Jinak vem pájku a zkus ty kontakty trochu poopravit zabrousit a uvidíš jak to bude makat jako nové. Já to samé řešil u mé MK 2 kontakty jsem lehce obnovil a bylo to vše v pohodě.


Už jsem to zkoumal, to stříbrný je opravdu jen kontakt a to černý (zalitý) jsou rezistory. Problém s opravou je ve velikosti. Na té fotce je to hodně zvětšené. Ve skutečnosti je to celý hrozně titěrný a těžko se to dá opravit. Jedině veliká lupa a hodně pevná ruka - což není můj případ
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.9. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 0

11.04 2012 16:24


měl bych starší bylo funkční
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

11.04 2012 16:46


skus tu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


a allegro este
nahoru

sponzor





11.04 2012 16:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

11.04 2012 18:04


vlastním takovou menší pajecí stanici na tyhle kokotinky ideal

// jinak když nemáš tak hodně kalafuny pořádně rožhavenou jehlu, velikou lupu a hodně trpělivosti
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

11.04 2012 18:11


a nebo vem si hoodně jemnej smirkl, zkus drátky párkrát přejet, pak jehlou to oškrábej mezi těma drátkama abys zajistil že se nebudou dotýkat, pak kontaktol trošku to postříkej, vem něco, třeba kus měděnýho drátu a párkrát to přejeď(ohobluj) jemně!!!, slož to dohromady a uvidíš
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

11.04 2012 18:12


a nebo mi to pošli a já zkusím co se dá
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2012
Příspěvků: 57 | Témat: 10

12.04 2012 8:44


Ricman666:
a nebo mi to pošli a já zkusím co se dá


Díky za nabídku, možna ji využiji. Mezitím jsem sehnal jiny použitý plovák, který je na tom o trochu lepe než ten můj. Zatím ho testuji. Má to výhodu, že teďkom mám jeden plovák náhradní, na kterým se daji dělat pokusy
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

12.04 2012 11:55


tak jestli si to rozmyslíš tak mi to pošli alespoň si budu mít s čím doma hrát nebudu za to nic chcít.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 291 | Témat: 19

15.07 2013 18:03


cau kluci nemate nekdo tip cim povolit viko od nadrze s plovakem? takovy to velky cerny kolo? zkousel jsem to vyklepat vsim moznym ale ta svina se proste nehne. mam to asi podobne jak psal driv kolega, kdyz mi dojde palivo do trictvrtin nadrze tak rucicka spadne na dno, dal bych ruku do ohne za to ze je to vydreny. budiky jsou v cajku
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

13.12 2017 21:15


ahoj nevite nekdo jaky rozsah odpru ma mit funkcni plovao u 2.5tdi v6 audi a6c5? qattro? a vazne jsou tam 3 ty plovaky ? ja nameril minimum 19.9 az 110 ohmu cca diky
Naposledy upravil Gembon dne 13.12 2017 22:25, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

13.12 2017 21:47


Su tam 3 plavaky, opravit ich neopravis. Je na nich nanesena uhikova vrstva a ta ked sa zoderie, bezec ukazuje kraviny
nahoru

sponzor





13.12 2017 21:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

13.12 2017 22:24


dekuju,me to prave ukazuje o ctvrt nadrze vice nez tam je tak jsem vytahl vzadu pod sedackama za ridicem ten plovak a ma ti obvody kovove a jede po nich medena nozicka nema uhlikove , mam allrouda 2001 treba tam davaly uz ty kovove vedeni tak jsem to jemne vzal 3000 smirglem a utrel alkoholem no odpor je temer stejny jaky byl proto se ptam
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

14.12 2017 1:56


Novsie C6 mali dva plavaky, oba merali naftu. Nebude to aj na C5 tak, ze za vodicom je hlavny plavak s cerpadlom a za vodicom bude len precerpavanie s dalsim plavakom? Cize jeden plavak mas zly a dava hodnotu trebars o 20 litrov viac. Inak plavaky a objem nafty sa da kalibrovat cez VCDS.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

14.12 2017 2:06


toprave nevim jen ze by jich tam melo byt 3 kusy tech plovaku , a vim ze ten co jsem vytahl za ridicem vzadu ma desku tistenych spoju na ktere je draha plovaku z kovu a ne z uhliku cili by mela jit ocistit a mohlo by to fungovat a tak jsem to ocistil ted to dava nejakejch 20 ohmu odpor u prazdne nadrze a u plne okolo 110 mozna malilinko vic, jen potrebuji vedet kolik ma davat odpor plovak ktery je v poradku a podle toho urcit ktery je ten zly
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email