Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 319 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 318
Uživatelů: 1
Celkem: 319

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.6. 2008
Příspěvků: 43 | Témat: 12

09.02 2009 12:49


Zdar hoši. Měl bych dotaz,jestli čistíte váhu vzduchu(případně jak) anebo raději na ni nesahat?
Naposledy upravil jezekpetr dne 09.02 2009 12:53, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





09.02 2009 12:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

09.02 2009 12:50


jezekpetr: mně ji borec zkoušel vyčistit a rozhasila se úplně... četl jsem tady, že to někdy pomůže, ale není to častý jev...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

09.02 2009 13:13


Do váhy vzduchu je lepší moc nezasahovat. Vizuálně zkontrolovat a maximálně lehce profouknout vzduchem.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

09.02 2009 17:42


Čističem brzd ze směru sání.
Na těch odporech je fůra bordelu za ty roky a ten odporový drát je vyhříván, množstvím nasávaného vdzuchu ochlazován a takhle to funguje ( měření ), takže díky nánosu bordelu dochází k nepřesnostem. Jinak do ní nerýpat, ani jinak zasahovat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.8. 2008
Příspěvků: 161 | Témat: 18

10.02 2009 7:48


Stačí mi vrtačka, jednička vrták a tak půl hodiny času a váha je jako nová. Je to trošku všivárna, ale účel světí prostředky.
nahoru

Anonymní





10.02 2009 17:39


a co vrtas?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.8. 2008
Příspěvků: 161 | Témat: 18

11.02 2009 6:28


No co asi, tu váhu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

11.02 2009 10:55


speeedy: Ale slepi: se ptá kde a co vrtáš. Mě by to zajímalo také.
nahoru

sponzor





11.02 2009 10:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.8. 2008
Příspěvků: 161 | Témat: 18

11.02 2009 11:24


Provrtám zadní (výstupní) stěnu čidla. No a tu zvětšuju a měřim do té doby, než se dostanu na požadovanou hodnotu mg vzduchu na zdvih.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.6. 2008
Příspěvků: 43 | Témat: 12

13.02 2009 20:40


No tak mi to nedalo... Vzal jsem uchošťoury a lihem vydrbal všechny odpory a drátky a nakonec celej hliníkovej tubus (mám tam Hitachi). Subjektivní pocit - jede to líp,motor se mi zdá živější,log z Vagu porovnám po neděli.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 2322 | Témat: 149

13.02 2009 22:03


jezekpetr:

sry za OT, ale ty "uchošťoury" mě totálně rozsekaly
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

15.02 2009 19:50


speeedy:
Provrtám zadní (výstupní) stěnu čidla. No a tu zvětšuju a měřim do té doby, než se dostanu na požadovanou hodnotu mg vzduchu na zdvih.
jj tohle už tu někdo dělal a myslim,že to fungovalo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

02.04 2010 20:37


Tak sem jí taky vyčistil benzínem a uchošťourama, a udělal dírku o psůměru 1mm za snímačem, subjektivní pocit dobrej. ale bohužel hodnotu sem zatim nezměřil vypnul se mi notebook
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

02.04 2010 20:53


sniper:
odporový drát je vyhříván, množstvím nasávaného vdzuchu ochlazován a takhle to funguje ( měření )

taketo veci vzdy nafot, je to super material do audiwiki prip. nejakeho clanku
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

02.04 2010 21:42


speeedy: Nemohl bys prosím vypracovat nějaký návod na tu úpravu a dát ho tady? PanBůh by Ti to splatil na dětech.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

03.04 2010 0:33


bull:
speeedy: PanBůh by Ti to splatil na dětech.

samozřejmě na kvantitě, ne na kvalitě
nahoru

sponzor





03.04 2010 0:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





03.04 2010 12:28


bull:
speeedy: Nemohl bys prosím vypracovat nějaký návod na tu úpravu a dát ho tady? PanBůh by Ti to splatil na dětech.


vrta teleso, ten plast ze strany sani, tak aby byla prima dirka pro proud vzduchu smerem ke dratku cidla uvnitr.

Nesmi se pretrhnout ten dratek. Vsivarna je to proto, ze to sidi vysledne data, resp. kalibraci vahy a vaha pak ukazuje ze prochazi vetsi mnostvi vzduchu a ECU* si proto mysli ze muze dat vic nafty a da.

Vaha funguje jako HMOTNOSTNI meric nasavaneho vzduchu. Nemeri objem, ktery je zavisly na teplote kvuli rozpinani , ale hmotnost vzduchu.
Dela to neprimo tak, ze se da relativne exaktne vypocitat hmotnost vzduchu na zaklade toho, o kolik se ochladi odporovy dratek, ktery je nahrivan na konstantni teplotu proudem. Protoze se meni pri zmene jeho teploty odpor, a diky odporu proud, vaha na zaklade kalibrace rika ECU* kolik proslo vzduchu.

Kdyz je tam dirka, dratek se vic ochlazuje a vaha dava vic. Takovy lepsi powerbox, ale za pokus to v nouzi stoji, pac kdyz tak dirku snadno zase ucpes. Akorat to znamena ze v pripade pokusu o vymenu vymennym zpusobem asi stary Bosch reknu, ze takovou nebere.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

03.04 2010 13:31


Já tam drátek nemám,ale pokovený plátek.Čidlo je v tubusu uloženo na kant,tak asi není co vrtat.

Náhled, klikni pro zvětšení.
Naposledy upravil bull dne 03.04 2010 17:09, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

03.04 2010 14:10


speeedy:
Stačí mi vrtačka, jednička vrták a tak půl hodiny času a váha je jako nová. Je to trošku všivárna, ale účel světí prostředky.
Já už to tak mám cca 3

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

Anonymní





03.04 2010 19:34


Oi, docela zajímavá záležitost, nicméně zatím asi zůstanu u ''uchošťourů'' a čištění
nahoru

Anonymní





03.04 2010 20:22


Macek71:
Já už to tak mám cca 3

Náhled, klikni pro zvětšení.


Ty uz tez mas vsechno
Koukal jsem ze uz jsi v garazi trvaly zakaznik
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

03.04 2010 20:31


speeedy:
dostanu na požadovanou hodnotu mg vzduchu na zdvih.

kolko ma byt a ktora skupina to je?
nahoru

Anonymní





03.04 2010 20:37


Milos1:

kolko ma byt a ktora skupina to je?

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

03.04 2010 21:02


850-900 mg/h
je mnozstvo na zdvih?
nahoru

sponzor





03.04 2010 21:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





04.04 2010 20:09


Milos1:
850-900 mg/h
je mnozstvo na zdvih?

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

04.04 2010 20:28


FrantaCech:


Ty uz tez mas vsechno
Koukal jsem ze uz jsi v garazi trvaly zakaznik
.Bohužel.Aleš je pomolu můj nejlepší kamarád. Příště s ním domluvím nějaký paušál.Holt ten kluk umí.Tohle jsem vrtal sám .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 199 | Témat: 18

05.04 2010 8:21


A jak je to pánové a dámy z váhou vzduchu na C4 TDI*? O tom, že jsou nesmrtelné a bezporuchové jsem se dočetl ale ohledně nějaké údržby nebo tak něco jsem nic nenašel. Momentálně se totiž potýkám s občasnou ztrátou výkonu nad 3200 ot/m a v poslední době to spíš častěji nejede než jede. ŘJ chybka žádná. Na LOG se teprve chystám a tak si říkám jestli bych se i na váhu neměl kouknout
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

05.04 2010 8:43


MarkS:
A jak je to pánové a dámy z váhou vzduchu na C4 TDI*? O tom, že jsou nesmrtelné a bezporuchové jsem se dočetl ale ohledně nějaké údržby nebo tak něco jsem nic nenašel. Momentálně se totiž potýkám s občasnou ztrátou výkonu nad 3200 ot/m a v poslední době to spíš častěji nejede než jede. ŘJ chybka žádná. Na LOG se teprve chystám a tak si říkám jestli bych se i na váhu neměl kouknout

Na té mechanické váze de poladit ta klapka když to rozkucháš, povolí se šroubek a někam to natočíš, ale nezkoušel sem to
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

05.04 2010 10:16


čištění určitě prodlouží její životnost

čistit třeba odmašťovačem na brzdy

bohužel většina váh je od Bosche a ten umí výměnný systém za super prachy, nesmí být však váha rozebíraná - pak ti nevrátí zálohu na výměnný systém
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

30.04 2010 16:14


tak sem ji vyčistil, udělal 1mm dírku. a hned dává kolik má radost
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email