Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 275 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 272
Uživatelů: 3
Celkem: 275

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 2

30.03 2012 16:53


Ahoj kluci mozna uz jste to tady nekdo nekdy resili,kdyz jezdim ze svou Audi denne tak se nekdy stane ze auto z niceho nic chcipne abych nastartoval tak musim odvzdusnit palivovou soustavu a auto jede dal...Nestava se to porad treba jednou za 3 tydny...Jeste jsem si vsiml ze auto nekdy zmeni zvuk motoru a ztrati vykon jako kdyby odchazely hydrostely ale ty jsou menene nedavno..Dekuji za rady..

moderováno hemic:
Preco si to zmazal? Nevidim dovod, toto vlakno moze byt niekomu uzitovne
Naposledy upravil suri31 dne 23.09 2012 17:08, celkově upraveno 1 krát. (100% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





30.03 2012 16:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.9. 2009
Příspěvků: 523 | Témat: 73

30.03 2012 17:37


Nechci strašit, ale tohle mi dělalo taky a bylo KO čerpadlo. Jednou mi to chcíplo tak, že už jsem to nenatočil.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 2

30.03 2012 17:43


Dekuji a vyrovnavaci v nadrzi nebo hlavni vstrikovaci???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.11. 2011
Příspěvků: 107 | Témat: 37

30.03 2012 18:16


určitě vstřikovací.. já už jsem s tím měl taky problém, koupil jsem a4 a po pár měsícich jsem jel na laně domů a bylo KO čerpadlo .. po výměně v pořádku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 2

30.03 2012 19:06


No ja jeste zitra skocim na diagnostiku a hlavne zkontroluju cerpadlo vzadu jelikoz mi blbne i ukazatel stavu paliva ale nafty tam mam dost,je tam zhruba 30L a ukazuje mi to 3/4 nadrze...moc se mi to nezda ted jsem to sel odvzdusnit a jede to zase uplne normalne,vymenim palivak,zpetny ventil zkontroluju to v te nadrzi a uvidime ale pokud by mel nekdo jeste jiny napad tak bych byl rad za kazdou radu...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

30.03 2012 20:51


to neni VP44, ale pokud to rychle nevyresis, tak to brzo bude...pada ti nafta, nebo ti blbne precerpavaci cerpadlo v nadrzi..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 3

15.05 2012 19:20


Zdravim,mam ten samy problem....Ale cerpadlo vstrikovaci mam novy a precerpavaci cerpadlo v nadrzi je funkcni,ale pada nafta..Nevim jen kde je ten zpetny ventil??
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

15.05 2012 19:27


zkontroluj ventyl na palivovem filtru
nahoru

sponzor





15.05 2012 19:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 3

15.05 2012 20:27


Tam je akorat ten teplotni jak se reguluje podle teploty paliva,ale jinac privod nafty a odvod profouknu-je pruchozi a nic jinyho tam neni...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

15.05 2012 20:32


presne ten, nekdy netesni
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.5. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 3

15.05 2012 20:35


Koukal sem na nej,o krouzek ok,takze by mel byt v poho,ale nemela by tam byt klapka v tom filtru,kdyz to nema davkovaci cerpadlo a saje to naftu primo az z nadrze,takze kdyz to chcipnu tak to pak dlouho startuje,protoze tam neni nafta...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

17.05 2012 5:22


tecka:
zkontroluj ventyl na palivovem filtru


Ten malej černej "ventil" je na změnu režimu provozu zima/léto a laicky otvírá a zavírá cestu naftě do nádrže. Je to bimental. Tak i jako termostat v motoru i tento musí mít malý bypass na to, aby kolem akčního prvku proudilo malé množství média a byl schopen reagovat na změnu teploty. Ten "ventil" nemá 100% těsnit

-ka-
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

17.05 2012 7:55


vymen plastový ventil na palivovom filtry tiež ma to vytrestalo na lyžovačke a musel som na lane domov. Odvtedy super.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 22

02.10 2012 11:33


Ahoj klubáci, mám podobný problém s moji 2.5 lou, čerpadlo sem dával nové cca dva roky a najeto cca 10 tisíc. V nízkých otáčkách mi přijde jako by se auto dusilo a když ho pak vytočím jede krásně ale jakmile sešlapnu spojku, tak otáčky spadnou až na 400 a pak povyskočej, ale většinou to chcípne a pak dlouho startuju než to chytí. Nevím si s tím rady.

Děkuji za každou radu
MIchal
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

02.10 2012 16:54


driverm1:
Ahoj klubáci, mám podobný problém s moji 2.5 lou, čerpadlo sem dával nové cca dva roky a najeto cca 10 tisíc. V nízkých otáčkách mi přijde jako by se auto dusilo a když ho pak vytočím jede krásně ale jakmile sešlapnu spojku, tak otáčky spadnou až na 400 a pak povyskočej, ale většinou to chcípne a pak dlouho startuju než to chytí. Nevím si s tím rady.

Děkuji za každou radu
MIchal
Tak prvně jde oto zda je čerpadlo opravdu nové a hlavně odkud.....Neni nové jako nové že.

Dále pak seřízení čerpadla s rozvodama a další a další věci.
Pokud nejsi daleko Prahy doraž kouknem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 22

03.10 2012 23:20


čerapdlo sem kupoval výměnou a 20cku k tomu. vše fungovalo jen už od začátku nepatrně dýl startovalo, no a ted se k tomu přidalo i to chcípání po vytočení. Myslím že řemen to nebude když se to zhoršilo. Myslím že pc mi psal něco o nějakém ventylu. \Ještě jednou ho napíchnu a hodím to sem. Jsem z České Lípy
nahoru

sponzor





03.10 2012 23:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 22

06.10 2012 19:54


tak mám nové poznatky, dnes sem auto projížděl. Auto mánulový výkon do 2000 ot. nejde vůbec za plynem až u třech tis. na neutrál při každém vytočení motoru at už 2000, 3000, 3500 ale i 1500 otáčky spadnou ke 400 a pak sem v momentě ustálí na 600 ot. při zapnuté klimě stačí vytočit motor ke 3000 a auto chcípne, za jízdy po sešlápnutéí spojkového pedálu při otáčkách do 2500 pouze většinou spadnou ke 400 a pak se srovnaj, při vyšších otáčkách chcípne, pak dlouho startuje. Před jízdou sem ho hodil na vag, protože sem pár věcí rozebíral a napsalo to tyto chyby:
575- tlak v sacím potrubí
11-10 regul. podkrocena - spor.
523- snímač tep. nasávaného vzduchu g42
30-00 přeruš. zkrat na plus
553- měřič hmot. vzduchu g70
31-00 přeruš. zkrat na kostru

vše sem smazal a auto projel a vyzkoušel jak jsem popisoval. Pak auto opět napíchnul a žádná závada se neukázala.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 0

06.10 2012 22:44


Mám podobný problém-už to dvákrát vytrestalo manželku-naposled natankovala za 600,- ,ujela 30km a motor se zastavil-ručička ukazovala cca čtvrt nádrže,ale po dolití 10litrů z kanystru potvora zase chytla,ale stav ručičky nafty se nezměnil.Potom se ujelo v pohodě x km až do rozsvícení rezervy. Co s tím,co to může bejt? VSTŘIKOVACÍ ČERPADLO OK
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

07.10 2012 20:19


MatesDjs:
Mám podobný problém-už to dvákrát vytrestalo manželku-naposled natankovala za 600,- ,ujela 30km a motor se zastavil-ručička ukazovala cca čtvrt nádrže,ale po dolití 10litrů z kanystru potvora zase chytla,ale stav ručičky nafty se nezměnil.Potom se ujelo v pohodě x km až do rozsvícení rezervy. Co s tím,co to může bejt? VSTŘIKOVACÍ ČERPADLO OK


No kaby si si trošičku potrápil hlavičku a popátral v historii, je tu toho dosť o tomto probléme.

Problém je v nádrži, auto si myslí že máš nedostatok paliva a blokuje RJ motora po dopliatí nafty odblokuje RJ a motor normálne chytí

ak by si to napichol na VAG čo si mal aj urobiť malo by to písať RJ blokována pre nedostatek paliva , alebo ničo v tomto zmysle...

.... kontrola čerpadla v nádrži, kontrola smímača hladiny paliva...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 0

07.10 2012 21:27


MUFTY:


Díky,ale na diagnostice jsem byl za tu dobu několikrát,zrovna minulí týden po rozvodech a žádná podobná chyba...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 22

08.10 2012 13:52


nikdo nic?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

13.10 2012 1:55


Je to zvláštne , niečo tam na tej diagnostike muselo povypisovať, neviem diagnostiku nerobím ani tomu nerozumiem, len jedno viem že si ju dávam robiť len u kámoš originálnym softom, skús niekde inde ak tam nič nemazal....tento problem je častý, aj mne to robí, pretože mi nefunguje čerpadlo v nádrži a ak je nad polovicou nádrže tak bez problému.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.3. 2012
Příspěvků: 9 | Témat: 3

30.11 2012 16:02


A nebliká ti před tím chcípnutím žhavení?
měl jsem ten samý problém,a stačilo jen vyčistit sítko podávacího čerpadla v nádrži
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.1. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 7

02.08 2017 14:37


Ahoj lidi mám ten samý problém jen mi nestačí pouze dolít naftu. Je to komplet zavzdušněný. Když dotankuju do plný vejde se tam 43 takže tam je ještě dost nafty a přesto došla. Je to tím soustrojím v nádrži? Nebo čím?
dík za odpověď a pomoc
nahoru

sponzor





02.08 2017 14:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email