Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 264 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 256
Uživatelů: 8
Celkem: 264

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: LPG 3,2 FSI
tagy: wiki: CNG, LPG, TFSI...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.8. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 1

16.01 2012 10:29


Ahoj,
Potřeboval bych poradit, jestli někdo umí do A6 3,2 FSI* udělat LPG*, klidně v zahraničí.
Už tady o tom bylo psáno, ale ani jedna z těch firem to zatím nedělá, tak bych chtěl jen poprosit jestli nemá někdo aktuální info. Ve Strakonicích to stále neumějí a nejsou schopni říct, kdy budou umět.
Díky za info.
nahoru

sponzor





16.01 2012 10:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 2

16.01 2012 11:43


http://www.brc.sk/FSI*.htm

Osobne s nimi skúsenosť nemám, ale kolega s Octaviou 1,8T si ich pochvaľuje...

Dokonca ujo google našiel aj v čechách (Brno a Nové Město na Moravě):

http://www.autolpg.cz/lpg_fsi.html
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

16.01 2012 11:48


speedy911: Ahoj ono se to totiž ani moc nebyplatí. Nejsem odborník na FSI*, ale co od místních vim, tak u FSI* je LPG* k ničemu práv proto, že benzín se nepřestane nikdy vstřikovat, jen se jeho část nahrazuje plynem. Proto tam neni taková úspora a o to složitější je ten mechanizmus.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

16.01 2012 18:59


Jednoducho sa to da povedat: FSI* a LPG* su nekompatibilne, nerentabilne.
Mozes sam pocitat, kedze 2/3 je LPG* a 1/3 je benzin, to si bude motor brat neustale. Navyse, este asi nikomu sa to nepodarilo dokonale vyhladit. Zvasca to pada do nudzaku. A je jedno o aky objem motora sa jedna, podstatne je FSI*.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.8. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 1

17.01 2012 7:02


Že to není tak výhodné jako u klasických motorů předělaných na LPG* vím, ale přesto při mých najetých kilometrech ročně se to vyplatí... Určitě to není ideální na doladění, vím že to bude trvat, než auto bude fungovat, ale přesto to chci. Zkusím ty odkazy od sobik, díky.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

17.01 2012 7:27


speedy911: určitě to vyladit jde, jen těch firem které to dělají moc není... takže to chce najít firmu, která s tím už má nějaké zkušenosti a nebude se ti na tom učit.. možná budeš muset rozšířit okruh hledání...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

22.01 2012 13:06


Hlavne prč LPG*??Když nemam na benzín a brečim nad spotřebou koupim si 1.9 TDI* co žere 5L.Nechápu tohle trochu....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.01 2012 14:16


nahoru

sponzor





22.01 2012 14:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

22.01 2012 14:54


LPG* se do 3.2 FSI* normálně dělá. Dělá na to sety Prins, Tartarini a dost možná i další firmy...

Nějaké počteníčko v němčině:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Příklad montáže na 2.0 TFSI*:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A tady je katalog, co na jaké motory to Prins dělá. Moc jich zatím není:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.01 2012 18:10


Satas:
Hlavne prč LPG*??Když nemam na benzín a brečim nad spotřebou koupim si 1.9 TDI* co žere 5L.Nechápu tohle trochu....


1. nafta může někomu smrdět
2. koupí si benzín, ale změní se okolnosti, jezdí více km, ale auta se zbavovat nechce
3. atd. atd...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.01 2012 18:30


3.ten motor nežere to co 3.0tdi....
4.znám vetšinu lidí co tankuje naftu jinde než na bezince...
Naposledy upravil jizan.com dne 22.01 2012 18:33, celkově upraveno 1 krát. (48% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

22.01 2012 18:32


LPG* je hlavne plnohodnotne palivo coz malo lidi na foru chape


doporucuji udelat zastavbu v Italii bude to levnejsi kvalitnejsi a urcie vyladene. Tady se to teprve uci.

jak jsi napsal mas moznost i zahranici tak urcite v zahranici.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.01 2012 18:38


avatar:
LPG* je hlavne plnohodnotne palivo coz malo lidi na foru chape


některé věci prostě nevysvětlíš, i kdyby ses posral..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

22.01 2012 18:49


Tak tak, krom toho taková A6 4.2 V8 si vezme po Praze 15-16 litru LPG*. To je z finančního hlediska to samé jak 8 litrů nafty. Za kolik jezdi ve stejném autě V6 TDI*? Já třeba aktuálně za 11 L/100 km - to je o třetinu víc. Krom toho, na rozdíl od V8 já nemám 300 PS, že?

Joo, LPG* na V8 stojí 50 tisíc, jenže já jsem do svého dehto-motoru už tuhle částku dávno nasypal. A to mám dobrého mechanika, který mě nenatáhne, že mě to stojí o půlku víc.

Jo jo, všechno má své pro a proti... S LPG* má člověk poloviční dojezd co s dehtem (mluvím pořád o V8), nemůže do podzemních garáží, v zahraničí se musí srát s redukcema a hledat správnou pumpu jak kokot... Navíc řADA* dílů na motoru může odcházet rychleji než kdyby to jelo na benál.

Jako neříkám, že svého dehta teď prodám a koupím si benál s LPG*. Ale plně chápu lidi co to udělají...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.01 2012 18:49


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.01 2012 18:52


Kratz: plně jsi vystihl důvod, proč si koupím V8 a půjde do LPG*

o některých částech tvého příspěvku, by se dalo polemizovat (garáže, cizina, větší opotřebení dílů), ale nechce se mi
nahoru

sponzor





22.01 2012 18:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

22.01 2012 19:11


Niesom tiež odborník, ale FSI* vstrekovače ti vydržia 30 000km.
Keď máš taký veľký nájazd km. môžeš meniť každý pol rok/rok.
Tie vstreky sú chladené benzínom, ktorý ti tam bude vstrekovať, ale predsa len tie vstrekovače sú dimenzované na taký a hentaký objem paliva, keď cez ňe prejde, chladia sa správne, lenže keď prejde cez ňe o 75% menej paliva, tak sa logicky tiež budú prehrievať a po čase odídu.
Ja by som to neriskoval.

Rozmysli si to fakt, tie FSička sú samé o sebe hromada problémov a ešte si pridáš problém na vyše, lebo v ČR ti to ako sám píšeš vie nastaviť málokto keď to nemontujú.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.6. 2011
Příspěvků: 198 | Témat: 5

10.05 2012 11:14


No osobne som sa o to začal zaujimať ale zistil som dva veci.
1. Nie každy systém sa na to hodi sú asi len dva Vialle a Prins
2. V SR som ale nenašial ani jednu firmu ktorá by Vialle alebo Prins montovala. Sranda je to pretože podľa slovenskych pravidiel nemôžeš nechať montovať plyn v zahraniči. Pri zapise od teba totiž chcú protokol o montáži zo SR. Pritom v Nemecku to majú vyriešene celkom v pohode stači zájsť na STK* a nechať to skontrolovať.
V ČR robi PRINS VSI DI viac firiem takže to nieje až taky problem.
Holt na Slovensku sme 100 let za opicema ale hlavne že je to podľa prdpisu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email