Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 327 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 4
Celkem: 327

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.8. 2008
Příspěvků: 47 | Témat: 5

13.01 2009 17:07


cau lidi ..
muze mi nekdo poradit s podvozkem a audi allroad ?? s prichdem zimy se zacalo stavat ze se nekdy rozsvitila kontrolka porucha podvozku a nekolikrat i kleslo auto na nejnizsi polohu. Ted uz sviti kontrolka porad ale podvozek chodi jak ma aktivuje se pri zvysene rychlosti a klesne ve meste se zase zvedne,tak nevim co s tim muze byt. kontrolka sviti porad. prosim o radu ..... diky pepe
nahoru

sponzor





13.01 2009 17:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

13.01 2009 17:11


Na vag a nacitat chyby... ale vo vseobecnosti moze byt problemov viac... od snimacov vysky na napravach, cez pneumaticke mechy az po Kompresor*... tak si vyber
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.8. 2008
Příspěvků: 47 | Témat: 5

13.01 2009 17:19


Kompresor* si myslim ze je o.k. chodi to bez problemu nahoru i dolu a kdyz to stoji pres noc tak to taky zustane v parkovaci poloze a neutece tlak a VAG hlasi be zavad tak nevim
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.8. 2008
Příspěvků: 47 | Témat: 5

14.01 2009 10:54


zadne dalsi rady ?? nema s tim nikdo zkusenost ??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.8. 2008
Příspěvků: 47 | Témat: 5

14.01 2009 13:54


vyreseno ... takova blbost u zadniho kola byl jeden kabel k cidlu obaleny ledem a ta vaha ho utrhla .. celej je v trubce az poslednich 5cm je obnazenych a tam se dostal ten LED* OPRAVENO ...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

14.01 2009 13:55


hele to je ale divny ze diagnostika nenahlasila vadny cidlo, kdyz z nej nemela zadnej udaj

nebo?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.8. 2008
Příspěvků: 47 | Témat: 5

14.01 2009 17:53


nevim proc to na vagu nehlasilo zavadu ale kontrolka svitila mozna to nebylo psany jako chyba protoze cidlo komunikovalo,podvozek chodil nahoru i dolu bez problemu tech dratu tam vedlo vic celkem 4 a byl utrzenej jenom jeden a to jeste tak divne ze visel na jednom vlaknu z pramene tak to mozna diagnostice stacilo na kontrolni impuls ale pri zatezi uz to nestihalo vetsi proud nebo nevim mno.. nerozumim tomu,hlavne ze to jede uz v klidu...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 18

14.01 2009 21:37


Hele a to kdyz prijedes do mesta,tak se ti to automaticky zacne zvedat?Me pri vysi rychlosti to klesa,ale kdyz dojedu treba do mesta,tak to zustane spadly a musim si to jako sam prizvednout....
nahoru

sponzor





14.01 2009 21:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 340 | Témat: 31

14.01 2009 22:05


Da se Allroad vzvednout za jizdy nebo musite zastavit?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 18

15.01 2009 8:24


Cauky,ne da se to normalne snizit i zvysit za jizdy,ja to mam tak,ze kdyz to zvednu nadoraz,tak pri 40 se mi to snizi o jeden stupen,pak pri 90 o dalsi a pak uz to zustane na tech dvouch zbyvajicich.Ale je me divny,ze kdyz pak spomalis,trebajak tady se psalo,ze se to zas dofoukne nahoru...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.8. 2008
Příspěvků: 47 | Témat: 5

15.01 2009 15:21


v nejvyssi poloze je to jen manualne a po prekroceni 30 klesne o jeden stupen po prekroceni 70 klesne o dalsi a po prekroceni 130 klesne na ten posledni nejnizsi a to s prodlevou 30 sec. aby to nechodilo porad nahoru a dolu a k doufoukavani nahoru dochazi se zpozdenim cca 2 min. kdyz se tachometr drzi v rozmezi mezi uvedenymi rychlostmi tudiz kdyz jedu mestem 50 km/h dele jak 2 min tak se zvedne do polohy 3 tudiz zvysena poloha do te nejvyssi to jde jen manualne popr. delsi pomala jizda se zaplou redukci ... a pri zaparkovani se automaticky nastavuje do zvysene polohy 3 ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 18

15.01 2009 16:32


Ty jo tak me to jen klesa dolu,ale ze by se to zvedalo to ne,asi nejaka chyba co?Ani kdyz dojedu,tak se to nezvedne a ja si rikal,ze to ma dost lidi nahore,ze by si to vzdycky zvedali.nevim no cim to je,mam to jen chvilku....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.8. 2008
Příspěvků: 47 | Témat: 5

15.01 2009 19:20


tak to bude nejaka chybicka ta treti poloha se aktivuje po zaparkovani proto aby se dobre nastupovalo a vystupovalo pohodlne at do toho se nemusis skladat jako do nejakyho sportaku nebo ponorky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.1. 2008
Příspěvků: 153 | Témat: 0

15.01 2009 19:38


přesně jak píše pepezavi, samo se zvedá i klesá podle rychlosti, teda pokud všechno funguje jak má
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 340 | Témat: 31

15.01 2009 21:06


pepezavi:
v nejvyssi poloze je to jen manualne a po prekroceni 30 klesne o jeden stupen po prekroceni 70 klesne o dalsi a po prekroceni 130 klesne na ten posledni nejnizsi a to s prodlevou 30 sec. aby to nechodilo porad nahoru a dolu a k doufoukavani nahoru dochazi se zpozdenim cca 2 min. kdyz se tachometr drzi v rozmezi mezi uvedenymi rychlostmi tudiz kdyz jedu mestem 50 km/h dele jak 2 min tak se zvedne do polohy 3 tudiz zvysena poloha do te nejvyssi to jde jen manualne popr. delsi pomala jizda se zaplou redukci ... a pri zaparkovani se automaticky nastavuje do zvysene polohy 3 ...


Chapu to tak že když stojim tak to je na max.zvednute poloze,když rozjedu tak to klesne a když zase spomalim/zastavim tak se to zvedne zas,takže to manualne nemužu zvednout z 1 na 2 nebo z 2 na 3 ani pustit dolu z 3-2 a z 2-1 ?, mužu jen z 3 na 4 (max.), takže jestli pojedu 50km/HOD* tak nemužu jet na žadny stupen jen na 3,že.Jestli to chapu spravne-tak jsem o neco zase chytrejši. Diky za vysvetleni.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 18

15.01 2009 21:30


No jo,ale v cem je ta chybicka ?? Je mozne ze to je kvuli tomu,ze to je 2001,ze by to jeste nemely?Jako me to klesa pri rychlostech,ale aby to se i automaticky zvedalo,to ne,to musi manualne,kdyz dojedu,tak si to zvednu na max a drzi to furt takhle.To zas mam teda brouka v hlave,cim to muze bejt....
nahoru

sponzor





15.01 2009 21:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 18

15.01 2009 21:35


Jinak to mam automata,takze o nejake redukci asi u me nejde.Hosi tak to jste mi ted nasadili poradnyho brouka do hlavy Ted babo rad cim to je.....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.1. 2008
Příspěvků: 153 | Témat: 0

15.01 2009 21:36


"VOVKA":pochopil jsi správně

"Andree": chyba bude asi v technice,dle manuálu by to mělo dělat automaticky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 340 | Témat: 31

15.01 2009 21:43


Každy Allroad s manual.převodovkou ma redukci? A jak to poznam?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 340 | Témat: 31

15.01 2009 21:47


Tvistr:
Naposledy upravil VOVKA dne 16.01 2009 2:27, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 18

15.01 2009 21:59


Jsi hodny,ze jsi sem hodil clanek z knizky,jsem zas o neco chytrejsi,ale stejne to nechapu,jak ma udelat,aby se mi pri snizeni rychlosti auto zvedalo,aniz bych mackal tlacitko 3.Co to tam jako pisou,ze se ma naraz zmacknout 1 a 3 tlacitka na 5s. ????Jinak kazdy allroad redukci si myslim nema,to by jsi musel mit na radicce z boku takovej prepinac...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 340 | Témat: 31

15.01 2009 22:11


Tvistr:
"VOVKA":pochopil jsi správně


Ale podle manualu mužu ručne zvysit a snizit uroven svetle vyšky ale jen na nejbližši vyšši uroven,resp. až na vysokou uroven 1,taky i se sniženim_jen na nejbližši nižši uroven,resp. až na nizkou uroven.Tak jak to teda funguje? Nebo to všechno mužu delat jen když stojim a jak rozjedu tak potom to funguje automaticky? Asi budu myset ho koupit a vyskoušet.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 18

16.01 2009 11:44


Tak nevim cim to je,ale klesa to normalne,ale aby se to i zvedalo automaticky,to ne,ted babo rad
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.8. 2008
Příspěvků: 47 | Témat: 5

16.01 2009 13:26


hele muzes to kdykoliv manualne zvedat a spostet jak chces ono je mu to jedno ale v pripade potreby zasahne automatika a ta si to nastavi podle aktualni potreby automatika je nadrazena manualu aby se nestalo napr.ze si to zvednes nahoru a poletis po dalnici 200 a diky vysokymu tezisti vyletis ze zatacky a navic mas vetsi odpor vzduchu proto to pocitac posle dolu kdyz podrzis nektere tlacitko 3 sec tak se zapne manual oranzova kontrolka man ale i tak ji pocitac muze vypnout a muzes to posilat nahoru i dolu bez zapnuti toho man. ... jestli ma automat redukci to nevim ale tusim jsem nekde cetl ze kazdej to ma v sobe,zapina se sama ale manual ji ma jen nektery bylo to za priplatek.. ma na radicce zleva tlacitko a aktivuje se pri seslaple spojce a na maxidotu dole to napise LOW RANGE a funguje do 70 km/h potom pocitac omezi otacky motoru aby nedoslo k pozkozeni redukcni prevodovky ...
nahoru

sponzor





16.01 2009 13:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.8. 2008
Příspěvků: 47 | Témat: 5

16.01 2009 13:27


Andree:
No jo,ale v cem je ta chybicka ?? Je mozne ze to je kvuli tomu,ze to je 2001,ze by to jeste nemely?Jako me to klesa pri rychlostech,ale aby to se i automaticky zvedalo,to ne,to musi manualne,kdyz dojedu,tak si to zvednu na max a drzi to furt takhle.To zas mam teda brouka v hlave,cim to muze bejt....


ja mam taky 2001 a funguje to nahoru i dolu samo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 18

16.01 2009 14:41


To jo ja to chapu,muzu si to prizvednout i snizit sam,kdyz zmacknu na tlacitko nahoru,nebo dolu.Podle me meto automaticky zvedani funguje,jen dolu,cim vic jedu tim to klesa,podle tech km/HOD* jak se tady psalo,tak mi to jde,ale pak uz se mi to samo nezvedne,to me je divny,to si musim prizvednout sam manuelne,kdyz to chcu.Tak prave nevim kde je chyba,kdyz kazdymu to jde a me ne
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.1. 2008
Příspěvků: 153 | Témat: 0

16.01 2009 19:48


"VOVKA" znamená to že se to zvíší (sníží) jen o jednu úroven a po dosažení té urovně zmačkneš zase tlačítko a zase se zvedne (sníží) .... až na max (min). Můžeš to dělat když auto stojí i jede, a snad i když je vyplej motor,ale to si nejsem jistej.
"Andre" stisknutí tlačítek 1 a 3 součastne po dobu 5 sec se deaktivuje automatická zvedání (např.když chceš vyměnit kolo,jinak by se ti to pořád zvedalo až na max úroveň a "hever by byl na prd") na přístrojovce se rozsvítí symbol auta a šipky nahoru a dolu
proč ti to zvedání samo nefunguje netuším,asi je to rozbitý

jinak platí to co psal pepezavi automatika si to podle rychlosti sama ohlídá,aby nedošlo k nějaký krizovce
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 18

16.01 2009 20:20


Dobre a kdyz to 1a3 deaktivuji to automaticke zvedani,tak jak to pak se aktivuje?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.1. 2008
Příspěvků: 153 | Témat: 0

16.01 2009 20:26


zase se cca.5 sec drží ty stejný cudliky až na prístrojovce zhasne ten symbol auta a šipek nahoru a dolu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 340 | Témat: 31

16.01 2009 21:18


ješte chci se zeptat: dnes jsem videl Allroada s 4-ramennym volantem a pred tydnem jsem byl taky podivat v bazaru na Allroada a ten mel 3-ramenny.Zaleži to na r.v. nebo na vybave nebo to jen majetel vymenil sam?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email