Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 341 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 336
Uživatelů: 5
Celkem: 341

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

28.07 2012 19:50


BAU je fajn, ale neni to jistota uz dutych vacek. To by jsi musel videt dovnitr.

Predni naprava je atyp, dolni ramena je original

Prevodovka, pokud je manual fajn, pokud automat bacha...katastroficke servisni naklady.

Jinak krom vzduchoveho podvozku a atyp napravy je to vicemene stejne jako A6 C5

Chce to trochu stesti pri koupi a pak zbytecne nevrtat do zarizeni ktere funguje.
sponzor





28.07 2012 19:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

28.07 2012 19:52


nevrtat - prkne napsany
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

29.07 2012 23:57


Tož hoši, protož jsem se rozhodl na upgradu vzduchovýho podvozku na alíku (asi půjde do světa nebo zvostane manželce, ještě nevim)... uvažuju preventivně o nových měchách na zadek a servisu kompresoru pro všechny případy aj s celkovou hloubkovou údržbou celýho vzduch.podvozku

Páč můj dvorní mechoš do podvozku ani za boha nechce rejpat, hledám někoho šikulu z liberecka nejlíp, který by to zvládl. Sic uvažuju že si pro měchy sjedu do žitavy k oooo, ale rád se poučím o novinkách a velmi rád svěřím do péče svýho allda někomu zde na klubu.

Tak šup šup třeba i sz, kdo by se tohoto rád a s úsměvem na tváři ujal. Platím hotově nebo deputátem, dobrou pochvalou a recenzí (na tom nikdy nešetřím)
Časově nespěchá, ale do konce prázdnin bych rád měl tuto anabázi za sebou, páč mě čeká preventivní servis na automatu = možno otočit, nejprve automat, pak podvozek, jak je libo = kdo by tedy chtěl se podívat na zoubky aj automatu, budu rád když dá vědět

Do zimy chci mít alldu v suprovým a zajištěným stavu bez kompromisů a úliteb
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.2. 2012
Příspěvků: 3 | Témat: 0

30.07 2012 3:02


Ahoj kupoval jsem ho pul roku zpet dej si pozor na odstřihane senzory a na to v jakem stavu je motor pokud je kolem 200 000 je před servisem cca 70 000
AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.7. 2012
Příspěvků: 1 | Témat: 0

30.07 2012 19:08


Zdravim potřebuju poradit.Koupil jsem all a ale má načatý Kompresor*(je hlučnej a často fouká),vyměnili jsme kola a nezamkli zvedání a od té doby mi to hlásí chybu podvozku a nechce nafoukat.Někdy sice nafouka ale třeba až za 15 minut.Tak nevím co jsme stím vyvedli,poradí někdo Dík
AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

30.07 2012 19:32


AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

30.07 2012 19:46


Provedení základního nastavení, pohon všech kol

Základní nastavení musí být provedeno tehdy, když se vymění snímač světlé výšky vozidla, celá jednotka nebo řídicí jednotka regulace světlé výšky vozidla.
– Proveďte základní nastavení → Podvozek - vlastní diagnostika regulace světlé výšky vozidla, RDK (kontrola tlaku v pneumatikách); opr. sk.01.

Zjištění výškového rozměru x

Výškový rozměr x je hodnota v mm mezi středem kola a spodní hranou blatníku.

– Změřte průměr ráfku. Naměřená hodnota dává rozměr: -a-.

– Měřte od horní hrany ráfku kolmo ke spodní hraně na blatníku.
Naměřená hodnota dává rozměr: -b-.
Výškový rozměr x je dán: x = a : 2 + b



– Po provedeném základním nastavení zkontrolujte, zda je dosažen výškový rozměr -x- = 402 mm ± 5 mm. V opačném případě musí být základní nastavení ještě jednou opakováno.

– Po provedeném základním nastavení zkontrolujte, zda není výškový rozdíl mezi levou a pravou stranou větší než ± 4 mm. V opačném případě musí být základní nastavení ještě jednou opakováno.



audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Click on Module 34 to enter the Level Control module. Your VAG-COM* will open the module and you'll be presented with this screen. Click on Advanced Function 11 for the Login screen. This function unlocks the adaptation module.


Náhled, klikni pro zvětšení.


When the Login screen appears, enter in 31564 and click on "Do It". You will then return to the previous screen. Click on module 10 to open the adaptation screen.


Náhled, klikni pro zvětšení.


When the adaptation screen appears, be warned that you MUST finish the entire adaptation or else you will cause an error and you suspension will be locked in Level 2 until you successfully complete the full adaptation process. If you just purchased your VAG-COM* tool and it is still running in "Shareware" mode, you will not be able to complete the process. If you do encounter an error while doing the adaptation, don't panic. Simply start the process over again from the start and it will complete eventually.

Press the UP button next to Channel Number to increase it from the default value of "00" to "01". If required, press the READ button. Your car will automatically adjust it's ride height to Level 2 for calibration. Wait for this height adjustment to complete. Your VAG-COM* will list four green N/A's in the top four windows and to stored value will read "402".

Channels 01-04 correspond to the four corners of your vehicle. You must complete the following steps for all four corners of your car.
01 = Left Front
02 = Right Front
03 = Left Rear
04 = Right Rear


Náhled, klikni pro zvětšení.


"402" is what the allroad ALWAYS thinks is the proper setting for Level 2. The value of "402" according to the Bentley CD manual is the distance measured from the center of the wheel to the bottom of the fender in millimeters.

Knowing that the allroad at this point "thinks" it's at a 402mm setting, if we were to enter "402" in to the New Value window, we'd be making no change to the ride height. If fact, you can enter in 402 to successfully complete the adaptation process so your car doesn't go into Suspension Limp Mode. Note that although it already reads 402, you will need to delete and re-enter 402 to have to option of testing and saving the settings.

To change the setting, enter in the New Value and press the Test button. Once the value is accepted by VAG-COM*, press the Save button.



When presented with the "Are you SURE" prompt, click on Yes to proceed.

Press the UP button next to Channel Number again and the value will increase from "01" to "02". Enter in the same number as you did in the previous section into the New Value field and repeat the procedure. Do this until you have successfully set New Values for Channels 01 - 04.

After the four channels have been set to your preference, you must save your settings. After setting and saving Channel 04, press the UP button once more so that the Channel Number reads "05". This channel is for saving your previous work.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Enter in a New Value of "01", test and save. You'll get an error, but don't worry, everything is okay. Click on the "Done, Go Back" button to exit out of the adaptation screen. That's it, you're finished!
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

30.07 2012 20:43


tecka: pekny allroad forum
sponzor





30.07 2012 20:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.9. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 0

02.08 2012 22:07


Jaký vliv má zamčený podvozek na jízdu?Dá se s tím jed,nebo ne?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

02.08 2012 23:47


mv84:
Jaký vliv má zamčený podvozek na jízdu?Dá se s tím jed,nebo ne?


Dá se s tím jet, resp. jakmile dosáhneš rychlosti kdy si auto bude sedat do nižší polohy tak si sleze... v podstatě to nemá u běžnýho provozu na nic vliv = zamkneš auto v nejvyšší poloze, podle dosažené rychlosti si sleze tam kam potřebuje, zamkneš v nízké poloze = zůstane tam
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.9. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 0

04.08 2012 14:29


Jak dlouho vydrží měchy? Dá se sehnat nějaký přípravek jako prevence před zpuchřením atd...Slyšel jsem o nějakém orig doplňku k turbu na dochlazování!! Má ho někdo a kde ho na audě najdu?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 5 | Témat: 0

07.11 2012 21:09


Mam dotas jak se správně maj měnit rozvody na allroadu 2001,132kw mam servisku ale je německy a ted nam najeto 290tis,na kolik vlastně výdou,dík za odpověd
AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

07.11 2012 23:05


co 120tkm
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

08.11 2012 9:53


mv84:
Jak dlouho vydrží měchy? Dá se sehnat nějaký přípravek jako prevence před zpuchřením atd...Slyšel jsem o nějakém orig doplňku k turbu na dochlazování!! Má ho někdo a kde ho na audě najdu?


zadna prevence na mechy neni, maximalne udrzovat je v cistote, pak jsem jeste premyslel, ze dat na prvni generaci nejaky ty gumovy pouzdra jak jsou na 2generaci aby se tam nedostaval bordrl a nevydirala se ta guma a origo doplnek na dochlazovani turba je, ze i pri vypnuti klicku ti motor nezdechne ale toci se treba jeste minutu a pak se sam zdechne o nicem jinym nevim
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

08.11 2012 11:59


tecka: za ten návosd ti plácám. Jen tak dál.

IvanLBC: Mě osobně se blokace automarticky vypne jakmile se rozjedu po par metrech

liborfe: Odstřihané senzory? To snad není možné, to by ti hned mělo spadnout na zem, ne? Mě to dělal špatný kontakt na senzoru (jestli to nešlo až do skratu).

Paja.su: Taky jsem se ze začátku takle blbě ptal. Osobně když jsem v mičce, tak to zvednu nejvýš aby tam stříkala lépe voda.
Naposledy upravil knedlifek dne 08.11 2012 12:08, celkově upraveno 1 krát. (70% původního příspěvku)
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

08.11 2012 11:59


IvanLBC: Mě osobně se blokace automarticky vypne jakmile se rozjedu po par metrech
sponzor





08.11 2012 11:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

08.11 2012 12:01


liborfe: Odstřihané senzory? To snad není možné, to by ti hned mělo spadnout na zem, ne? Mě to dělal špatný kontakt na senzoru (jestli to nešlo až do skratu).
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

08.11 2012 12:04


Paja.su: Taky jsem se ze začátku takle blbě ptal. Osobně když jsem v mičce, tak to zvednu nejvýš aby tam stříkala lépe voda.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

09.01 2013 11:17


mam problem koupil jsem audi A6 allroad a zacal me blbnout podvozek kdyz nastartuji
tak ze zadu se oziva takove divne zvuky jako krupani s kompresoru jsem sice automechanik ale do tohoto se poustet nechci mam audiny uz par let nemel jsem s tim nikdy problemy proto jsem se zacal vyptavat ale kazdej rekl neco jineho nekdo rika eletronika spatne nastavena nekdo zase Kompresor* ze ktereho jsou divne zvuky a nekdo zase mechy jenze ty jsou memene prosim pomuzete me nekdo ??
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

09.01 2013 11:26


Pokud ti auto nepada, neni ztrata vzduchu (mechy, vedeni, rozdelovac), pouze po nastartovani zacne chrcet a drncet Kompresor* - mrkni na nej, pripadne repas ci novy.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

09.01 2013 12:00


suprajet: Chrčení je normální, i kdyby ti padal podvozek tak to stím nemá co společného, jen ho to brzy zničí (jak by se stále spouštěl). Čím je Kompresor* starší, tím víc chrčí a rezonuje jak se uvolní. např. krycí plech který zrezne. Pokud ti nafouká až nahoru osobně bych to neřešil a neměnil. případně jen sundal zkontroloval a přichytil pořádně.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.12. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 1

21.01 2013 18:35


Jo jo souhlas s knedlifkem! Taky mi někdy vydává ne zrovna libé zvuky,ale pak je zase dlouho klid!
Už jsem ho chtěl vyměnit ale zatím maká tak at maká......
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 5

24.01 2013 23:13


zdravím, dneska mi zničeho nic přestal foukat Kompresor*. sjel jsem ke kámošovi na dia a projeli jsme naměřený hodnoty a tam bylo čidlo teploty kompresoru a hlásilo i po hodině stání 122 stupňů. Je senzor v čudu nebo jen kabel někde prošlehlej?. popř jak se k tomu dostat, schéma by bylo super. dík moc
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

25.01 2013 9:03


Může být uvolněný kabel G290.
sponzor





25.01 2013 9:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

25.01 2013 9:04


Může být uvolněný kabel G290 na kompresoru.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

25.01 2013 9:06


Ale když se tu řeší zase allroad, kolik stojí zadní čidlo výšky? Mám ho nějáké divné a schazuje mi auto dolu. Případně pokud by ho rovnou i měl Prvý zadní.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 5

29.01 2013 1:13


ještě bych měl otázečku. má tu někdo obrázky umístění a nebo postup demontáže kompresoru? dřív sem si chodil pro rady na allroadfaq.com ale zdá se že stránku zrušili tak nevím.

Chci ho rovnou vyndat a nejspíš koupím tu repas sadu na tuareg. v čb v porsche ho maj za 1700 cca a to je super cena a nebudu tak naštván když to nebude sedět
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 5

29.01 2013 1:16


knedlifek: zítra povalím do audi tak se můžu zeptat ale myslím že u audi to asi kupovat nechceš. sem zvědavej kolik mi vykalkulujou za čidlo pokud bude špatný
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

29.01 2013 7:13


Mates650: To bys byl hodnej, čidlo mě hodně zajímá a kolik stojí rozdělovací kostka, to jsou dvě věci co mě zajímají, tak kostka si myslím kolem 5000kč.

Já ten postup mám v PDF, ale jsem v práci a nechci tu posílat nic na uložto, tak pokud ti to nikdo nepošle, tak mi pošli email do SZ.
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

29.01 2013 8:58


knedlifek: kostku kupis aj unemcov tam kde vankuse a lacnejsie myslim ale uvidime podla ceny.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


je tam aj nove teplotne cislo ak by niekto potreboval

Co s atyka toho senzora vysky, tak ak sa ti chce tak ho vyber, zo spodu by mal byt taky priehladny plast, pomaly ho s orezovakom poobrezuj (alebo podobnym sposobom) a tam uvidis plosak zo spodu. Niekedy staci ocostit kontakty na plosaku a kontakty co idu do neho od konektora. Oni su tam len tesnejsie nasunute a po ocisteni staci zapajkovat na pevno. U mna to problem vyriesilo.
Ak to potom budes davat naspet tak najskor vsetko namontuj, dotiahny a az ked bude vsetko na mieste az potom pripoj konektor aby si neposkodil senzor. Tak isto ked ho budes davat dole najskor odpoj konektor a az potom to davaj dole

Ak by si mal cas skus hodit ten navod na Kompresor* aj mne, sadu uz mam uz len cakam na teplejsie dni mail mas v SZ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email