Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 369 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 360
Uživatelů: 9
Celkem: 369

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

29.12 2011 14:29


Zdravím lidičky , mám v plánu koupit tuhle motorizaci no nevím na co jsi dát při koupi pozor a vůbec jak jsou nebo nejsou spolehlivé .... něco málo jsem se tady dočetl , no i tak každá rada dobrá !
nahoru

sponzor





29.12 2011 14:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

29.12 2011 21:37


bafi3464:
Zdravím lidičky , mám v plánu koupit tuhle motorizaci no nevím na co jsi dát při koupi pozor a vůbec jak jsou nebo nejsou spolehlivé .... něco málo jsem se tady dočetl , no i tak každá rada dobrá !


Dobrý motor ale trochu větší spotřeba je to PD a ne rotačka,ale fakt bude lepší si tady o tom něco přečíst.Třeba co se tu řeší za závady nejčastěji a pak budeš mít přehled na co si dát při nákupu bachana.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2011
Příspěvků: 606 | Témat: 60

29.12 2011 21:42


bafi3464: Je to asi nejlepší motor v porovnání spotřeby, výkonu a spolehlivosti...

Oprav si ty tvoje Skušenosti, bije to do očí.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

29.12 2011 21:50


též jsem slyšel snad jen chválu, jak je zmíněno o příspěvek výše.. osobně jsem s tímto motorem nejel, tak nemohu blíže posoudit..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.1. 2011
Příspěvků: 50 | Témat: 15

01.01 2012 17:23


zatial maximálna spokojnosť,,, motoricky...ak budeš mať nejaké otázky, ohľadom auta, ozvy sa.....čaff
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

01.01 2012 19:05


taky si na to nemužu stěžovat a s jistyma upravama raketa, 2.5tdi znaji jen muj zadek, ze předu mě ani nevidí
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.01 2012 19:47


Ze by jela 1.9tdi lepe nez 2.5tdi tak to mozna v nejake pohadce ci sci-fi filmu, ale jinak souhlas, rozhodne to je dobra volba co do spolehlivosti, spotreby atd....narozdil od 2.5TDi....

Pri koupi si pohlidej stav vstriku, rozvody atd..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7141 | Témat: 19

01.01 2012 19:51


alf.66:
taky si na to nemužu stěžovat a s jistyma upravama raketa, 2.5tdi znaji jen muj zadek, ze předu mě ani nevidí
Tak to ses nikdy neutkal s mojí 2.5 TDI* to bys sis muj zadek prohlíd vcelku krátce-))))))
Ale vzhledem tomu že 70% 2.5 TDI* je výkonově po smrti nezbýva nic jineho než s tebou souhlasit.
nahoru

sponzor





01.01 2012 19:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

01.01 2012 20:04


kluci zajdete na sprinty )) tam maji 1,9 TDI* 280 koni )))).
Videl sem i s 320 konikama ))) bradu sem mel az na zemi to nema ani s6 v manualu sanci.
jinak do 200 koni se da upravit kazda vice mene za par penez.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.01 2012 20:13


Bavime se o seriovem vozu bez uprav...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

01.01 2012 20:20


Lumpiq:
Ze by jela 1.9tdi lepe nez 2.5tdi tak to mozna v nejake pohadce ci sci-fi filmu, ale jinak souhlas, rozhodne to je dobra volba co do spolehlivosti, spotreby atd....narozdil od 2.5TDi....

Pri koupi si pohlidej stav vstriku, rozvody atd..

scifi? ty koukáš asi jen na černobíle, koukni do reality. tam PD píšou
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

01.01 2012 20:22


Lumpiq:
Bavime se o seriovem vozu bez uprav...

seriova 2.5 TDI* 6V stoji na dílně u mechanika tu na cestě nepotkáš
a chtěl bych vidět toho šikulu co upravuje 2.5 TDI*
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

01.01 2012 20:36


Lumpiq:

jj jasne ale bral sem to ze kazda 2,5 TDI* v6 je stejne tak nejak cipla.

alf.66:

no jednou sem videl v nemecku na sprintech 2,5 TDI* v6 BiTurbo* )))
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.01 2012 20:37


Me to je jedno, ja nemam ani jedno:)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

01.01 2012 20:40


v 1.9 ma 2 turba i par lidi v čechach. taky jsem viděl na sprintech par 2.5tdi, ale vždy jen na startu ve vysledcích už ne a na další sprint už ten samy nepřijíždí, asi to dává dokupy
ale jako jo, souhlasim dobře udržovana, servisovana muže byt, zase tak hrozne ty motory nejsou
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

02.01 2012 10:09


No na sprinty jezdit nebudu ted jsem četl na forum- nafta vs benzín poměr prodeje-
a tet babo rad ! jak tam píše prodává(nebo spíš nabízí ) se víc naftáků než benzínů , mám 18T Q a za 7 roků motor bez problémů ,samozřejmě z patřičnou péčí , tak snad to budu mít i z tou naftou , jedu pro ní za týden , tady z Ak.
nahoru

sponzor





02.01 2012 10:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

02.01 2012 11:59


Ty voe to se to zase zvrhlo,mám pocit že se ptal opravdovejch uživatelů na zkošenosti ,tak jděte stěmahle moudrostma do háje,kluk se zase dozvěděl houby.Chiptuning je pokud vím jiné téma,tam je pro to vaše rybaření prostoru dost.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 1702 | Témat: 88

02.01 2012 12:18


Mam tuhle motorizaci v quattru a nemuzu si stezovat. Momentalne nalitano k 220k km a motor chyta na drc, necoudi ... Do ted pouze spotrebni investice (olej, rozvody). Staci nebyt prase (nehonit za studena, po "ostrejsi" jizde dochladit Turbo* ...)
Pokud neni motor po smrti, tak bude mit par koniku navic oproti papirovym hodnotam, ale pohadkam never, je to 1.9, takze zadnej zavodak. Ale pro normalni jizdu v serii uplne staci, oproti vyse zminovane 2.5TDi bych se fakt nebal.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 0

02.01 2012 13:32


Taky mám AVF s quattrem a neměnil bych. předtim jsem měl 2.4 JTD* itala 96kw a nedá se to vůbec srovnat...jezdim cca za 7 litrů, má to nalítáno přes 280tkm a zatím bez závad, longlife měnim po 15tkm.akorát pořád čekám na sníh a pořád nic
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 7

02.01 2012 15:43


Mám tento motor, nyní najeto 255 tis. Koupeno v DE s 195 tis. Spotřeba kolem 6,5 l, dálky klidně za 6 l. Olej a vzduchový filtr měním po 10 tis. Na 10 tis. km v létě dolévám 0,3 l oleje. Na motoru v německu měnili vakuovou pumpu a dvakrát rozvody, jinak je vše původní. Já jsem dělal pouze termostat a přetěsnoval jsem EGR*, kolem kterýho byl vyteklej olej vlivem ztvrdlého těsnícího okroužku. Teď mě čekají rozvody.

Koupil bych auto v německu, mají lepší naftu a auto celkově dostává většinou méně zabrat. Budeš mít vyšší pravděpodobnost, že budou v lepším stavu nápravy, spojka se setrvákem atd. Pokud jde o diesel v A4 B6, tak je to podle mě jedniná vyvážená volba mezi náklady / výkonem / spolehlivostí. Připrav se ale na hrubší projev, zejména, když to je studený.

A asi bych opět bral 5 - kvalt i za cenu menšího krouťáku, jinak se zbytečně uřadíš. 5 stupňová Převodovka* má krásně dlouhé převody. Na 5 ku při 105 km/h točí cca 2000 ot/min, při 160 km/h cca 3000 ot/min.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

02.01 2012 21:20


V německu jezdila a tady je už nějaký ten rok u jednoho majitele , ale 6 kvalt . Co sem se ale ted dočetl mimo Ak. možná že to bylo probíráno i tady , že motorům TDI* PD (čerpadlo-tryska) odchází nějak turba ? Jak čtu přízpěvky od Vás tak spokejnost , tak jestli to není už zminovaním zacházením ! Zatím dík
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

02.01 2012 21:44


Leck: Já bych ten 6ti kvalt neměnil,šestka je delší a na 2000 tam máš 120 a přitom to táhne že nemusíš na dálnici nikde podřsdit.Jediné co je mínus je to že AVF má tvrdší chod než AWX ale to je daný softem a vykoupeno tím nižším krouťákem.Ten 6ti kvalt je daleko róbustnější a vydží víc než ten 5ti kvalt,je to patrný hned při rozebrání,on se taky dává do S modelůs 4,2kou tak musí něco snést.


Hlavně bych hned v tý převodovce vyměnil olej,je to potom kurva znát.Jibnak PD je dobrá volba ,ale takovej zázrak to zase není má svý mouchy jako ostatní,hlavně bacha na olej kvůli vačce,ometená vačka není nic neobvyklýho,naštěstí nezkurví celej motor jak na 2,5,EGR* je neverendingstory a bacha n aaltík ,BOSCH je OK ale VALEO je po 130ti většinou mrtvé,většinou odpadává vynutí od kotvy.Problém je i na hlavách,vstřik drží asimetricky jen jeden kamen a odCházejí gumičky dokonce se stává že vstřik vydře tak lůžko že ani nový gumičky nepomůžou.Dvouhnota je standard,musíš nít koiku na toho kdo s tím jezdil,pokud to bylo úprase tak zapláčeš,ale to jsou věci kerý se dají dosela dobře odhalit pohledem a poslechem po nastartování za studena.Motor nesmí začudit a hlavně musí držet otáčky,ve zvuku nesmí bejt nic rušivýho ,že je hlučnější a klapavej je normální,po zahřátí to zmizí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

02.01 2012 22:05


Vačka, přetěsněné vstřiky a nové hydrošteli + rozvody jsou dělány cca před 10 000 km . tak snad tomu tak bude no co se týká oleje , alespon u té co mám ted my bylo řečeno pokud je tam originál olej tak se měnit nemusí.....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

02.01 2012 22:12


bafi3464: To není pravda ,doživotní náplň je podle vyjádření delera čtyři roky a nebon 120000,kdybys viděl co z toho teče za sračky ,šel bys do vrtule.
nahoru

sponzor





02.01 2012 22:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

03.01 2012 9:57


tak to asi měnit jak píšeš , a v rozvodce taky ! Kdybys dal typ na olej ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

03.01 2012 10:35


Jedině
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

03.01 2012 10:57


Take mam 96kW+chip+quattro* a nestezuji si, jen vyse zminene:
-hruby chod-chrochta to
-1, 2, 3 jsou kratke rychlosti a radis trosku moc
-spotreba s quattrem je vyssi, jezdim kolem 8,5l
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 1702 | Témat: 88

03.01 2012 11:05


petersweter:
Take mam 96kW+chip+quattro* a nestezuji si, jen vyse zminene:
-hruby chod-chrochta to
-1, 2, 3 jsou kratke rychlosti a radis trosku moc
-spotreba s quattrem je vyssi, jezdim kolem 8,5l

To je trochu moc, to jezdis prevazne mesto?
Mam to stejne jako ty: quattro*, dieselpower chip (370Nm, 170HP) a spotrebu mam do 7 s klidnou nohou, do 7,5 s trochu tezsi. Dalnice mesto pul na pul.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

03.01 2012 11:07


l.adamek:
Jezdim prevazne jen mesto
Ale ted jsem se vracel z hor ze sylvestra ujel jsem cca 400km a spotreba byla kolem 7,2.

Takze oprava, ale i tak to nezere jako 1,9tdi kdysi v octavce
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

03.01 2012 11:26


PD opravdu trošku více žerou ale neni to tak zavratne ja jezdim pruměr kolem 6 ale tahnu to jen předkem 4x4 bych nevyužil po těch mym cestách. a mě taky kdysi přemlouvali na 5 rych že budu hodně řadit a dneska bych šel jen do 6 ta pětka je malo a spojka na 6 vydrží víc.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email