Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 17 dubna 2024
Celkem je zde 156 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 156
Uživatelů: 0
Celkem: 156

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

03.01 2012 11:30


Taky spotřeba kolem 6ti PD chce jinej styl jízdy než rotačka nesnáší podtáčení a hlavně se tím nic neušetří.
nahoru

sponzor





03.01 2012 11:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

03.01 2012 11:33


jestli quattro* vyuzijen nebo ne-pokud neberes nove auto tak beres co je v dobre nabidce
quattro* bere + - 1-1,5l navic.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 1702 | Témat: 88

03.01 2012 11:42


petersweter:
l.adamek:
Jezdim prevazne jen mesto
Ale ted jsem se vracel z hor ze sylvestra ujel jsem cca 400km a spotreba byla kolem 7,2.

Takze oprava, ale i tak to nezere jako 1,9tdi kdysi v octavce

Tak stare rotacky 1.9TDI 66kW jezdily skoro na vzduch
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.01 2012 14:37


1.9 PD 96kw v Q nejede, ale vubec...az me to vydesilo, jak to bylo lekle..v teto kubature radeji predohrab:)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

03.01 2012 14:42


Lumpiq: ale no tak...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2011
Příspěvků: 485 | Témat: 45

03.01 2012 15:49


mám 96kw,předohrab od března 2011 a nemůžu si stěžovat

za studena opravdu trochu hlučná,ale jakmile se ohřeje ,tak pohoda...

moje spotřeba je těch 6,5L jezdím město a mimo, tak půl na půl.

ale jak psal lumpiq, kamárád 96kw s Q v sedanu a když jsem mu půjčil moje a projel se,tak nechápal,že moje jede líp
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

03.01 2012 16:12


Že by těch pár desítek kg za Q udělalo tak moc?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

03.01 2012 16:14


sejnoha.pa:
To bude tím sedanem, ne quéčkem
nahoru

sponzor





03.01 2012 16:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

03.01 2012 16:16


Slayer: Nejde o vahu Q, ale system pohonu !
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

03.01 2012 16:36


petersweter:
Slayer: Nejde o vahu Q, ale system pohonu !


a v čem konkrétně je teda Q pomalejší ? Co jsem tu četl, tak na rozjezd Q dominuje díky přenosu síly na všechny 4 kola bez prokluzu, zatímco předokolka vede ve zrychlování z vyšších rychlostí, kde jsem to měl za to, že je to díky tomu, že předokolka je o pár desítek kilo lehčí...

Jinak sorry za OT, jen mě to zajímá
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

03.01 2012 19:39


AUDI bez QUATTRA neni AUDI.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

03.01 2012 19:42


avatar: big UP!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

03.01 2012 20:16


Tak já ti to asi schrnu
závady: dvouhmota, vstřiky při špatné naftě, při nečištěných kanálkách se připrav na posilovač brzd, a Turbo* když se k němu chováš jako prase jo a hydroštely.
a dost často odchází čidlo chladící kapaliny.

Mě sice chytá na 3 válce v zimě, ale musím seřídit předvsřik.
chytá jinak na drc spotřeba 6 litrů na 100 a to mám 5 kvalt.
tenhle motor tě nikde nenechá jede ikdyž už by měl bejt před smrtí.

Za mě ber je to dobrá motorizace.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2011
Příspěvků: 485 | Témat: 45

03.01 2012 21:07


Hanys:


jak to myslíš, pač mám avant
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.01 2012 21:11


petersweter:
Lumpiq: ale no tak...


ve stejny den sem tu mel na tempomaty a palubni pc dve A4 v 1.9 96kw, obe seriove, v avantu...jedna s Q, jedna bez...

schvalne jsem si obe projel, pac me to q tenkrat zajimalo (chtel jsem si B6 v teto motorizaci koupit) a pravdu s Q byla vyrazne linejsi..a proc jsem to napsal, napr u 2.5TDi s a bez Q takovy zasadni rozdil neni citit...podle me na to bude mit vliv kroutici moment motoru

pak tu byl u me vasa s nachipovanou v Q taky to nebyl zadny rychlik, co me povozil do kopcu..

proto mi prijde lepsi volba klasicky predohrab v tomto motoru, jak co do porizovaci ceny, spotreby, tak i vykonu...leda pokud bys bydle na horach nebo tak...
Naposledy upravil Lumpiq dne 03.01 2012 21:12, celkově upraveno 1 krát. (18% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

03.01 2012 21:12


karel.scorpion:
Tak já ti to asi schrnu
závady: dvouhmota, vstřiky při špatné naftě, při nečištěných kanálkách se připrav na posilovač brzd, a Turbo* když se k němu chováš jako prase jo a hydroštely.
a dost často odchází čidlo chladící kapaliny.

Mě sice chytá na 3 válce v zimě, ale musím seřídit předvsřik.
chytá jinak na drc spotřeba 6 litrů na 100 a to mám 5 kvalt.
tenhle motor tě nikde nenechá jede ikdyž už by měl bejt před smrtí.

Za mě ber je to dobrá motorizace.
Nevím co myslíš pod pojmem dvouhmota
nahoru

sponzor





03.01 2012 21:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

03.01 2012 21:12


avatar:
AUDI bez QUATTRA neni AUDI.


aha, mam teda asi seata
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.01 2012 21:13


setrvacnik mysli, u tohodle motoru jsou s nim obcas problemy...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

03.01 2012 21:20


Mám taky v Q ted v benzínu a docela jede , no nerad bych se z novým i když TDI* někde coural , tak snad to má alespon nějaký tah !Nemám z naftou u audi žádnou zkušenost tak snad to není tak zlé . Naložený kamion snad oběhnu ??!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

03.01 2012 21:21


Lumpiq:
setrvacnik mysli, u tohodle motoru jsou s nim obcas problemy...
Aha , a jak se to projevý ¨? Ná výkonu , nebo hlučnosti .....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.01 2012 21:28


motor se chveje (s rostoucimi otackami roste intenzita chveni), vydava pazvuky, muze dochazet k razum pri zrychleni, nekdy i problemum s nestabilitou volnobehu jak tu nekdo jednou psal.. atd...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

03.01 2012 21:34


Aha ,takže jezdím v trabantu s kruhama ,když nemám Q.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

03.01 2012 21:40


Oprava asi není zrovna levná zaležiost
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

03.01 2012 21:51


bafi3464: Dvouhmotu má dnes pomalu každý auto s manuálem včetně benzínu a na všechn\ je to sums sumárum stejně drahý.Neexistuje druhovýroba ,jen LUK nebo SACHS nicméně se dá pořídit za rozumnej peníz.Všechnojeto o tom jaký je kdo prase ,dvouhmota nemá ráda pdtáčení a přískoky vpřed.Dvouhmotu vymysleli proto,aby se nepřenášely vibrace na převodovku aby jí mohli ojebat na ložuskách a dolším materiálu.
nahoru

sponzor





03.01 2012 21:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.01 2012 21:58


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


docela pekne popsane...pasa to ale vystihl dobre:)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 242 | Témat: 1

03.01 2012 22:09


dvouhmota taky nemá ráda dlouhý stání s kopečku, kdy to drží jenom na kvaltu, respektive když někdo zatáhne ručku, ale už si nšloupne na spojku, aby to uvolnil - teď nemyslím hodinku sem tam, ale když to pravidelně necháváš přes noc 5 let v kuse z kopce na rychlost, vytahaji se pružiny
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.01 2012 22:20


ja bych se toho motoru vubec nebal, je to jeden z nejpovedenejsich motoru co se daval kdy do audi po rotacce 81kw:)

taky si proto dodnes drzi B6 cenu nekompromisne...jediny co bych vytknul je hlucnost za studena..trochu neustojne na motor vyrobeny po roce 2000:)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 242 | Témat: 1

03.01 2012 22:34


81kw v B6 je AFN? Měl sem 81kw ASN v Octavii (motory tušim stejný, akorát uložení otočeno 90° - nerad bych se pletl). K motoru nejni co dodat, nic moc lepšího nikdo nevytvořil, bohužel...
96kw není špatná volba, větší výkon, krouťák, spotřeba a že to má Turbo*? Nevim, možná se pletu, ale ukaž mi naftu od koncernu bez turba... Takový motor se od posledního SDI* snad nedělal. To že odejde Turbo*, vstřiky, dvouhmoty,... Na počet aut, který ho mají a kolik to má nahrkáno (ne stav tachometru)...
Jak píše Lumpiq:, nebál bych se toho
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

03.01 2012 23:25


Antracit:
81kw v B6 je AFN? Měl sem 81kw ASN v Octavii (motory tušim stejný, akorát uložení otočeno 90° - nerad bych se pletl). K motoru nejni co dodat, nic moc lepšího nikdo nevytvořil, bohužel...
96kw není špatná volba, větší výkon, krouťák, spotřeba a že to má Turbo*? Nevim, možná se pletu, ale ukaž mi naftu od koncernu bez turba... Takový motor se od posledního SDI* snad nedělal. To že odejde Turbo*, vstřiky, dvouhmoty,... Na počet aut, který ho mají a kolik to má nahrkáno (ne stav tachometru)...
Jak píše Lumpiq:, nebál bych se toho
Ja se tomu nebráním jenom chci vědět co mohu očekávat , nebo co mě může v případě zaskočit a na co se při koupě poptat a pohlídat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

03.01 2012 23:30


Lumpiq:
http://www.mjauto.cz/html/dvouhmotovy_setrvacnik.html

docela pekne popsane...pasa to ale vystihl dobre:)
Na tom tvém odkazu jsem se dočetl že je možná výměna i za klasiku , pokud to tak mohu nazvat , má z tím třeba někdo nějakou zkušenost ? Cituji :Samotná přestavba nevyžaduje žádné úpravy na konstrukci převodovky. Pasuje přesně na místa původních dílů.
Dvouhmotý setrvačník je nahrazen obyčejným, spojková lamela má opět pružiny ( zesílené oproti obyčejným lamelám). Přítlačný talíř a ložisko jsou upravené k napasování.Náhradní řešení nenabízí sice takový komfort při řazení rychlostí, znamená ale finanční úsporu a zbavuje automobil poměrně poruchového dílu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email