Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 380 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 374
Uživatelů: 6
Celkem: 380

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 63 | Témat: 15

09.01 2009 12:18


Flex:
b.rhymes: Kdyz to nesnizis, tak nebude ono. Vezmi ty 18" a kdyz tak je pak nechas na zimu


jasný kola za 26 tisíc s gumama okolo 40 budu nechávat na zimu
nahoru

sponzor





09.01 2009 12:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 63 | Témat: 15

09.01 2009 12:23


Kresi_baba:


přesně tak, já to dal a sem max spokojenej:-)


a ty tam máš co za kola ? 18 ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.7. 2007
Příspěvků: 346 | Témat: 24

09.01 2009 12:32


b.rhymes: Kresibaba bude mit 18" ale gumy takovy, ze vejska bude stejna jako kdyz DAS* 19"
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 63 | Témat: 15

09.01 2009 13:06


noiser:
b.rhymes: Kresibaba bude mit 18" ale gumy takovy, ze vejska bude stejna jako kdyz DAS* 19"


to znamená jaký gumy ???
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.8. 2007
Příspěvků: 100 | Témat: 23

09.01 2009 16:14


b.rhymes:


a ty tam máš co za kola ? 18 ?


jj jasný jsou to 18" a gumy 215/35. ale ty máš B6 ne?? tam bych dal 19" ,ta 18" tam bude moc malá když budeš dávat nižší gumy....ale ten podvozek to bude chtít 100% jinak to nebude hezký (teda to je můj názor)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.9. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 8

09.01 2009 17:26


kamarat ma 225/35 R19 et 35 a nikde nic nesucha a vyzera to dobre aj bez znizenia
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.3. 2007
Příspěvků: 59 | Témat: 11

10.01 2009 12:31


Řešim stejnou věc. Mám B6 avant TDI* (normalní podvozek 1BA) na 16" a nevim jestli na léto 17" nebo 18". Jezdim převážně město a nechci, aby mi to vymlátilo všechny plasty, už teď je to docela tvrdý. Nemáte někdo s tímhle zkušenosti nebo fotku jak to vypadá s normálním podvozkem (bez snížení)? Díky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

10.01 2009 13:54


Fary: Nemůžu najít to téma s fotkama mý B6 Avant s 18" ráfkama, tak se můžeš podívat do mý garáže. Jsou to 235/40ZR18 a nic jsem nesnižoval.
Ale do města je to už poměrně tvrdý. Já jezdím po slušnejch cestách, takže to jde, ale když jsem jel například na ventilAKci po D1, málem jsem z auta vypadl.
nahoru

sponzor





10.01 2009 13:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.3. 2007
Příspěvků: 59 | Témat: 11

10.01 2009 15:21


tom.valmet:
Fary: Nemůžu najít to téma s fotkama mý B6 Avant s 18" ráfkama, tak se můžeš podívat do mý garáže. Jsou to 235/40ZR18 a nic jsem nesnižoval.
Ale do města je to už poměrně tvrdý. Já jezdím po slušnejch cestách, takže to jde, ale když jsem jel například na ventilAKci po D1, málem jsem z auta vypadl.


Díky, dobrá informace. Koukám na to, že je to docela vysoký, to je tím že je to quattro*?
Máte tu někdo fotku nebo zkušenosti B6 se 17" bez snížení?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

10.01 2009 16:32


Že by bylo quattro* vyšší? To nevím, zkusím to někde najít.


edit: Našel jsem to téma:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

10.01 2009 18:22


quattro* je vždy vyžší jak serie ne
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

10.01 2009 18:37


mara A4:
quattro* je vždy vyžší jak serie ne

To mi nepripada....u octavie to tak je...ale u audi mi to teda neprijde
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.3. 2007
Příspěvků: 59 | Témat: 11

10.01 2009 18:40


mara A4:
quattro* je vždy vyžší jak serie ne


Teď jsem koukal po netu a je vyšší... Aspoň opticky to tak vypadá.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.10. 2007
Příspěvků: 243 | Témat: 14

15.01 2009 21:15


quattro* je koza,většinou je vyšší.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

16.01 2009 7:54


mam dobry konventor na prepocet rozmerov kolies.. napr ked si DAS* namiesto 16" 18"
a aby si vedel o kolko sa zmeni obvod kolessa priemer alebo poloha kolesa v mm oproti povodnej (ET) ked budes mat zaujem poslem mailom.. je to v exceli a to sem nejse prilozit
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

16.01 2009 10:02


V sekci odkazy je kalkulátor:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





16.01 2009 10:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2009
Příspěvků: 342 | Témat: 24

13.09 2009 19:06


A co na A6ku? Máme v kraji taky celkem rozmrdaný silnice..mám teda taky spíš pořídit 18" než 19"?
V techničáku mám psaný max 17".. takže si je tam pak taky musim nechat připsat?
Dík
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.9. 2009
Příspěvků: 53 | Témat: 5

14.09 2009 7:20


Zdravim, já jsem si na a4 avant b6 pořídil 17 Audi r8 replika, hlavně z důvodů posranejch silnic a častého ježdění po dálnici. Pneu 225/45/17. Pač mě bylo řečeno že 18 a více už jsou spíše o párádě než o komfortu. Jinak vypadají suprově, kdyžtak můžu hodit nějaké foto.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.09 2009 7:28


trnkavojtech: neváhej a foto určitě hoď, není nad praktickou ukázku na autě při výběru kol. jinak řeším podobnou věc, často horší cesty a když má člověk ještě tvrdší snížený s-line podvozek, ty 18" už jsou dost tvrdé - a to i ty 17" už nejsou ideální. ale zase ty 18" vypadají parádně, tak nevím . audi je těžká kravka na předek, na 18" a víc zase o dost víc trpí přední náprava, fakt také nevím .
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.9. 2009
Příspěvků: 53 | Témat: 5

14.09 2009 7:44


lordmystic : Ok, ale až odpoledne, pač sem v práci. Jinak 18 už musí bejt nářez. Protože jak se říká : Kola dělaj auto.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.09 2009 7:50


trnkavojtech: jo jo na mondeo jsem si 18" pořídil (viz. http://vimeo.com/4394544), tam byli o hodně hezčí než 17", ale na audi vypadají i ty 17" dost pěkně.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

14.09 2009 18:40


ja jsem šel do 18 a ted přemyšlim o snížení, je to nutne, vypada to jako offroad ale ja jezdim pěkne cesty, D, NL,a vesměs dalnice. taky mi šla spotřeba nahoru, ale do litru vic ne
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.09 2009 18:42


alf.66: to souhlas, při změně na mondeu z 205 šíře a 16" na 225 šíře a 18" šla spotřeba nahoru o cca. 0,8-1 litr dle situace.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.09 2009 19:12


Můj názor je ten, proč hned cpát na auto 18". Ono také záleží na tom, co je to za rok výroby, jeslti auto má sportovní podvozek, co je povoleno typovým listem a také jak hluboko mám do kapsy. Oni totiž ty gumy 18" nejsou zrovna laciné a v případě vlítnutí do díry jsou náchylnější na průraz. Nehledě toho, že naše silnice jsou ubohost sama.
nahoru

sponzor





14.09 2009 19:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2009
Příspěvků: 342 | Témat: 24

14.09 2009 23:03


Petan:
Můj názor je ten, proč hned cpát na auto 18". Ono také záleží na tom, co je to za rok výroby, jeslti auto má sportovní podvozek, co je povoleno typovým listem a také jak hluboko mám do kapsy. Oni totiž ty gumy 18" nejsou zrovna laciné a v případě vlítnutí do díry jsou náchylnější na průraz. Nehledě toho, že naše silnice jsou ubohost sama.

No právě.. V techničáku mám 17" a nevypadá to zas tak zle (viz profil). Jen jsem potkal ve městě tu samou Audinku na 18" a prostě to vypadalo líp Ale asi na to seru, stejně už je skoro po létě a na jaře bude na silnici zase takový zlo, že už o nich vůbec nebudu přemejšlet:D
A když půjde vše jak má, tak místo kol vyměnim po zimě rovnou celý auto..
nemůžu si prostě pomoct..zamiloval jsem se:D
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=117854474&lang=cz
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

15.09 2009 7:21


DAW1d: vidím to stejně až na tu poslední větu . mám ta samá kola a myslím že ta jsou zrovna hodně pěkná i v tomto menším rozměru 17", navíc když mám ještě pěkné pneu. takže asi také do 18" nepůjdu, ale nikdy neříkej nikdy, uvidíme co na jaře...

jen se stále rozmýšlím jestli jít do replik rs4 případně jiných...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

15.09 2009 7:42


Hoši, ruku na srdce. Možná 18" kola vypadají nádherně, ale jinak jsou na dvě věci. Kdo z vás jezdí na okruhu, kde by je využil a kdo na českých necestách? Řidič na osmnáctkách může mít pocit jak mu to auto sedí jako když ho přitluče, ale rodina to asi neocení. Pranýřujte mě klidně za názor, ale já stojím nohama na zemi a kolama na našich cestách.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

15.09 2009 7:53


chlapy já s audinkou jezdím často dálnici D1.jezdím v praze,olomouci, na valašsku.Co si budem povídat,mít na D1 19" kola,tak se drkocám ještě tejden po dojezdu do práce.a o okreskách ani nemluvě.
jasný,komu by se nelíbilo mít na autě krásný velký kola.Taky aby to krásně vypadalo a plnilo to učel,už si člověk hraje i se snižováním podvozku a rázem přestává mít auto na denní používání.
Je to jen muj nazor...........
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.9. 2009
Příspěvků: 53 | Témat: 5

15.09 2009 8:12


lordmystic : Sakra včera jsem sem zapoměl hodit ty fotky, dám odpoledne. Jinak pouvažuj ještě o tomhle :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Mám je teda jen ve velikosti 17, uprostřed znáčky Audi a jsou opravdu krásné. Čelní plocha je leštěná, jinak zbytek matná štříbrná až šedá.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

15.09 2009 8:53


18" se ještě dají, pokud člověk nebydlí někde u tankodromu. Unás jsou cesty dobrý, takže to jde, ale je pravda, že třeba D1 je utrpení.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email