Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 4
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

07.02 2012 23:30


Dneska byl den jako stvořenej pro quattro* a jděte se vycpat kdo nesouhlasí v 5 ráno eště před posypáním jsem jel skoro přes celou republiku. Nedá se říct jak se quattro* chová. Teda jednoznačně se to říct nedá. a už úbec bych nesrovnával A4 , A6 ..... Někdy je nedotáčivá, někdy přetáčivá, záleží na jiných okolostech, ale určitě je tu spousta odborníků kteří to definujou naprosto přesně. A pak je tu spousta odborníků, kteří řeknou že Q je stejnak na nic .
nahoru

sponzor





07.02 2012 23:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

08.02 2012 8:16


Až to dostaneš do ruky, už nebudeš chtít nic jinýho.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

08.02 2012 8:25


valmet:
Až to dostaneš do ruky, už nebudeš chtít nic jinýho.

to není pravda! až to dostane do ruky bude chtít S4 nebo RS4, případně imprezu/lancer evo
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

08.02 2012 8:44


Ty víš jak jsem to myslel.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1021 | Témat: 67

08.02 2012 8:48


l.adamek:

Ze by to byla tecna kruznice. Tzn opusteni opisovane kruznice po tecne ven.


Ďakujem
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.02 2012 8:51


lordmystic:

to není pravda! až to dostane do ruky bude chtít S4 nebo RS4, případně imprezu/lancer evo

lordmystic: Žigulíka na Tebe...


Slayer:
Asi tomu jen moc šlapu

Slayer: To je často ten problém. A přiznám se, že byl a částečně i můj, že člověk buď ještě má pocit naivní pocit, že quattro* zvládne všechno a šlápnu na podlahu, nebo sice už ví, že quattro* není všemocné, ale stále má nutkání zkoušet, co všechno dovede.
=> nejede tak, jak by jel s předokolkou, jede rychleji a pak logicky je blíž k nějakému průseru...

Ale jak už psal můj zástupce na věci kolem Quattra počas mé nepřítomnosti => tedy Lordmystic , nejlepší je jít před zatáčkou pod kvaltem na brzdy, zbrzdit na její bezpečné projetí, podřadit a pak radši už do zatáčky najet a projet jí pod jemným plynem a když tak si přidávat a tím kontrolovat projetí...
Tehdy má člověk pocit, že se auto jakoby zakusovalo do vozovky a že drží směr.
(odpadá totiž ta změna charakteristiky z nejprve nedotáčivého na přetáčivé)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

08.02 2012 9:11


navíc teď je sníh takovej namrzlej žádná ledovka, takže si můžeme auto rozhoupat ve větší rychlosti před zatáčkou, buď ručkou nebo zavlnit volantem, tím už do zatáčky letí prdel ve smyku a díky tomu že to tak extrémně neklouže se z té zatáčky vyhrabat. je to zase o kus mnohem lepší!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

08.02 2012 9:58


lordmystic:
navíc teď je sníh takovej namrzlej žádná ledovka, takže si můžeme auto rozhoupat ve větší rychlosti před zatáčkou, buď ručkou nebo zavlnit volantem, tím už do zatáčky letí prdel ve smyku a díky tomu že to tak extrémně neklouže se z té zatáčky vyhrabat. je to zase o kus mnohem lepší!


já jsem zatím ručku ještě nepoužil, přišlo mi to zbytečné, když stačí trhnout volantem, přidat plyn a už letím smykem
nahoru

sponzor





08.02 2012 9:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

08.02 2012 10:20


Slayer: časem uvidíš že tam kde je méně místa a chceš už do zatáčky bokem, pak je to nejefektivnější s ručkou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

08.02 2012 10:57


lordmystic:
Slayer: časem uvidíš že tam kde je méně místa a chceš už do zatáčky bokem, pak je to nejefektivnější s ručkou.


Uvidíme no. Jinak to tvoje video je hustý, u těch zrychlenej pasáží se mi docela svíral žaludek
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.02 2012 11:00


lordmystic: Slayer: Tak ale doufám, že teď se bavíte o řádění někde mimo silnice...
(aby tu nevznikli nějaké roztříštěné diskuse o jízdě normálne na silnici a pak řádení)

A když už ručku, tak je třeba pro nováčky zdúraznit, že před jejím zatažením třeba vymáčknout spojku (snad logické, jak u zadokolky)...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

08.02 2012 11:21


Slayer: Tak přijed, vyzkoušíme, porovnáme. Já budu moc rád, když budu moc okouknout sedánka ve V6tce
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

08.02 2012 11:24


Michal.K:
Tak ale doufám, že teď se bavíte o řádění někde mimo silnice...

no s tou ručkou to platí hlavně o normální silnici tam je to právě úzké, na letišti není ručka potřeba tam je to dost široké. jinak ručka určitě velice vhodná v sosnové v poslední dvojzatáčce (esíčku).

Michal.K:
A když už ručku, tak je třeba pro nováčky zdúraznit, že před jejím zatažením třeba vymáčknout spojku (snad logické, jak u zadokolky)...

tak tak, auto lehonce rozvlnit, sešlápnout spojku s mírným pootočením volantu směrem do zatáčky, krátce prudce přibrzdit zadní kola ručkou, hned plnej knedlík a korigovat plynem a volantem . ideální stav co nejvíc plynu, auto jde do přetáčivého smyku který se musí rovnat kontra volantem. ideální stav
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

08.02 2012 11:27


jinak pro všechny kteří si chtějí vyzkoušet auto na sněhu a okruhu - jedeme tuto neděli od 10:00 do sosnové (česká lípa)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

08.02 2012 11:39


Michal.K:
lordmystic: Slayer: Tak ale doufám, že teď se bavíte o řádění někde mimo silnice...
(aby tu nevznikli nějaké roztříštěné diskuse o jízdě normálne na silnici a pak řádení)

A když už ručku, tak je třeba pro nováčky zdúraznit, že před jejím zatažením třeba vymáčknout spojku (snad logické, jak u zadokolky)...


Samo, že mimo silnici...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.02 2012 11:39


lordmystic: Jasně, já jen aby to bylo dostatečně zřetelné že se tu nebavíme o normálním ježdění s rodinou a za provozu.
Kde zatáhnout ručku v rychlosti nad 30km/h pokud na zadním okénku nemáš napsáno "Sebastien Loeb", tak to zavání problémem a v tom lepším případě jen úcvrkem do kalhot...
nahoru

sponzor





08.02 2012 11:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

08.02 2012 11:50


Lepší víc podřadit, a prudce pustit než se srát s ručkou. Teda při vyšsí rychlosti, ale zase nwm co to udělá s quattrem. Zadokola se utrhne a nic se mu nestane, težko říct no.
Jinak sem lepší jak všichni irc a wrc jezdci dohromady, ale to je snad z mích komentů všem jasné
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

08.02 2012 11:51


Michal.K:
Kde zatáhnout ručku v rychlosti nad 30km/h pokud na zadním okénku nemáš napsáno "Sebastien Loeb", tak to zavání problémem a v tom lepším případě jen úcvrkem do kalhot...

tak s rodinou samozřejmě ne, ale škoda že jsem neměl včera kameru na autě když jsem jel do a z práce
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

08.02 2012 11:52


fichtl500:
Jinak sem lepší jak všichni irc a wrc jezdci dohromady, ale to je snad z mích komentů všem jasné

je nám to jasné a moc se těším na sosnu jak budeš lítat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

08.02 2012 11:55


No, když sem se točil i Lídlu kolem sloupu. Cítíl sem se fakt dobře

Dneska budu navařovat vlnovec, jesli to nedopadne dobře. Budu moc zlej
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.02 2012 12:08


fichtl500: Myslíš takhle?

Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

08.02 2012 19:48


Hele, tak abychom tu nebyli tak moc OT.

Jel sem v Slayerovým kočáru, a dle mého názoru bude problém mezi sedačkou a volantem. Má moc koní to autíčko, proste aniž bych to nějak vytočil do ot tak bylo citit víc výkonu na zadku.
Ne že by se zadek dřív přetočil, ale celá náprava víc posouvala předek dopředu.
Celkově tento popojezd ale nejde brát jako nějaký test, pač povrch byl defakto jen LED*

A ty tvoje sedačky chci !! Ješte ted si moc dobře vzpomínám jak krásně se vnich sedělo, lahodička

Pak sem sedl to té mé plečky, a všechno nadšení vyprchalo do 3tis to nic nedělá, raachot jak z nějakého tuzingplechu, oproti slayerovy silné vybrace z motoru a hlavně sedačky nahovno. Otech se mi bude snad i zdát
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

09.02 2012 9:27


Asi tomu fakt nic nebude Uvidíme ještě v pořádný zátěži na Sosnový

Na sedačky jsem si taky zvyknul rychle, jsou pohodlný moc
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

12.02 2013 13:30


Hmmm,... Ted resim neco podobnyho. Ikdyz mam ,,pouze chciplej,, 105kw 2.0tdi na A4 B8 tak na zasnezenym kruhaku naopak se mi prdel rozvlni at delam co delam.Staci mirnej plyn a litam tam jako pako. Do zatacky nemusim vubec na to slapat a uz mi zadek leti do pr... Nemyslim ze to je normalni a kdyz k tomu prictu jeste problemi viz jinej topic, tak mozna me to pomuze najit pricinu. Vadna geo zadku ? Gumy jsou se vzorkem 3 roky stare. A nebo vada nekde v elektronice ?
nahoru

sponzor





12.02 2013 13:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

12.02 2013 14:27


krysimlade:
3 mm v kombinaci s krouťákem nafty je na sněhu mizerná kombinace
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

12.02 2013 14:30


3 roky, ne 3 mm. Hodně může dělat pokud jsou na zadku horší gumy než vepředu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

12.02 2013 15:47


deejayvenca:
No jo, pekl jsem zrovna kachnu, tak jsem byl roztržitej
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

12.02 2013 16:09


Kuci a teda nejaka myslenka z praxe ? Geo ? Nebo me odchazi kardanka ? Nebo je to nejak elektronicky rizeny ? Nechapu ze na suchu to na 1cku pri rozjezdu ikdyz se snazim jakoby ASRkkne nekde odzadu. Zadna indikace. Kdyz bych to prehnal s plynem, tak je to i vetsi drncani. Dvojka sem tam. 456 pohoda nic neni citit. Auto nikam nevlaje. Ale na to jsem zalozil jinej topic. Kachna, ... Dobrou. P.S. Na 3mm bych nejel. Jo a ta 105ka zase nema takovej kroutak. Je to takovy nijaky dokud se neprehoupne nad 2.000 Ale jinak pak pekny, ale zere to jak moje 1.6ka v Okine v benalu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

12.02 2013 16:53


To se to téma po roce sešlo s mojí dnešní zkušeností. Na čerstvém sněhu na opušteném parkovišti rozvášnil a boční kontakt s chodníkem vyústil ve zlomenej elektron, kde se mi podařilo vylomit střed Čekám na vyjádření servisu, aspoň se rovnou udělají i ramena, pokud se něco ponhulo. Ale zase taková rychlost to nebyla, mohlo to bejt 20km/h max. Až jsem koukal, že se v takový rychlosti dá zlomit ALU.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

12.02 2013 18:59


Slayer:
jeeej, to je radost co ?
myslim ze pokud elektron ulitl, byla to pekna rana a hnuta naprava je JISTA, drzim palce aby toho nebylo jeste vic
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email